Nog niet helemaal uitgeslapen?quote:Op maandag 15 januari 2007 09:09 schreef -XX- het volgende:
Fok mc breid zich als mitose uit!![]()
Morgen!
Ha!quote:Op maandag 15 januari 2007 09:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent verbreezerd de laatste paar maanden
Whaha, hoe sufquote:Op maandag 15 januari 2007 10:07 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK stelt zichzelf voor aan z'n Duitse collega's![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de Fok! MC BBQ gekocht omdat je steeds aan het grappen was dat er wel bier moest zijn.quote:
Heeee.. goed weekend gehad?quote:
Lipje had eerst geschreven:quote:
Uitstekend weekendquote:Op maandag 15 januari 2007 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeee.. goed weekend gehad?
En niet eens een nachtje extra blijven van de passie?
Had je vanochtend een lekker ritje gehad.![]()
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:45 schreef bvvt het volgende:
Love is in the air - everywhere you look around
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik er al even bij staan hoorquote:
Hmmm, bij ons betaal je een abo en daarmee kan je gratis bellen naar alle vaste nummers binnen nederland.quote:En mijn vader vertrouwt dat bel gedoe niet.Dat kan gewoon niet allemaal.
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Verkeerde topic. Het zwaai topic is dat andere deeltje 641.quote:
aHa.. dus niet 12,95 per maand voor alleen telefoon. Dat dacht ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:17 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, bij ons betaal je een abo en daarmee kan je gratis bellen naar alle vaste nummers binnen nederland.
Het is wel een Voice over IP dienst, oftewel - bellen via internet.
Heb je een breedband internet verbinding voor nodig. of dat Kabel of ADSL is maakt niet uit.
(geen internet - betekend dus ook - niet bellen)
Die light - medium - heavy die je zaterdag noemde (voor ik afwezig was) is een inbel account om te internetten op de ouderwetse manier (inbel modem) - dat is niet snelgenoeg voor een VoIP dienst EN die zou dan altijd open moeten staan om bereikbaar te zijn.
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Het zwaai topic is dat andere deeltje 641.![]()
Uh, gevoelig op deze ochtend?quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah tot zover het karten dus. Komen die kudtwijven weer niet opdraven, en om nou met z'n 2en over de kartbaan te knallen is ook weer zo remi.
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze bezig de auto te parkeren, je hebt toch wel rondgekeken op de parkeerplaats
[PTA SC] Aston Martin DB4 GT @ 1226kgquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:07 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK stelt zichzelf voor aan z'n Duitse collega's![]()
![]()
![]()
![]()
Waar jij het nu over hebt, is dat hetzelfde als Internetplusbellen, krijgen die klanten ook een soort van modem met telefoonaansluiting?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:17 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, bij ons betaal je een abo en daarmee kan je gratis bellen naar alle vaste nummers binnen nederland.
Het is wel een Voice over IP dienst, oftewel - bellen via internet.
Heb je een breedband internet verbinding voor nodig. of dat Kabel of ADSL is maakt niet uit.
(geen internet - betekend dus ook - niet bellen)
Die light - medium - heavy die je zaterdag noemde (voor ik afwezig was) is een inbel account om te internetten op de ouderwetse manier (inbel modem) - dat is niet snelgenoeg voor een VoIP dienst EN die zou dan altijd open moeten staan om bereikbaar te zijn.
http://www.optibel.nl/quote:Op maandag 15 januari 2007 14:14 schreef worldpimber het volgende:
Waar jij het nu over hebt, is dat hetzelfde als Internetplusbellen, krijgen die klanten ook een soort van modem met telefoonaansluiting?
bij ipb bel je niet via voipquote:Op maandag 15 januari 2007 14:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar jij het nu over hebt, is dat hetzelfde als Internetplusbellen, krijgen die klanten ook een soort van modem met telefoonaansluiting?
Lijkt er idd wel op.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bij ipb bel je niet via voip
[/nerd]
Zijn er al biedingen op de XJquote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, uitzendbureaukneuzen. Was een week te vroeg.. hakkel de hakkel vorige week dat ventje aan de foon.
Lekker duidelijk.![]()
Verder te fris om dat andere bureau te gaan zoeken after first try.
Heb het helemaal gehad met dat soort bedrijfjes.![]()
De GS reed weer goed, starte als een bom.![]()
Special prize for you.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:48 schreef Rib-i het volgende:
Zijn er al biedingen op de XJ
Anders....
quote:Ohnee, kan niet, de financiele middelen zijn beperktVorige week al een andere investering gedaan
[afbeelding]
Had je zo'n ding onlangs al niet gekochtquote:Op maandag 15 januari 2007 14:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zijn er al biedingen op de XJ
Anders....
Ohnee, kan niet, de financiele middelen zijn beperktVorige week al een andere investering gedaan
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Special prize for you.De gewone werkelijke kosten.
![]()
[..]
![]()
Verkapte pimp post.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef Roderick2085 het volgende:
bij ipb bel je niet via voip
[/nerd]
Neh, volgens mij is het inderdaad iets andersquote:Op maandag 15 januari 2007 14:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
Lijkt er idd wel op.
alleen maakt het voor optibel niet uit waar je je internet verbidning vandaan haalt.
Kassie aansluiten - en gaan met die banaan.
Dat was een eindversterker voor een elektrische gitaarquote:Op maandag 15 januari 2007 14:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Had je zo'n ding onlangs al niet gekocht
Twee keer zwaaien op een dag is zo ikookhier.quote:
quote:
Nee, hij werd meteen boos, kan ik er wat aan doen dat ik een kras trek met mijn kneeslidersquote:Op maandag 15 januari 2007 14:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En, zei de instructeur dat je je helm in de auto af mocht zetten
Je krijg thet bedrag toch terug, wat kost dat nou, 1500 Euro incl. alle examensquote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, hij werd meteen boos, kan ik er wat aan doen dat ik een kras trek met mijn kneesliders![]()
![]()
Tja vond het eerlijk gezegd nog een beetje leuk ook, maar wel suf lestempo eerste les alleen sturenVerder werd ik meteen chaggie bij het horen van de prijzen
Het is dat het moet voor de plisie
Het bedrag krijg ik niet terug, is op eigen kostenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je krijg thet bedrag toch terug, wat kost dat nou, 1500 Euro incl. alle examens
Achteruit lopen met de auto aan je hand
Op de zijstandaard zetten
....![]()
De volgende winter prijs je jezelf de koning te rijk als je je vriendinnetje in het koekblikje op kan halen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:10 schreef BazzieK het volgende:
Mij werd een pakket van 1350 euro aan te raden wat 1350 euro meer is dan ik aan autorijden wil uitgeven
Ik heb je vriendin helemaal niet geklonkenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat was een eindversterker voor een elektrische gitaar
[afbeelding]
Dit is een versterker voor akoestische sessies (unplugged is het MTV woord daarvoor)
Je klonk net mijn vriendin
Mwah ik ben gieriger dan ik lam ben en auto's verbruiken te veelquote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De volgende winter prijs je jezelf de koning te rijk als je je vriendinnetje in het koekblikje op kan halen.![]()
[afbeelding]
Autorijden is overigens ideaal voor lamzakken.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, hij werd meteen boos, kan ik er wat aan doen dat ik een kras trek met mijn kneesliders![]()
![]()
Tja vond het eerlijk gezegd nog een beetje leuk ook, maar wel suf lestempo eerste les alleen sturenVerder werd ik meteen chaggie bij het horen van de prijzen
Het is dat het moet voor de plisie
= politieagentquote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De volgende winter prijs je jezelf de koning te rijk als je je vriendinnetje in het koekblikje op kan halen.![]()
[afbeelding]
Ben maar blijquote:Op maandag 15 januari 2007 15:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik heb je vriendin helemaal niet geklonken![]()
quote:Poolse baby weegt 7 kilo bij geboorte
Uitgegeven: 15 januari 2007 11:32
Laatst gewijzigd: 15 januari 2007 12:53
AMSTERDAM - Een baby uit Polen mag zich een van de zwaarste baby's ter wereld noemen. De baby, die van zijn ouders de naam Kacper meekreeg, woog maar liefst 7,13 kilogram bij de geboorte. Dat meldden verschillende media, waaronder Die Welt.
Kacper werd met een keizersnede ter wereld gebracht, en is 66 centimeter lang. De baby en de 45-jarige moeder maken het goed.
Er zijn weinig baby's in de wereld die zo zwaar zijn als Kacper. "Baby's die bij geboorte vijf kilo wegen vormen al een grote uitzondering, een baby van zes kilo is een fenomeen", aldus de Poolse arts Ewa Helwich.
quote:
Wat een -XX- niveau gesprek zegquote:[..]
Ben maar blij
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:23 schreef Rib-i het volgende:
De opvolger van Koning Lamzak is inmiddels geboren
[..]
Steaktimequote:Op maandag 15 januari 2007 15:23 schreef BazzieK het volgende:
Zit trouwens een of andere lamme zak met een nep porsche "grappig" te doen over motorrijders in de normale SC![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Mwah ik wilde stoer zeggen ipv grappig maar toen bedacht ik me dat ik peuters stoerder heb gevonden in het verledenquote:
Ah, een moeder van 45 jaar.. kan ik mijn vriendin laten zien dat ze nog wel een paar jaartjes kan wachten.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:23 schreef Rib-i het volgende:
[quote] De baby en de 45-jarige moeder maken het goed.
Paupervliet.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:24 schreef worldpimber het volgende:![]()
Als ik ook in paupervliet zou wonen en niet in dicht bij stoplichtcentrum betaald parkeren zone, gen parkeerplaats te vinden, file file file Amsterdam had ik ook wel een auto gewild ja
Jij wil nog kinderen?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, een moeder van 45 jaar.. kan ik mijn vriendin laten zien dat ze nog wel een paar jaartjes kan wachten.![]()
die graag, maar dan in he blauwquote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een maatquote:Op maandag 15 januari 2007 14:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een maat van mij werkt bij het testlaboratorium van olie in Nederland.
En die zegt dat ook volsyntheet gemengd kan worden.(en alle verschillende diktes..)
Heeft er ook voor op school gezeten.
Ik wist zelf al aardig wat van olie als olie fetisjist, maar als hij gaat praten verlies ik al gevoel voor werkelijkheid.![]()
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef koffiekoekje het volgende:
Een inverted u shapedus hij bedoeld eigenlijk een "n"
Correctie.... ik heb er twee. Nick heeft nog een zusje.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef BazzieK het volgende:
Jij wil nog kinderen?Why?
Je hebt er een, meteen een zoontje dus helemaal goed. Focus je daar op en dan houd je als je wat ouder bent ook nog een leven over zonder dat je 2e kind op je 65e het huis nog niet uit is
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef BazzieK het volgende:
Je hebt er een, meteen een zoontje dus helemaal goed.
Anders quote je iets van uren geledenquote:
Dat is snel.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:55 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
gelukkig staat het niet open en bloot in de mc zelf![]()
Ja, had ik al eens verteld heH?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, dat verloren gewaande zusje was ik ook alweer vergeten
Majah, 1 kind is ook zo BazzieK-ish. Met het hele gezin rond de eettafel, 3 man sterk
ik ben een week geelden naar de kapper geweestquote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders quote je iets van uren geleden, en uit een topic waarin je normaal nooit kijkt.
![]()
[..]
Dat is snel.![]()
[..]
Ja, had ik al eens verteld heH?![]()
En Bazziek heeft ook nog een broer.. die met dat lange haar.
Een soort Alexxxx kloon.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Correctie.... ik heb er twee. Nick heeft nog een zusje.![]()
![]()
![]()
Enmoet bekroond worden.
![]()
Nog niet eens 2 uur geleden, beetje respect voor de zwakkeren in de samenleving jaHquote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders quote je iets van uren geleden, en uit een topic waarin je normaal nooit kijkt.
![]()
Ik heb een broertjequote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, dat verloren gewaande zusje was ik ook alweer vergeten
Majah, 1 kind is ook zo BazzieK-ish. Met het hele gezin rond de eettafel, 3 man sterk
Dat haar moet er af maar we gaan mijn broertje geen Frysche boer noemen hequote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, had ik al eens verteld heH?![]()
En Bazziek heeft ook nog een broer.. die met dat lange haar.
Een soort Alexxxx kloon.![]()
![]()
Neeh, die mag ie niet zien van z'n kwaadaardige tumor ex ofzoquote:Op maandag 15 januari 2007 16:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Die woont in de kelder ofzo?
Nog nooit iets over gehoord
En dat terwijl ze nu toch je ex is.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben een week geelden naar de kapper geweest
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh, die mag ie niet zien van z'n kwaadaardige tumor ex ofzo [afbeelding]
Daarom juist, hij moet een nieuwe autoneukslet vindenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dat terwijl ze nu toch je ex is.![]()
Pics!@@@, waarom rijt ie dan geen moter?????1`quote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef BazzieK het volgende:
Nee, die is het tegenovergestelde van mij
ik had het een half jaar geleen al besloten dat het er af moest hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dat terwijl ze nu toch je ex is.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben een week geelden naar de kapper geweest
Ach ja, al genoeg over geluld nu.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:02 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Die woont in de kelder ofzo?
Nog nooit iets over gehoord
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:02 schreef worldpimber het volgende:Mejeh, als je het niet had verteld had ik het ook niet kunnen vergeten
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:03 schreef hicham het volgende:
Nog niet eens 2 uur geleden, beetje respect voor de zwakkeren in de samenleving jaH
Moest nog ff bijlezen en een link leggen naar het andere topic
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had het een half jaar geleen al besloten dat het er af moest hoor
Toen ik doodziek was, en mn haar in een emmer met kots hing
Knap, slank, slim, verstandig, netjes, veel vrienden, kan goed navigeren?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, die is het tegenovergestelde van mij
Jongerquote:Op maandag 15 januari 2007 16:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pics!@@@, waarom rijt ie dan geen moter?????1`
Ouder neem ik aan, is hij wel met harde hand een studierichting opgedwongen of is ie ook zoeen gare lapzwans.![]()
[..]
ik had het een half jaar geleen al besloten dat het er af moest hoor
Toen ik doodziek was, en mn haar in een emmer met kots hing
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Knap, slank, slim, verstandig, netjes, veel vrienden, kan goed navigeren?
Nu willen we ook een volledige biografie zienquote:Op maandag 15 januari 2007 16:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, al genoeg over geluld nu.![]()
Wtf, je broer mag je teabaggen?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:09 schreef BazzieK het volgende:
JongerWel slimmer, dunner, gespierder en populairder en op alle vlakken succesvoller
Maarja dat ie maar mooi rijk wordt en ik van zijn zak af kan teren
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wtf, je broer mag je teabaggen?![]()
Ik had het een half jaar geleen al besloten dat het er af moest hoorGraag de mogelijkheden van uw forum volledig benutten en bepaalde info in een spoiler hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens added hoofdletter.![]()
En dat lange haar kappen was al 6 maanden aangekondigt.![]()
![]()
Deze post is op maandag 15 januari 2007 om 16.11 drie keer gewijzigd vanwege spelfouten [/Richboy]
Kenkerquote:Op maandag 15 januari 2007 16:10 schreef worldpimber het volgende:
Lol, kenkerdomme schietgrage pistolen paultjes![]()
http://www.liveleak.com/view?i=3ddf277034
Wat kan ik er aan doen dat mensen dit soort icoontjes nemenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:11 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
Het feit dat je de term al kent geeft aan dat je geen brave moslim bent
quote:Hej, dat ken ik - haha [/bvvt]
Mja in Amerika is het iets te losbandig en hier allemaal veel te strengquote:Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Kenker
Sowieso belachelijk hoe vaak je mensen volgepompt ziet worden met lood, en als er in Nederland een waarschuwingsschot gelost wordt door een agent dan is het voorpaginanieuws
Tuuurlijk johquote:Op maandag 15 januari 2007 16:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat mensen dit soort icoontjes nemen
[afbeelding]
[..]![]()
Zo leer ik nog eens wat. Is dat leuk Pimber? Wel even scheren denk ik. dat kriebelt zo.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:16 schreef worldpimber het volgende:
Wat kan ik er aan doen dat mensen dit soort icoontjes nemen
[afbeelding]![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:10 schreef worldpimber het volgende:
Lol, kenkerdomme schietgrage pistolen paultjes![]()
http://www.liveleak.com/view?i=3ddf277034
Je weet wel, dat ventje wat op de FJR foto's stond van TataKquote:Op maandag 15 januari 2007 16:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pics!@@@, waarom rijt ie dan geen moter?????1`
Ouder neem ik aan, is hij wel met harde hand een studierichting opgedwongen of is ie ook zoeen gare lapzwans.![]()
Toen moest ik bij de Imam op het matje komen.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Je weet wel, dat ventje wat op de FJR foto's stond van TataK
jaquote:Op maandag 15 januari 2007 16:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]Vreemde manier om je haar te stylen
![]()
Maareeuh, kan ik hieruit concluderen dat PeuRac, Geqxon en BazzieK ieder zo'n beetje dezelfde rang hebben in hun SC topics?![]()
Gebeurt allemaal achter gesloten deurenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het feit dat je de term al kent geeft aan dat je geen brave moslim bent
Ik bleek een veel te dikke huid te hebbenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef worIdpimber het volgende:
[..]
Toen moest ik bij de Imam op het matje komen.
Heb ik gemist![]()
En verder dacht ik dat Bazziek toch wel weer zo vertrokken zou zijn bij de mannenclub![]()
Dus hoefde niet te onthouden wat hij allemaal poste![]()
Hej dikzakquote:Op maandag 15 januari 2007 16:38 schreef BazzieK het volgende:
Ik bleek een veel te dikke huid te hebben
[insert dikke grapje van pimber]
![]()
Waarschijnlijk beginnen ze te schieten omdat een triggerhappy vrouwelijke copper d'r vinger niet onder controle kon houden door de zenuwen. Poef, 1 schot gelost en iedereen begint massaal te schietenquote:
Veel tekst, maar misschien denkt Richboy dan niet meer dat de motorkneuzen uit de Fok!MC van die domme smurfen zijnquote:Freeze! I just had my nails done!
How many people have to die before the country stops humoring feminists? Last week, a defendant in a rape case, Brian Nichols, wrested a gun from a female deputy in an Atlanta courthouse and went on a murderous rampage. Liberals have proffered every possible explanation for this breakdown in security except the giant elephant in the room – who undoubtedly has an eating disorder and would appreciate a little support vis-à-vis her negative body image.
The New York Times said the problem was not enough government spending on courthouse security ("Budgets Can Affect Safety Inside Many Courthouses"). Yes, it was tax-cuts-for-the-rich that somehow enabled a 200-pound former linebacker to take a gun from a 5-foot-tall grandmother.
Atlanta court officials dispensed with any spending issues the next time Nichols entered the courtroom when he was escorted by 17 guards and two police helicopters. He looked like P. Diddy showing up for a casual dinner party.
I think I have an idea that would save money and lives: Have large men escort violent criminals. Admittedly, this approach would risk another wave of nausea and vomiting by female professors at Harvard. But there are also advantages to not pretending women are as strong as men, such as fewer dead people. Even a female math professor at Harvard should be able to run the numbers on this one.
Of course, it's suspiciously difficult to find any hard data about the performance of female cops. Not as hard as finding the study showing New Jersey state troopers aren't racist, but still pretty hard to find.
Mostly what you find on Lexis-Nexis are news stories quoting police chiefs who have been browbeaten into submission, all uttering the identical mantra after every public-safety disaster involving a girl cop. It seems that female officers compensate for a lack of strength with "other" abilities, such as cooperation, empathy and intuition.
There are lots of passing references to "studies" of uncertain provenance, but which always sound uncannily like a press release from the Feminist Majority Foundation. (Or maybe it was The Pew Research Center for the People and the Press, which recently released a study claiming that despite Memogate, "Fahrenheit 9/11," the Richard Clarke show and the jihad against the Swift Boat Veterans, the press is being soft on Bush.)
The anonymous "studies" about female officers invariably demonstrate that women make excellent cops – even better cops than men! One such study cited an episode of "She's the Sheriff," starring Suzanne Somers.
A 1993 news article in the Los Angeles Times, for example, referred to a "study" – cited by an ACLU attorney – allegedly proving that "female officers are more effective at making arrests without employing force because they are better at de-escalating confrontations with suspects." No, you can't see the study or have the name of the organization that performed it, and why would you ask?
There are roughly 118 million men in this country who would take exception to that notion. I wonder if women officers "de-escalate" by mentioning how much more money their last suspect made.
These aren't unascertainable facts, like Pinch Sulzberger's SAT scores. The U.S. Department of Justice regularly performs comprehensive surveys of state and local law enforcement agencies, collected in volumes called "Law Enforcement Management and Administrative Statistics."
The inestimable economist John Lott has looked at the actual data. (And I'll give you the citation! John R. Lott Jr., "Does a Helping Hand Put Others at Risk? Affirmative Action, Police Departments and Crime," Economic Inquiry, April 1, 2000.)
It turns out that, far from "de-escalating force" through their superior listening skills, female law enforcement officers vastly are more likely to shoot civilians than their male counterparts. (Especially when perps won't reveal where they bought a particularly darling pair of shoes.)
Unable to use intermediate force, like a bop on the nose, female officers quickly go to fatal force. According to Lott's analysis, each 1 percent increase in the number of white female officers in a police force increases the number of shootings of civilians by 2.7 percent.
Adding males to a police force decreases the number of civilians accidentally shot by police. Adding black males decreases civilian shootings by police even more. By contrast, adding white female officers increases accidental shootings. (And for my Handgun Control Inc. readers: Private citizens are much less likely to accidentally shoot someone than are the police, presumably because they do not have to approach the suspect and make an arrest.)
In addition to accidentally shooting people, female law enforcement officers are also more likely to be assaulted than male officers – as the whole country saw in Atlanta last week. Lott says: "Increasing the number of female officers by 1 percentage point appears to increase the number of assaults on police by 15 percent to 19 percent."
In addition to the obvious explanations for why female cops are more likely to be assaulted and to accidentally shoot people – such as that our society encourages girls to play with dolls – there is also the fact that women are smaller and weaker than men.
In a study of public-safety officers – not even the general population – female officers were found to have 32 percent to 56 percent less upper body strength and 18 percent to 45 percent less lower body strength than male officers – although their outfits were 43 percent more coordinated. (Here's the cite! Frank J. Landy, "Alternatives to Chronological Age in Determining Standards of Suitability for Public Safety Jobs," Technical Report, Vol. 1, Jan. 31, 1992.)
Another study I've devised involves asking a woman to open a jar of pickles.
There is also the telling fact that feminists demand that strength tests be watered down so that women can pass them. Feminists simultaneously demand that no one suggest women are not as strong as men and then turn around and demand that all the strength tests be changed. It's one thing to waste everyone's time by allowing women to try out for police and fire departments under the same tests given to men. It's quite another to demand that the tests be brawned-down so no one ever has to tell female Harvard professors that women aren't as strong as men.
Acknowledging reality wouldn't be all bad for women. For one thing, they won't have to confront violent felons on methamphetamine. So that's good. Also, while a sane world would not employ 5-foot-tall grandmothers as law enforcement officers, a sane world would also not give full body-cavity searches to 5-foot-tall grandmothers at airports.
Dus je bedoelt dat ik naar de Bollen topic moet verkassen zonder reden en niks meer van me moet laten horen?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej dikzak![]()
Neh, we hadden een vervanger voor martie nodig![]()
Inderdaad, en bepaal meteen voor je (denkbeeldige) vriendin dat ze ook maar niet terug moet komenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef BazzieK het volgende:
Dus je bedoelt dat ik naar de Bollen topic moet verkassen zonder reden en niks meer van me moet laten horen?![]()
![]()
Ok, welke vuige kutnerd durft toe te geven dat ie de tekst heeft gelezen?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef hicham het volgende:
Waarschijnlijk beginnen ze te schieten omdat een triggerhappy vrouwelijke copper d'r vinger niet onder controle kon houden door de zenuwen. Poef, 1 schot gelost en iedereen begint massaal te schieten
Netzoals deze...
Tijdens het zoeken naar dat filmpje kwam ik nog een leuk artikel tegen
[..]
Veel tekst, maar misschien denkt Richboy dan niet meer dat de motorkneuzen uit de Fok!MC van die domme smurfen zijnDe titel zegt eigenlijk al genoeg
Artikel geschreven door vrouw btw
Dus sjheeehh, my point is, schoenmaker blijft bij je stoenzeul c.q vrouwmensch, blijft bij je aanrecht
En hierbij sluit ik mijn essay af, conclusies kunnen jullie naar eigen inzicht trekken
Je moet eerst nog leren komma's te gebruiken op plaatsen waar een punt hoor te staanquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat ik naar de Bollen topic moet verkassen zonder reden en niks meer van me moet laten horen?![]()
![]()
Ik weet zeker dat Rib-i de tekst gaat lezenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, welke vuige kutnerd durft toe te geven dat ie de tekst heeft gelezen?![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Inderdaad, en bepaal meteen voor je (denkbeeldige) vriendin dat ze ook maar niet terug moet komen![]()
![]()
Vergeet dequote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet eerst nog leren komma's te gebruiken op plaatsen waar een punt hoor te staan
En overmatig gebruik van desmiley is ook gewenst
Het klopt wel, vrouwen hadden ook een andere maatstaaf bij de fisieke testen bij de plisie wat best wel achterlijk is aangezien criminelen niet zachter wegrennen voor vrouwen of minder verzet plegenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beginnen ze te schieten omdat een triggerhappy vrouwelijke copper d'r vinger niet onder controle kon houden door de zenuwen. Poef, 1 schot gelost en iedereen begint massaal te schieten
Netzoals deze...
[..]
Veel tekst, maar misschien denkt Richboy dan niet meer dat de motorkneuzen uit de Fok!MC van die domme smurfen zijnDe titel zegt eigenlijk al genoeg
Dus sjheeehh, my point is, schoenmaker blijft bij je stoenzeul c.q vrouwmensch, blijft bij je aanrecht
En hierbij sluit ik mijn essay af, conclusies kunnen jullie naar eigen inzicht trekken
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat filmpje zegt genoegquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Netzoals deze...
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef Thrackan het volgende:
misschien wat gevoelloos slaan op de wastafel?
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er zelfs mijn gedachten over laten gaan en ben begonnen met een hele redevoeringquote:Op maandag 15 januari 2007 16:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Rib-i de tekst gaat lezen [afbeelding]
Derhalve kun je de kwalificatie van vuige kutnerd veranderen naar homiez [afbeelding]
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vergeet de
enters niet te zetten
op totaal onl
ogische plaatsen
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:56 schreef worldpimber het volgende:
Jongens, laten we dit topic gaan volgen...(misschien ook aan 800.000 views helpen?
)
[..]
![]()
![]()
![]()
Stel: je krijgt eind deze week een camera in je lul...
Voor nop naar het postkantoor en met de rollator weer kedengkedeng terug naar huisquote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Worldbeater het volgende:
http://fanclub.wd40.com/![]()
Zo even met de rollator naar het postkantoor.![]()
[afbeelding]
35 kilo.. eigenlijk 5 kilo te zwaar..... dat gaat vast niet lukken..30 kilo is de limiet bij TNT.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
35 kilo.. eigenlijk 5 kilo te zwaar..... dat gaat vast niet lukken..30 kilo is de limiet bij TNT.![]()
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ik heb er zelfs mijn gedachten over laten gaan en ben begonnen met een hele redevoering
Mehjeh, als ik de enige ben die mijn eigen tekst ga lezen heeft het weinig zin
De kans is vrij groot dat de krat dragen makkelijker is, dan het verrijden met dergelijk vehicelquote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
En wees enthausast als je motor na simpel onderhoud voor de zoveelste keer x10 als ene totaal andere motor rijdt. Of je vriendin voor de zoveelste keer vooruit gaat in haar rijgedragx50.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:52 schreef worldpimber het volgende:
Vergeet de
enters niet te zetten
op totaal onl
ogische plaatsen
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er zelfs mijn gedachten over laten gaan en ben begonnen met een hele redevoering
Mehjeh, als ik de enige ben die mijn eigen tekst ga lezen heeft het weinig zin
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:03 schreef Worldbeater het volgende:
En wees enthausast als je motor na simpel onderhoud voor de zoveelste keer x10 als ene totaal andere motor rijdt. Of je vriendin voor de zoveelste keer vooruit gaat in haar rijgedragx50.![]()
En iedere grap is een belediging waarvoor je thuis in therapie moet.![]()
Wanneer zou ik dat gezegd hebbenquote:
De [/{fokmc'er}] tag impliceert dat je bepaalde FokMC'ers langer dan vandaag kent en op grappige wijze karikaturen creëert binnen de reeks en elkaar zo op slinks wijze entertaintquote:Op maandag 15 januari 2007 17:07 schreef bvvt het volgende:
Wanneer zou ik dat gezegd hebben![]()
En waar heeft dat betrekking op?
Toch niet op dat plaatje van thee zakjes![]()
Een beetje MacGyver zou de remote control van de op afstand bestuurbare auto gebruiken om de Minibike servogestuurd naar het postkantoor te loodsenquote:Op maandag 15 januari 2007 17:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De kans is vrij groot dat de krat dragen makkelijker is, dan het verrijden met dergelijk vehicel
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wanneer zou ik dat gezegd hebben![]()
En waar heeft dat betrekking op?
Toch niet op dat plaatje van thee zakjes![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De [/{fokmc'er}] tag impliceert dat je bepaalde FokMC'ers langer dan vandaag kent en op grappige wijze karikaturen creëert binnen de reeks en elkaar zo op slinks wijze te entertainen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een beetje MacGyver zou de remote control van de op afstand bestuurbare auto gebruiken om de Minibike servogestuurd naar het postkantoor te loodsen
Mr. T zou een glijbaan lassen naar het postkantoor
Chuck Norris had de doos opdracht gegeven om naar het postkantoor te gaan en daar op hem te wachten
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wil er graag over met je in debat, maar ik denk dat je in de Fok!MC alleen medestanders zult vinden. Derhalve kunnen we onszelf de energie besparen en verdergaan met Mercy bashen
35 kilo?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:03 schreef koffiekoekje het volgende:
De kans is vrij groot dat de krat dragen makkelijker is, dan het verrijden met dergelijk vehicel
Wijsneus.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef Rib-i het volgende:
Een beetje MacGyver zou de remote control van de op afstand bestuurbare auto gebruiken om de Minibike servogestuurd naar het postkantoor te loodsen
Mr. T zou een glijbaan lassen naar het postkantoor [afbeelding]
Chuck Norris had de doos opdracht gegeven om naar het postkantoor te gaan en daar op hem te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel leuk effect even je vorkpoot polijsten.![]()
![]()
[ Bericht 41% gewijzigd door Worldbeater op 15-01-2007 17:22:17 ]
Ik wou dat ik de suzuki al hadquote:Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
35 kilo?![]()
Het is bijna 1 kilometer lopen. nee, de auto start ik'r niet voor.![]()
![]()
En ik heb al een spier verrekt doordat ik zo vast geslapen heb vannacht.
30 keer van de glijbaan op 46 jarige leeftijd. [/Pimber]![]()
[..]
Wijsneus.![]()
Kom maar ff langs met die GSX1100ES.. past misschien op de duozit van zo'n grote motor.![]()
Zo even op de teller kijken, maar bij Rotterdam stond er al 30 kilometer op.. en moest ik aan de woon-werk ritjes van BVVT denken.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:21 schreef Rib-i het volgende:
Ik wou dat ik de suzuki al hadHet was gisteren perfect rijweer, vandaag ook
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
Kloon!
Ik vond dat zandstralen en zulks wel tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel leuk effect even je vorkpoot polijsten.![]()
[afbeelding]
![]()
Met het idee in je achterhoofd dat het nu allemaal niet uitmaakt, ooit kan het toch wel weer mooi naar nieuwstaat gebracht worden.
![]()
Maar die Oliesjeik & Co. is volgens mij ook een groepje dat in een midlife crisis is blijven hangen![]()
Ja, maar je "motormovertm" blijft achter elk gleufje in de stoep/klinkerweg hangen. Of er moet een perfect geasfalteerd traject naar de postbank zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
35 kilo?![]()
Het is bijna 1 kilometer lopen. nee, de auto start ik'r niet voor.![]()
![]()
En ik heb al een spier verrekt doordat ik zo vast geslapen heb vannacht.
30 keer van de glijbaan op 46 jarige leeftijd. [/Pimber]![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik probeerde vorig jaar te stoppen met roken, met kerst ofzo. Om de leegte te vullen ben ik pistache nootjes gaan eten![]()
Nu rook ik weer en ben verslaafd aan pistache nootjes
[..]
Mag jij toevoegenquote:Op maandag 15 januari 2007 17:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
Je vergeet "the night rider"![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef hicham het volgende:
Kenkergoeie stannaboi!!
Hatseflats, hij boekt al die combo's
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:20 schreef RB het volgende:
Huisgenoot meldt zich![]()
Er is verschil in een booreiland en een productie platform.
Waar met je tegen kunnen op een boorplatform:
Geen vliegangst zeker met slecht weer
Geen hoogtevrees.
Zeeziekte
12 uur per dag werken van 6 uur s`morgens tot 6 uur s`avonds.is niet toegestaan.
Als je geluk hebt mag hij elke dag effe bellenRoken is op sommige platforms verboden of alleen in een speciaal rookhok.
Voordelen:
Goed verdienen
2 weken werken en 2 weken vrij, afhankelijk van werkgever krig je in je vrije weken niet betaald.
Rookwaren zijn er stukken goedkoper.
Ontspannings mogelijkheden zijn er goenoeg: Fitness, sauna, zonnebank, of gewoon voor de tv hangen
ag joh... geld zatquote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef hicham het volgende:
Kenkergoeie stannaboi!!
Waar gaat het heen met deze wereldquote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De [/{fokmc'er}] tag impliceert dat je bepaalde FokMC'ers langer dan vandaag kent en op grappige wijze karikaturen creëert binnen de reeks en elkaar zo op slinks wijze entertaint
Ik probeerde vorig jaar te stoppen met roken, met kerst ofzo. Om de leegte te vullen ben ik pistache nootjes gaan eten![]()
Which countries are in the axes of evil?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:41 schreef BazzieK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HCkYfYa8ePI&eurl=
What religion are Buddhist monks?
Uuuuuuuh
Where was the Berlin Wall
Uuuuhhhhhh
Amerikanen![]()
![]()
Ik hoop zo dat het in scene is gezetquote:Op maandag 15 januari 2007 18:41 schreef BazzieK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HCkYfYa8ePI&eurl=
What religion are Buddhist monks?
Uuuuuuuh
Where was the Berlin Wall
Uuuuhhhhhh
Amerikanen![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:40 schreef Worldbeater het volgende:
Pfffffffft.. de postduif is weer terug x2.![]()
![]()
Bijna bij het postkantoor zag ik dat er nog geen etiket op zat.![]()
Waarom zeggen jullie dat fff niet als ik een foto post.![]()
![]()
![]()
Een gewaarschuwed mens teld voor 2quote:Dus snel zonder dat ding naar huis gelopen en uitgeprint.
De tijd ging al dringen, want 18.00 gaat het postkantoor dicht.![]()
Terug stond de doos nog bij de bosjes waar ik hem achter had gelaten.![]()
![]()
Bij het postkantoor mocht ik om 17.55 niet meer naar binnen, maar gelukkig nog wel
via de zijdeur naar de business balie.![]()
Daar stond echter iemand met 1056 verkeerd gefrankeerde mailings, dus moest ik 20 minuten
wachten totdat de postbeambte (10 keer de prijslijst pakken) en de klant e.a. omgerekend
hadden .. en nog een keer.. en nog een keer.. en betaald.![]()
Daarna was ze stipt in het gewicht -ding geeft boven de 30 kilo niet eens aan -en kon ik weer naar huis.![]()
KratjuH viel ook om de 250 meter van de rollator.
En wat de 30 KG betreft, verzend het in 2 pakjesquote:Ik zweet van binnen en buiten. Niet zo fris voor theezakje spelen.Of is dat juist de kick?
Nu vind ik het nog toffer dan vorig jaar toen ik zoiets voor het eerst zag.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:34 schreef worldpimber het volgende:
Ik vond dat zandstralen en zulks wel tof.![]()
Hehe.quote:Met het idee in je achterhoofd dat het nu allemaal niet uitmaakt, ooit kan het toch wel weer mooi naar nieuwstaat gebracht worden.![]()
Dus binnenkort pas je niet meer in je motorjas?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef Rib-i het volgende:
Na 600 meter is er een geasfalteerd fietspad van 200 meter. En dat loopt sterk naar beneden af.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja, maar je "motormovertm" blijft achter elk gleufje in de stoep/klinkerweg hangen. Of er moet een perfect geasfalteerd traject naar de postbank zijn
Het enge is dat ik nog geloof dat het echt is ookquote:Op maandag 15 januari 2007 18:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het in scene is gezet
Dat zei die dame aan de balie ook.. ik had bijna beantwoord..quote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef koffiekoekje het volgende:
En wat de 30 KG betreft, verzend het in 2 pakjes
!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:03 schreef kratjuh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jd1u1F6L-5s&mode=related&search=
Wat nou cameratoezicht ..
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zei die dame aan de balie ook.. ik had bijna beantwoord..
.. ja ik zaag wel even het motorblok door de midden. [afbeelding]
Maar inplaats van zeuren en bemiddelen had ik de bui al zien hangen, dus was snel weer vertrokken.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus snel zonder dat ding naar huis gelopen en uitgeprint.
![]()
Bij het postkantoor mocht ik om 17.55 niet meer naar binnen, maar gelukkig nog wel
Daar stond echter iemand met 1056 verkeerd gefrankeerde mailings, dus moest ik 20 minuten
wachten totdat de postbeambte (10 keer de prijslijst pakken) en de klant e.a. omgerekend
Daarna was ze stipt in het gewicht -ding geeft boven de 30 kilo niet eens aan -en kon ik weer naar huis.![]()
Ik zweet van binnen en buiten. Niet zo fris voor theezakje spelen.Of is dat juist de kick?
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zei die dame aan de balie ook.. ik had bijna beantwoord..
.. ja ik zaag wel even het motorblok door de midden.
Maar inplaats van zeuren en bemiddelen had ik de bui al zien hangen, dus was snel weer vertrokken.![]()
Och..quote:Op maandag 15 januari 2007 18:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik hoop zo dat het in scene is gezet
Jaren geleden was De Vakantieman op de televisie.quote:I don't think there are many Americans who don't know either, that's not the point, every country has stupidly retarded people, all you have to do is film them and cut out the ones who answer correctly. Don't start thinking you're special just because you're Scottish, what have you done for the world? I've come across plenty of dumb Scottish people. Humans are dumb, what border you live across has nothing to do with it, in fact thinking a border means jack shit makes you dumb in the first place.
True true, ik weet 't. En wie zegt dat er geen andere vragen in gemonteerd zijn...,quote:Op maandag 15 januari 2007 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Och..
[..]
Jaren geleden was De Vakantieman op de televisie.
Die zocht Nederlanders op vakantie op, en liet ze de kaart van Europa zien.
Waar ligt Nederland? De meeste antwoorden kwamen uit op Scandanavie.![]()
Das hendig kutquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
wat een poebmotor heb ik toch
---
nu ga ik eerst maar ff bijlezen
Snel doorgelezenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
ga weg bij school... geen probleem... voor het eerste stoplicht, plof, motor uit...
ik proberen te starten... niks, zelfs de startmotor draait niet...
ik aan de kant, contact uit en weer aan (lampjes heeeel zwak), nog eens proberen.... niks...
olielampje leek te knipperendus ik olie ff kijken... leek goed.... ok, knipperlicht stond nog aan, toen was het knipperen verholpen
even later andere motorrijder voor het stoplicht waar ik net had gestaan, roept wat suggesties (dodemansknop ff omzetten enzo), werkte niet, stoplicht op groen
toen kwam er ineens een rode bandit saanrijden en die ging gelijk voor me op de stoep staanwas een mf'er uit almere... wat een toeval
hij had alleen geen sticker, die had ie er vlak daarvoor afgehaald toen ie door Deputy Duc gespot werd
anwb gebeld, en wachten...
30 min ofzo was ie er....
na een tijdje dingen proberen enzo... accu is dus op een of andere manier helemaal naar de tering... startkabels erop, starten, geen probleemstartkabels eraf, motor uit
![]()
hij ff proberen accu een stukje op te laden.... hielp ook niet... zodra de startkabels eraf gingen was ie na een seconden weer uit![]()
ff in korte pozen 24 volt erop zetten, hielp soms bij auto accu's, dus viel te proberen...
ging overigens ook niet helemaal zoals het hoort... metertje (dat volgens de anwb man normaal helemaal uitslaat) bewoon slechts een paar millimeter zodra hij de stroom erop zette...
accu er weer in, startkabels erop, en weer starten
choke vol open, lichten weer aan... ging redelijk.... startkabels eraf, bleef ie nog een beetje draaienwas alleen heel twijfelachtig
![]()
wat aan het gas draaien, kwam ie iets meer tot leven, lampen gingen wat veller branden... maar nog steeds niet echt lekker lopen....
toen was het de vraag, ga ik naar huis proberen te rijden, of laat ik hem staan en kom morgen met een nieuwe accu terug.... leek me niet echt een lekkere buurt om mijn motor achter te laten (had alleen schijfremslot bij me)...
mf'er: knijp eens in je rem, kijken of ie dan blijft draaien.... dus ik knijp![]()
toeren schieten 2000 omhoog en hij draait een stuk beter![]()
![]()
choke wat lager, nog eens in de rem knijpen, weer het zelfde![]()
anwb mannetje heeft toen dus het schakelaartje doorgelust dat ie altijd contact maakte en toen hebben we het erop gewaagt... stationair met choke dus rond de 4000 toeren naar huis gereden met die mf'er de hele weg achter me aanaangezien mijn lamp nog altijd niet geweldig veel licht gaf behalve mijn remlicht dan
was dat ook wel nodig
na dik anderhalf uur nadat ik van school weg ging was ik eindelijk thuis![]()
ohja, tussendoor nog geprobeert het telefoonnummer van Selling te vinden, aangezien die vlakbij zat en die mf'er eventueel wel ff heen en weer wou rijden, maar die tut van de inlichtingen kon het op naam niet vinden, dus moest ik een straatnaam weten, anders kon ze me niet verder helpen![]()
dat had dus ook al geen succes....
spreekt wel voor zich dat mijn motor nu lekker kan stikken![]()
gooi de accu zo op de druppellader en wil ik het dinsdag of woensdag nog wel eens proberen, maar anders zoekt ie het maar lekker uit tot ik terug ben![]()
betekend dus ook geen nieuwe olie
weer een ervaring rijker dus, en het anwb lidmaatschap iig niet voor niks betaald dit jaar![]()
Lees: reeds diverse malen in de steek heeft gelaten door het niet tijdig opladen van de accu.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien is het de motor zijn mannier om jou in de steek te laten, omdat jij hem ook in de steek gaat laten.![]()
Renkerdekenkerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
ga weg bij school... geen probleem... voor het eerste stoplicht, plof, motor uit...
ik aan de kant, contact uit en weer aan (lampjes heeeel zwak), nog eens proberen.... niks...
olielampje leek te knipperendus ik olie ff kijken... leek goed.... ok, knipperlicht stond nog aan, toen was het knipperen verholpen
even later andere motorrijder voor het stoplicht waar ik net had gestaan, roept wat suggesties (dodemansknop ff omzetten enzo), werkte niet, stoplicht op groen
toen kwam er ineens een rode bandit saanrijden en die ging gelijk voor me op de stoep staanwas een mf'er uit almere... wat een toeval
hij had alleen geen sticker, die had ie er vlak daarvoor afgehaald toen ie door Deputy Duc gespot werd
na een tijdje dingen proberen enzo... accu is dus op een of andere manier helemaal naar de tering... startkabels erop, starten, geen probleemstartkabels eraf, motor uit
![]()
hij ff proberen accu een stukje op te laden.... hielp ook niet... zodra de startkabels eraf gingen was ie na een seconden weer uit![]()
ff in korte pozen 24 volt erop zetten, hielp soms bij auto accu's, dus viel te proberen...
ging overigens ook niet helemaal zoals het hoort... metertje (dat volgens de anwb man normaal helemaal uitslaat) bewoon slechts een paar millimeter zodra hij de stroom erop zette...
choke vol open, lichten weer aan... ging redelijk.... startkabels eraf, bleef ie nog een beetje draaienwas alleen heel twijfelachtig
![]()
wat aan het gas draaien, kwam ie iets meer tot leven, lampen gingen wat veller branden... maar nog steeds niet echt lekker lopen....
toen was het de vraag, ga ik naar huis proberen te rijden, of laat ik hem staan en kom morgen met een nieuwe accu terug.... leek me niet echt een lekkere buurt om mijn motor achter te laten (had alleen schijfremslot bij me)...
mf'er: knijp eens in je rem, kijken of ie dan blijft draaien.... dus ik knijp![]()
![]()
anwb mannetje heeft toen dus het schakelaartje doorgelust dat ie altijd contact maakte en toen hebben we het erop gewaagt... stationair met choke dus rond de 4000 toeren naar huis gereden met die mf'er de hele weg achter me aanaangezien mijn lamp nog altijd niet geweldig veel licht gaf behalve mijn remlicht dan
was dat ook wel nodig
ohja, tussendoor nog geprobeert het telefoonnummer van Selling te vinden, aangezien die vlakbij zat en die mf'er eventueel wel ff heen en weer wou rijden, maar die tut van de inlichtingen kon het op naam niet vinden, dus moest ik een straatnaam weten, anders kon ze me niet verder helpen![]()
gooi de accu zo op de druppellader en wil ik het dinsdag of woensdag nog wel eens proberen, maar anders zoekt ie het maar lekker uit tot ik terug ben![]()
weer een ervaring rijker dus, en het anwb lidmaatschap iig niet voor niks betaald dit jaar![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De [/{fokmc'er}] tag impliceert dat je bepaalde FokMC'ers langer dan vandaag kent en op grappige wijze karikaturen creëert binnen de reeks en elkaar zo op slinks wijze entertaint
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef hicham het volgende:
Kenkergoeie stannaboi!!
![]()
![]()
![]()
Dus snel zonder dat ding naar huis gelopen en uitgeprint.
![]()
Ik zweet van binnen en buiten. Niet zo fris voor theezakje spelen.Of is dat juist de kick?
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:12 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
Mja, ik bekijk het altijd van de positieve kant. Als alles goed gaat hebben wij weer niks te lezen
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Das hendig kut
Misschien is het de motor zijn mannier om jou in de steek te laten, omdat jij hem ook in de steek gaat laten.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lees: reeds diverse malen in de steek heeft gelaten door het niet tijdig opladen van de accu.![]()
quote:De platen zijn gedesintegreerd doordat ze te vaak zonder voldoende lading opgeslagen zijn,
en maken onderling kortsluiting. Wel handig dat die nu niet meer aan de druppellader hoeft.![]()
Opladen is kansloos. Net als dat knipperende olielampje. That does not excist.![]()
heb geen startkabelsquote:Minder handig voor het olie verversen. Maar je zet hem vast wel ff met startkabels op de auto
om even door te laten lopen. Toch?![]()
Nadat de eerste frustratie gezakt is..........
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
RenkerdekenkerIk ga ff eten opscheppen zodat ik wat te doen heb tijdens het lezen
![]()
Vrachtwagenchauffeurs l-e-z-e-n niet zo snel he.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:55 schreef worldpimber het volgende:
RenkerdekenkerIk ga ff eten opscheppen zodat ik wat te doen heb tijdens het lezen
![]()
Damn, straks dat met moeite ingepakte en ingedeelde krat uitpakken, en kijken wat ik nog aan gewicht kan besparen.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ben niet de enige met een slechte dag
![]()
Advies helaas te laat opgevolgd.. nu' ist te laat, schade is definitief aangebracht.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:59 schreef Roderick2085 het volgende:klote ding deed het vanmorgen onderweg naar school nog wel... kon ook nog gewoon bij school wegrijden....
jij had het over meer rijden.
NeeeeJ.. dynamo is het niet.quote:heb geen startkabelshet is alleen te hopen dat het alleen de accu is en niet ook de dynamo....
Goed begin van je 'vakantie'quote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
![]()
![]()
was dat ook wel nodig
m'n ma iig nietquote:Op maandag 15 januari 2007 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs l-e-z-e-n niet zo snel he.![]()
[..]
Damn, straks dat met moeite ingepakte en ingedeelde krat uitpakken, en kijken wat ik nog aan gewicht kan besparen.Er zit 1 carterhelft teveel in, maar dat zal wel geen 5 kilo zijn.
![]()
[..]
Advies helaas te laat opgevolgd.. nu' ist te laat, schade is definitief aangebracht.![]()
En wees blij met die ene rit.![]()
Voor hetzelfde geld was je vanochtend te laat op school gekomen. Nu was het vrije tijd.![]()
[..]
NeeeeJ.. dynamo is het niet.![]()
Startkabels 5 euro in de aanbiedingen bak bij de bouwmarkt.
Maar hebben je ouder(s) ook algeen startkabels dan...
.. ben je van slechte komaf.........?
![]()
nee, heb er toen wel naar gekeken, maar uiteindelijk alleen maar de accu bijgevultquote:Op maandag 15 januari 2007 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed begin van je 'vakantie'
Maar kdacht dat je vorig jaar al een nieuwe accu had gekocht
quote:Wel puike shizzle ja, dat smileygebruik. Mijn complimenten
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
.. ben je van slechte komaf.........?
Altijd handig en simpel om jezelf te kunnen helpen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:11 schreef Roderick2085 het volgende:
m'n ma iig nietis toch ook niet nodig
![]()
Ach ja, had' ie maar een vak gekozen.quote:dynamo kon het volgens de anwb man ook zijn... omdat ie dus meteen uitging zodra de starkabels eraf gingen....
of de accu 'blokkeerd' de boel op een of andere manier, of de dynamo is ook kut.... dat was in een notendop zijn conclusie
Met leidingwater?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:12 schreef Roderick2085 het volgende:
Nee, heb er toen wel naar gekeken, maar uiteindelijk alleen maar de accu bijgevult
Zo, heb het ff ingekort tot de kern van het verhaalquote:
Gesulfeerd bedoel je misschien?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lees: reeds diverse malen in de steek heeft gelaten door het niet tijdig opladen van de accu.![]()
De platen zijn gedesintegreerd doordat ze te vaak zonder voldoende lading opgeslagen zijn,
en maken onderling kortsluiting. Wel handig dat die nu niet meer aan de druppellader hoeft.![]()
Opladen is kansloos. Net als dat knipperende olielampje. That does not excist.![]()
Minder handig voor het olie verversen. Maar je zet hem vast wel ff met startkabels op de auto
om even door te laten lopen. Toch?![]()
Nadat de eerste frustratie gezakt is..........
the bitch is home?quote:
Ja mr. helpdesk.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:47 schreef bvvt het volgende:
Zo, heb het ff ingekort tot de kern van het verhaal
[..]
Gesulfeerd bedoel je misschien?
Nee, heb ik ooit voor Rib-i gepost.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:48 schreef bvvt het volgende:
the bitch is home?
Ey, heb vandaag collega's van je gezien. Moeilijk kijkende in een agenda. En weer afscheid genomen.quote:
Damn, die had ik best willen zien. Nu eerst maar ff aardappels schillen.quote:
Na 45 vestiging van 45 verschillende uitzendbureau's en 45 keer dezelfde reactie zal je ook niet is gaan denken dat het aan jou kan liggen hehquote:Op maandag 15 januari 2007 21:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ey, heb vandaag collega's van je gezien. Moeilijk kijkende in een agenda. En weer afscheid genomen.
Amateurs.![]()
NeeeeJ.. maandag is vandaag, en niet volgende week maandag.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef Makster het volgende:
Na 45 vestiging van 45 verschillende uitzendbureau's en 45 keer dezelfde reactie zal je ook niet is gaan denken dat het aan jou kan liggen heh
Ik stel mij gewoon te kwetsbaar op.quote:Bovendien, maandag is verloning, niemand schrijft in op maandag. Dat hoor je nu ook weleens te weten![]()
![]()
Eigenlijk moet je ook gewoon bij Transport komen werken. Ik heb nog nooit een afspraak afgezegd/ niet nagekomen/afgebelt or whatever, maarja ben nog van de oude stempelquote:Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja...... Mark...
Randstad Spijkenisse..![]()
Heb ik op vrijdag een uitgebreid gesprek met de beste man over de telefoon.
Maken we een afspraak voor maandagmiddag. (alweer die maandag)
Belt hij maandagochtend out of the blue op, en begint het hele gesprek van vrijdag weer.
Ik dacht dat hij belde over die afspraak in de middag.
Kwam wel goed uit trouwens, want toen ging ik de GS halen.![]()
Teamselect vraagt mij in oktober voor een bepaalde vacature langs te komen.
Ik bel later af omdat ik toch geen intresse heb.
Belt dezelfde persoon mij afgelopen vrijdag weer op met dezelfde vacature.
Nou ja dat kan dan nog gezien het tijdsverschil.![]()
![]()
Whehequote:Op maandag 15 januari 2007 21:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je ook gewoon bij Transport komen werken. Ik heb nog nooit een afspraak niet afgezegd/nagekomen/afgebelt or whatever, maarja ben nog van de oude stempel![]()
Maar waarom belt hij je dan maandagOm af te zeggen of om te herhalen wat jij al verteld heeft
Niet iedereen is het meest heldere licht moeten we maar denken. Wat is zijn naam, zal ik ze gore oren is wassen
![]()
Maar goed, daarom vloeien sommige mensen ook af en stromen sommige mensen door naar de wat meer belangrijke functieOver het algemeen genomen kan trouwens heel de arbeidsbemiddeling aan het gas, ondankbaar kenker werk. Moet maar is voor mezelf beginnen... Heb 2 opties, Vlekloos (c) en het importeren van dildo's uit china. Ben bijna zover dat ik een prijsopgaaf krijg. Ik zeg je, porno is where the money is
![]()
Zeker als je dan ook nog is mijn goudeerlijke typo leestquote:
quote:Ik heb nog nooit een afspraak niet afgezegd
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen kan trouwens heel de arbeidsbemiddeling aan het gas, ondankbaar kenker werk. Moet maar is voor mezelf beginnen... Heb 2 opties, Vlekloos (c) en het importeren van dildo's uit china. Ben bijna zover dat ik een prijsopgaaf krijg. Ik zeg je, porno is where the money is![]()
Zal je nog is wat vertellen:quote:
Ik zal aan Bazzie vragen of deze constatering kloptquote:Op maandag 15 januari 2007 22:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Zal je nog is wat vertellen:
Best is de gay scene, dildo's aan gay's werkt gewoon weetje. Gasten bestellen die shit online en gaan hem 100% zeker na het proberen NIET meer retour sturen. Bovendien moet ik nog de eerste gay zien die met een glibberige dildo in zijn klauwen bij de Postbank staat om zijn anale aanwinst te retouneren![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zal aan Bazzie vragen of deze constatering klopt![]()
Respect voor je ondernemerseigenschappen, jammer dat je er niks mee bereikt hebt op die roze pantoffels na
Roze pantoffies waren idd the shizzle of nietquote:Op maandag 15 januari 2007 22:18 schreef hicham het volgende:
Respect voor je ondernemerseigenschappen, jammer dat je er nog niks mee bereikt hebt op die roze pantoffels na
Hey.. jezelf herhalen is zooooooo Randstad..quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hey.. jezelf herhalen is zooooooo Randstad..![]()
![]()
Ik ga ff afwassen, foldertjes uitzoeken, en misschien nog een remcylinder polijsten.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Zal je nog is wat vertellen:
Best is de gay scene, dildo's aan gay's werkt gewoon weetje. Gasten bestellen die shit online en gaan hem 100% zeker na het proberen NIET meer retour sturen. Bovendien moet ik nog de eerste gay zien die met een glibberige dildo in zijn klauwen bij de Postbank staat om zijn anale aanwinst te retouneren![]()
Die gast van de real dolls (c) is ook fekking rijk geworden. Schijnt er al 6000 van 6000 Euro stuk verkocht te hebbenEuro 36.000.000. Die gast is klaar voor de rest van zijn leven, stel je voor. Real Goats, dat gaat pas lopen
![]()
nee, netjes met gedestileerd waterquote:Op maandag 15 januari 2007 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Altijd handig en simpel om jezelf te kunnen helpen.![]()
Scheelt ook wachten. Heb wel eens drie uur in de kou gestaan omdat de pa van een vriendin kwam helpen, maar een stokoude startkabel uit 1900 met los contact had. Pa was heilig, dus ik mocht er niks van zeggen.![]()
De hele avond verneukt.ANWB'er drukt de starthulp erop.. en rijden maar.
![]()
De sfeer kwam helaas niet meer terug, dus ging maar naar huis.![]()
[..]
Ach ja, had' ie maar een vak gekozen.![]()
Bij gasgeven moet het amperage stijgen.![]()
En je accu maakt ws kortsluiting van binnen.![]()
Mijn GS loopt ook niet op een defecte accu. Veel motoren niet.![]()
Ondanks dat ze lopende hun eigen stroom kunnen opwekken.![]()
[..]
Met leidingwater?![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zo, heb het ff ingekort tot de kern van het verhaal
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef ikookhier het volgende:Ben kapot
![]()
Roderick2085 beterschap gewenst....
[afbeelding]
![]()
...
Ohjaquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
quote:
Wanneer vertrek je?quote:
kopuh?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt je trainig weer gehad deze week
[..]
Ohja
Joah
vrijdag, om 9.40 vertrekt het vliegtuig als het goed isquote:[..]
[..]
Geil Groen wijf![]()
[..]
Wanneer vertrek je?
quote:
quote:[..]
vrijdag, om 9.40 vertrekt het vliegtuig als het goed is
echt welquote:Op maandag 15 januari 2007 23:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Met pijn in je hart verkoop je je motor
ja, houd in dat ik om 6.56 hier op de trein moet stappenquote:
bijna goed... 5 maandenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:22 schreef worldpimber het volgende:
Vertek naar Engeland?Voor 6 maanden?
![]()
![]()
Voordat ik het ga vergeten:quote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bijna goed... 5 maanden
19 juni kom ik weer terug
5 maanden weg gaan en dan aanstippen dat je om 6.50 fzoo weg moet. Alsof dat dan nog relevant isquote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef Roderick2085 het volgende:
bijna goed... 5 maanden
24 Juni Homecoming BBQ @ Rodericks'quote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bijna goed... 5 maanden
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:28 schreef worldpimber het volgende:
Nu zit je daar op je kamer te genieten van 4 muren en het bonkende geluid van de française naast je die de hele buurt afwerkt.
http://www.youtube.com/watch?v=5nHNrk9pj-oquote:Op maandag 15 januari 2007 23:28 schreef worldpimber het volgende:
En als je je nou wat beter had voorbereidt kon je daar ook nog lekker toeren met een bike onder je reet
Nu zit je daar op je kamer te genieten van 4 muren en het bonkende geluid van de française naast je die de hele buurt afwerkt.
tnxquote:Op maandag 15 januari 2007 23:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Voordat ik het ga vergeten:
Have fun![]()
Keep it real
Doe voorzichtig
En kom vooral wijs terug
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
5 maanden weg gaan en dan aanstippen dat je om 6.50 fzoo weg moet. Alsof dat dan nog relevant is
Maar wel fucking relaxed man, misschien valt Engeland wel tegen als p00pplek... maar je komt tenminste uit die sleur hier
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:28 schreef worldpimber het volgende:
En als je je nou wat beter had voorbereidt kon je daar ook nog lekker toeren met een bike onder je reet
ik zal het noterenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
24 Juni Homecoming BBQ @ Rodericks'![]()
Ik zorg voor de pistache nootjes
Het komt dicht bij manquote:Op maandag 15 januari 2007 23:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Wat worden ze snel groot hequote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat worden ze snel groot he
Ik kan me die ene keer nog herinneren dat hij ons bij wilde houden, wat was dat schattig![]()
[..]
Ik kan me die ene keer nog herinneren dat hij ons bij wilde houden, wat was dat schattig![]()
En importeer geen SOA.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:25 schreef Makster het volgende:
Voordat ik het ga vergeten:
Have fun![]()
Keep it real
Doe voorzichtig
En kom vooral wijs terug
![]()
In mijn herinnering zong er alleen een vrouw.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:36 schreef Rib-i het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5nHNrk9pj-o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In mijn herinnering zong er alleen een vrouw.![]()
![]()
Damn..... die lelijke gozer met dat topmodel.
Ik hoop maar dat ik oud mag wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Of die ene keer dat hij inhaalde op een plek waar dat niet zo verstandig was. Opa RB hoofdschuddend achter hem aanZo pril, zonder motoreraving een gevaar op de weg, nou gaat ie helemaal alleen naar Engeland
quote:![]()
Teabaggen slapen nog gelukt?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:31 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Ik hoop maar dat ik oud mag worden![]()
[..]
[..]
quote:Toen ze terugkwam van een verre vakantie vernam Katie dat, tijdens haar verlof in het buitenland, haar grootvader overleden was. Als goede kleindochter ging ze dadelijk bij haar 95 jarige grootmoeder om te condoleren.
Aangezien ze wist dat opa in blakende gezondheid verkeerde toen ze op reis vertrok, vroeg ze aan grootmoeder waaraan opa overleden was.
"Mijn kindje" antwoordde ze," grootvader kreeg een hartaanval vorige zondagmorgen toen we de liefde bedreven."
Waarop Katie reageerde met te zeggen dat seks voor mensen van bij de honderd toch af te raden was.
"Maar nee, mijn schatje," antwoordde oma, "reeds enkele jaren lang, gelet op onze ouderdom, hadden we ons voorgenomen dat het beste ogenblik voor ons beiden om seks te hebben het ogenblik was dat op zondagmorgen de kerkklokken begonnen te luiden..... dat was voor ons het juiste ritme, niet te snel, niet te traag, gewoon erin bij de Ding, eruit bij de Dong......"
Plotseling moest oma een traantje wegpinken, waarop ze zei:
"...en had die verdomde ijscokar niet voorbijgereden, dan had opa nog steeds geleefd."
OMGquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
Grote griebels. [afbeelding]
Waarom staat dat ding nou uitgerekend in Friesland.![]()
Dynamo regelen en misschien al klaar.![]()
Affijn, ik ga Kratjuh uitsnijden en qua gewicht balanceren.
Kijken of ik op 30 kilo uit kan komen.![]()
Daarna sporten.![]()
![]()
Quequote:Op maandag 15 januari 2007 23:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
kopuh?![]()
[..]
Power ût de Jouwerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
Daarna sporten.![]()
![]()
Maak er een dagje uit van met je vriendin, je hebt nu toch een aanhanger?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
Daarna sporten.![]()
![]()
WAAR BEMOEI JIJ JE MEE STEEDS BLAASKAAK!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:18 schreef koffiekoekje het volgende:
O MG
En toch zou ik het ding in 2 pakjes weg sturen (aangzien het blok toch niet inelkaar zit)
Ik heb hem wel gemaild waarom in godsnaam.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:05 schreef hicham het volgende:
Maak er een dagje uit van met je vriendin, je hebt nu toch een aanhanger?en zeeen* van tijd
*Geen zin om de trema op te zoeken, een disclaimer is makkelijker
Kan ik pas weer over twee weken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:06 schreef hicham het volgende:
HA! Hoor mij! HATSEFLATS
Een dagje uit in Friesland [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WAAR BEMOEI JIJ JE MEE STEEDS STEEDS MEE, BLAASKAAK!![]()
![]()
Ik ben oud en wijs genoeg van mijzelf hoor.
[me= gracht graafd, kannonen op steld, katapult op spanning brengt, excuus briefje schrijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Of die ene keer dat hij inhaalde op een plek waar dat niet zo verstandig was. Opa RB hoofdschuddend achter hem aanZo pril, zonder motoreraving een gevaar op de weg, nou gaat ie helemaal alleen naar Engeland
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar kan deze oplossing uwe goedkeuring dragen?![]()
Ik heb de losse onderdelen zoals de tandwielassen ook nog even in een vuilniszak gedaan.
samen met de rest van de losse spullen. En dat is naast het motorblok nog bijna de helft van de kratinhoud.
Toen ik zondag klaar was zag ik dat je die assen via de handgrepen van het KratjuH er tussenuit kon trekken.
Maar ik dacht... gaat vast wel goed....![]()
O.... okequote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je mag me wel uit komen zwaaien
Zeikers komen een prijs overheen, en willen het vervolgens inclusief verzendkosten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:51 schreef koffiekoekje het volgende:![]()
Uhmm ff denken, nou vooruit ik keur 't goed
Ik ging er vanuit dat alle meuk mee moest en de ontvanger voor de extra kosten zou/wou op draaien. Volgens het weg is weg princiepe.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:05 schreef Worldbeater het volgende:
Smilies voor Roderick. Jammer dat je weg gaat. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
We zullen de twee dagelijkse mededeling dat je bijgelezen hebt,
de hond moet uitlaten, en naar bed gaat missen. [afbeelding]
[afbeelding] Maar graag zien we je berichten tegemoet daar.
Ze zullen toch wel internetten hebben.. [afbeelding]
Waar blijft R2D2 eigenlijk..
Error on page.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:28 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.geluidsnet.nl/
Whehe cool, zie em gaan
Als het er nog niet is, wordt het zaterdag aangesloten.. klinkt vaag.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:35 schreef Roderick2085 het volgende:is wel internet ja
als het er nu nog niet is, word het komende zaterdag aangesloten
ik laat daar nog wel wat van me horenweet alleen niet of ik helemaal bij kan blijven
ja, kreeg vorige week ergens een mail van mijn huisgenoot dat het of afgelopen zaterdag, of komende zaterdag aangesloten zou wordenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Error on page.![]()
[..]
Als het er nog niet is, wordt het zaterdag aangesloten.. klinkt vaag.![]()
quote:Ik heb net een sollicitatie de deur uitgedaan naar een fotografisch bedrijf. Helemaal kicke.![]()
Woont redelijk in de buurt (zelfs centraal gezien de samenwoningsplannen![]()
)
, en een beetje Photoshoppen en de mail afwerken klinkt goed.Internet binnen bereik.
![]()
quote:Propper
Functienaam : projectleider luchtvaarttechniek![]()
Discotheek Arena
Monnikemuurstraat 103
8911GC LEEUWARDEN
www.arenablanes.com
Algemeen
Referentie : 2269962
Bron : Werk.nl website
Plaatsingsdatum : 14-01-2007
Sluitingsdatum sollicitaties : 11-03-2007
Geen vaste werklocatie.
De werkgever is werkzaam in de sector Voorbereiding, calculatie en controle, Vliegtuigen.
Gezocht: Mensen die van 1 juli tot minimaal 17 augustus willen werken in Spanje. Je moet minimaal 19 jaar zijn. Wij zoeken Proppers, Barman/Barvrouw, Uitsmijters en DJs. De Voordelen: -Per week betaling minimaal 30 euro per dag tot maximaal 45 per dag afhankelijk van de baan die je hebt. -Je krijgt gratis de beschikking over een nieuw appartement, wat is voorzien van alle luxe. Je betaald slechts een borg voor het goed onderhouden van het appartement -Elke dag mooi weer!!! -Elke dag FEEST!! -Elke dag een ander¿. (als je wil) -De mooiste NATUUR! (ja zelfs jullie zullen dat mooi vinden) -Een fantastische ervaring met je collega¿s die je ook echt gaat missen in Nederland. De nadelen: -Je moet een reisverzekering afsluiten want je bent daar niet verzekerd. (maar dit kost weinig) -Je mist misschien je vrienden of je schatje of je ouders of je¿. Enz. -Je kunt geen lekkere kaas eten. -Het is warm. -Iedereen is bruin als je aankomt en jij bent dan (nog) wit. Ja dat is het eigenlijk wel zo¿n beetje. Als je interesse hebt gekregen mail of stuur dan je cv met referentie, een foto en motivatie naar: Albert van der Vliet Monnikemuurstraat 103 8911GC Leeuwarden Mail: arenablanes@msn.com Mobiel: 06-14273973 (wordt alleen beantwoord bij nummeridentificatie) Zou je dit bericht willen vertellen aan iedereen die je kent.. misschien hebben je vrienden, kennissen en onbekenden ook interesse. We zoeken er genoeg dus maak ons gek!!!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:05 schreef Worldbeater het volgende:
We zullen de twee dagelijkse mededeling dat je bijgelezen hebt,
de hond moet uitlaten, en naar bed gaat missen.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:41 schreef Harmen1984 het volgende:
Mijn eerste R&P topic![]()
Anyway, hier is het probleem:
Ik heb twee broertjes, een tweeling van 19 jaar.
Er is een aantal keren op onverklaarbare wijze geld verdwenen uit m'n portemonnee, terwijl die op mijn slaapkamer lag (ik woon nog thuis).
Een aantal jaar geleden was mijn andere broertje (de andere van de tweeling) ook al geld kwijt, toen werd ook al voorzichtig ge-opperd dat het ontvreemd zou kunnen zijn, maar toen is het overgewaaid.
Nu was ik enkele maanden geleden ook al ¤ 50 kwijt, en nu vanochtend weer ¤ 20. Ik heb gisteren ¤ 50 gepind (ik kreeg 2x20 en 1x10 uit de automaat), en heb alleen broodjes gekocht t.w.v. ¤ 8,40....
Mijn broertje was de enige die, naast mijzelf, vanochtend nog thuis was toen ik uit bed kwam. Hij is alleen boven geweest op het moment dat ik beneden zat te ontbijten.
Ik verdenk dus mijn broertje.
De andere van de tweeling is chauffeur en verdient bakken met geld, dus die sluit ik eigenlijk uit wat betreft diefstal, en mijn ouders uiteraard ook.
Wat zouden jullie doen?
- Confronteren
Nadeel: als het niet waar is, is de relatie verziekt
- Laten zitten
Nadeel: tegen m'n principes
- Spioneren m.b.v. camera
Nadeel: m'n eigen familie bespioneren
100 euro.quote:Sorry joh !
Waarschijnlijk is de motor ook vanavond al verkocht.
Succes verder
Zal wel weer een vuig kenkerbedrijf zijn dat jongeren intimideert om anderen te bedriegen, huichelaarsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke omschrijving..............![]()
[..]
quote:
Whahaha, Had de omschrijving nog niet gelezenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke omschrijving..............![]()
[..]
Volgens mijn oude directeur moet je terwijl je jong bent zoveel mogelijk afkijken van de truucjes van anderen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:13 schreef hicham het volgende:
Zal wel weer een vuig kenkerbedrijf zijn dat jongeren intimideert om anderen te bedriegen, huichelaars
Het is 1 grote grap.. (telefoonnummer wordt alleen beantwoord bij nummeridentificatie)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Whahaha, Had de omschrijving nog niet gelezen
Die @msn.nl maakt het ook wel af hoor
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:26 schreef BazzieK het volgende:
Net nieuw spel binnen, denk lekker te kunnen spelen moet ik eerst een update van 10 gig installerenDoet godverdomme de vierde DVD het niet
Nu recoveren en alles weer opnieuw installeren
![]()
Ja het is geen probleem waarvan je zegt, nou die kindjes in Afrika gaan nu zeker dood maar het is wel vervelend als je na een ellenlange installatie op de laatste cd stuk looptquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Het leven is zwaar heH. [afbeelding]
quote:
quote:NIEUWE AANPAK OSDORP POSSE
Er zijn een aantal veranderingen op komst rond de Osdorp Posse.
Met ingang van 2007 heeft de groep besloten om nieuwe muziek van het eigen label Ramp Records voortaan digitaal uit te brengen. Liefhebbers die graag nog een 'ouderwetse' cd aan hun verzameling willen toevoegen hoeven hier niet rouwig om te zijn, maar moeten voortaan wel tijdig reageren. Per cd-release wordt voortaan nog slechts een gelimiteerde editie geperst en OP is OP!
De moderne muziekliefhebbers kunnen voortaan alle oude en nieuwe muziek van Ramp Records eenvoudig downloaden via legaldownload
Ik heb ook meer affectie met vastlopende installaties dan met honger hor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:33 schreef BazzieK het volgende:
Ja het is geen probleem waarvan je zegt, nou die kindjes in Afrika gaan nu zeker dood maar het is wel vervelend als je na een ellenlange installatie op de laatste cd stuk loopt
CD gerecovered en nu alle andere CD's ook naar de harde schijf aan het copieren, als het niet lukt word ik gekquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb ook meer affectie met vastlopende installaties dan met honger hor.![]()
Laat even weten als het gelukt is. [afbeelding]
En als het een leuk spelletje is, neem dan de volgende meet een copie mee.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
CD gerecovered en nu alle andere CD's ook naar de harde schijf aan het copieren, als het niet lukt word ik gek
Oja, die is vannacht uitgebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde trouwens dat het 12,50 per maand kost![]()
Mja officieel. Veel hadden em al eerder en ik kreeg em pas vanmiddag binnenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Oja, die is vannacht uitgebracht
Ik hoorde trouwens dat het 12,50 per maand kost
Gaat een lang weekend wordenquote:
NooooooooH!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
als je door het slotje heen post, en daardoor de laatse bent, moet je dan ook een nieuwe maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |