Nog niet helemaal uitgeslapen?quote:Op maandag 15 januari 2007 09:09 schreef -XX- het volgende:
Fok mc breid zich als mitose uit!![]()
Morgen!
Ha!quote:Op maandag 15 januari 2007 09:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent verbreezerd de laatste paar maanden
Whaha, hoe sufquote:Op maandag 15 januari 2007 10:07 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK stelt zichzelf voor aan z'n Duitse collega's![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de Fok! MC BBQ gekocht omdat je steeds aan het grappen was dat er wel bier moest zijn.quote:
Heeee.. goed weekend gehad?quote:
Lipje had eerst geschreven:quote:
Uitstekend weekendquote:Op maandag 15 januari 2007 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeee.. goed weekend gehad?
En niet eens een nachtje extra blijven van de passie?
Had je vanochtend een lekker ritje gehad.![]()
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:45 schreef bvvt het volgende:
Love is in the air - everywhere you look around
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik er al even bij staan hoorquote:
Hmmm, bij ons betaal je een abo en daarmee kan je gratis bellen naar alle vaste nummers binnen nederland.quote:En mijn vader vertrouwt dat bel gedoe niet.Dat kan gewoon niet allemaal.
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Verkeerde topic. Het zwaai topic is dat andere deeltje 641.quote:
aHa.. dus niet 12,95 per maand voor alleen telefoon. Dat dacht ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:17 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, bij ons betaal je een abo en daarmee kan je gratis bellen naar alle vaste nummers binnen nederland.
Het is wel een Voice over IP dienst, oftewel - bellen via internet.
Heb je een breedband internet verbinding voor nodig. of dat Kabel of ADSL is maakt niet uit.
(geen internet - betekend dus ook - niet bellen)
Die light - medium - heavy die je zaterdag noemde (voor ik afwezig was) is een inbel account om te internetten op de ouderwetse manier (inbel modem) - dat is niet snelgenoeg voor een VoIP dienst EN die zou dan altijd open moeten staan om bereikbaar te zijn.
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Het zwaai topic is dat andere deeltje 641.![]()
Uh, gevoelig op deze ochtend?quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah tot zover het karten dus. Komen die kudtwijven weer niet opdraven, en om nou met z'n 2en over de kartbaan te knallen is ook weer zo remi.
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze bezig de auto te parkeren, je hebt toch wel rondgekeken op de parkeerplaats
[PTA SC] Aston Martin DB4 GT @ 1226kgquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:07 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK stelt zichzelf voor aan z'n Duitse collega's![]()
![]()
![]()
![]()
Waar jij het nu over hebt, is dat hetzelfde als Internetplusbellen, krijgen die klanten ook een soort van modem met telefoonaansluiting?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:17 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, bij ons betaal je een abo en daarmee kan je gratis bellen naar alle vaste nummers binnen nederland.
Het is wel een Voice over IP dienst, oftewel - bellen via internet.
Heb je een breedband internet verbinding voor nodig. of dat Kabel of ADSL is maakt niet uit.
(geen internet - betekend dus ook - niet bellen)
Die light - medium - heavy die je zaterdag noemde (voor ik afwezig was) is een inbel account om te internetten op de ouderwetse manier (inbel modem) - dat is niet snelgenoeg voor een VoIP dienst EN die zou dan altijd open moeten staan om bereikbaar te zijn.
http://www.optibel.nl/quote:Op maandag 15 januari 2007 14:14 schreef worldpimber het volgende:
Waar jij het nu over hebt, is dat hetzelfde als Internetplusbellen, krijgen die klanten ook een soort van modem met telefoonaansluiting?
bij ipb bel je niet via voipquote:Op maandag 15 januari 2007 14:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar jij het nu over hebt, is dat hetzelfde als Internetplusbellen, krijgen die klanten ook een soort van modem met telefoonaansluiting?
Lijkt er idd wel op.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bij ipb bel je niet via voip
[/nerd]
Zijn er al biedingen op de XJquote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, uitzendbureaukneuzen. Was een week te vroeg.. hakkel de hakkel vorige week dat ventje aan de foon.
Lekker duidelijk.![]()
Verder te fris om dat andere bureau te gaan zoeken after first try.
Heb het helemaal gehad met dat soort bedrijfjes.![]()
De GS reed weer goed, starte als een bom.![]()
Special prize for you.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:48 schreef Rib-i het volgende:
Zijn er al biedingen op de XJ
Anders....
quote:Ohnee, kan niet, de financiele middelen zijn beperktVorige week al een andere investering gedaan
[afbeelding]
Had je zo'n ding onlangs al niet gekochtquote:Op maandag 15 januari 2007 14:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zijn er al biedingen op de XJ
Anders....
Ohnee, kan niet, de financiele middelen zijn beperktVorige week al een andere investering gedaan
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Special prize for you.De gewone werkelijke kosten.
![]()
[..]
![]()
Verkapte pimp post.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef Roderick2085 het volgende:
bij ipb bel je niet via voip
[/nerd]
Neh, volgens mij is het inderdaad iets andersquote:Op maandag 15 januari 2007 14:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
Lijkt er idd wel op.
alleen maakt het voor optibel niet uit waar je je internet verbidning vandaan haalt.
Kassie aansluiten - en gaan met die banaan.
Dat was een eindversterker voor een elektrische gitaarquote:Op maandag 15 januari 2007 14:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Had je zo'n ding onlangs al niet gekocht
Twee keer zwaaien op een dag is zo ikookhier.quote:
quote:
Nee, hij werd meteen boos, kan ik er wat aan doen dat ik een kras trek met mijn kneeslidersquote:Op maandag 15 januari 2007 14:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En, zei de instructeur dat je je helm in de auto af mocht zetten
Je krijg thet bedrag toch terug, wat kost dat nou, 1500 Euro incl. alle examensquote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, hij werd meteen boos, kan ik er wat aan doen dat ik een kras trek met mijn kneesliders![]()
![]()
Tja vond het eerlijk gezegd nog een beetje leuk ook, maar wel suf lestempo eerste les alleen sturenVerder werd ik meteen chaggie bij het horen van de prijzen
Het is dat het moet voor de plisie
Het bedrag krijg ik niet terug, is op eigen kostenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je krijg thet bedrag toch terug, wat kost dat nou, 1500 Euro incl. alle examens
Achteruit lopen met de auto aan je hand
Op de zijstandaard zetten
....![]()
De volgende winter prijs je jezelf de koning te rijk als je je vriendinnetje in het koekblikje op kan halen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:10 schreef BazzieK het volgende:
Mij werd een pakket van 1350 euro aan te raden wat 1350 euro meer is dan ik aan autorijden wil uitgeven
Ik heb je vriendin helemaal niet geklonkenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat was een eindversterker voor een elektrische gitaar
[afbeelding]
Dit is een versterker voor akoestische sessies (unplugged is het MTV woord daarvoor)
Je klonk net mijn vriendin
Mwah ik ben gieriger dan ik lam ben en auto's verbruiken te veelquote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De volgende winter prijs je jezelf de koning te rijk als je je vriendinnetje in het koekblikje op kan halen.![]()
[afbeelding]
Autorijden is overigens ideaal voor lamzakken.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, hij werd meteen boos, kan ik er wat aan doen dat ik een kras trek met mijn kneesliders![]()
![]()
Tja vond het eerlijk gezegd nog een beetje leuk ook, maar wel suf lestempo eerste les alleen sturenVerder werd ik meteen chaggie bij het horen van de prijzen
Het is dat het moet voor de plisie
= politieagentquote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De volgende winter prijs je jezelf de koning te rijk als je je vriendinnetje in het koekblikje op kan halen.![]()
[afbeelding]
Ben maar blijquote:Op maandag 15 januari 2007 15:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik heb je vriendin helemaal niet geklonken![]()
quote:Poolse baby weegt 7 kilo bij geboorte
Uitgegeven: 15 januari 2007 11:32
Laatst gewijzigd: 15 januari 2007 12:53
AMSTERDAM - Een baby uit Polen mag zich een van de zwaarste baby's ter wereld noemen. De baby, die van zijn ouders de naam Kacper meekreeg, woog maar liefst 7,13 kilogram bij de geboorte. Dat meldden verschillende media, waaronder Die Welt.
Kacper werd met een keizersnede ter wereld gebracht, en is 66 centimeter lang. De baby en de 45-jarige moeder maken het goed.
Er zijn weinig baby's in de wereld die zo zwaar zijn als Kacper. "Baby's die bij geboorte vijf kilo wegen vormen al een grote uitzondering, een baby van zes kilo is een fenomeen", aldus de Poolse arts Ewa Helwich.
quote:
Wat een -XX- niveau gesprek zegquote:[..]
Ben maar blij
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:23 schreef Rib-i het volgende:
De opvolger van Koning Lamzak is inmiddels geboren
[..]
Steaktimequote:Op maandag 15 januari 2007 15:23 schreef BazzieK het volgende:
Zit trouwens een of andere lamme zak met een nep porsche "grappig" te doen over motorrijders in de normale SC![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Mwah ik wilde stoer zeggen ipv grappig maar toen bedacht ik me dat ik peuters stoerder heb gevonden in het verledenquote:
Ah, een moeder van 45 jaar.. kan ik mijn vriendin laten zien dat ze nog wel een paar jaartjes kan wachten.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:23 schreef Rib-i het volgende:
[quote] De baby en de 45-jarige moeder maken het goed.
Paupervliet.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:24 schreef worldpimber het volgende:![]()
Als ik ook in paupervliet zou wonen en niet in dicht bij stoplichtcentrum betaald parkeren zone, gen parkeerplaats te vinden, file file file Amsterdam had ik ook wel een auto gewild ja
Jij wil nog kinderen?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, een moeder van 45 jaar.. kan ik mijn vriendin laten zien dat ze nog wel een paar jaartjes kan wachten.![]()
die graag, maar dan in he blauwquote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een maatquote:Op maandag 15 januari 2007 14:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een maat van mij werkt bij het testlaboratorium van olie in Nederland.
En die zegt dat ook volsyntheet gemengd kan worden.(en alle verschillende diktes..)
Heeft er ook voor op school gezeten.
Ik wist zelf al aardig wat van olie als olie fetisjist, maar als hij gaat praten verlies ik al gevoel voor werkelijkheid.![]()
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef koffiekoekje het volgende:
Een inverted u shapedus hij bedoeld eigenlijk een "n"
Correctie.... ik heb er twee. Nick heeft nog een zusje.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef BazzieK het volgende:
Jij wil nog kinderen?Why?
Je hebt er een, meteen een zoontje dus helemaal goed. Focus je daar op en dan houd je als je wat ouder bent ook nog een leven over zonder dat je 2e kind op je 65e het huis nog niet uit is
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef BazzieK het volgende:
Je hebt er een, meteen een zoontje dus helemaal goed.
Anders quote je iets van uren geledenquote:
Dat is snel.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:55 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
gelukkig staat het niet open en bloot in de mc zelf![]()
Ja, had ik al eens verteld heH?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, dat verloren gewaande zusje was ik ook alweer vergeten
Majah, 1 kind is ook zo BazzieK-ish. Met het hele gezin rond de eettafel, 3 man sterk
ik ben een week geelden naar de kapper geweestquote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders quote je iets van uren geleden, en uit een topic waarin je normaal nooit kijkt.
![]()
[..]
Dat is snel.![]()
[..]
Ja, had ik al eens verteld heH?![]()
En Bazziek heeft ook nog een broer.. die met dat lange haar.
Een soort Alexxxx kloon.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Correctie.... ik heb er twee. Nick heeft nog een zusje.![]()
![]()
![]()
Enmoet bekroond worden.
![]()
Nog niet eens 2 uur geleden, beetje respect voor de zwakkeren in de samenleving jaHquote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders quote je iets van uren geleden, en uit een topic waarin je normaal nooit kijkt.
![]()
Ik heb een broertjequote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, dat verloren gewaande zusje was ik ook alweer vergeten
Majah, 1 kind is ook zo BazzieK-ish. Met het hele gezin rond de eettafel, 3 man sterk
Dat haar moet er af maar we gaan mijn broertje geen Frysche boer noemen hequote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, had ik al eens verteld heH?![]()
En Bazziek heeft ook nog een broer.. die met dat lange haar.
Een soort Alexxxx kloon.![]()
![]()
Neeh, die mag ie niet zien van z'n kwaadaardige tumor ex ofzoquote:Op maandag 15 januari 2007 16:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Die woont in de kelder ofzo?
Nog nooit iets over gehoord
En dat terwijl ze nu toch je ex is.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben een week geelden naar de kapper geweest
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh, die mag ie niet zien van z'n kwaadaardige tumor ex ofzo [afbeelding]
Daarom juist, hij moet een nieuwe autoneukslet vindenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dat terwijl ze nu toch je ex is.![]()
Pics!@@@, waarom rijt ie dan geen moter?????1`quote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef BazzieK het volgende:
Nee, die is het tegenovergestelde van mij
ik had het een half jaar geleen al besloten dat het er af moest hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dat terwijl ze nu toch je ex is.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben een week geelden naar de kapper geweest
Ach ja, al genoeg over geluld nu.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:02 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Die woont in de kelder ofzo?
Nog nooit iets over gehoord
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:02 schreef worldpimber het volgende:Mejeh, als je het niet had verteld had ik het ook niet kunnen vergeten
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:03 schreef hicham het volgende:
Nog niet eens 2 uur geleden, beetje respect voor de zwakkeren in de samenleving jaH
Moest nog ff bijlezen en een link leggen naar het andere topic
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had het een half jaar geleen al besloten dat het er af moest hoor
Toen ik doodziek was, en mn haar in een emmer met kots hing
Knap, slank, slim, verstandig, netjes, veel vrienden, kan goed navigeren?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, die is het tegenovergestelde van mij
Jongerquote:Op maandag 15 januari 2007 16:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pics!@@@, waarom rijt ie dan geen moter?????1`
Ouder neem ik aan, is hij wel met harde hand een studierichting opgedwongen of is ie ook zoeen gare lapzwans.![]()
[..]
ik had het een half jaar geleen al besloten dat het er af moest hoor
Toen ik doodziek was, en mn haar in een emmer met kots hing
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Knap, slank, slim, verstandig, netjes, veel vrienden, kan goed navigeren?
Nu willen we ook een volledige biografie zienquote:Op maandag 15 januari 2007 16:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, al genoeg over geluld nu.![]()
Wtf, je broer mag je teabaggen?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:09 schreef BazzieK het volgende:
JongerWel slimmer, dunner, gespierder en populairder en op alle vlakken succesvoller
Maarja dat ie maar mooi rijk wordt en ik van zijn zak af kan teren
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wtf, je broer mag je teabaggen?![]()
Ik had het een half jaar geleen al besloten dat het er af moest hoorGraag de mogelijkheden van uw forum volledig benutten en bepaalde info in een spoiler hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens added hoofdletter.![]()
En dat lange haar kappen was al 6 maanden aangekondigt.![]()
![]()
Deze post is op maandag 15 januari 2007 om 16.11 drie keer gewijzigd vanwege spelfouten [/Richboy]
Kenkerquote:Op maandag 15 januari 2007 16:10 schreef worldpimber het volgende:
Lol, kenkerdomme schietgrage pistolen paultjes![]()
http://www.liveleak.com/view?i=3ddf277034
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |