quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik was laatst nog uit in alkmaarheel even
was VET RUSTIG!
in JOys ofzo?
Ja, zou er een danszaal zijn boven..quote:
BazzieK is al vetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan word ik vet beroemd!
En dan ga ik FOK Mc in het nieuws zettenEn dan worden jullie ook vet beroemd.
En dan zijn we vet tof.
Enzo he. HA!![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 03:24 schreef Rib-i het volgende:
Hola, zondag meld post
[..]
BazzieK is al vet [afbeelding]
quote:Op zondag 14 januari 2007 03:24 schreef Rib-i het volgende:
Hola, zondag meld post
[..]
BazzieK is al vet [afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:53 schreef BazzieK het volgende:
Nu de komende weken regelmatig nog wat kleine dingen regelen zoals pasjes, kleding enz om te wennen aan het buiten komen en dan 29 januari beginnen![]()
It's all about trustquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
Hij kan zelf ook iets slopen heH.
quote:Het is echt een werk - huishouden relatie. Zij vindt dat ze zich te pletter werkt.![]()
En ik moet wassen, drogen, strijken, stofzuigen, boodschappen, en het eten + de afwas doen.
Het wordt niet gewaardeerd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
Schoenmaker blijf bij je steunzool
De tweede helft van 2006 een ander huis kopen, de tweede helft van 2007 schat ik...quote:Op zondag 14 januari 2007 09:14 schreef worldpimber het volgende:
Nog plannen om ooit nog meer dan Nick erbij te nemen of vind je het wel goed zo trouwens?
Voor het concert van King Diamond in Nederland moest ze nog een morning after pil halen.quote:En dan bedoel ik niet per se met deze salsadanseres
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:06 schreef -XX- het volgende:
Goeiemorgen prinsjes![]()
![]()
Hoe lekker weer is het hier in het aangename dorpje?
HEEL LEKKER!![]()
Toch maar een zijspan kopen, pleur ik Nick en zijn twee vriendjes er in.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef hicham het volgende:
Damn right wat een lekker weertje zegStraks maar in fully leather stanna
quote:
quote:
Ik zou zo op de motor springen.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:wordt er niet gemeet met dit lekkere weer
![]()
Als je zelf maar geen schade hebt.quote:gister helpen verhuizenbank van ruim 2,5 m. lang
paste niet in de lift...en ze wonen nu op 13 hoog
bank zat paar keer klem in het trappenhuis
![]()
Idd, sowieso ben je na sport, supersport, motorscooter, cross, sm, tweetakt, brik en minibike wel weer toe aan wat nieuws heHquote:Op zondag 14 januari 2007 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch maar een zijspan kopen, pleur ik Nick en zijn twee vriendjes er in.
Nu kan ik niet gaan rijden.![]()
Niet met de Fok!MC neehquote:Op zondag 14 januari 2007 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wordt er niet gemeet met dit lekkere weer
![]()
Altijd leuk verhuizenquote:gister helpen verhuizenbank van ruim 2,5 m. lang
paste niet in de lift...en ze wonen nu op 13 hoog
bank zat paar keer klem in het trappenhuis
![]()
Als donderslag bij heldere hemelquote:Op zondag 14 januari 2007 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je zelf maar geen schade hebt.
owkeejjquote:
iddquote:Altijd leuk verhuizenWasmachine en koelkast met totaal geen vastpakmogelijkheden van 4 hoog naar beneden sjouwen door een smal trappenhuis
bank had wat schrammen opgelopenquote:Als donderslag bij heldere hemel
Je hebt er al een smiley bij geedit![]()
Idd, something that I never had.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:48 schreef hicham het volgende:
Idd, sowieso ben je na sport, supersport, motorscooter, cross, sm, tweetakt, brik en minibike wel weer toe aan wat nieuws heH
Je kan toch lelijk naar beneden vallen met zo'n bank boven je.quote:Als donderslag bij heldere hemel
Ik dacht dat ik die smiley al had aangeklikt.quote:Je hebt er al een smiley bij geedit![]()
Ach ja, tree voor tree. Genoeg tijd om uit te rusten. Maar ik weet nu wie ik moet bellen.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idden dan hadden zij ook nog een amerikaanse koelkast dubbele deur met ijsmachien
Indo's in weelde, only in Arnhemquote:Op zondag 14 januari 2007 11:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dan hadden zij ook nog een amerikaanse koelkast dubbele deur met ijsmachien
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was zowiezo niet handig om de kamer uit te lopen, gelijk allemaal juichende ventjes dat mijn koffie eindelijk op is.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht dat ik die smiley al had aangeklikt.![]()
Kwam na het handenwassen terug om mijn lenzen in te doen.. No smiley.![]()
![]()
Het was zowiezo niet handig om de kamer uit te lopen, gelijk allemaal juichende ventjes dat mijn koffie eindelijk op is.![]()
![]()
When does the hurting stopquote:Op zondag 14 januari 2007 11:38 schreef hicham het volgende:
Hahaha, -XX- door de bocht
http://www.youtube.com/watch?v=rK6mughvEfY&NR ...
http://www.youtube.com/watch?v=MhMKGtRM8gM ...
.... ........
quote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
De tweede helft van 2006 een ander huis kopen, de tweede helft van 2007 schat ik...![]()
[..]
Voor het concert van King Diamond in Nederland moest ze nog een morning after pil halen.
Too much info?![]()
Anders was ze volgende maand bevallen.![]()
Hihi. als ik nu een motor had ..quote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef hicham het volgende:
Damn right wat een lekker weertje zegStraks maar in fully leather stanna
http://www.youtube.com/watch?v=VSP9N0aXm5Y&mode=related&search=quote:Op zondag 14 januari 2007 11:38 schreef hicham het volgende:
Het ratje!quote:Op zondag 14 januari 2007 11:38 schreef hicham het volgende:
...
....
.......
...........
.... ........ [afbeelding]
Je kledingquote:Op zondag 14 januari 2007 15:35 schreef -XX- het volgende:
Net weer even gebromt!
Filmpjes![]()
Geluid moet je er bij denken!
http://video.google.nl/videoplay?docid=6378104734839486767
tuf tuf terug
http://video.google.nl/videoplay?docid=235716557907591387
![]()
Weet je hoe hard het waaideIk werd gewoon weg gewaait daar...
maar dat komt vast door me balonnenpak!!![]()
Doen ze het nu?
Een noob moet in noob kleding.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je kleding![]()
Voor de rest rij je wel soepel weg![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een noob moet in noob kleding.Anders ga je jezelf voorliegen
![]()
![]()
![]()
Lekker hoor een dame in leer ..quote:Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een noob moet in noob kleding.Anders ga je jezelf voorliegen
![]()
![]()
![]()
Dat moet ook nog kunnen als ik 46 ben.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:21 schreef worldpimber het volgende:Majah, jij profiteert wel weer lekker van deze situatie
Stiekem nog 30 keer van de glijbaan gaan op je 46ste![]()
quote:
quote:alhoewel, 2006 = 2007 en 2007 = 2008?![]()
Neeeej, al had ik soms meer sex zonder relatie, laten we er maar voor gaan.quote:Je praat er iig niet omheen met slechte alibi's.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig ding, allemaal bliksemflitsen over de kuip, zijn pak en helm. Maar doorrijden..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef ikookhier het volgende:terug
![]()
[afbeelding]`t veldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Sowieso schrijf je zo.
NoHHhhHHquote:Op zondag 14 januari 2007 15:58 schreef worldpimber het volgende:
-XX-, doe wat aan je kleding inderdaad... nNnnooooOOOooohh choppergirlie![]()
http://www.youtube.com/results?search_query=Oruchuban+Ebichu+&search=Search![]()
Winkelquote:
't Veld is kapot door een klein briesjequote:
Hentai fanaten zijn kansloze rukkertjesquote:Op zondag 14 januari 2007 16:35 schreef -XX- het volgende:
NoHHhhHHhentai fanaat!
![]()
Als je hentai kijkt moet je niet die tekenstyle kiezen! Die is vet wasted![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:18 schreef Worldbeater het volgende:
Net onderweg naar huis met de auto door die doordraaier met 140 km/u, haal ik een 100 km/u rijdende volledig in special paint gepimpte YZF en rijder in op de rechtbaan.
Wat sommige toch op de motor doen.. is dat genieten.
Misschien was ie wel gewoon aan't chillen/moe en wilde die even relaxed naar huis rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig ding, allemaal bliksemflitsen over de kuip, zijn pak en helm. Maar doorrijden..![]()
Of naar zijn vriendin en zich voorbereiden op een flinke bonkpartij![]()
![]()
Was wel leuk om even te zienquote:Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
't Veld is kapot door een klein briesje![]()
[..]
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
NooOHh, tog niet de winkel van sinkel heH?![]()
Wat zeg ik, hatseflats![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef ikookhier het volgende:terug
![]()
[afbeelding]Arghhhhh ik zie hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naast de sporthal
? !!
Sowieso schrijf je zo.
ik heb geen idee waar ik was in winkelquote:Op zondag 14 januari 2007 16:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Arghhhhh ik zie hetnaast de sporthal
? !!
![]()
Ik kan me niet goed orrienteren uit welke positie/straat die foto is gemaakt!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar ik was in winkel![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
't Veld is kapot door een klein briesje![]()
[..]
Hentai fanaten zijn kansloze rukkertjesMaar dit tekenfilmpje is echt vunzig, was er niet zelf naar opzoek
ik ging winkel uit dus op het bord staat winkel verderop is er een rontonde. Dussquote:Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik kan me niet goed orrienteren uit welke positie/straat die foto is gemaakt!![]()
[afbeelding]
Dat bordje stond daar winkel op of stond je al in winkel
Dus je reed daarna een dijk te gemoetquote:Op zondag 14 januari 2007 17:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik ging winkel uit dus op het bord staat winkel verderop is er een rontonde. Duss
ik ging naar rechts maar niet naar linksquote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dus je reed daarna een dijk te gemoet![]()
Als je dan naar rechts ging!
En daarna naar links!
Zag je mij stuntelen![]()
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik ging naar rechts maar niet naar linkszonde had ik mooi even kunnen lachen
![]()
ZIJN PIEMOL!quote:Op zondag 14 januari 2007 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, tree voor tree. Genoeg tijd om uit te rusten. Maar ik weet nu wie ik moet bellen.
The muscles from Arnhem.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Je bent toch niet de sloot in gewaaid hè?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:35 schreef -XX- het volgende:
Net weer even gebromt!
Filmpjes![]()
tuf tuf terug
![]()
Doen ze het nu?
Had je de deur weer eens dicht?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:58 schreef worldpimber het volgende:
-XX-, doe wat aan je kleding inderdaad... nNnnooooOOOooohh choppergirlie![]()
http://www.youtube.com/results?search_query=Oruchuban+Ebichu+&search=Search![]()
WELNEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 14 januari 2007 18:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had het niet eens gezienJullie vrouwen zien ons echt alleen als stukken vlees he
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 18:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
WELNEEEEEEEEEEE
Stukken vlees met geld en technische handen! !!!
En een harde gummiknuppel, toch BazzieK ?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
WELNEEEEEEEEEEE
Stukken vlees met geld en technische handen! !!!
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En een harde gummiknuppel, toch BazzieK ?
Die karretjes met 4 van die kleine wieltjesquote:Op zondag 14 januari 2007 19:43 schreef kratjuh het volgende:
Karten
Dus echt karten he, met zo'n wagen. Niet dat jullie denken dat ik de wereld als mijn kartbaan beschouw ..
Sjaaheheh, die heddik laatste gepostquote:Op zondag 14 januari 2007 15:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=VSP9N0aXm5Y&mode=related&search=
Kan bijna niet erger ..
Nnnnoooo OOOoo ooohoH gek!quote:Op zondag 14 januari 2007 15:35 schreef -XX- het volgende:
Net weer even gebromt!
Filmpjes![]()
tuf tuf terug
![]()
Doen ze het nu?
Waaromquote:Op zondag 14 januari 2007 20:09 schreef BazzieK het volgende:
Morgen proefrijles met de auto [afbeelding]
NoOOhhh!! Ik jumpte em zo lang het bochtje! Zo met 2 wielen in de lucht!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Sjaaheheh, die heddik laatste gepost
Als je nou een fuckyou disclaimer erbij had gezet @ duplicate ...
[..]
Nnnnoooo OOOoo ooohoH gek!![]()
Ben je niet de sloot in gewaaid, hatseflats!
HA! Dat zou pas GEK zijn!!
Ben wel benieuwd hoe je die halve draai aan het einde van het weggetje heb gemaakt eik
Vandaag ziek van stanna teruggekomen, dus ik duik sow me bed weer in, NOoOOh !![]()
![]()
Dacht je zo onder het verslag(je) uit te komen!?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ben wel benieuwd hoe je die halve draai aan het einde van het weggetje heb gemaakt eik
Vandaag ziek van stanna teruggekomen, dus ik duik sow me bed weer in, NOoOOh !![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah tot zover het karten dus. Komen die kudtwijven weer niet opdraven, en om nou met z'n 2en over de kartbaan te knallen is ook weer zo remi.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die karretjes met 4 van die kleine wieltjesDie zo gieren in de bocht en met een grasmaaier motor achter een puch stoel! !
Dat is vet tof
HAVE FUN!
Waarschijnlijk waren ze bezig de auto te parkeren, je hebt toch wel rondgekeken op de parkeerplaatsquote:Op zondag 14 januari 2007 21:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah tot zover het karten dus. Komen die kudtwijven weer niet opdraven, en om nou met z'n 2en over de kartbaan te knallen is ook weer zo remi.
Tog wel bij verkeerschool de jan?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:09 schreef BazzieK het volgende:
succes... denk ikquote:Op zondag 14 januari 2007 20:09 schreef BazzieK het volgende:
noooOOooHhhhH, net nu je morgen zeker weer naar school moetquote:Op zondag 14 januari 2007 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben aan het bier van Bazziek bezig.![]()
![]()
ben jij al wakker?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:30 schreef lipje het volgende:
boefjes, wie is er laatst op de A13 gaan liggen, omdat ie nog nie wakker was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |