Op tijd, net als ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben er ook weer lekker snel bij zie ik
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het je niet interesseert, klik er dan niet op
of in je eigen taalgebruik: tyf op kneus
Ik ook niet, BazzieK welquote:
Beter laat dan nog laterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Frysland trekt ook ten strijde zij het wat laat
![]()
![]()
Ohja hier vergeten te melden, goedgekeurdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ook niet, BazzieK wel![]()
[..]
Beter laat dan nog later
Hoe is het, goedgekeurd
Op tijd opstaan that isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja hier vergeten te melden, goedgekeurd![]()
Nu de komende weken regelmatig nog wat kleine dingen regelen zoals pasjes, kleding enz om te wennen aan het buiten komen en dan 29 januari beginnen![]()
Zitten we weer lekker op een lijnquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nu de komende weken regelmatig nog wat kleine dingen regelen zoals pasjes, kleding enz om te wennen aan het buiten komen en dan 29 januari beginnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
Ohja, ipv goedbedoelde advies![]()
te geven zal ik je eerst feliciteren
[afbeelding]
Damn, dit is uhmmm best ghey
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehh, moet het nummer van chello terug naar KPN soms??
feliquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
Ohja, ipv goedbedoelde advies![]()
te geven zal ik je eerst feliciteren
[afbeelding]
Damn, dit is uhmmm best ghey
Ik heb nu een proefabo van @home op telefoon. Op 1 januari zou mijn telefoonverbinding in orde zijn en voor 1 maart moet ik opzeggen. Ik heb tot nu toe geen telefoonsignaal van @home. Mailtje gestuurd waarin ik had gelegd dat ik zo niet kan testen werd beantwoord met: Onze telefonische helpdesk staat u graag tewoordquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]dat is de bedoelding...
in het 'aanvraagformulier' staat ook bij aansluitnummer ons huidige telefoonnummer, lijkt me dan dus dat ze dat over moeten zetten...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nu een proefabo van @home op telefoon. Op 1 januari zou mijn telefoonverbinding in orde zijn en voor 1 maart moet ik opzeggen. Ik heb tot nu toe geen telefoonsignaal van @home. Mailtje gestuurd waarin ik had gelegd dat ik zo niet kan testen werd beantwoord met: Onze telefonische helpdesk staat u graag tewoord
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nu een proefabo van @home op telefoon. Op 1 januari zou mijn telefoonverbinding in orde zijn en voor 1 maart moet ik opzeggen. Ik heb tot nu toe geen telefoonsignaal van @home. Mailtje gestuurd waarin ik had gelegd dat ik zo niet kan testen werd beantwoord met: Onze telefonische helpdesk staat u graag tewoord
Denken wij hiermee grappig te zijn meneer?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tjeh, waren ze maar net zo slim als wij
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denken wij hiermee grappig te zijn meneer?![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denken wij hiermee grappig te zijn meneer?![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef Rib-i het volgende:
Batterij van de laptop is bijna leeg en ik ben te lam om de oplader te pakken
Trusten menschen [afbeelding]![]()
kun je wel lachen maar is gewoon doodserieus hoorquote:
Welke ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is het alweer over met die ander?![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
U disresepecteert me door een vraag ongeroerd te laten
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:04 schreef kratjuh het volgende:
Kwaak ook weer ff uitgelaten op z'n favoriete plek ..
De A2 tussen A'dam en Vinkeveen ..
Beste Helpdesk, ik heb de nieuwste Flash player, maar de Klik & Klets demo doet het nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:12 schreef bvvt het volgende:
Bij dat schitterende product wat ik ondersteun kun je op elk gewenst moment je nummer laten "porteren".
Is dat gratis bij het vaste maandtarief van 12,95 met onbeperkt gratis bellen?quote:Lite.
Eigenlijk gebruikt u internet hoofdzakelijk voor uw e-mail. Okee, af en toe even surfen of wat informatie van een website plukken. Heel goedkoop dus en... twee uur gratis surfen, per maand.
Ik heb weekend en ben zo wegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beste Helpdesk, ik heb de nieuwste Flash player, maar de Klik & Klets demo doet het niet
..... wat moet ik doen?![]()
Zal het igg uitdraaien en morgen naar pappie en mammie meenemen.
Kunnen ze altijd jou bellen als er wat is. Die wil je niet als klant. Noobs.![]()
![]()
Ik neem aan dat ze nog steeds kunnen internetten via 12Move .. even inbellen en tikkenbetalen..
![]()
Edit.![]()
[..]
Is dat gratis bij het vaste maandtarief van 12,95 met onbeperkt gratis bellen?![]()
Overwerk.![]()
![]()
Als je accu gewoon normaal laadde kan ik mij niet voorstellen dat het losschiet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:44 schreef worldpimber het volgende:
Grappig dat je dit plaatje post Pepijn, dat is bij mij namelijk ook losgeschoten... iets met vliegwiel en metalen plaat oid. Hij had het inderdaad over die spoelen en zulks[/onthulling
]
Het is echt een werk - huishouden relatie. Zij vindt dat ze zich te pletter werkt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef worldpimber het volgende:
Jaja, het warme [afbeelding] gevoel tussen jullie begint al weg te ebben...![]()
Nu is het jouw beurt om ongesteld te doen
Ferrari heeft er weinig mee te maken. In ieder geval al helemaal niet met het design.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
Nog een opmerking over de OP
Schoenmaker blijf bij je steunzool, Ferrari moet zich niet met motoren bemoeienWat een lilluk hok
Dat heb ik met Chello ook altijd.... de helpdesk mailen kan.. maar zin heeft het niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:21 schreef Rib-i het volgende:
Aprilia Rotax heeft de research al gedaan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Motorvoertuigen techniek gedaan ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn....... nu al een boze klant... voor jou is het antwoorden zonder na te denken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:58 schreef bvvt het volgende:
Ik heb weekend en ben zo weg
u mag het zelf uitzoeken
Was getekend - de HELLpdesk
Kost je 2 seconden.![]()
![]()
Dan maar bellen, en gelijk die BVVT van de HELLpdesk in een kwaad daglicht stellen.![]()
Haha!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:01 schreef Roderick2085 het volgende:weg voor wb's manier van een motor klaarstomen voor en periode stilstand
![]()
En dan toch nog 1 ding vergeten.![]()
Irritante zin bij deze post.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aprilia Rotax heeft de research al gedaan.![]()
wat vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Damn....... nu al een boze klant... voor jou is het antwoorden zonder na te denken.
Kost je 2 seconden.![]()
![]()
Dan maar bellen, en gelijk die BVVT van de HELLpdesk in een kwaad daglicht stellen.![]()
![]()
[..]
Haha!![]()
En dan toch nog 1 ding vergeten.![]()
Irritante zin bij deze post.![]()
mijn gs'je moet nog maar ff afwachten of ie schone olie krijgt... no way dat ik minimaal 11 euro per liter ga betalenik bestel nog wel een kannetje bij louis
denk niet dat louis op tijd leverd, dus hij doet het maar lekker met z'n oude olie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel forte I en II gekochtook een duur grapje, maar goed...
moet ook wat vaker m'n bandenspanning controleren![]()
voor: 1,6 -> 2,3
achter: 1,9 -> 2,6
allebei 0,1 hoger dan aanbevolen, aangezien ik ook las dat je bandenspanning wat hoger moest als je hem langer wegzette
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Roderick2085 op 13-01-2007 14:41:01 ]
Andere velgen, had een hele boel gescheeldquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
Nog een opmerking over de OP
Schoenmaker blijf bij je steunzool, Ferrari moet zich niet met motoren bemoeienWat een lilluk hok
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aprilia Rotax heeft de research al gedaan.![]()
Bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of is het echt zo simpel?
Ben wel benieuwd of hij werkt![]()
quote:
quote:
quote:mijn gs'je moet nog maar ff afwachten of ie schone olie krijgt... no way dat ik minimaal 11 euro per liter ga betalenik bestel nog wel een kannetje bij louis
denk niet dat louis op tijd leverd, dus hij doet het maar lekker met z'n oude olie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Spoiler.
![]()
Pleur er anders gewoon 15W40 van de Aldi in. Dat is mineraal en goed genoeg.![]()
Kan je ook alles 100% doen, en dus verversen als je terug komt.![]()
For less money.
quote:wel forte I en II gekochtook een duur grapje, maar goed...
![]()
![]()
quote:allebei 0,1 hoger dan aanbevolen, aangezien ik ook las dat je bandenspanning wat hoger moest als je hem langer wegzette
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk werkt het.. met alle karterhelften zonder pakking en maar 1 boutje vast.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Bij deze![]()
Of is het echt zo simpel?
Ben wel benieuwd of hij werkt
En van binnen is het qua versnellingsbak en koelsysteem helemaal leeg. Empty shell.![]()
![]()
Dit wasde enige manier waarop alles in het krat paste.Automatische procedures werken goed, mits deze niet onderbroken worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:14 schreef Roderick2085 het volgende:middag
geweldige oplossing van de helpdesk voor het probleem met het telefoonnummeropzeggen en opnieuw aanvragen
Zo ontving ik dus een bestelling van Louis dubbel omdat mensen zich er mee gingen bemoeien.
En dat terwijl ik alles op tijd afbesteld had, en dit bevestigd was door die Duitsers.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het.. met alle karterhelften zonder pakking en maar 1 boutje vast.
En van binnen is het qua versnellingsbak en koelsysteem helemaal leeg. Empty shell.![]()
![]()
Dit wasde enige manier waarop alles in het krat paste.
niks vergeten dusquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt Forte gekocht...................
![]()
![]()
quote:[..]
@Spoiler.
![]()
hmm, heeft aldi ook olie... ik zat al te denken of ik ergens anders goedkope olie kon halen... zal wel eens kijken, misschien heb ik daar nog wel tijd voorquote:Pleur er anders gewoon 15W40 van de Aldi in. Dat is mineraal en goed genoeg.![]()
Kan je ook alles 100% doen, en dus verversen als je terug komt.![]()
For less money.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sja, mijn ma was in eerste instantie al blij dat het installatiepakket kwam toen ik nog thuis wasquote:[..]
Tuurlijk werkt het.. met alle karterhelften zonder pakking en maar 1 boutje vast.
![]()
Dit wasde enige manier waarop alles in het krat paste.
[..]
Automatische procedures werken goed, mits deze niet onderbroken worden.
Zo ontving ik dus een bestelling van Louis dubbel omdat mensen zich er mee gingen bemoeien.
En dat terwijl ik alles op tijd afbesteld had, en dit bevestigd was door die Duitsers.![]()
![]()
Bedoel Lidl.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:41 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm, heeft aldi ook olie... ik zat al te denken of ik ergens anders goedkope olie kon halen... zal wel eens kijken, misschien heb ik daar nog wel tijd voor
Spijkers op laag water .. wat is genoeg..quote:niet genoeg?
Meer rijden.quote:![]()
Ziet er wel leuk uit he dat blok in het krat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik dacht ff die zet zo een blok in elkaar(op wat boutjes na)....
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bedoel Lidl.![]()
Zal wel iets van 6 euro voor 5 liter zijn.
Voldoet in ieder geval aan alle eisen.
En ik kan mij niet voorstellen dat er in goedkope olie al de voor koekblikken gebruikelijke friction modifiers zitten die de natte koppeling laten slippen. Ik ga eens kijken wat de specs zijn straks.![]()
Spijkers op laag water .. wat is genoeg..![]()
Je vergeet gewoon helemaal niets.![]()
Meer rijden.![]()
![]()
jij had het over 15w40... volgens mijn wph moet er 10w40 in... weet niet of dat nog heel veel uitmaakt? of dat ze er ook 10w40 hebbenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke olie piccies's.![]()
SA olie ken ik trouwens helemaal niet. Zal wel alleen in Amerika verkocht worden.Ultra low end.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke olie piccies's.![]()
SA olie ken ik trouwens helemaal niet. Zal wel alleen in Amerika verkocht worden.Ultra low end.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:30 schreef hicham het volgende:
Pepijn, stop manipulating Roderick!
Borat is echt te erg soms
Mzzltov, verder kijken![]()
Volgens de Suzuki GS550 voorschriften moet er 10W40 in.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:27 schreef Roderick2085 het volgende:
Jij had het over 15w40... volgens mijn wph moet er 10w40 in... weet niet of dat nog heel veel uitmaakt? of dat ze er ook 10w40 hebben
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:30 schreef koffiekoekje het volgende:
NSFM Leuke olie piccies.Die vlinder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt nog mee. Maar toch even replyen, dan weet je dat ik je gelezen heb.quote:
Een half uurtje is altijd wel te vinden. En het is een goede daad.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:37 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
weet niet eens of ik volgende week nog tijd heb ervoor
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens de Suzuki GS550 voorschriften moet er 10W40 in.
Volgens de Yamaha XJ550 voorschrijften moet er 20W40 in.
Ik heb er 20W50 in.Start voortreffelijk, reVt geweldig, geen olieverbruik.
![]()
Maar 10W40 is universeler in het temperatuurbereik. Zie onderste chart.
[afbeelding]
Dus onder de 5 graden moet je die gebruiken.![]()
En een fraxtie dunner bij de start, maar dat is echt verwaarloosbaar. Zeker bij een motor op leeftijd.
Terug naar de olie van de Lidl. Het blijkt ondertussen een andere dan voorheen.
Het voordeel is dat deze zelfs synthetische toevoegingen heeft, en van een modernere kwaliteit is.
Er zit alleen geen keur voor natte platenkoppelingen op. Dus het is niet zeker dat je platen er van gaan slippen.
Ik ga de gok wel aan. Maar het gaat hier om jouw motor. Aan dit advies geen garantie.
Ik heb een kan gekocht..
Die vlinder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Valt nog mee. Maar toch even replyen, dan weet je dat ik je gelezen heb.![]()
[..]
Een half uurtje is altijd wel te vinden. En het is een goede daad.![]()
![]()
![]()
Boratwarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:30 schreef hicham het volgende:
Pepijn, stop manipulating Roderick!
Borat is echt te erg soms
Mzzltov, verder kijken![]()
Je moet natuurlijk er natuurlijk wel zelf in geloven dat je er tijd voor hebt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:34 schreef Roderick2085 het volgende:
ik zal komende week wel eens kijken
ik lurk elk woordquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:05 schreef kratjuh het volgende:
't Zal hier eens niet over motorolie gaan ..
Ja.. nou is ie stukquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Master of de lurkers jaahhh so true!![]()
Narigheid zeg ik je... NARIGHEID!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wie is stuk!
HET TOPIC!
JA HET IS TE STIL!![]()
Dat schaaft mijn hart!![]()
narigheid? dat moeten we hier niet hebbenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Narigheid zeg ik je... NARIGHEID!!!
ow..... nou... dan ga ik maar...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
narigheid? dat moeten we hier niet hebben
Ja daar zitten we op de wachten narigheid! Heerlijk vullende gevoel van een geschaafd hart.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Echt hoor.. ECHT! SERIEUS!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jaja in winkel beleef je nogeens watquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:54 schreef -XX- het volgende:
Trouwens!
Dat omgewaaide bord dichtbij Winkel kwam door een kleine tornado.
Serieus!
Vet veel kassen zijn kapot gegaan, en een paar huizen helemaal tot bijna aan voet kapot gewaait!![]()
Wel mooi op een afstandje jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jaja in winkel beleef je nogeens wat![]()
Die wervelwindjes zijn egt superrelaxd btw![]()
Huh, dus je hebt hem gezien maar je weet nu pas dat het een wervelwindje wasquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wel mooi op een afstandje ja![]()
2km..PUH!
Nee ik heb em niet gezienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Huh, dus je hebt hem gezien maar je weet nu pas dat het een wervelwindje was![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee ik heb em niet gezien
Ik was er niet!
Maar paar dagen van te voren had ik het hier nog wel over een tornado![]()
Ik kan weer voorspellen!
INEENS HEB JE HET
Ik word weervrouw!HA!
Kunnen we binnen kort nog eens wat poser pics van je verwachten?! of hoe zit datquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee ik heb em niet gezien
Ik was er niet!
Maar paar dagen van te voren had ik het hier nog wel over een tornado![]()
Ik kan weer voorspellen!
INEENS HEB JE HET
Ik word weervrouw!HA!
Dan word ik vet beroemd!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Heel nederland rekent op je![]()
![]()
Maar waar kwam die 2km ineens vandaan dan![]()
Kben al beroemdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan word ik vet beroemd!
En dan ga ik FOK Mc in het nieuws zettenEn dan worden jullie ook vet beroemd.
En dan zijn we vet tof.
Enzo he. HA!![]()
Ik ben al vet tofquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan word ik vet beroemd!
En dan ga ik FOK Mc in het nieuws zettenEn dan worden jullie ook vet beroemd.
En dan zijn we vet tof.
Enzo he. HA!![]()
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kben al beroemd![]()
![]()
![]()
maaruh jah dan ga je net als piet paulusma op bezoek bij mensen, en dan ga je elke keer zeggen dat je naar de FOK!MC gaat
Owjaquote:
Dat word een kijkcijfer kanon!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
En dan zitten jullie aan tafel met zijn alle, M&m's te eten.
En dan kom ik interviewen!
En dan komt bazzie binnen met een geweer voor de kijkcijfers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |