Jottem!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen aftellen voor een hatseflatsbats-meet
Is goed joh gaan wij wel even hatsenflatsenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:23 schreef -XX- het volgende:
f
[..]
Jottem!!!
Meedoen meedoen! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is goed joh gaan wij wel even hatsenflatsen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Dat is een vet goed idee!
[afbeelding]
Dus jij ben die kerel die hier elke dag op de bank zitquote:
Basterdsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
Fok it.. sta me helemaal letterlijk in het zweet te werken in de keuken.. tussendoor douchen.. en gaaan .. [afbeelding]
Vanochtend al speciaal verse groenten gehaald bij de supermarkt.![]()
En wilde het timen dat het precies klaar was als ze een voet op de drempel zette...
Krijg ik net een sms van vriendinnetje dat ze ietsje later is, omdat haar zakenlunch verlaat was,
en het bovendien viergangen groot was.. en ze daarom voooorlopig geen honger heeft..............
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dus jij ben die kerel die hier elke dag op de bank zit![]()
Opgezwollequote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:51 schreef -XX- het volgende:
Gekke gerrit!!!! je wilt te graag, gekke gerrit het is beter dat je chillt vandaag....![]()
Bléh!![]()
![]()
Opgezwollequote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:51 schreef -XX- het volgende:
Gekke gerrit!!!! je wilt te graag, gekke gerrit het is beter dat je chillt vandaag....![]()
Bléh!![]()
![]()
Stuur ik jou romantisch een liedje ga je hier een beetje teksten postenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:51 schreef -XX- het volgende:
Bléh!![]()
![]()
Jeetje, hoe sentimenteelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stuur ik jou romantisch een liedje ga je hier een beetje teksten posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shttt zeg dat nou nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stuur ik jou romantisch een liedje ga je hier een beetje teksten posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Shttt zeg dat nou nietNu weten ze dat we intieme teksten uitwisselen!
![]()
antwoord staat hieronder:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]bij ons hebben de idioten dus waarschijnlijk een fout gemaakt met het telefoonnummer...
m'n ma belt net (ik had vanmiddag al in totaal dik een half uur in de wacht gestaan).. ons nummer gaat dus niet overgezet worden, "want als het eenmaal is aangevraagt kunnen we daar niks maar aan veranderen"![]()
morgen maar ff die shit afmaken, want op een of andere vage reden kan ik niet bij het 'beheer' op hun site inloggen... en moet nog ff de router fixen, nu zit iedereen dus nog vrolijk via chello te internetten
Ik heb van horen zeggen dat je zo een antwoord krijgtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]bij ons hebben de idioten dus waarschijnlijk een fout gemaakt met het telefoonnummer...
m'n ma belt net (ik had vanmiddag al in totaal dik een half uur in de wacht gestaan).. ons nummer gaat dus niet overgezet worden, "want als het eenmaal is aangevraagt kunnen we daar niks maar aan veranderen"![]()
morgen maar ff die shit afmaken, want op een of andere vage reden kan ik niet bij het 'beheer' op hun site inloggen... en moet nog ff de router fixen, nu zit iedereen dus nog vrolijk via chello te internetten
quote:
woepie, volgens mij krijg ik zo antwoordquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat je zo een antwoord krijgt
Reaal .. St Laurensstraat ..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:25 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Welk bedrijf ?
* -XX- gaat stiekem uit school bespieden!
Bank?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dus jij ben die kerel die hier elke dag op de bank zit![]()
quote:
Ehh, moet het nummer van chello terug naar KPN soms??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
net met m'n reactie doet fok weer vreemd...
maar tnx![]()
morgen nog maar eens een keer bellenm'n ma wou al langs de kpn winkel...
het maakt toch in principe niet uit dat het chello abbo nog loopt? (moet nog opgezegt worden)ff sporten
laatste keer voorlopig hier
in engeland maar weer wat leuks zoeken
Woeh!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Reaal .. St Laurensstraat ..
[..]
Bank?
Is het alweer over met die ander?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:14 schreef kratjuh het volgende:
Wist je dat ik elke werkdag maar een minuut of 15 bij je vandaan ben ..
/stalker
Jaja, het warmequote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
Fok it.. sta me helemaal letterlijk in het zweet te werken in de keuken.. tussendoor douchen.. en gaaan .. [afbeelding]
Vanochtend al speciaal verse groenten gehaald bij de supermarkt.![]()
En wilde het timen dat het precies klaar was als ze een voet op de drempel zette...
Krijg ik net een sms van vriendinnetje dat ze ietsje later is, omdat haar zakenlunch verlaat was,
en het bovendien viergangen groot was.. en ze daarom voooorlopig geen honger heeft..............
[afbeelding]
En zelfs met plaatjes er bij moet ik nadenkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Grappig dat je dit plaatje post Pepijn, dat is bij mij namelijk ook losgeschoten... iets met vliegwiel en metalen plaat oid. Hij had het inderdaad over die spoelen en zulks[/onthulling
]
Jij was toch die zondagsrijdende midlifecrisisnicht met de ultiieme sleutelhok harley?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:48 schreef passmailer het volgende:
![]()
zijn jullie nou nog niet uitgelult over die brommers van jullie
Dat is op talpaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef -XX- het volgende:
Damn!![]()
Eens een interessant programma op televisie!
Hebben ze het er af geknikkerd![]()
Anatomy for beginners..![]()
Relkloon van hichamquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:57 schreef passmailer het volgende:
whahahahahahah in 1 keer goed flikkertje
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Reaal .. St Laurensstraat ..
[..]
Bank?
Zou kunnen,maar denk het niet het heeft te weinig stylquote:
Jaaaaa, maaaaaaaaar als hicham denk "ik doe precies wat ze niet van me verwachten". Dan zou t em kunnen zijn... hummmm.... [/zinloze_speculatie]quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zou kunnen,maar denk het niet het heeft te weinig styl![]()
Flikkertje tegen bazziek zeggendie heeft zo een bon voor z'n bakkus
![]()
Ik kom net thuis, is mijn vriendin bapau aan het maken (rundergehakt)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:28 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, een overheerlijk broodje bapao.. was' em alweer vergeten. [/sub]![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nu is het jouw beurt om ongesteld te doen
als het je niet interesseert, klik er dan niet opquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:48 schreef passmailer het volgende:
![]()
zijn jullie nou nog niet uitgelult over die brommers van jullie
Mieter op keutelface!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:57 schreef passmailer het volgende:
whahahahahahah in 1 keer goed flikkertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |