quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef bvvt het volgende:
Hmmmmm, zeg , Waar is -XX- gebleven?????
[afbeelding]
Mag dat filmpje drie keer zo hard afspelen a.u.b.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:26 schreef bvvt het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GQ3AcPEPbH0&eurl=
ja ja, hoezo automatisering.........
Je MSN stalker kon nu gelukkig de weg niet vinden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:26 schreef -XX- het volgende:
![]()
Zie dat liggen!
HAhaaaaaa ik ging oefenen!![]()
Sjahh...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:28 schreef Worldbeater het volgende:
En doe ik net een broodje bapao in de magnetron voor 90 seconden (rundvlees Hicham), ga ik naar de wc,
kom weer uit het toilet.. .. ben ik helemaal![]()
wat ruik ik toch..
![]()
Doe het dan goed:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:16 schreef hicham het volgende:
W: huggoM
Maar wel bij jou op de hoekquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Zie dat liggen!
HAhaaaaaa ik ging oefenen!![]()
Wat is daar gebeurd dan !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Maar wel bij jou op de hoek
Winkel - 2 Km
Bedankt voor de aanvulling.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:33 schreef hicham het volgende:
Sjahh...letterpoepen
vergt soms zo veel concentratie waardoor je alles om je heen vergeet heH?
De kans is inderdaad het grootste dat' ie omgereden is..gisteren..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:39 schreef -XX- het volgende:
Wat is daar gebeurd dan !![]()
Weer iemand dood gereden bij die hartweg!?
Of omgewaait!?![]()
Wat is de bron van die fotoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanvulling.![]()
[..]
[quote]
De kans is inderdaad het grootste dat' ie omgereden is..gisteren..![]()
Jaquote:Woon jij in een bunker?![]()
Foto stond bij een nieuwsbericht op FOK over de harde wind van gisterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurd dan !![]()
Weer iemand dood gereden bij die hartweg!?
Of omgewaait!?![]()
Durf je nog geen scheet te laten waar ze bij isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:49 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Toch wel fijn als je vriendinnetje weer de deur uit is, en je ongegeneerd bepaalde dingen de vrije loop kan laten.![]()
Ochtend fipo.![]()
Thanksquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
Foto stond bij een nieuwsbericht op FOK over de harde wind van gister
Geen grote problemen door storm
"Paaldanseres richt gemeente schade aan bij openlucht voorstelling"quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef bvvt het volgende:
Hmmmmm, zeg , Waar is -XX- gebleven?????
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
"Paaldanseres richt gemeente schade aan bij openlucht voorstelling"
Koud he.quote:
Geen grote problemem.. wel 17 miljoen schade. Ja, kleinigheidje.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:47 schreef bvvt het volgende:
Foto stond bij een nieuwsbericht op FOK over de harde wind van gister
Geen grote problemen door storm
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:29 schreef BazzieK het volgende:
-stipjes-
Tot zover de dagelijkse dosis politiek correctheid![]()
quote:
Check die expansieuitlaatjes.quote:Dat je minder last hebt van files op de motor, wisten we al. Deze Vespa zorgt ervoor dat je de hele weg voor jezelf hebt. Let op: dit is géén photoshop, maar echt! Een ontwerp uit 1953-1954 voor de Franse troepen tijdens de Algerijnse oorlog. Het was de bedoeling dat de Franse soldaat met agressieve Vespa en al aan een parachute het vliegtuig uit werd gegooid. Eenmaal geland kon hij met zijn 75mm-kanon lekker om zich heen schieten...
Malaguti F12 "opgevoerd"
Deze "brommer" heeft een V4 van 350cc met 112 pk aan boord, geprepareerd door het Italiaanse Cristofolini Racing.
Hummm... interessante theorie....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
Dat zijn schapen die tegen halal slachting in opstand komen.![]()
Alweer een Amerikaanse propoganda film.![]()
![]()
Nog meer simptomen:?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
Fok it.. ben alergisch aan het worden voor M&M's.. voordat het zakje leeg is vind ik ze niet lekker meer.![]()
![]()
[afbeelding]
Het doel rechtvaardigd overmatig gebruik in ieder geval nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
En als je er maar genoeg eet krijg je een pimp my Stratus cadeau.![]()
[afbeelding]
-XX- mad influences everywhere.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Hummm... interessante theorie....![]()
Zere maag, vieze smaak. Need more..quote:Nog meer simptomen:?
quote:Het doel rechtvaardigd overmatig gebruik in ieder geval niet
quote:
Morgen.. komen jullie samen binnenvallen?quote:
Vliegen hoor!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
Fok it.. ben alergisch aan het worden voor M&M's.. voordat het zakje leeg is vind ik ze niet lekker meer.![]()
![]()
[afbeelding]
Lolll!! Die rocket l.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
Bijdrage voor het scootertopic.![]()
[..]
Check die expansieuitlaatjes.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:46 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
JAHAHAAAAAAAAAA
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
"Paaldanseres richt gemeente schade aan bij openlucht voorstelling"
nerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:02 schreef PietjePuk2 het volgende:
Is Rietvaerder weer terug? vet.
nerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:05 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ik weet dat je een nerd bent ja.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:05 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ik weet dat je een nerd bent ja.
Gaat ie wegeditten ...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:05 schreef PietjePuk2 het volgende:
iets met geen motor en CS spelen
Hahaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:07 schreef PietjePuk2 het volgende:
BLEHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat jou worstevingers zo traag zijn JAAAAA JIJ!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:07 schreef PietjePuk2 het volgende:
Nerd, ja!
Kneusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:07 schreef PietjePuk2 het volgende:
Dus je ramt hier zo vaak op F5 dat je die edit zag? Nerd, ja!
Oe, wat een tegengas.quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Oe, wat een tegengas.
Lekker spannend weer zeg. Moet je niet met infuus-verhalen gaan gooien enzo? Denkend dat je me daarmee hebt
Sorry voor daarnet.. geintje hor.quote:
Nee! Door paaldansen .. omdat je het koud had. Ha!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:13 schreef -XX- het volgende:
JA VET SPANNEND WEER! bij ons in de buurt is er een boom omgewaaitHAHA !
Maar niet op jou? Dan is het niet spannend.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
JA VET SPANNEND WEER! bij ons in de buurt is er een boom omgewaaitHAHA !
NoOHohOe eins vette dikke dnenrnenrrrddd >/ P ER?>/ |quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Oe, wat een tegengas.
Lekker spannend weer zeg. Moet je niet met infuus-verhalen gaan gooien enzo? Denkend dat je me daarmee hebt
Haha nee, maar wel in me!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Maar niet op jou? Dan is het niet spannend.
Jaja, eerst op MF haar proberen te daten voor een enkeltje anaal en nu de man uithangen. Echt stoer. Nerd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Maar niet op jou? Dan is het niet spannend.
Zo te zien is Rietjebuk idd weer terug ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:02 schreef PietjePuk2 het volgende:
Is Rietvaerder weer terug? vet.
Bijna net zo stoer als jij hèquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaja, eerst op MF haar proberen te daten voor een enkeltje anaal en nu de man uithangen. Echt stoer. Nerd.![]()
When does the hurting stopquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Sorry voor daarnet.. geintje hor.Brikkie kopen?
![]()
![]()
De olie is op.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:18 schreef worldpimber het volgende:
When does the hurting stop [afbeelding] En weer zinloos olie verspild [afbeelding]
Zal Nick blij mee zijn als in de toekomst de olie op zal zijn. Jij zo, ja sorry Nick [afbeelding]
Nick wordt juist het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
When does the hurting stop [afbeelding] En weer zinloos olie verspild [afbeelding]
Zal Nick blij mee zijn als in de toekomst de olie op zal zijn. Jij zo, ja sorry Nick [afbeelding]
Lang geledenquote:
Ik denk dat pimber het over de wereldreserves hadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De olie is op.![]()
Wilde vorige week de GS nog een keer doen. Had daarvoor alleen nog maar op de bok staan draaien met die nieuwe olie. Ik had maar voor de helft.................... was dus " dan maar" een opfrisbeurt.
![]()
quote:Omschrijving:
Hallo ik ben een mooie rode Yamaha XJ550 naked bike met slechts 24.000 op de teller, bijna oldtimer, maar ik start als een nieuwe en rij voorbeeldig.
Mijn baasje heeft prima voor mij gezorgd, en de afgelopen maand kreeg ik nog nieuwe olie, oliefilter, een fris luchtfilter en splinternieuwe bougies x4.
Halverwege 2007 ben ik wegenbelastingvrij. (nu 60 euro per jaar)
En de oldtimer verzekering is nu al slechts 4 euro per maand.
(zelfs inclusief opzittende verzekering en zonder no-claim)
Helaas wil mijn baasje een streetfighter van een andere motor maken.
Dus mag ik vertrekken naar de volgende liefhebber voor jaren plezier.
Total loss gereden of gestolen door iemand met fictieve vrienden uit Dordrecht volgens mijquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:24 schreef hicham het volgende:
Ik denk dat pimber het over de wereldreserves had
Dat is zeker een scenario.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:24 schreef hicham het volgende:
Ik denk dat pimber het over de wereldreserves had
Shit, dat is helemaal niet lollig dat ik de nieuwe accu ben vergeten te noemen.quote:
En in het echt?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef worldpimber het volgende:
Total loss gereden of gestolen door iemand met fictieve vrienden uit Dordrecht volgens mijHeeft er ff 60k op de teller bij gezet
NeeeeJ man.quote:Eneeuh, je underlines lopen nog steeds door.![]()
![]()
Er waren vroeger mensen die het belangrijker vonden dat een motor 500 km langer mee ging dan dat wij nu elektriciteit hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
Dat is zeker een scenario.![]()
Voor minerale dan.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Nee! Door paaldansen .. omdat je het koud had. Ha!![]()
Heee muurbloempje, hoe is het in het nieuwe jaar?Eigenlijk veel te druk om te forummen zeker.
![]()
Precies, want logistiek is belangrijker dan warm water (kan je koken) of licht. (kaarsje aansteken, avondklok)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:33 schreef worldpimber het volgende:
Er waren vroeger mensen die het belangrijker vonden dat een motor 500 km langer mee ging dan dat wij nu elektriciteit hebben.-Nick 12-05-'34
Die 2000 in het typenummer staat dan waarschijnlijk voor het vermogen van de waterstofcellen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Nick wordt juist het tegenovergestelde
WB: Hee Nick, ben je er weerkijk aan... je hebt een Susuki TZL2000 RRSDFBVRR gekocht.* Heb je de olie al ververst? Je moet weten dat olie blabla enz enz bla bla.....
Nick: De wat
* = susuki uit de toekomst enzo hè.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er waren vroeger mensen die het belangrijker vonden dat een motor 500 km langer mee ging dan dat wij nu elektriciteit hebben.-Nick 12-05-'34
Ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
Precies, want logistiek is belangrijker dan warm water (kan je koken) of licht. (kaarsje aansteken, avondklok)![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef Roderick2085 het volgende:is ook altijd hetzelfde met jou he
Die smiley?quote:
Vodafone Live?quote:Ben druk bezig met solliciteren![]()
De GS is waar we mee door gaan, en dan onze aandacht volledig op kunnen focussen.quote:Maar ik heb wel gezien dat je de XJ eruit doet![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef worldpimber het volgende:![]()
[afbeelding]
"Vroegah [afbeelding] "
[afbeelding]
"Sorry [afbeelding] "![]()
Weg
Niet lang geleden was je vol lof over dat dingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ey, mijn kennissenkring is niet beperkt tot mijn schermpje hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Total loss gereden of gestolen door iemand met fictieve vrienden uit Dordrecht volgens mijHeeft er ff 60k op de teller bij gezet
Eneeuh, je underlines lopen nog steeds door.![]()
![]()
quote:
En dat ben ik nog steeds, maar de GS is gewoon cooler. Voor wat het is dan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Niet lang geleden was je vol lof over dat dingNu is ie heel, zet je hem eerst op de gang (voor straf) en vervolgens kick je hem de deur uit
![]()
Normaal gesproken zal ik het dan eerst fixen voordat ze wegmoet.quote:Hoop dat de GS door heeft dat hij altijd iets moet mankeren, als ie wil blijven
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
"Vroegah [afbeelding] "
[afbeelding]
"Sorry [afbeelding] "![]()
Weg
Ah.... een harde werker....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:49 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Ey, mijn kennissenkring is niet beperkt tot mijn schermpje hoor
Helaas, het ging dus niet over jou. De credits gaan naar iemand anders
Leuk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
De avondspit is helaas iets vertraagd door plotseling opkomende regen.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die laatstequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
De avondspit is helaas iets vertraagd door plotseling opkomende regen.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha nee, maar wel in me!![]()
![]()
![]()
Is het dan wel spannend?
Zo beter............................quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef PietjePuk2 het volgende:
Leuk.
Hormonen kweken voor het weekend.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:55 schreef bvvt het volgende:
hmmm, nice....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk koffiekoekje..
.. dit is bijvoorbeeld in bepaalde gevallen een beter model waardoor je de oude snel vergeten bent.![]()
quote:
Wat heeft UPC met een telefoonaansluiting te maken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:30 schreef Roderick2085 het volgende:ik probeer adsl hier aan te sluiten... maar ik kan de telefoonlijn niet vinden
klote upc heeft hem verstopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |