quote:The RUF RGT/RS provides a higher level of performance for the enthusiast preferring non-turbocharged power. Built in the spirit of the legendary 1973 911 Carrera RS light weight, the RGT/RS combines reduced weight of 1227kg and increased power of 395hp, with a top speed above 190mph and 0-62 in the lows 4 second range.
Ah je mocht dus geen motor rijden van je vriendin / vrouw of je hebt het lef simpelweg niet en vervolgens ga je maar motorrijders bashen. Daarna besloot je je gebrek aan fallus lengte en gemis aan daadwerkelijk snel voertuig te compenseren door een Porsche te kopen maar kwam je er helaas achter dat je niet genoeg geld had voor een echte en besloot vervolgens maar een half bakken ding te kopen waar een mazda mx-5 nog van moet lachen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat er een 'inverted U-shape' relatie is tussen IQ en het aantal wielen onder je voertuig.
Lees mijn vorige post nog 'ns rustig door.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah je mocht dus geen motor rijden van je vriendin / vrouw of je hebt het lef simpelweg niet en vervolgens ga je maar motorrijders bashen. Daarna besloot je je gebrek aan fallus lengte en gemis aan daadwerkelijk snel voertuig te compenseren door een Porsche te kopen maar kwam je er helaas achter dat je niet genoeg geld had voor een echte en besloot vervolgens maar een half bakken ding te kopen waar een mazda mx-5 nog van moet lachen.![]()
Ik mis 1 comma in mijn postquote:Op maandag 15 januari 2007 15:25 schreef Richboy het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post nog 'ns rustig door.
Je trekt nu conclusies die totaal geen betrekking hebben op hetgeen ik zei.
Daarnaast: Het gebruik van leestekens is niet verboden.
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:26 schreef Fugie het volgende:
ik ben wel lekker actief vandaag op mijn werk
Inverted U.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef BazzieK het volgende:
Bovendien verwacht je me serieus te reageren op het feit dat jij denkt dat hoe meer wielen je onder je reet bent hoe slimmer je bent![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik mis 1 comma in mijn post
Bovendien verwacht je me serieus te reageren op het feit dat jij denkt dat hoe meer wielen je onder je reet bent hoe slimmer je bentHet enige wat je meer bewijst met meer wielen is dat je evenwichtsproblemen hebt
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef vlad het volgende:
en de gezelligheid is ook weer aanwezig, in de vorm van Richboy zo te zien![]()
Doemaar lekker alsof je verder gekomen bent dan de basisschool ..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef Richboy het volgende:
Ik zal het even voor je vertalen: Omgekeerde U.
Nog meer uitleg nodig?
Iets wat ik bij jou betwijfel.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doemaar lekker alsof je verder gekomen bent dan de basisschool ..![]()
Randmongool.quote:Nerd.
Neehoor, je hebt hiermee bewezen dat ook josti's jij in staat bent om één of meerdere talen te beheersen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef Richboy het volgende:
[..]
Inverted U.
Ik zal het even voor je vertalen: Omgekeerde U.
Nog meer uitleg nodig?
En dat concludeer je uit ... ? Juist ja, niets... doe maar lekker interessant jongen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:32 schreef Richboy het volgende:
Iets wat ik bij jou betwijfel.
Je spelt als een randmongool.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dat concludeer je uit ... ? Juist ja, niets... doe maar lekker interessant jongen.![]()
Schat, meid, Dommerd, het gaat niet om de taal in dit geval. Het gaat om de relatie die ik stel.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:33 schreef Steak het volgende:
[..]
Neehoor, je hebt hiermee bewezen dat ook josti's jij in staat bent om één of meerdere talen te beheersen.
Kennnkerrgaar ben jijquote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Richboy het volgende:
Je spelt als een randmongool.
Je vocabulaire is dat van een randmongool.
Deed ik toen ik zo'n 11/12 was ook wel eens, "grote" woorden gebruiken om te verhullen dat ik totaal niet wist waar ik het over had, leuk hequote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je spelt als een randmongool.
Je vocabulaire is dat van een randmongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |