Heb 'm net gezien en vond 'm inderdaad supercool. Het verhaal is flinterdun maar dat geeft niets.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:08 schreef kinky_queen het volgende:
SEVERANCE
CREEP regisseur Smith overtreft zijn vorige film die ik ook goed vind maar deze heeft net ff wat meer
Uitstekende horror met goed getimede humor
Aanrader
[afbeelding]
[afbeelding]
Sommige meisjes zijn gewoon pienter. ze heeft wel iets weg van die trien van Vroege Vogels. Andrea van Polquote:Op maandag 15 januari 2007 00:42 schreef arneaux het volgende:
Hard Candy
Wat een kutfilm. Een of andere supervrouw op steroiden laat kunstjes zien waar MacGyver jaloers op zou worden. Bovendien komt ze buitensporig goed uit de hoek met elke opmerking die ze maakt en met die grote bambi bruine ogen zet ze elke opmerking zo veel mogelijk kracht bij. En dat is gewoon heel erg slecht.
cijfer 6.5 / imdb 5.6quote:Bundy was a very adept and glib con artist who faked a broken arm in a sling to convince young women to help him carry his textbooks to his car. Once there, he battered them with a baseball bat and carried them off for ghoulish rituals.
Ik vond het slappe verhaal juist afbreuk doen aan de film. Cliché na cliché na cliché, al moet ik toegeven dat het einde wel weer leuk bedacht was. Die hele romance tussen Byslan en Craig (ben effe zijn naam kwijt) sloeg helemaal nergens op. Als het een intelligent(er) verhaal had dan was het imho echt een topfilm geweest. Nu is het niets meer dan een leuke film die het vooral moet hebben van de fantastische Sin City-achtige beelden.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:57 schreef Gorro het volgende:
Renaissance (Christian Volckman, 2006)
Damn, wat ziet deze film er tof uit. De hoog contrast zwart wit beelden zijn om van te smullen. Daarnaast heeft men ook nog allerlei toffe science fiction gadgets weten te bedenken en ziet het Parijs van 2054 er architectonisch gezien ook erg cool uit. Met name die glazen pleinen zijn tof. Met zo veel visueel bravoura is er geen baanbrekend verhaal nodig om mijn op het puntje van m'n stoel te houden. ***½
Ik vind het leuk om mezelf te kwellen met slechte films. Ik weet van 't weekend heb ik allemaal een zwak zesje bekeken. Het geeft een stoer gevoel dat je een film kan weerstaan waarbij Paris HIlton bv 80% van de screentijd voor zich opneemt.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:50 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom kijk jij eigenlijk zoveel films met lage IMDB-cijfers Lambiekje?
quote:Production
Most scenes in the film were unscripted and the characters are not actors with the exceptions of Borat, Azamat, Luenell the prostitute (portrayed by an actress/comedian[5]) and Pamela Anderson (who is an old friend of Cohen.[6]) The antique store scene was also staged, as Cohen was worried about breaking valuable items.[7] Filming was already underway in January 2005, when Cohen caused a near riot in what would ultimately be the rodeo scene in the final cut of the film.[8] Reportedly, Borat's antics led to police being called on Cohen 91 times during the production of the film.[9]
Inderdaad de eerste echte slechte rol van Scarlett. Toch de film uiteindelijk 4 sterren gegeven, waarvan 1 speciaal was voor de scene van Scarlett in dat rode badpak.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef cwk het volgende:
Ik heb Scoop ook net gezien en was ook wel tevreden. Grootste probleem is eigenlijk Scarlett, die gewoon niet zo goed uit de voeten kan met het stuntelige Allen-dialoog. Het verhaaltje was ook wat summier maar het was toch goed vermaak, duurde gelukkig ook niet zo lang. Een zeven.
http://www.montrealfilmjournal.com/review.asp?R=R0001032quote:Op maandag 22 januari 2007 14:25 schreef Sokolsky het volgende:
Wat zijn jullie allemaal gul voor meneer Allen. Scoop is gewoon een prul.
*Kuch-The Island-Kuch*quote:Op maandag 22 januari 2007 14:06 schreef JelleS het volgende:
[..]
Inderdaad de eerste echte slechte rol van Scarlett.
Scarlett in The Island =quote:
En weer andere geven een 7 aan films waarin Paris Hilton dood gaat. Om even iets geks te noemen. Belachelijke films als Salo wordt ook algemeen een voldoende gegeven. Ookal is het concept extreem verwerpelijk. Misschien dat het op werkelijkheid berust.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar wel bij een prima vermakelijk filmpje. Sommige mensen geven een film pas een 10 als het absolute perfectie bereikt. Andere een film, die prima vermaakt voor 90 min. een 7.
quote:Er komen zoveel namen voorbij en op een gegeven moment weet je echt niet meer wie wie is, bij welke partij ze horen etc. Mijn interesse voor het plot daalde gaandeweg
nee hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:29 schreef Kolkus het volgende:
Vozvrashcheniye
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik geloof dat iedereen hem hier onderhand heeft gezien dus ik hou het kort.
Schitterend gefilmd, opvallend goed geacteerd (zeker van de kinderen) en lekker ruw verhaal.
Ja echt verbijsterend was datquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ach, hij verloor gewoon met 3-1 van Svadba
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door linebear op 24-01-2007 13:07:03 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |