lastige uitwedstrijd gaat dat wordenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:38 schreef Luni het volgende:
Volgende week gelukkig weer competitie.
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:46 schreef jorienvdherik het volgende:
nee
http://www.youtube.com/watch?v=03UckcnRSYI&mode=related&search=
kijk die aankomst van feyenoord treinnaar beneden rennen haha
Euh wie wou je dan voor Charisteas neerzetten?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:48 schreef Happel het volgende:
Wedstrijd gespeeld tegen Galatasary en Werder Bremen.
Lange rat (zowel Chari als Pi-Euro) moet niet spelen tegen NAC. Kost ons punten.
Al zetten ze er Hagary in de spits, zolang het maar niet die jood en die bejaarde zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh wie wou je dan voor Charisteas neerzetten?
Maakt me niet uit wie. Desnoods gooien we Lodewijks in de spits, zolang hij er maar niet in staat.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh wie wou je dan voor Charisteas neerzetten?
Oké, ik dacht even dat je een voetbaltechnisch argument had.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wie. Desnoods gooien we Lodewijks in de spits, zolang hij er maar niet in staat.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, ik dacht even dat je een voetbaltechnisch argument had.
Is niet nodig in deze, grappenmaker. Mijn opa voetbalt nog beter dan die Griek.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, ik dacht even dat je een voetbaltechnisch argument had.
Zetten we je opa in de spitsquote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Is niet nodig in deze, grappenmaker. Mijn opa voetbalt nog beter dan die Griek.
Ok ik begrijp het als mensen problemen hebben met Charisteas vanwege z'n verleden, maar dit slaat werkelijk op stront.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef Happel het volgende:
Mijn opa voetbalt nog beter dan die Griek.
Je mag tegenwoordig in de Eredivisie maar 11 spelers opstellen he?....quote:Op zondag 14 januari 2007 17:16 schreef ViVe het volgende:
Geef mij maar deze opstelling en we vegen NAC van de mat:
---------------Ekramy-----------------
-Greene--Vlaar--Lucius--Bahia---
----------------Schreuder------------
---Buijs------------------Drenthe----
--------------De Guzman-------------
---Hofs-----Chari------Huysegems-
4 doelpunten uit 20 duels. Verdere uitleg nog nodig?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:04 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Je zult mij niet horen zeggen dat Charisteas een topspits is, maar mag ik je er even aan herinneren dat ie de enige was die tegen PSV en Werder Bremer scoorde, en ook scoorde in de wedstrijden daarvoor? Tevens af en toe een zeer mooie actie en zorgt vaak voor veel dreiging. Al met al een betere spits dan Boussaboun en van Hooijdonk.
Boeiend, er is geen beter alternatief.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:23 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
4 doelpunten uit 20 duels. Verdere uitleg nog nodig?
"We moeten het er maar mee doen" Klote mentaliteitquote:Op zondag 14 januari 2007 18:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boeiend, er is geen beter alternatief.
Is inderdaad een slechte mentaliteit, er moet gestreefd worden naar een betere spits maar zolang die er nog niet is, ga je Charisteas toch niet op de bank zetten?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:55 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
"We moeten het er maar mee doen" Klote mentaliteit![]()
![]()
Ja, hallo, momenteel is er niks beters. Ik denk niet dat het realistisch is om CM's opa in de spits te zetten.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:55 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
"We moeten het er maar mee doen" Klote mentaliteit![]()
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Erasmusch het volgende:
Als Koeman maar van zn fout vorig jaar heeft geleerd...
Welke van de 1930143?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Erasmusch het volgende:
Als Koeman maar van zn fout vorig jaar heeft geleerd...
quote:Ali Boussaboun verkast mogelijk toch nog naar Blackburn Rovers. De Feyenoord-aanvaller werkte vorige week een stage af bij de club van oud-Feyenoorder Brett Emerton. Boussaboun trainde enkele keren mee, maar leek de technische staf niet te hebben overtuigd.
De Marokkaanse international heeft nog niets gehoord van de Engelse club maar beaamde tegenover Rtv Rijnmond wel dat er opnieuw gesprekken gaande zijn.
Na een nederlaag tegen Ajax hoor je niet pas wakker te schrikken, je moet weken vantevoren al stijf staan van de energie, Pierke! Ik denk wel dat de play-offs dit jaar in het voordeel van Feyenoord kunnen gaan werken. Een keer het CL-tournooi in, en Feyenoord kan misschien weer eens wat leuke spelers kopen. En nog mooier : Ajax terugpakken!!!!quote:Van Hooijdonk hoopt op Ajax in de Play-offs
Gepubliceerd op: 14-01-07 / Auteur: Mitchell / Bron: Feyenoord Netwerk
Bij Langs de Lijn liet Van Hooijdonk weten te hopen op een mooi slot van zijn carriere, het liefst met een play-off duel tegen Ajax.
"Ik hoop mijn carriere op een leuke manier af te sluiten. In de play-offs zou ik graag tegen Ajax spelen. Het doet pijn dat die 0-4 nederlaag mijn laatste klassieker in de Kuip was." Volgens de spits is de selectie door die nederlaag wel wakkergeschud en ging het van toen af aan beter.
Henk ten Cate heeft wel een punt. Ajax mist veerkracht een inzet, en Feyenoord mist kwaliteit. Al zie ik de meerwaarde van deze opmerking niet in. Zoals ik al zei : het wordt weer tijd voor voetbal!quote:Ten Cate: Ajax en Feyenoord samen is topelftal
Gepubliceerd op: 14-01-07 / Auteur: Jan / Bron: De Telegraaf
Ten Cate: "Sinds ik geboren ben is Feyenoord de club van de havenarbeiders, van de opgestroopte mouwen en de spuug in de handen. Ajax staat voor het mooie voetbal, het overstapje en het hakballetje.
Eigenlijk zoek je allebei iets specifieks van de ander. Voeg spelers van Ajax en Feyenoord samen en je hebt waarschijnlijk een heel goed elftal." Op dit moment doet Feyenoord niet veel onder Ajax.
ruud dil is zo goede vriend van hemquote:Op maandag 15 januari 2007 10:18 schreef Keltie het volgende:
Misschien moeten we maar proberen om Beckham een halfjaar proberen te huren..
Ik weet het, slechte tvp
schijt aan die negerquote:Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ruud dil is zo goede vriend van hem![]()
quote:E. Koeman zet Danny Buys rechtsback
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 15 januari om 14:27
Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft een beslissing genomen over de invulling van de rechtsbackpositie, zo meldt het AD. Danny Buys zou de tweede seizoenshelft aan mogen vangen als rechtervleugelverdediger.
De basisplaats voor Buys gaat ten koste van Serginho Greene. Het is zeer goed mogelijk dat de verdediger de eerst volgende competitiewedstrijden op de bank moet starten. Greene zou zich tijdens trainingen terug moeten knokken in de basis.
De rechtsbackpositie voor Buys is opvallend, omdat hij aanvankelijk werd aangekocht als middenvelder. Op deze positie maakte hij vorig seizoen een uitstekende indruk bij FC Groningen.
middenvelderquote:Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef Barney.Stinson het volgende:
Moeten we er wel een middenvelder bijhebben, anders wordt dat overlopen.
Wat is die Lensky precies?
Aha, dan is het een logische keuze, mits die kerel een beetje kan voetballen.quote:
Waarom Greene niet een keer proberen als centrale verdedigert en Bahía d'r uit halen. Bahía doet het slechter dan Greene, en Greene kan in principe ook wel in het centrum.quote:
Daar moet gewoon een speler type Stam/Alex komen, geen anorexia-neger die je zo voorbij bent.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom Greene niet een keer proberen als centrale verdedigert en Bahía d'r uit halen. Bahía doet het slechter dan Greene, en Greene kan in principe ook wel in het centrum.
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:55 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Daar moet gewoon een speler type Stam/Alex komen, geen anorexia-neger die je zo voorbij bent.
ga lekker spelers kopenquote:Aanstaande zondag hervat Feyenoord de competitie met de uitwedstrijd tegen NAC. Het is ook de eerste wedstrijd waarbij de nieuwe richtlijnen voor de bestrijding van verbaal geweld van kracht zijn.
Belangrijkste wijziging is dat de eindverantwoordelijkheid om een wedstrijd bij ongewenste spreekkoren stil te leggen niet langer bij de scheidsrechter ligt, maar bij de directies en besturen van de betaald voetbalorganisaties.
Behalve dat de richtlijnen zijn veranderd, is ook het sanctiebeleid aangescherpt. Daarin is een aantal nieuwe uitgangspunten opgenomen met betrekking tot supporters van de bezoekende club. Wanneer sprake is van verbaal geweld zijn zij bij een volgende editie van de betreffende wedstrijd niet welkom. Bij herhaling kan de KNVB besluiten een club te verbieden om tijdens een aantal opeenvolgende wedstrijden geen supporters mee te nemen naar uitwedstrijden.
Feyenoord zal met ingang van de wedstrijd NAC-Feyenoord nog strenger gaan optreden tegen supporters die zich schuldig maken aan ongewenste spreekkoren en met name tegen de aanstichters hiervan. Dat geldt uiteraard voor alle wedstrijden. Ook ten aanzien van thuiswedstrijden is het sanctiebeleid ten aanzien van spreekkoren aangescherpt. De club wil ten koste van alles voorkomen dat het in de toekomst thuis- dan wel uitwedstrijden zonder publiek of de eigen aanhang dient te spelen.
Spreekkoren tegen Bosz en Jansen zijn niet verboden tochquote:
quote:
Denk niet dat ze met 2 rechtspoten centraal willen spelen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom Greene niet een keer proberen als centrale verdedigert en Bahía d'r uit halen. Bahía doet het slechter dan Greene, en Greene kan in principe ook wel in het centrum.
Hoezo, die redt het bij ons toch nietquote:Op maandag 15 januari 2007 17:57 schreef Happel het volgende:
Pfff, ja. Die stewards + politie waren met psv thuis ook al bezig om supporters op te pakken, nadat ze wat over Kluivert gezongen. Ik zeg: hamas hamas stewards aan het gas!
Ben overigens benieuwd of die Lensky wat meerwaarde kan geven aan de selectie. Greene op de bank is het verstandigste wat Koeman in tijden doet. Die raakt echt geen pepernoot. Bahia moet maar vervangen worden door Derijck of een jeugdspeler. En vind het stom dat Feijenoord Schele Ali verkopen wil in de winterstop. Tenzij ze met een ongelooflijk talent, waar heel Europa achteraan zit, op de proppen komen.
Volgens mij hebben ze dat wel vaker gedaan, maar weet ik niet zeker.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk niet dat ze met 2 rechtspoten centraal willen spelen.
Een spectaculaire datum voor de eerste trainingquote:eerste training Feyenoord
Datum: 15-01-2007 Bron: Feyenoord.nl
Nadat vorige week bekend werd dat de Open Dag in aanloop van het seizoen 2007-2008 gehouden wordt op 1 augustus 2007, maakte Feyenoord vandaag bekend dat de eerste training voor het aankomende seizoen zal plaatsvinden op zaterdag 07-07-2007.
De aanvangstijden van zowel de morgen- als de middagtraining zijn nog niet bekend gemaakt
De volgende 2 duels gaan ze ook weer verliezen tegen Jong Vitessequote:Opnieuw verlies Jong Feyenoord
Datum: 15-01-2007 Bron: FR-Fans.nl
Jong Feyenoord heeft vanavond op bezoek bij Jong Sparta opnieuw een nederlaag geleden. Het duel op Spangen eindigde in 1-0. Emnes zorgde na 24 minuten spelen voor de enige treffer van de wedstrijd. Dwight Tiendalli keerde na drie weken blessureleed (liesklachten) weer terug in het Feyenoord-shirt. Het was alweer de achtste verliespartij voor Jong Feyenoord in het lopende seizoen.
Volgende week Maandag ( 22-01-07 )om 18.30 is de aftrap.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:41 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer was dat ook alweer in Bemmel?
Dat kan geen toeval zijn!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Een spectaculaire datum voor de eerste training
Wen eraan, zo is Feijenoord altijd al geweest.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik word er onderhand schijtziek van, Koeman zegt dat er versterking komt, Bosz weer niet, daarna ontkent Koeman weer, Bosz ook en dan meldt Woerts dat er wel versterking komt.
Wie zei er laatst ook alweer iets over een kutmentaliteit?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Wen eraan, zo is Feijenoord altijd al geweest.
Nee, voetbal is bek dicht, op je stoeltje, klappen voor de voorzitter en genieten van je thuisgesmeerde bammetjes en een pakje appelsap.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:29 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Hoezo, die redt het bij ons toch niet![]()
Verder moet het niet gekker worden, voetbal = spreekkoren.
quote:16/1/2007 - Jong Feyenoord door gebrek aan scorend vermogen in degradatieproblemen
(Gepost door K)
BRON: Algemeen Dagblad
Bij Feyenoord begint men zich ernstig zorgen te maken over Jong Feyenoord. Door de nederlaag is het elftal bij de laatste twee in de competitie terechtgekomen en dus onder de degradatiestreep (zie ranglijst). "Degraderen? Dat mag niet gebeuren. Deze jonge spelers zitten nu kapot in de kleedkamer, want deze nederlaag was onnodig" aldus coach Arnold Scholten.
Feyenoord Netwerk
De ploeg ontbreekt het aan scorend vermogen. "We scoren moeizaam," vatte Scholten het probleem na afloop samen. Scholten heeft geen centrale aanvaller die de jonge spelers kunnen gebruiken als kapstok om het spel aan op te hangen. Ali Boussaboun deed de eerste weken van de competitie af en toe mee en bleek die rol te kunnen vervullen. Maar met middenvelder Sammuel de Almeida Cardoso in de punt van de aanval ontbeerde de ploeg scorend vermogen.
En tot die tijd moet je gewoon roeien met de riemen die je hebt, en dan is de opmerking helemaal zo gek nog niet. Ik snap niets van de gekut over een linker en een rechter centrale verdediger.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:55 schreef Barney.Stinson het volgende:
Daar moet gewoon een speler type Stam/Alex komen, geen anorexia-neger die je zo voorbij bent.
Tja het beste centrale verdedigers duo dat ik bij Feyenoord heb zien spelen was Konterman en Van Wonderen, die toch allebei rechts zijn. Dit geeft eigenlijk alleen maar aan dat je elkaar moet kunnen opvangen wat zij veel deden door rugdekking te geven.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:43 schreef Luni het volgende:
Denk niet dat ze met 2 rechtspoten centraal willen spelen.
als de spelers gewoon goed zijn maakt het geen fluit uit of ze rechts of links zijn ...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
En tot die tijd moet je gewoon roeien met de riemen die je hebt, en dan is de opmerking helemaal zo gek nog niet. Ik snap niets van de gekut over een linker en een rechter centrale verdediger.
[..]
Tja het beste centrale verdedigers duo dat ik bij Feyenoord heb zien spelen was Konterman en Van Wonderen, die toch allebei rechts zijn. Dit geeft eigenlijk alleen maar aan dat je elkaar moet kunnen opvangen wat zij veel deden door rugdekking te geven.
De "Van Gaaliaanse Wijsheden"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
als de spelers gewoon goed zijn maakt het geen fluit uit of ze rechts of links zijn ...
van gaal geouwehoer![]()
![]()
Zit een verschil in dat je eraan went dat ze bij Feijenoord elkaar allemaal tegenspreken over mogelijke aankopen en het accepteren van een jood en vele andere miskopen in je teamquote:Op maandag 15 januari 2007 23:34 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Wie zei er laatst ook alweer iets over een kutmentaliteit?
Tot welke tijd? Ik zou niet weten hoe we opeens aan geld kunnen komen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
En tot die tijd moet je gewoon roeien met de riemen die je hebt, en dan is de opmerking helemaal zo gek nog niet. Ik snap niets van de gekut over een linker en een rechter centrale verdediger.
De oplossing: Charisteas verkopen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Tot welke tijd? Ik zou niet weten hoe we opeens aan geld kunnen komen.
Bemmel? Dat is in de buurt, dichterbij Nijmegen dan arnhemquote:Op maandag 15 januari 2007 21:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Volgende week Maandag ( 22-01-07 )om 18.30 is de aftrap.
SC Bemmel
sportpark Ressen
Ressensestraat 30b
Mocht je niet weten waar het zit , kan je hier even kijken http://www.vitesse.nl/adresgegevens.asp om een stukje van de routebeschrijving uit te printen![]()
Mijn vriendin woont erquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Bemmel? Dat is in de buurt, dichterbij Nijmegen dan arnhem![]()
Wel even een kijkje nemen dan
Dat onderstreept alleen maar mijn punt, niet zeuren/dromen over betere spelers maar zet nou maar eerst gewoon de beste elf in het veld die je hebt. Chari wordt nooit mijn held, maar eerlijk is eerlijk hij moet er wel gewoon in staan omdat het nu eenmaal de beste is die we hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:27 schreef Vakkie_W het volgende:
Tot welke tijd? Ik zou niet weten hoe we opeens aan geld kunnen komen.
Ja Bemmel ligt 400 meter verwijderd van de grens , ze zijn dit jaar verhuist van Rheden naar Bemmel ( dus het is nog niet zo lang )quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Bemmel? Dat is in de buurt, dichterbij Nijmegen dan arnhem![]()
Wel even een kijkje nemen dan
quote:Feyenoord blijft onder curatele Knvb
Datum: 17-01-2007 Bron: AD.nl
Feyenoord blijft voorlopig onder curatele staan bij de Knvb. In categorie 1 nog wel, de meest zorgwekkende van de drie groepen die de KNVB aanhoudt. Naast voor de Rotterdammers geldt dat ook voor NEC, Cambuur Leeuwarden, FC Dordrecht, FC Eindhoven, Fortuna Sittard, De Graafschap en RBC Roosendaal.
Waardoor de acht clubs in nood zijn gekomen, verschilt per geval. Feyenoord hoopt in de tweede helft van 2007 vanuit categorie 1 bij de licentiecommissie op te schuiven naar categorie 2. Dat zou betekenen dat de KNVB niet langer toezicht houdt op de financiële huishouding bij de Rotterdamse club.
,,Dit jaar gaan we een paar ton beter presteren dan we begroot hebben,’’ aldus financieel directeur Onno Jacobs van Feyenoord. ,,Dat is één van de voorwaarden om te stijgen.’’ Binnenkort deponeert Feyenoord zijn jaarrekening over het afgelopen seizoen bij de kamer van koophandel. ,,Zoals beloofd geven we dan ook openheid op onze eigen website,’’ aldus Jacobs.
De directeur benadrukt dat de categorie 1-status van Feyenoord geen zorgen geeft voor de dagelijkse gang van zaken. ,,De salarisbetalingen zijn geen probleem,’’ zegt hij. ,,Er is alleen geen geld om te investeren en geen geld om in één keer onze schulden te saneren.’’
quote:Koeman: "Nog drie ervaren spelers erbij"
Datum: 16-01-2007 Bron: Sportweek.nl
Erwin Koeman wil naast Jacob Lensky het liefst nog drie (ervaren) speler aantrekken. “Ik heb geloof in Lensky, maar het liefst heb je er nog twee of drie ervaren spelers bij,” liet de oudste Koeman-broer zich ontvallen in Sportweek.
Voor de zo gewenste routiniers mist Feyenoord de financiële middelen. Feyenoord had wel een Braziliaan op proef, die Koeman al snel omdoopte tot ‘een type slager’. Adalberto is zijn naam, maar écht een geslaagde indruk kon de centrale verdediger niet achterlaten, vorige week tijdens het trainingskamp in Turkije.
“Verdedigend is hij beter dan opbouwend, maar dat geldt voor de meeste Braziliaanse verdedigers,” liet Koeman optekenen. En ook de kanttekening dat ‘die jongen rechtstreeks uit Brazilië komt en niemand kent.’ Verzachtende omstandigheden dus.
Op de vraag van NOS-verslaggever Bas Ticheler of hij nou een slager of een keurslager zocht, moest Koeman glimlachen. “Ik denk dat een echte keurslager niet haalbaar is voor Feyenoord.”
Feyenoord beslist één dezer dagen over Adalberto. De Rotterdammers kunnen ‘o açougueiro’ transfervrij overnemen van America Belo Horizonte. Adalberto’s komst hangt samen met het vertrek van Karim Saidi. Voor de Tunesiër is belangstelling genoeg, maar veel clubs schrikken van zijn gepeperde salaris van Saidi.
quote:Jacob Lensky krijgt rugnummer 8
KK bestuurquote:Feyenoord verlengt stage Brazilianen
Feyenoord heeft de stageperiode van de Brazilianen Cadu en Adalberto verlengd. Het tweetal zal de komende anderhalve week meetrainen met de beloftes van de Rotterdammers, en mag zo proberen (alsnog) een contract af te dwingen.
De verdediger Adalberto kwam zowel tegen Galatasaray als tegen Werder Bremen negentig minuten in actie. De 19-jarige speler is de laatste die de club uit Rotterdam-Zuid mag testen in het kader van het onlangs beëindigde samenwerkingsverband met de Braziliaanse club America Belo Horizonte. Hij maakte volgens de technische staf een goede indruk.
Cadu, die slechts mocht excelleren op de trainingen tijdens het verblijf van Feyenoord in Turkije, zou in eerste instantie te horen hebben gekregen dat hij weer mocht vertrekken. Zijn verblijf is nu echter alsnog gecontinueerd.
Dit snap ik dan ook niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Cadu, die slechts mocht excelleren op de trainingen tijdens het verblijf van Feyenoord in Turkije, zou in eerste instantie te horen hebben gekregen dat hij weer mocht vertrekken. Zijn verblijf is nu echter alsnog gecontinueerd.
Die begint het net naar zijn zin te krijgen las ik in de VI, ''Feyenoord is warmer dan Ajax''quote:
Of het principe: ze zijn gratis, waarom niet proberen, je kan er altijd nog wat geld voor vangen als ze eerder weggaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:25 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dit snap ik dan ook niet.
Ten eerste krijgt die jongen 0,00 speelminuten op een oefenkamp, maar daarna wordt zijn verblijf toch verlengd op basis van trainingen. Of je laat die gast spelen in oefenduels, of je stuurt hem weg!
Oh jij bent zeker wel tevreden in die Braziliaanse slagerquote:
Ja, want ze hebben hem immers al gehaald he!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Die Adalberto wordt weer het lachertje van 2007, in navolging van Leonard
Heb jij de wedstrijden tegen Galatasary en Bremen gezien? Die gozer kan helemaal niets. Hij brengt alleen zijn medespelers in moeilijkheden door die stomme lange ballen van hem.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:39 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Of het principe: ze zijn gratis, waarom niet proberen, je kan er altijd nog wat geld voor vangen als ze eerder weggaan.
Mja, nu horen wij er niet meer bij. Wij schelden niet 24/7 op het bestuurquote:
Wat ik in 2 wedstrijden van hem heb gezien was gewoon lachwekkend af en toe, als een verdediger in de C-tjes bij een boeren-elftal, bal afpakken (of niet) en keihard naar voren rammen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben hem immers al gehaald he!
Ja, je punt isquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat ik in 2 wedstrijden van hem heb gezien was gewoon lachwekkend af en toe, als een verdediger in de C-tjes bij een boeren-elftal, bal afpakken (of niet) en keihard naar voren rammen.
Waar heb ik het over het bestuur?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, je punt isWat kan het bestuur eraan dat hij geen ene tyfus raakt?
Er zijn ook genoeg voorbeelden te noemen van spelers die Feyenoord heeft afgetest, weggestuurd en die later bij een grote club terecht kwamen. Daarom willen ze ze nu langer aan het werk zien. Niets meer, niets minder.
Ze bieden hem een verlenging van zijn stage aan? Ze zijn er blijkbaar nog niet helemaal over uit. Als ze hem laten gaan en hij gaat over 3 jaar naar Olympique Lyon loopt iedereen weer te zeuren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Oh jij bent zeker wel tevreden in die Braziliaanse slager![]()
Wie dan??? Fred en Adriano wilde zelf niet naar Feyenoord.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg voorbeelden te noemen van spelers die Feyenoord heeft afgetest, weggestuurd en die later bij een grote club terecht kwamen. Daarom willen ze ze nu langer aan het werk zien. Niets meer, niets minder.
Dat gebeurt echt niet hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze bieden hem een verlenging van zijn stage aan? Ze zijn er blijkbaar nog niet helemaal over uit. Als ze hem laten gaan en hij gaat over 3 jaar naar Olympique Lyon loopt iedereen weer te zeuren.
Sorry, had de verkeerde voor me.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waar heb ik het over het bestuur?
Zoals TC03 zegt, als hij over 3 jaar bij Lyon voetbalt, loopt iedereen weer de schelden. Nu willen ze hem gewoon langer aan het werk zien om er zeker van te zijn. Niets mis mee lijkt me.quote:Koeman en co. moeten die gast gewoon afkeuren, deze zomer kan hij weer weg.
Beter kunnen ze op dit moment doelgericht zoeken, en niet naar van die halve talentjes uit exotische landen, want daar hebben we er al veel te veel van gehad.
Reargeer eens op mijn reactie over die afgeteste voetballers bij ons die nu bij een topclub spelen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sorry, had de verkeerde voor me.
[..]
Zoals TC03 zegt, als hij over 3 jaar bij Lyon voetbalt, loopt iedereen weer de schelden. Nu willen ze hem gewoon langer aan het werk zien om er zeker van te zijn. Niets mis mee lijkt me.
En wat is de link met de mislukte talenten uit voorgaande jaren en deze jongens? Wat kunnen hun eraan doen
KK bestuurquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Reargeer eens op mijn reactie over die afgeteste voetballers bij ons die nu bij een topclub spelen.
Misschien kunnen we hem in de fik steken, dan krijgt hij het nog warmer bij ons..quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die begint het net naar zijn zin te krijgen las ik in de VI, ''Feyenoord is warmer dan Ajax''![]()
quote:Oproep om De Kuip niet te slopen bij komst nieuw stadion
In het Algemeen Dagblad doet de organisatie Federatie Industrieel Erfgoed in Nederland (FIEN) de oproep om De Kuip te behouden voor Rotterdam-Zuid, ook als Feyenoord een nieuw stadion laat bouwen. De organisatie wist eerder sloop van monumenten te voorkomen. Door aanpassingen zou het stadion en de ruimtes onder de tribunes door tal van andere zaken gebruikt kunnen worden, waardoor het gebouw toch rendabel zou kunnen blijven, zo vindt de organisatie.
Da's juist waarom ze daar wegwillen, hij is niet meer rendabel voor Feijenoord.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:55 schreef Staanplaats het volgende:
Als de Kuip rendabel kan blijven, moeten we er gewoon lekker blijven voetballen..
Knkr Woerts en consorten!
Nee, Feijenoord wil nog rendabeler. Verdienen nu best aan tickets. Maar alles moet in eigen beheer joh..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:04 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Da's juist waarom ze daar wegwillen, hij is niet meer rendabel voor Feijenoord.
Heeft niks meer met tickets te maken, meer met de business-units/seats. Feijenoord wil daar meer van zodat het aantrekkelijker is voor sponsors. Nu zit alles namelijk al vol en kunnen ze niet uitbreiden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:24 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nee, Feijenoord wil nog rendabeler. Verdienen nu best aan tickets. Maar alles moet in eigen beheer joh..
Moet Feijenoord nog een tijdje zo doorgaan met het beleid wat ze nu voeren, komt er vast wel wat ruimte...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Heeft niks meer met tickets te maken, meer met de business-units/seats. Feijenoord wil daar meer van zodat het aantrekkelijker is voor sponsors. Nu zit alles namelijk al vol en kunnen ze niet uitbreiden.
Wat is het nut van je postquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:07 schreef koningdavid het volgende:
De Kuip er gelijk achteraan dan maar?![]()
Zei Jezus ook, kwam die nooit meer terug, neem aan hem een voorbeeldquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef koningdavid het volgende:
Binnen de minuut![]()
(rustig maar, ik ga alweer)
Op de fanatieke aanhang die ze hebben weggezuiverd waardoor er alleen nog maar klapvee over bleef.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:29 schreef Staanplaats het volgende:
Ze wilden toch aan de overkant bouwen? Werd er ooit eens geopperd.
Rode stoelen zitten nu ook verre van vol. Maar straks nieuw stadion, dan willen alle huichelaars er weer twee jaar bijhoren, vervolgens valt het tegen en wordt er weer een beroep gedaan aan de eigen 'fanatieke' aanhang..
Jezus kwam terug uit z'n graf klakkie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zei Jezus ook, kwam die nooit meer terug, neem aan hem een voorbeeld
Klakkiequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jezus kwam terug uit z'n graf klakkie.
Je moet niet alles geloven wat ze schrijven hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jezus kwam terug uit z'n graf klakkie.
Hmm..quote:Kuyt wil zich lang aan Liverpool verbinden
18 januari 2007
Dirk Kuyt weet na een half seizoen bij Liverpool al dat hij zijn loopbaan het liefst op Anfield Road wil afsluiten. De Oranje-international stapte afgelopen zomer over van Feyenoord. In korte tijd groeide hij bij Liverpool uit tot een publiekslieveling.
Ad powered by www.webads.nl
"Je weet natuurlijk nooit wat er kan gebeuren in het voetbal, maar het zou prachtig zijn als ik hier heel, heel lang zou kunnen blijven", aldus Kuyt op de website van Liverpool. "Ik heb het erg naar m'n zin en ik ben niet het type speler dat elke twee jaar naar een andere club wil. Ik zit bij de mooiste club van Engeland en één van de grootste clubs ter wereld. Waarom zou ik dan ergens anders heen willen?"
De blonde aanvaller is verder zeer te spreken over de supporters van Liverpool. "Het is prettig dat ik zo'n goede relatie met ze heb. Het wederzijdse respect betekent erg veel voor me. Iedereen rondom de club heeft me fantastisch geholpen om mijn beginperiode hier zo aangenaam mogelijk te maken."
Wat zou jij doen dan? Of voor een paar knaken in een half vol stadion met klunzen om je heen tegen Willem 2 voetballen. Of voor veel geld, in een vol stadion, met spelers als Gerrard en Alonso om je heen tegen Man U voetballen.quote:
geef hem wel gelijk... beetje jammer dat ie alleen bij z'n afscheid iets anders beloofdequote:
Ach, hij bedoelde vast een veteranenwedstrijdjequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
geef hem wel gelijk... beetje jammer dat ie alleen bij z'n afscheid iets anders beloofde![]()
Het is toch logisch dat voetballer roepen wat de supporters willen horen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
geef hem wel gelijk... beetje jammer dat ie alleen bij z'n afscheid iets anders beloofde![]()
Ik kijk er ook niet van op, had het alleen niet van hem verwacht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:58 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat voetballer roepen wat de supporters willen horen...
ik kijk er niet van op , in ieder geval...
moet het eerst nog maar eens zien, op een gegeven moment word die gewoon weg gekickt bij liverpool. het is geen owen ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:05 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet van op, had het alleen niet van hem verwacht.
quote:Aanklager wil Feyenoord dubbel schorsen
Uitgegeven: 18 januari 2007 19:01
ROTTERDAM - De aanklager van de Europese voetbalunie (UEFA) wil Feyenoord dubbel schorsen voor de hevige supportersrellen eind november in Nancy.
Zijn eis tegen de Rotterdamse club in hoger beroep luidt onmiddellijke uitsluiting dit seizoen in het UEFA-bekertoernooi en een schorsing voor het eerstvolgende seizoen dat Feyenoord zich plaatst voor Europees voetbal, met een looptijd van vijf jaar. Dat bleek donderdagavond tijdens de verlate Nieuwjaarsreceptie in De Kuip.
De mondelinge zaak dient vrijdagochtend in het Zwitserse Nyon. In principe doet de beroepscommissie van de UEFA nog dezelfde dag uitspraak. Financieel directeur Onno Jacobs en huisjurist Joris van Benthem vertegenwoordigen Feyenoord in Nyon.
hopen dat die beroepscommissie dat ook inzietquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:24 schreef Merkie het volgende:
Maar dit is gebeurd volledig buiten de macht van Feyenoord om
quote:CLUB CENTRAAL TIJDENS NIEUWJAARSSPEECH
Feyenoord wil af van het negatieve imago dat de club in bepaalde kringen heeft. Het beeld van de club die altijd overal tegen is, moet worden weggenomen. Het was de boodschap die centraal stond tijdens de nieuwjaarsspeech, die voor het eerst in jaren niet werd gehouden door Jorien van den Herik. Commercieel en financieel directeur Chris Woerts en Onno Jacobs namen de taak over. ‘We moeten een club uitstralen waar je trots op bent om bij te horen’. Tijdens de nieuwjaarsspeech werd het gouden logo voor het honderdjarig bestaan onthuld.
Onno Jacobs: ‘We moeten vooruit, met volle kracht want er is maar één ding belangrijk; Feyenoord 1, daar zal alles voor moeten wijken. Daarvoor dienen de rijen gesloten te zijn. Feyenoord is en wordt vaak – terecht of niet – afgeschilderd als een club die overal tegen is. Daar moeten we vanaf. We moeten eenheid en solidariteit uitstralen in alle geledingen. Dus niet alleen binnen de bloedgroepen van Feyenoord, maar ook naar alle instanties waar we een natuurlijke en onlosmakelijke band mee hebben zoals de KNVB en UEFA. We moeten een club uitstralen waar je trots op bent om bij te horen. Waar je bij wilt horen en die respect afdwingt binnen en buiten het veld en als gerespecteerd lid van de voetbalfamilie.’
De band met de achterban kan daar niet los van worden gezien, aldus Jacobs. Feyenoord wil de betrokkenheid van de supporters vergroten. Op welke wijze dat zal gaan gebeuren, wordt momenteel onderzocht en overlegd met de Feyenoord Supportersvereniging. Uiteraard blikten de directieleden terug op het zware afgelopen jaar, waarin de tegenslagen op tal van fronten zich in hoog tempo opvolgden. Woerts: ‘De gifbeker was diep en voor het gevoel kwam er geen eind aan. Op sportief gebied herinneren we ons natuurlijk de dramatisch verlopen wedstrijden in de play-offs, de problemen in Nancy, de bestuurlijke perikelen. De berichtgeving over de financiële sores. Het leek wel of de hele boze buitenwereld zich tegen Feyenoord had gekeerd. Maar eendachtig de woorden van Wim Jansen, de club zal altijd overwinnen en komen bovendrijven.’
‘Feyenoord staat aan het begin van een nieuw tijdperk. Zonder voorzitter Jorien van den Herik. Feyenoord is veel, heel veel dank verschuldigd aan Jorien. Hij heeft niet alleen veel voor Feyenoord betekend, maar zeker ook voor het totale Nederlandse voetbal. Hij heeft de club op een cruciaal moment van de ondergang gered. Hij was de enige die in die woelige periode opstond en de knip trok en daarna de visie had om een club op te bouwen met perspectief. Met als hoogtepunt uiteraard de winst van de UEFA Cup in 2002. Dat hij is vertrokken als voorzitter is te betreuren, maar gezien alle gebeurtenissen wel te verwachten. De lang bevochten en terechte finale-vrijspraak in de FIOD-affaire was het einde van een psychothriller, die je geen mens gunt. Hij verdient een groots en waardig afscheid en we zullen er alles aan doen om hem dat afscheid te geven’, aldus Woerts.
Feyenoord blijft zoeken naar nieuwe wegen op commercieel gebied, lichtte Woerts toe. Binnenkort wordt een elektronisch boarding systeem in gebruik genomen, wat meer inkomsten zal genereren. Daarnaast is Feyenoord in gesprek met het management van het stadion om een deels gezamenlijke exploitatie van de horeca te realiseren. Woerts ontkrachtte daarnaast het beeld dat Feyenoord een slechte band met de bedrijven uit de Rotterdamse haven onderhoudt. ‘Niets is minder waar. Vrijwel alle grote bedrijven uit de Rotterdamse haven hebben een zakelijke band met de club en sinds dit seizoen is er ook de ‘Shipping Club’: een sociëteit van Rotterdamse havenbedrijven met inmiddels zestig leden, die volgend jaar zal uitgroeien naar honderd leden. Het is de bedoeling om meer van dit soort communities aan Feyenoord te binden, te beginnen bij de Rotterdamse Vastgoedwereld. En de media ontwikkelingen staan ook niet stil. Feyenoord krijgt haar eigen televisiekanaal. De media inkomsten in Nederland zijn weliswaar in vergelijking met landen als Engeland en Frankrijk niet groot, maar door zelf onze content te exploiteren moet het mogelijk zijn ook hieruit meer inkomsten te genereren.’
De directie sprak nog de bewondering uit voor de manier waarop Erwin Koeman zich gedurende de afgelopen turbulente periode heeft opgesteld. ‘Erwin klaagt nooit, is positief en is eigenlijk een echte Rotterdammer, die roeit met de riemen die hij heeft. Hij geeft de jeugd een kans: Royston Drenthe, Jonathan de Guzman, Tim Vincken. Talent dat gerijpt is op Varkenoord. Natuurlijk, Feyenoord zal blijven investeren in spelers van buiten de club, maar nog meer dan in het verleden het accent leggen op het zelf opleiden van talent. Varkenoord wordt nog belangrijker. We hebben afscheid genomen van vele samenwerkingsverbanden. Zonder emotie, iets dat niet werkt, daar moet je afscheid van durven nemen. Met Ghana gaan we door. Centraal staat Varkenoord en als er een talent doorbreekt vanuit Ghana, dan is dat goed voor de club’, aldus Woerts.
quote:Tijdens de nieuwjaarsspeech werd het gouden logo voor het honderdjarig bestaan onthuld.
tja, dat nieuwe stadion moet natuurlijk wel vol hèquote:We moeten een club uitstralen waar je trots op bent om bij te horen.
quote:Feyenoord en hoofdsponsor Fortis hebben de samenwerking verlengd. Fortis blijft de komende twee jaar met een optie op nog eens drie jaar aan de club verbonden. Dat nieuws werd tijdens de nieuwjaarsspeech bekend gemaakt door commercieel directeur Chris Woerts. ‘Een sponsor die zo loyaal en sterk verbonden is aan de club, daar kunnen we met ons allen zeer trots op zijn’, zei Woerts, die Jan van Rutte (voorzitter Raad van Bestuur Fortis Bank Nederland) en Boudewijn van Uden (directeur Verkoop Fortis ASR) een fraai schilderij aanbood om zo de voortzetting van de overeenkomst te bezegelen.
Klagen, klagen, klagen. Nooit eens iets positief zien he?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:05 schreef Happel het volgende:
Communities....brrr
En voorlopig is er weinig om trots op te zijn. Staan onder curatele, hebben een karrevracht aan joden in het eerste lopen, suf kankervolk in de Kuip etc. etc.
Maar ja, ik geef ze de kans om er wat van te maken. Klinkt allemaal veel te glad.
Wat zie jij positief in dit beleid dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klagen, klagen, klagen. Nooit eens iets positief zien he?
Ja iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat zie jij positief in dit beleid dan?![]()
Je wilt toch zeker niet zeggen dat jij die standaard gebrabbel ga geloven he?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
"Nee, maar dat kan niet! KKBESTUUR![]()
![]()
"
Idd kut catering. Kut bier altijd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:47 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff heerlijk zo'n nieuwsjaarspeech, gaat inhoudelijk nergens over. Alles is weer koe en ei en de horizon straalt de zon..
Supporters zijn zo als gewoonlijk weer hééél belangrijk, waar hebben we dat eerder gehoord? En uiteraard verdient jorien een groots afscheid, nou nou met zn alle een staande ovatie voor de man die club naar de afgrond hielp!
Enige goede is dat ze de catering in eigen handen willen hebben. Hadden ze veel eerder moeten doen. Nu nog echt bier schenken, dan heb je de bobo-community niet nodig..
Doe normaal, idioot.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
![]()
"
Idd, ajax en PSV krijgen veel meer aan geld van de shirtsponser. Weer geen ambitie bij Feyenoord.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Fortis moeten ze mee kappen, moeten veel meer geld krijgen
Och daar hebben we liefste jongetje van de klas weer, het gaat ook zo goed met de club er is niks te klagen toch...................................quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
![]()
"
Leukquote:Programma 100-jarig bestaan, Celtic, Spurs en Borussia naar De Kuip
BRON: Algemeen Dagblad
Het Algemeen Dagblad meldt enkele onderdelen van het feest van Feyenoord rondom het 100-jarig bestaan van Feyenoord.
Feyenoord zal het jaar 2008 beginnen met vier shows voor supporters in Ahoy. De afsluiting is in december met een groots evenement in de Kuip. Op 19 juli, de dag waarop de club precies een eeuw oud is, verschijnt een jubileumboek.
Al bekend was dat Feyenoord dan ook het Gouden Logo weer in ere hersteld.
Daarnaast komt er in de zomer van 2008 een groot toernooi in De Kuip met Celtic, Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund als tegenstanders: de clubs waartegen Feyenoord Europa Cup finales speelde.
Jammerquote:Een dag lang Charisteas geruchten in Benfica
In Portugal meldden diverse Portugese media vanmorgen vroeg al dat Benfica zich zou richten op het aantrekken van Angelos Charisteas van Feyenoord. De Portugese club is op zoek naar versterking voor de aanval.
Feyenoord Netwerk
De zaakwaarnemer van Charisteas maakte donderdagavond een einde aan de speculaties in Portugal. Charisteas zou halverwege het seizoen uberhaupt niet naar een andere club kunnen, omdat hij dit seizoen al uitkwam voor Ajax en Feyenoord. Een derde club is volgens de FIFA regelementen niet mogelijk. Los daarvan heeft de Griek volgens zijn zaakwaarnemer geen enkele reden om te vertrekken bij Feyenoord en is zijn zij ook niet benaderd door Benfica voor een transfer nu danwel voor komende zomer.
quote:Feyenoord wil groots afscheid voor Van den Herik
Tijdens de nieuwjaarstoespraak werd nog eens teruggekeken op het evrtrek van Jorien van den Herik en werd aangegeven dat Feyenoord een groots afscheid wil voor de voormalige voorzitter.
Feyenoord Netwerk
‘Feyenoord staat aan het begin van een nieuw tijdperk. Zonder voorzitter Jorien van den Herik. Feyenoord is veel, heel veel dank verschuldigd aan Jorien. Hij heeft niet alleen veel voor Feyenoord betekend, maar zeker ook voor het totale Nederlandse voetbal. Hij heeft de club op een cruciaal moment van de ondergang gered. Hij was de enige die in die woelige periode opstond en de knip trok en daarna de visie had om een club op te bouwen met perspectief. Met als hoogtepunt uiteraard de winst van de UEFA Cup in 2002. Dat hij is vertrokken als voorzitter is te betreuren, maar gezien alle gebeurtenissen wel te verwachten. De lang bevochten en terechte finale-vrijspraak in de FIOD-affaire was het einde van een psychothriller, die je geen mens gunt. Hij verdient een groots en waardig afscheid en we zullen er alles aan doen om hem dat afscheid te geven’, aldus Woerts.
Waarom zouden we nu wel uitgesloten worden? Omstandigheden zijn nog steeds hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:40 schreef Maikalo het volgende:
Eigenlijk zo het best klote zijn om nu nog uitgesloten te worden van 2 jaar europees voetbal![]()
bron: ad.nlquote:Feyenoord viert volgend jaar het 100-jarig bestaan onder meer met een groot toernooi in de Kuip waarvoor Borussia Dortmund, Tottenham Hotspur en Celtic Glasgow uitgenodigd worden. Dat deelnemersveld is niet toevallig gekozen. Het zijn de drie clubs waartegen Feyenoord zijn Europa Cup-finales speelde: tegen Celtic in 1970, Tottenham Hotspur in 1974 en versus Dortmund in de UEFA Cup-eindstrijd van 2002.
Het toernooi moet in de zomermaanden van 2008 plaatshebben, zo maakte de directie gisteren bekend op de nieuwjaarsreceptie. Daar werd ook het speciale logo voor het jubileumjaar getoond. Het is een terugkeer naar het roemruchte verleden. Toen werden en hoofdletter ‘F’ en de woorden Feyenoord Rotterdam ook in goud geschreven. In het huidige logo zijn deze wit.
Feyenoord zal het jaar 2008 beginnen met vier shows voor supporters in Ahoy. De afsluiting is in december met een groots evenement in de Kuip. Op 19 juli, de dag waarop de club precies een eeuw oud is, verschijnt een jubileumboek.
Wordt nog gezellig met Tottenham en Dortmund hier.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:22 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
bron: ad.nl
Gaat dit over het haventoernooi? Want daar zouden die chinezen toch sowieso aan meedoen.
Leuk bedacht ja, of het gaat gebeuren weet ik nog niet. Zeker organisatorisch is er verschrikkelijk veel om te regelen dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel stijlvol, een toernooi tegen de tegenstanders van de Europese Finales.
volgens mij niet hetzelfdequote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:22 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
bron: ad.nl
Gaat dit over het haventoernooi? Want daar zouden die chinezen toch sowieso aan meedoen.
Hij zou toch 's ochtends al komen in eerste instantiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:37 schreef Erasmusch het volgende:
Beter schieten ze ff op. kutaanklagert
Precies, Feijenoord gebruikt nog steeds dezelfde verdeding en de UEFA zal nu ook niet met nieuwe bewijzen komen lijkt me.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:43 schreef Suijk het volgende:
Het zal wel meevallen hoor. Ik kan me niet voorstellen dat er nu opeens een ontzettend zware straf aankomt. Dat zou hun eigen geloofwaardigheid ook niet ten goede komen.
quote:UEFA-uitspraak over Feyenoord laat op zich wachten
19 januari 2007
Feyenoord moet enkele uren langer wachten op de uitspraak van de beroepscommissie van de Europese voetbalunie UEFA. De mondelinge behandeling in Nyon is pas vrijdagmiddag begonnen in plaats van vrijdagochtend. De Rotterdammers riskeren een zware straf naar aanleiding van de supportersrellen in Nancy.
De delegatie van Feyenoord, bestaande uit financieel directeur Onno Jacobs en huisjurist Joris van Benthem, miste vrijdagochtend vroeg het eerste vliegtuig naar Zwitserland. De Rotterdamse club verwacht nog wel later op vrijdag het vonnis van de beroepscommissie te vernemen.
quote:UEFA schorst Feyenoord
De beroepscommissie van de Europese voetbalunie (UEFA) heeft Feyenoord voor de rest van het seizoen geschorst in het UEFA-bekertoernooi.
De Rotterdamse club is gestraft voor de hevige supportersrellen op 30 november in Nancy. Feyenoord dient ook een boete van 60.000 euro te betalen.
quote:**** Feyenoord uit UEFA Cup gezet
**De beroepscommissie van de UEFA heeft
Feyenoord voor de rest van het seizoen
uitgesloten van deelname aan de UEFA
Cup.De Rotterdammers kregen daarnaast
een boete van 60.000 euro.
Feyenoord,dat in de derde ronde van de
UEFA Cup tegen Tottenham Hotspur had
moeten spelen,werd bestraft vanwege de
supportersrellen rond de wedstrijd van
30 november 2006 in en tegen Nancy.
In december was de tuchtcommissie van
de UEFA nog mild geweest voor Feyenoord
met een voorwaardelijke straf van twee
thuiswedstrijden zonder publiek met een
proeftijd van 3 jaar en een boete van
125.000 euro.
quote:‘De mogelijkheid bestaat om deze straf aan te vechten bij het CAS, het hof voor sportarbitrage in Lausanne. Zo’n beroep heeft in principe geen opschortende werking.
Sorry maar ik vind je nu toch echt een beetje triest.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
kom dan
- Doe niet, vanaf nu reageer jij normaal -quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ben je schattig als je boos bent jorien.
Alsof de UEFA ooit niet voor schut staatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:15 schreef Greetings het volgende:
Ongelofelijk![]()
Tering tyfus aanklager![]()
En de UEFA zet zichzelf behoorlijk voor schut zo hoor![]()
UEFAquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Iemand het mail adres van die UEFA???
Ik denk dat door jouw mailtje of telefoontje de straf word kwijt gescholden!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
UEFA
Route de Genève 46
Case postale
CH-1260 Nyon 2
Switzerland
Tel: +41 (0) 848 00 2727
Fax: +41 (0) 848 01 2727
Web: www.uefa.com
Email: info@uefa.com
MAILEN BELLEN
Nee daar zullen ze wakker van liggenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Iemand het mail adres van die UEFA???
quote:UEFA schorst Feyenoord
De beroepscommissie van de Europese voetbalunie (UEFA) heeft Feyenoord voor de rest van het seizoen geschorst in het UEFA-bekertoernooi. De Rotterdamse club is gestraft voor de hevige supportersrellen op 30 november in Nancy. Feyenoord dient ook een boete van 60.000 euro te betalen.
De aanklager had in hoger beroep een dubbele schorsing voor Feyenoord geëist: directe uitsluiting dit seizoen in het UEFA-bekertoernooi en een schorsing voor het eerstvolgende seizoen dat de Rotterdammers zich plaatsen voor Europees voetbal, met een looptijd van vijf.
De tuchtcommissie van de UEFA legde begin december Feyenoord een voorwaardelijke straf op van twee thuisduels zonder thuispubliek, met een proeftijd van drie jaar, en een geldboete van ruim 125.000 euro. Ook diende Feyenoord de schade in het stadion van Nancy te vergoeden.
De aanklager van de UEFA ging daarmee niet akkoord en tekende beroep aan tegen het (milde) vonnis. Hij had tijdens de eerste behandeling bij de tuchtcommissie van de UEFA gevraagd om een uitsluiting van Feyenoord voor het eerstvolgende seizoen in Europa en een aftrek van drie punten in groep E van het UEFA-bekertoernooi. In dat geval was de Rotterdamse club dit seizoen (ook) uitgeschakeld geweest op het Europese platform.
Feyenoord mist door de schorsing de twee wedstrijden komende maand in de derde ronde tegen Tottenham Hotspur. De kaartverkoop voor de thuiswedstrijd was al begonnen. Volgens een woordvoerder van Feyenoord loopt de club door de onmiddellijke uitsluiting een bedrag tussen 1 en 2 miljoen euro aan inkomsten mis.
Is wel een colletors item!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef gitaarsnaar het volgende:
wat moet ik nu met m'n kaartje tegen de spuds?
FF serieus, denk jij echt dat dat gaat helpen? ik vind het kut voor de mensen die nu door andere niet kunnen maar de rest heeft het toch echt aan zichzelf te dankenquote:
jongen weet ik veel, al pakken ze een paar uefa waarnemers. neemt het gevoel nog wat terugquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
FF serieus, denk jij echt dat dat gaat helpen? ik vind het kut voor de mensen die nu door andere niet kunnen maar de rest heeft het toch echt aan zichzelf te danken
Welke rest?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
FF serieus, denk jij echt dat dat gaat helpen? ik vind het kut voor de mensen die nu door andere niet kunnen maar de rest heeft het toch echt aan zichzelf te danken
Wat moet ik met mijn vliegticket naar Londen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef gitaarsnaar het volgende:
Spurs - Baselquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:31 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat moet ik met mijn vliegticket naar Londen?
Krijg je gewoon terugbetaald. Die geboekte reisjes naar Londen zijn wel klote, daar gaat je geld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef gitaarsnaar het volgende:
hij en denken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
De mensen die ook zo stoer gingen meevechtenquote:
Er is zoveel moois in Londen, gewoon gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:32 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Krijg je gewoon terugbetaald. Die geboekte reisjes naar Londen zijn wel klote, daar gaat je geld.
Zeg maar niks meerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
De mensen die ook zo stoer gingen meevechten
-edit-quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er is zoveel moois in Londen, gewoon gaan
Waarom moet dit gelijk weer getrol zijn? Londen is echt een mooie stad.quote:
Ik snap dat je chagrijnig bent maar zo als jij het nu opvat was het niet bedoelt, als je toch je geld kwijt bent waarom ga je dan niet gewoon?quote:
ga weg asjeblieftquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap dat je chagrijnig bent maar zo als jij het nu opvat was het niet bedoelt, als je toch je geld kwijt bent waarom ga je dan niet gewoon?
Heb je ook nog iets te klagen over die zgn supporters waar feijenoord dit aan te danken heeft ?quote:
echt he, verdommequote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef R81 het volgende:
Wat een belachelijke straf. Iedereen zou nu dus gewoon naar een wedstrijd van een willekeurige club kunnen gaan om daar de boel te verzieken zodat hun geschorst worden?
Hoger beroep moeten we in ieder geval niet doen, daar schieten we niks mee op.
Gewoon alle inkomsten die we mislopen verhalen op de daders, Feyenoord weet heus wel wie dat zijn.
Hier spreek je jezelf wel tegenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef R81 het volgende:
Wat een belachelijke straf. Iedereen zou nu dus gewoon naar een wedstrijd van een willekeurige club kunnen gaan om daar de boel te verzieken zodat hun geschorst worden?
Hoger beroep moeten we in ieder geval niet doen, daar schieten we niks mee op.
Gewoon alle inkomsten die we mislopen verhalen op de daders, Feyenoord weet heus wel wie dat zijn.
doe er dan wat aan johquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:43 schreef rubbereend het volgende:
En nu stoppen met het schelden op elkaar!
Haal dat getrol maar weg. Wel waarschuwen maar niets doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:43 schreef rubbereend het volgende:
En nu stoppen met het schelden op elkaar!
dan ga ik welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Geen ruk zin meer in, vuile stink jood dat je bent. Optyfen naar je eigen topic. Mafkees
Je zegt eerst dat iedereen naar een willekeurige club kan gaan ( Dus voorbeeld: PSV supporters naar een uitwedstrijd van Ajax in Europa) maar later in je post zeg je dat Feyenoord toch wel weet wie het zijn ( Dan zijn het dus blijkbaar Feyenoordsupporters en die gingen dus niet willekeurig daarheen.)quote:
maar je het kan dus wel PSV supporters naar een uitwedstrijd van Ajax in Europaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat iedereen naar een willekeurige club kan gaan ( Dus voorbeeld: PSV supporters naar een uitwedstrijd van Ajax in Europa) maar later in je post zeg je dat Feyenoord toch wel weet wie het zijn ( Dan zijn het dus blijkbaar Feyenoordsupporters en die gingen dus niet willekeurig daarheen.)
In theorie wel, maar jij weet net zo goed als ik dat dat nooit gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar je het kan dus wel PSV supporters naar een uitwedstrijd van Ajax in Europa
heel het verdere verloop van het seizoen. We spelen nergens meer voor [ja voor de plee-offs]quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal wel een grafstemming zijn zondag![]()
Maar daardoor is Feyenoord niet gestraft.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar je het kan dus wel PSV supporters naar een uitwedstrijd van Ajax in Europa
nee psv niet, maar andere clubs welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
In theorie wel, maar jij weet net zo goed als ik dat dat nooit gaat gebeuren.
maarja die Play Off haal je toch wel....... dus het is niet meer spannend tot de PO'squote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
heel het verdere verloop van het seizoen. We spelen nergens meer voor [ja voor de plee-offs]![]()
Nee ook niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee psv niet, maar andere clubs wel
Ze hielden toch een paar van die gasten vast in Nancy en er zijn toch genoeg foto's waarop de daders staan? Dan kan je er toch achter komen wie het zijn? Supporters zijn het sowieso niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat iedereen naar een willekeurige club kan gaan ( Dus voorbeeld: PSV supporters naar een uitwedstrijd van Ajax in Europa) maar later in je post zeg je dat Feyenoord toch wel weet wie het zijn ( Dan zijn het dus blijkbaar Feyenoordsupporters.)
Dit valt niet goed te praten Jorien. De "fans" moeten zich gewoon gedragen of lekker thuis blijven en hun eigen woonruimte molesteren als ze daar zin in hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Huh? We mogen volgend seizoen toch gewoon weer meedoen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
heel het verdere verloop van het seizoen. We spelen nergens meer voor [ja voor de plee-offs]![]()
ja dat welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Huh? We mogen volgend seizoen toch gewoon weer meedoen?
Het is allemaal de schuld van Antwerpquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als de Franse justitie wil vervolgen moet dat makkelijk mogelijk zijn. Maarja daarvoor ligt de bal in Frankrijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:50 schreef R81 het volgende:
[..]
Ze hielden toch een paar van die gasten vast in Nancy en er zijn toch genoeg foto's waarop de daders staan? Dan kan je er toch achter komen wie het zijn? Supporters zijn het sowieso niet.
Dat klopt, maar het is erg wrang dat de club en goedwillende supporters nu 2 mooie wedstrijden door de neus wordt geboord, terwijl de club er zelf weinig extra aan heeft kunnen doen om het te voorkomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit valt niet goed te praten Jorien. De "fans" moeten zich gewoon gedragen of lekker thuis blijven en hun eigen woonruimte molesteren als ze daar zin in hebben.
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is erg wrang dat de club en goedwillende supporters nu 2 mooie wedstrijden door de neus wordt geboord, terwijl de club er zelf weinig extra aan heeft kunnen doen om het te voorkomen.
Gewoon gaan.Ik heb alles al geboekt:vliegticket,hotelletje en 2 vrije dagen opgenomen.Wij gaan gewoon met 'n paar man lekker naar London.Is altijd wel wat te doen.Ik ga niet m'n hele dag laten verpesten door één zo'n uitspraak.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:31 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat moet ik met mijn vliegticket naar Londen?
Hmz Lekker rellen met Spurs en Basel fans zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Gewoon gaan.Ik heb alles al geboekt:vliegticket,hotelletje en 2 vrije dagen opgenomen.Wij gaan gewoon met 'n paar man lekker naar London.Is altijd wel wat te doen.Ik ga niet m'n hele dag laten verpesten door één zo'n uitspraak.
Mr.Jacobs kan nou wel gaan lopen roepen: we lopen veel geld mis en dat bla,bla,maar toen we de UEFA wonnen verdienden we ook haast niks.Nou lopen we door 2 gemiste wedstrijden ineens miljoenen mis.Flikker toch op man!
Mijn aanbod geldt nogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hmz Lekker rellen met Spurs en Basel fans zou wel leuk zijn![]()
En toen ik het zei was ik een stinkjood die aan het trollen wasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hmz Lekker rellen met Spurs en Basel fans zou wel leuk zijn![]()
Ik denk dat je daar ergens wel in vergist. Premies voor de UEfa CUP liggen per gewonnen wedstrijd rond de 50.000 per wedstrijd in de poule, wat oploopt naar 1.5 miljoen in de finale.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Gewoon gaan.Ik heb alles al geboekt:vliegticket,hotelletje en 2 vrije dagen opgenomen.Wij gaan gewoon met 'n paar man lekker naar London.Is altijd wel wat te doen.Ik ga niet m'n hele dag laten verpesten door één zo'n uitspraak.
Mr.Jacobs kan nou wel gaan lopen roepen: we lopen veel geld mis en dat bla,bla,maar toen we de UEFA wonnen verdienden we ook haast niks.Nou lopen we door 2 gemiste wedstrijden ineens miljoenen mis.Flikker toch op man!
- Houd op -quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
En toen ik het zei was ik een stinkjood die aan het trollen was![]()
?
Zoals het gezegt word zo bedoelde ik het ook, gewoon gaan naar Londen, prachtstad
Wat hij al zegt, in 01/02 is er Europees gezien niet eens quitte gespeeld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar ergens wel in vergist. Premies voor de UEfa CUP liggen per gewonnen wedstrijd rond de 50.000 per wedstrijd in de poule, wat oploopt naar 1.5 miljoen in de finale.
Te trots(en te zwak) om zijn ongelijk in te zienquote:
Het ging om de winst, niet om de kosten. Vandaar dat ik het bedrag van JAcobs wel kan voorstellen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat hij al zegt, in 01/02 is er Europees gezien niet eens quitte gespeeld.
?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het ging om de winst, niet om de kosten. Vandaar dat ik het bedrag van JAcobs wel kan voorstellen.
Gestegen wedstrijdpremies is alleen maar positief. Ik gok dat Jacobs denkt dat Feijenoord best ver had kunnen komen, zodoende 1 miljoen. Ga maar na : Wedstrijd premie, kaarten, Merchandise, eten en drinken etc etcquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
?
Ja, en er is toen dus nauwelijks winst gemaakt wegens onder meer gestegen wedstrijdpremies, tegenvallende tv-gelden etc???
Sterkte!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Mm, nieuws valt weer in het niets
als ik net hoor dat maatje uit me voetbalteam weer kk heeft, en chemo moet![]()
Jacobs moet niet denken, Jacobs moet weg wezen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gestegen wedstrijdpremies is alleen maar positief. Ik gok dat Jacobs denkt dat Feijenoord best ver had kunnen komen, zodoende 1 miljoen. Ga maar na : Wedstrijd premie, kaarten, Merchandise, eten en drinken etc etc
Ik bedoel de winstpremies voor de spelers. Nogmaals, zie 01/02quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gestegen wedstrijdpremies is alleen maar positief. Ik gok dat Jacobs denkt dat Feijenoord best ver had kunnen komen, zodoende 1 miljoen. Ga maar na : Wedstrijd premie, kaarten, Merchandise, eten en drinken etc etc
Spelers zijn ondergeschikt aan een teambelangquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik bedoel de winstpremies voor de spelers. Nogmaals, zie 01/02
Jacobs denkt aan knaken. En die stromen dus niet binnen vanwege 2 rondes verder ballen in de UEFAcupquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Spelers zijn ondergeschikt aan een teambelang.
Jacobs denkt aan clubbelang.
die ene waarvoor je naar Ajax zou gaan? maar uiteindelijk niet durfde omdat je op 410 forum stondquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:40 schreef markthemen het volgende:
[..]
die ene waarvoor je naar Ajax zou gaan? maar uiteindelijk niet durfde omdat je op 410 forum stond![]()
maja wel kut voor hem natuurlijk
Precies. Plak het weekend er gelijk aan vast.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Had die eerste 2 zinnen gewoon achterwege gelatenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:40 schreef markthemen het volgende:
[..]
die ene waarvoor je naar Ajax zou gaan? maar uiteindelijk niet durfde omdat je op 410 forum stond![]()
maja wel kut voor hem natuurlijk
Dan kom je er weer achter dat er belangrijkere dingenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
het was je gegundquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
UEFA MAFIA
Had nog naar Feyenoord tegen de Spurs willen gaan.al had ik nog kaarten moeten kopen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |