Welke rest?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
FF serieus, denk jij echt dat dat gaat helpen? ik vind het kut voor de mensen die nu door andere niet kunnen maar de rest heeft het toch echt aan zichzelf te danken
Wat moet ik met mijn vliegticket naar Londen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef gitaarsnaar het volgende:
wat moet ik nu met m'n kaartje tegen de spuds?
Spurs - Baselquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:31 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat moet ik met mijn vliegticket naar Londen?
Krijg je gewoon terugbetaald. Die geboekte reisjes naar Londen zijn wel klote, daar gaat je geld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef gitaarsnaar het volgende:
wat moet ik nu met m'n kaartje tegen de spuds?
hij en denken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
FF serieus, denk jij echt dat dat gaat helpen? ik vind het kut voor de mensen die nu door andere niet kunnen maar de rest heeft het toch echt aan zichzelf te danken
De mensen die ook zo stoer gingen meevechtenquote:
Er is zoveel moois in Londen, gewoon gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:32 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Krijg je gewoon terugbetaald. Die geboekte reisjes naar Londen zijn wel klote, daar gaat je geld.
Zeg maar niks meerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
De mensen die ook zo stoer gingen meevechten
-edit-quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er is zoveel moois in Londen, gewoon gaan
Waarom moet dit gelijk weer getrol zijn? Londen is echt een mooie stad.quote:
Ik snap dat je chagrijnig bent maar zo als jij het nu opvat was het niet bedoelt, als je toch je geld kwijt bent waarom ga je dan niet gewoon?quote:
ga weg asjeblieftquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap dat je chagrijnig bent maar zo als jij het nu opvat was het niet bedoelt, als je toch je geld kwijt bent waarom ga je dan niet gewoon?
Heb je ook nog iets te klagen over die zgn supporters waar feijenoord dit aan te danken heeft ?quote:
echt he, verdommequote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef R81 het volgende:
Wat een belachelijke straf. Iedereen zou nu dus gewoon naar een wedstrijd van een willekeurige club kunnen gaan om daar de boel te verzieken zodat hun geschorst worden?
Hoger beroep moeten we in ieder geval niet doen, daar schieten we niks mee op.
Gewoon alle inkomsten die we mislopen verhalen op de daders, Feyenoord weet heus wel wie dat zijn.
Hier spreek je jezelf wel tegenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef R81 het volgende:
Wat een belachelijke straf. Iedereen zou nu dus gewoon naar een wedstrijd van een willekeurige club kunnen gaan om daar de boel te verzieken zodat hun geschorst worden?
Hoger beroep moeten we in ieder geval niet doen, daar schieten we niks mee op.
Gewoon alle inkomsten die we mislopen verhalen op de daders, Feyenoord weet heus wel wie dat zijn.
doe er dan wat aan johquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:43 schreef rubbereend het volgende:
En nu stoppen met het schelden op elkaar!
Haal dat getrol maar weg. Wel waarschuwen maar niets doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:43 schreef rubbereend het volgende:
En nu stoppen met het schelden op elkaar!
dan ga ik welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Geen ruk zin meer in, vuile stink jood dat je bent. Optyfen naar je eigen topic. Mafkees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |