- Doe niet, vanaf nu reageer jij normaal -quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ben je schattig als je boos bent jorien.
Alsof de UEFA ooit niet voor schut staatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:15 schreef Greetings het volgende:
Ongelofelijk![]()
Tering tyfus aanklager![]()
En de UEFA zet zichzelf behoorlijk voor schut zo hoor![]()
UEFAquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Iemand het mail adres van die UEFA???
Ik denk dat door jouw mailtje of telefoontje de straf word kwijt gescholden!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
UEFA
Route de Genève 46
Case postale
CH-1260 Nyon 2
Switzerland
Tel: +41 (0) 848 00 2727
Fax: +41 (0) 848 01 2727
Web: www.uefa.com
Email: info@uefa.com
MAILEN BELLEN
Nee daar zullen ze wakker van liggenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Iemand het mail adres van die UEFA???
quote:UEFA schorst Feyenoord
De beroepscommissie van de Europese voetbalunie (UEFA) heeft Feyenoord voor de rest van het seizoen geschorst in het UEFA-bekertoernooi. De Rotterdamse club is gestraft voor de hevige supportersrellen op 30 november in Nancy. Feyenoord dient ook een boete van 60.000 euro te betalen.
De aanklager had in hoger beroep een dubbele schorsing voor Feyenoord geëist: directe uitsluiting dit seizoen in het UEFA-bekertoernooi en een schorsing voor het eerstvolgende seizoen dat de Rotterdammers zich plaatsen voor Europees voetbal, met een looptijd van vijf.
De tuchtcommissie van de UEFA legde begin december Feyenoord een voorwaardelijke straf op van twee thuisduels zonder thuispubliek, met een proeftijd van drie jaar, en een geldboete van ruim 125.000 euro. Ook diende Feyenoord de schade in het stadion van Nancy te vergoeden.
De aanklager van de UEFA ging daarmee niet akkoord en tekende beroep aan tegen het (milde) vonnis. Hij had tijdens de eerste behandeling bij de tuchtcommissie van de UEFA gevraagd om een uitsluiting van Feyenoord voor het eerstvolgende seizoen in Europa en een aftrek van drie punten in groep E van het UEFA-bekertoernooi. In dat geval was de Rotterdamse club dit seizoen (ook) uitgeschakeld geweest op het Europese platform.
Feyenoord mist door de schorsing de twee wedstrijden komende maand in de derde ronde tegen Tottenham Hotspur. De kaartverkoop voor de thuiswedstrijd was al begonnen. Volgens een woordvoerder van Feyenoord loopt de club door de onmiddellijke uitsluiting een bedrag tussen 1 en 2 miljoen euro aan inkomsten mis.
Is wel een colletors item!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef gitaarsnaar het volgende:
wat moet ik nu met m'n kaartje tegen de spuds?
FF serieus, denk jij echt dat dat gaat helpen? ik vind het kut voor de mensen die nu door andere niet kunnen maar de rest heeft het toch echt aan zichzelf te dankenquote:
jongen weet ik veel, al pakken ze een paar uefa waarnemers. neemt het gevoel nog wat terugquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
FF serieus, denk jij echt dat dat gaat helpen? ik vind het kut voor de mensen die nu door andere niet kunnen maar de rest heeft het toch echt aan zichzelf te danken
Welke rest?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
FF serieus, denk jij echt dat dat gaat helpen? ik vind het kut voor de mensen die nu door andere niet kunnen maar de rest heeft het toch echt aan zichzelf te danken
Wat moet ik met mijn vliegticket naar Londen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef gitaarsnaar het volgende:
Spurs - Baselquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:31 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat moet ik met mijn vliegticket naar Londen?
Krijg je gewoon terugbetaald. Die geboekte reisjes naar Londen zijn wel klote, daar gaat je geld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef gitaarsnaar het volgende:
hij en denken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
De mensen die ook zo stoer gingen meevechtenquote:
Er is zoveel moois in Londen, gewoon gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:32 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Krijg je gewoon terugbetaald. Die geboekte reisjes naar Londen zijn wel klote, daar gaat je geld.
Zeg maar niks meerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
De mensen die ook zo stoer gingen meevechten
-edit-quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er is zoveel moois in Londen, gewoon gaan
Waarom moet dit gelijk weer getrol zijn? Londen is echt een mooie stad.quote:
Ik snap dat je chagrijnig bent maar zo als jij het nu opvat was het niet bedoelt, als je toch je geld kwijt bent waarom ga je dan niet gewoon?quote:
ga weg asjeblieftquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap dat je chagrijnig bent maar zo als jij het nu opvat was het niet bedoelt, als je toch je geld kwijt bent waarom ga je dan niet gewoon?
Heb je ook nog iets te klagen over die zgn supporters waar feijenoord dit aan te danken heeft ?quote:
echt he, verdommequote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef R81 het volgende:
Wat een belachelijke straf. Iedereen zou nu dus gewoon naar een wedstrijd van een willekeurige club kunnen gaan om daar de boel te verzieken zodat hun geschorst worden?
Hoger beroep moeten we in ieder geval niet doen, daar schieten we niks mee op.
Gewoon alle inkomsten die we mislopen verhalen op de daders, Feyenoord weet heus wel wie dat zijn.
Hier spreek je jezelf wel tegenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef R81 het volgende:
Wat een belachelijke straf. Iedereen zou nu dus gewoon naar een wedstrijd van een willekeurige club kunnen gaan om daar de boel te verzieken zodat hun geschorst worden?
Hoger beroep moeten we in ieder geval niet doen, daar schieten we niks mee op.
Gewoon alle inkomsten die we mislopen verhalen op de daders, Feyenoord weet heus wel wie dat zijn.
doe er dan wat aan johquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:43 schreef rubbereend het volgende:
En nu stoppen met het schelden op elkaar!
Haal dat getrol maar weg. Wel waarschuwen maar niets doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:43 schreef rubbereend het volgende:
En nu stoppen met het schelden op elkaar!
dan ga ik welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Geen ruk zin meer in, vuile stink jood dat je bent. Optyfen naar je eigen topic. Mafkees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |