Je zegt eerst dat iedereen naar een willekeurige club kan gaan ( Dus voorbeeld: PSV supporters naar een uitwedstrijd van Ajax in Europa) maar later in je post zeg je dat Feyenoord toch wel weet wie het zijn ( Dan zijn het dus blijkbaar Feyenoordsupporters en die gingen dus niet willekeurig daarheen.)quote:
maar je het kan dus wel PSV supporters naar een uitwedstrijd van Ajax in Europaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat iedereen naar een willekeurige club kan gaan ( Dus voorbeeld: PSV supporters naar een uitwedstrijd van Ajax in Europa) maar later in je post zeg je dat Feyenoord toch wel weet wie het zijn ( Dan zijn het dus blijkbaar Feyenoordsupporters en die gingen dus niet willekeurig daarheen.)
In theorie wel, maar jij weet net zo goed als ik dat dat nooit gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar je het kan dus wel PSV supporters naar een uitwedstrijd van Ajax in Europa
heel het verdere verloop van het seizoen. We spelen nergens meer voor [ja voor de plee-offs]quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal wel een grafstemming zijn zondag![]()
Maar daardoor is Feyenoord niet gestraft.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar je het kan dus wel PSV supporters naar een uitwedstrijd van Ajax in Europa
nee psv niet, maar andere clubs welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
In theorie wel, maar jij weet net zo goed als ik dat dat nooit gaat gebeuren.
maarja die Play Off haal je toch wel....... dus het is niet meer spannend tot de PO'squote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
heel het verdere verloop van het seizoen. We spelen nergens meer voor [ja voor de plee-offs]![]()
Nee ook niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee psv niet, maar andere clubs wel
Ze hielden toch een paar van die gasten vast in Nancy en er zijn toch genoeg foto's waarop de daders staan? Dan kan je er toch achter komen wie het zijn? Supporters zijn het sowieso niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat iedereen naar een willekeurige club kan gaan ( Dus voorbeeld: PSV supporters naar een uitwedstrijd van Ajax in Europa) maar later in je post zeg je dat Feyenoord toch wel weet wie het zijn ( Dan zijn het dus blijkbaar Feyenoordsupporters.)
Dit valt niet goed te praten Jorien. De "fans" moeten zich gewoon gedragen of lekker thuis blijven en hun eigen woonruimte molesteren als ze daar zin in hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Huh? We mogen volgend seizoen toch gewoon weer meedoen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
heel het verdere verloop van het seizoen. We spelen nergens meer voor [ja voor de plee-offs]![]()
ja dat welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Huh? We mogen volgend seizoen toch gewoon weer meedoen?
Het is allemaal de schuld van Antwerpquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als de Franse justitie wil vervolgen moet dat makkelijk mogelijk zijn. Maarja daarvoor ligt de bal in Frankrijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:50 schreef R81 het volgende:
[..]
Ze hielden toch een paar van die gasten vast in Nancy en er zijn toch genoeg foto's waarop de daders staan? Dan kan je er toch achter komen wie het zijn? Supporters zijn het sowieso niet.
Dat klopt, maar het is erg wrang dat de club en goedwillende supporters nu 2 mooie wedstrijden door de neus wordt geboord, terwijl de club er zelf weinig extra aan heeft kunnen doen om het te voorkomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit valt niet goed te praten Jorien. De "fans" moeten zich gewoon gedragen of lekker thuis blijven en hun eigen woonruimte molesteren als ze daar zin in hebben.
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is erg wrang dat de club en goedwillende supporters nu 2 mooie wedstrijden door de neus wordt geboord, terwijl de club er zelf weinig extra aan heeft kunnen doen om het te voorkomen.
Gewoon gaan.Ik heb alles al geboekt:vliegticket,hotelletje en 2 vrije dagen opgenomen.Wij gaan gewoon met 'n paar man lekker naar London.Is altijd wel wat te doen.Ik ga niet m'n hele dag laten verpesten door één zo'n uitspraak.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:31 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat moet ik met mijn vliegticket naar Londen?
Hmz Lekker rellen met Spurs en Basel fans zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Gewoon gaan.Ik heb alles al geboekt:vliegticket,hotelletje en 2 vrije dagen opgenomen.Wij gaan gewoon met 'n paar man lekker naar London.Is altijd wel wat te doen.Ik ga niet m'n hele dag laten verpesten door één zo'n uitspraak.
Mr.Jacobs kan nou wel gaan lopen roepen: we lopen veel geld mis en dat bla,bla,maar toen we de UEFA wonnen verdienden we ook haast niks.Nou lopen we door 2 gemiste wedstrijden ineens miljoenen mis.Flikker toch op man!
Mijn aanbod geldt nogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hmz Lekker rellen met Spurs en Basel fans zou wel leuk zijn![]()
En toen ik het zei was ik een stinkjood die aan het trollen wasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hmz Lekker rellen met Spurs en Basel fans zou wel leuk zijn![]()
Ik denk dat je daar ergens wel in vergist. Premies voor de UEfa CUP liggen per gewonnen wedstrijd rond de 50.000 per wedstrijd in de poule, wat oploopt naar 1.5 miljoen in de finale.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Gewoon gaan.Ik heb alles al geboekt:vliegticket,hotelletje en 2 vrije dagen opgenomen.Wij gaan gewoon met 'n paar man lekker naar London.Is altijd wel wat te doen.Ik ga niet m'n hele dag laten verpesten door één zo'n uitspraak.
Mr.Jacobs kan nou wel gaan lopen roepen: we lopen veel geld mis en dat bla,bla,maar toen we de UEFA wonnen verdienden we ook haast niks.Nou lopen we door 2 gemiste wedstrijden ineens miljoenen mis.Flikker toch op man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |