quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die vol is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
And some1 has to do itquote:Op zondag 14 januari 2007 16:02 schreef pussydeluxe het volgende:
It's a dirty job...
Moeten we nu met z'n allen "aaaaah, tooeeeee, kom nouuuuu!!11 Zonder jou is er niks aaaaaan" gaan roepen, of heeft het andere redenen?quote:
x-factorquote:
We komen ook niet bij jou thuis. Tis in de Stairwayquote:Op zondag 14 januari 2007 16:13 schreef TheSorrow het volgende:
Ik weet wel dat ik daar NIET voor thuis zou blijven, ook al kreeg ik geld toe
Ah ok.... naja dan haal ik de frituurpan en de geyle dames wel wegquote:Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef Frumzel het volgende:
[..]
We komen ook niet bij jou thuis. Tis in de Stairway
Neuh, het is kiezen tussen 2 meets, een keuze die ik zelf moet makenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Moeten we nu met z'n allen "aaaaah, tooeeeee, kom nouuuuu!!11 Zonder jou is er niks aaaaaan" gaan roepen, of heeft het andere redenen?
Ja sorry, ik stond onder hoge druk. Ik heb al een verzoek ingediend tot TT wijziging.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
Oh my, de TT is compleet verpest!
K1P!!
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:17 schreef TheSorrow het volgende:
En voor jullie het bier ook uiteraard, aangezien ik zelf geen groot bier fan ben
Ik niet, al die Marokkanen op HC in de nacht altijd...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja sorry, ik stond onder hoge druk. Ik heb al een verzoek ingediend tot TT wijziging.
Welke nerdFok!ker neemt een lapop mee? Draadloos internetten in de Stairway..
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:17 schreef TheSorrow het volgende:
En voor jullie het bier ook uiteraard, aangezien ik zelf geen groot bier fan ben
Ik durf het risico te nemenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Dit is niet slim... zeggen dat je geen bier fan bent![]()
![]()
Je kunt het vergelijken met:quote:
Is het zo erg?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kunt het vergelijken met:
Na de eerste voetbal training vlak voordat er gedouchet gaat worden vertellen dat je homo bent![]()
![]()
Of we zetten niet inquote:Op zondag 14 januari 2007 16:25 schreef postmortum het volgende:
Place your Bets ga een inzetten ga eens inzetten
trouwens ik wil wel komen , maar ik heb geen vervoer terug![]()
Is je t stuk??quote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja sorry, ik stond onder hoge druk. Ik heb al een verzoek ingediend tot TT wijziging.
Welke nerdFok!ker neemt een lapop mee? Draadloos internetten in de Stairway..
Goed idee!quote:
Fapsel ?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet alleen de "t'. Mijn toetsenbord is hard aan een schoonmaakbeurt toe.
Ik heb er een t aangeplakt. Da was evens m'n laasse... Effe nieuwe kopen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben druk bezig met de OP. Kunnen jullie een mod aanspreken om die t erbij te plakken?
Ja weet nietquote:Op zondag 14 januari 2007 16:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.!
Eerder tabak, wiet en etensresten.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Liever met mayo, curry, uitjes, en pindasaus
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]goede smaak, ik ga patatters eten met jou op de meet
Voor t eten en tijdens t eten ook hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Is ook goed! En daarna een dampie....da's altijd fucking lekker na t eten
Ik jou ookquote:
Hai mededamperquote:
* purplerose de bong doorpaast en op de achtergrond Queensryche met silent lucidity hoortquote:
* TheSorrow de bong aanpakt, biggie suck neemt, en hem doorpaast, terwijl hij Hits From The Bong opzetquote:Op zondag 14 januari 2007 17:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
* purplerose de bong doorpaast en op de achtergrond Queensryche met silent lucidity hoort
Goede filmquote:Op zondag 14 januari 2007 17:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik jou ookIk was fear and loathing aan het kijken
Wie zegt dat ik met jou wil praten als ik daar ben?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:48 schreef renz0r het volgende:
Blow en bier meet zo te lezen?
Thesorrow aan de Blow, dan doe neem ik het bier. Perfecte verdeling
Chill toch?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:51 schreef renz0r het volgende:
Vorige keer stonden na 10en een mannetje of 5 buiten de tent de blowen. Bankje erbij gezet, terras stoelen erbij en dampen
hihiquote:Op zondag 14 januari 2007 17:51 schreef renz0r het volgende:
Vorige keer stonden na 10en een mannetje of 5 buiten de tent de blowen. Bankje erbij gezet, terras stoelen erbij en dampen
Ik kom meestal al stoned aan op de meetquote:Op zondag 14 januari 2007 17:52 schreef TheSorrow het volgende:
En na 10'en pas? Bij aankomst gelijk smoken ,wat denk je wel niet
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik kom meestal al stoned aan op de meet![]()
Mits droog, agreed! Ik hou zowieso niet echt van een volle tent, op vrijdags ook vaak....cafeetje waar we dan zijn zit dan stampvol en wij komen net terug van t smoken.... 5 tot 10 minuten binnen om op te warmen, dan gelijk weer naar buitenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:53 schreef boem-dikkie het volgende:ik heb een goed idee, tas met halve liters en wierie mee en gewoon de hele avond buiten zitten
Dit keer neem ik een plastic flesje met vodka/cola erin voor op de heen weg in de trein.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:53 schreef boem-dikkie het volgende:ik heb een goed idee, tas met halve liters en wierie mee en gewoon de hele avond buiten zitten
Jammer dat het koud is. Opzich is het best leuk om in de zomer eens gewoon een Strandmeet te houden, iedereen eigen drank ( en wiet ) mee en dan gewoon kampvuur bouwen ofzoquote:Op zondag 14 januari 2007 17:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mits droog, agreed! Ik hou zowieso niet echt van een volle tent, op vrijdags ook vaak....cafeetje waar we dan zijn zit dan stampvol en wij komen net terug van t smoken.... 5 tot 10 minuten binnen om op te warmen, dan gelijk weer naar buiten
Ik ga trouwens vrij vragen voor de 10eDes te langer kan ik blijven
Pak ik desnoods de 1ste trein terug
doe dan Rum Colaquote:Op zondag 14 januari 2007 17:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dit keer neem ik een plastic flesje met vodka/cola erin voor op de heen weg in de trein.
Sounds like a (very good!) plan to mequote:Op zondag 14 januari 2007 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jammer dat het koud is. Opzich is het best leuk om in de zomer eens gewoon een Strandmeet te houden, iedereen eigen drank ( en wiet ) mee en dan gewoon kampvuur bouwen ofzo
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:53 schreef boem-dikkie het volgende:ik heb een goed idee, tas met halve liters en wierie mee en gewoon de hele avond buiten zitten
Door alle drank en wiet zal ik het denk ik niet redden tot de eerste treinquote:Op zondag 14 januari 2007 17:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mits droog, agreed! Ik hou zowieso niet echt van een volle tent, op vrijdags ook vaak....cafeetje waar we dan zijn zit dan stampvol en wij komen net terug van t smoken.... 5 tot 10 minuten binnen om op te warmen, dan gelijk weer naar buiten
Ik ga trouwens vrij vragen voor de 10eDes te langer kan ik blijven
Pak ik desnoods de 1ste trein terug
Ik lust niet graag rum dusquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 18:04 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kwam gister Ed tegen![]()
Ed was nogal dronken. Kankadronken om precies te zijn!![]()
Zegt z'n chick zo of ik 'm naar huis wil brengen![]()
Ik zo van "Neuh![]()
![]()
"
Toen deed Ed zo z'n shirt uit en liep 'ie topless naar buiten in z'n uppie![]()
Ed! Van de kroeg!quote:
Dan doe je toch gek en eindig je met een cola ofzo ?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Door alle drank en wiet zal ik het denk ik niet redden tot de eerste trein
Als zomermeet kunnen we dat wel doen guys![]()
WTF zeg jij nou voor raarsquote:Op zondag 14 januari 2007 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan doe je toch gek en eindig je met een cola ofzo ?![]()
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wel, en hij was dronken hee, zo!
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jammer dat het koud is. Opzich is het best leuk om in de zomer eens gewoon een Strandmeet te houden, iedereen eigen drank ( en wiet ) mee en dan gewoon kampvuur bouwen ofzo
Dit jaar ben ik erbij, dan komt alles goed!quote:Op zondag 14 januari 2007 18:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tof plan,dat was vorig jaar ook zo'n overweldigend succes.
![]()
I like it when a man takes chargequote:Op zondag 14 januari 2007 18:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dit jaar ben ik erbij, dan komt alles goed!
You watch me go babyquote:Op zondag 14 januari 2007 18:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
I like it when a man takes charge![]()
![]()
![]()
i see you baby, shakin' that ass, shakin' that ass!quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 18:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
i see you baby, shakin' that ass, shakin' that ass!
quote:Op zondag 14 januari 2007 18:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
i see you baby, shakin' that ass, shakin' that ass!
heuh moffeldestoffelroffelaar!quote:
Hij mag nietquote:Op zondag 14 januari 2007 18:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
heuh moffeldestoffelroffelaar!
Kom jij ook?
quote:
Er was nog iemand die niet mag komen van zijn ouders maar wie dat wasquote:Op zondag 14 januari 2007 19:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]bwhweheh
sorrydaar moest ik om lachen
SeekfaMquote:Op zondag 14 januari 2007 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er was nog iemand die niet mag komen van zijn ouders maar wie dat was![]()
![]()
Die mafkees jaquote:
Steven.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:35 schreef Stofje het volgende:
Bob!
!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik gebruikte een uitroepteken. Jij niet. Mag je me niet, of zo?
Dit is mijn 26811e post,quote:Op zondag 14 januari 2007 19:41 schreef Stofje het volgende:
[..]!
Ik heb vandaag m'n 11.111e post geplaatst, zie ik, terwijl ik m'n 11.116e post maak.
Zie die PI dan.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tering, wat post jij veel. Heb jij geen leven, of zo?
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:54 schreef opa het volgende:
Misschien prik ik ook wel een keertje mee.
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:54 schreef opa het volgende:
Misschien prik ik ook wel een keertje mee.
Daar kwam ik de vorige eker ookal achter...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:33 schreef -skippybal- het volgende:
Die site bvan de Stairway zuigt wel zeg
Maar hoe doet ge dat dan?quote:
Ja, op de fokmeet wordt geneukt.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:15 schreef TheSorrow het volgende:
Moet ik me hier ook aanmelden voor de sex?
Ik wil niet geneukt worden, dank jequote:Op maandag 15 januari 2007 00:17 schreef longinus het volgende:
[..]
Ja, op de fokmeet wordt geneukt.
gewoon voor de deur je broek uit en bukken![]()
Kom op, waar is je teamgevoel...quote:Op maandag 15 januari 2007 00:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik wil niet geneukt worden, dank jeAlthans... niet op die manier
Exit only
Je bent te oud voor de meeste vrouwen daarquote:
ik ben al automatisch aangemeldquote:Op maandag 15 januari 2007 00:16 schreef TheSorrow het volgende:
Ik denk remlof meldt zich aan voor de sex, maar nee...
Op de meet ben ik 19, moet ik dan uitkijken?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:39 schreef longinus het volgende:
[..]
Je bent te oud voor de meeste vrouwen daar
O ja, 20 is ook echt oud, en bedanktquote:Op maandag 15 januari 2007 00:39 schreef longinus het volgende:
[..]
Je bent te oud voor de meeste vrouwen daar
Je bent noep als je geen Opera gebruiktquote:
Lynx FTW1!!11!!1!!!!11!!quote:Op maandag 15 januari 2007 00:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je bent noep als je geen Opera gebruikt![]()
MAar dan kan je niet gamenquote:
Aightquote:Op maandag 15 januari 2007 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net gewoon 3 uur achter elkaar geleerd. Ik ben best trots op mezelf![]()
En ik weet nu hoe je bier het best aan de man krijgt![]()
Ik game toch zelden. Maar text-browsers pwnen wel.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
MAar dan kan je niet gamen![]()
![]()
!111!1!!!
Moet je er eens stoned naar kijken.quote:
Ik ben nog half knetter... Ik ga maar es naar benedenquote:Op maandag 15 januari 2007 01:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet je er eens stoned naar kijken.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je staat bij de aandachtshoertjes..
Iedereen binnen in rep en roer, en zit er een groepje stoners buiten op de bank... die blijven rustig doorsmoken alsof er niets aan de hand isquote:Op maandag 15 januari 2007 01:05 schreef -skippybal- het volgende:
Weet je wat pas tof zou zijn? Als er oorlog is tijdens die meet!
Neehee!!quote:Op maandag 15 januari 2007 01:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Iedereen binnen in rep en roer, en zit er een groepje stoners buiten op de bank... die blijven rustig doorsmoken alsof er niets aan de hand is
Dat is veel beter dan de muziek in de stairway.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neehee!!![]()
Ik bedoel in Iran, niet in Utrecht. Dat we dan zo naar een televisie kijken met allemaal toffe explosies en dan zo met bier in de handen steeds gaan juichen en "ZOMG! PWND" schreeuwen bij elk bommetje op een school![]()
Balskippy toch, waar moet het heen met deze wereld..quote:Op maandag 15 januari 2007 01:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neehee!!![]()
Ik bedoel in Iran, niet in Utrecht. Dat we dan zo naar een televisie kijken met allemaal toffe explosies en dan zo met bier in de handen steeds gaan juichen en "ZOMG! PWND" schreeuwen bij elk bommetje op een school![]()
Naar de Helquote:Op maandag 15 januari 2007 01:32 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Balskippy toch, waar moet het heen met deze wereld..![]()
![]()
Jaa ik ook welquote:Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi allemaal. Ben benieuwd of Stofje z'n tentamen goed heeft gemaakt.
No worries babie, i like em youngquote:Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
O ja, 20 is ook echt oud, en bedankt
Hoop het nietquote:Op maandag 15 januari 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Misschien is het met de meet wel winter![]()
Wel! Is tof! Sneeuw!quote:
whehequote:Op maandag 15 januari 2007 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wel! Is tof! Sneeuw!
Gele ijsballen maken![]()
Hou op, schei uit. Het lijkt vandaag wel lentequote:Op maandag 15 januari 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Bieren in de sneeuw!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik zeg dat het met de meet misschien wel winter is, dan is dat dus misschien ook zo ja!quote:Op maandag 15 januari 2007 14:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Het lijkt vandaag wel lente.
Waarna de temparatuur een graad of 15 zakt in de avond zodat ze allemaal met spijkerharde nippels rondlopen.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:11 schreef Stofje het volgende:
Ik hoop dat het gewoon 30 graden is en dat de aanwezige minderjarige meisjes in té korte rokjes en té strakke shirtjes met diep decolleté rondlopen.
Ik hoef jouw piemel niet te zien, SiemeN.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:18 schreef SiemeN het volgende:
Kunnen we er niet meteen een naturisten meet van maken?.
Ik wil 'm wel zien. Snel en stiekem. Moderators schijnen grote piemels te hebben.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik hoef jouw piemel niet te zien, SiemeN.
Dan stop ik 'm maar weer terug.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik hoef jouw piemel niet te zien, SiemeN.
Bron?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel zien. Snel en stiekem. Moderators schijnen grote piemels te hebben..
Ja. Wie doet zoiets nou?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:29 schreef Stofje het volgende:
Wat heb je een kutsubforum uitgekozen om te modden, SiemeN.
Hoe wist je dat?quote:
Oooooh yeaahquote:Op maandag 15 januari 2007 13:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
No worries babie, i like em young
quote:
Ga snel wireless!!1quote:Op maandag 15 januari 2007 14:57 schreef Stofje het volgende:
Ik ga nu iets heel engs zeggen. Ik ga de computer verlaten. Ik ga de computer uitzetten. Ik ga naarbuiten
.
Nee, ik ga me daadwerkelijk begeven in de enge, enge wereld die 'buiten' heet!quote:
* longinus meld zich aan als moderatorquote:Op maandag 15 januari 2007 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel zien. Snel en stiekem. Moderators schijnen grote piemels te hebben..
Vrouwelijke ookquote:Op maandag 15 januari 2007 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die hebben grote tieten en nauwe kutten, waar het vocht bij opperste geilheid naar buiten drupt.quote:
Heb jij info hierover gehad Stofjequote:Op maandag 15 januari 2007 15:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die hebben grote tieten en nauwe kutten, waar het vocht bij opperste geilheid naar buiten drupt.
Kun je dat even bevestigen, Janetje?
Homomeet, rukwinden en zoquote:Op maandag 15 januari 2007 15:07 schreef -skippybal- het volgende:
Donderdag strandmeet met die kenkerharde storm![]()
Windstoten tot 140 per uur![]()
De wens is de vader van de gedachte....quote:
Ik sta op Langervelderslagquote:Op maandag 15 januari 2007 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte....
Ik moet toch maar eens soliciteren dan.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Damn dat is wel nodig ook, buiten is nie leuk brrrrrquote:Op maandag 15 januari 2007 16:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Rustig dingie, rook een blow, mellow out.
25 cm +quote:Op maandag 15 januari 2007 15:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik moet toch maar eens soliciteren dan.
Had je het tegen mij, dingie of pdl?quote:
Op de toiletten?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Je weet waar we zitten op de meet.
hihihihihihihihiquote:
Ik bedoelde het bankje buiten maar als ik snap wat jij wilt doen is dat ook een goed plan!quote:
Wat denk jij dat ik denk dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoelde het bankje buiten maar als ik snap wat jij wilt doen is dat ook een goed plan!
_______//quote:
Die optie is er ook nog ja.quote:
Ja zet NJ even bij de komers!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:38 schreef NJ het volgende:
Waarom sta ik hier eigenlijk op de 'misschien'-lijst?
Drugs are bad mkayquote:Op maandag 15 januari 2007 17:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik word verslaafd aan hoest tabletjes als ik zo door ga
ik weet het maar ik heb koppijn van het hoestenquote:
Masseert dikkieboems zn hoofdpijn wegquote:Op maandag 15 januari 2007 17:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik weet het maar ik heb koppijn van het hoesten
DMT ftwquote:Op maandag 15 januari 2007 17:47 schreef -skippybal- het volgende:
Je moet ook aan de hoestdrank gaan joh. Psychonauten![]()
Hoestdrank helpt geen donder deze pilletjes zijn 4x zo sterk ofzo, iig het sterkste wat ze hebben bij de apotheek voor anti-hoestquote:Op maandag 15 januari 2007 17:47 schreef -skippybal- het volgende:
Je moet ook aan de hoestdrank gaan joh. Psychonauten![]()
Booze should do the trickquote:Op maandag 15 januari 2007 17:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik weet het maar ik heb koppijn van het hoesten
dat heb ik zaterdag al geprobeerd, het werkte nietquote:Op maandag 15 januari 2007 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Booze should do the trick![]()
Je laatste vakje is leeg.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
SuFje , je bent een ster in mn strip
[afbeelding]
weet ikquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
SuFje , je bent een ster in mn strip
[afbeelding]
Weet ik, weet ikquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[afbeelding]
Surveillance-Fiets is een ster in mijn strip!!!! whehe
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[afbeelding]
Surveillance-Fiets is een ster in mijn strip!!!! whehe
Het zou kunnen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Bron: KNMIquote:Toenemende kans (tot ca. 50%) op een stabieler en kouder weertype, terwijl de kans op het voortzetten van het zachte en wisselvallige weertype daalt naar ongeveer 30%.
maandag 15 januari 2007 05.01 uur
quote:
Ik straks ook. Ben nu weer nuchter maar een maat komt zo hier heen. en dan gaan we ff langs de shop(zo handig een shop praktisch voor de deur.quote:
Ik heb mezelf anders net ondergefaptquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:37 schreef longinus het volgende:
Hoe later de avond, hoe schoner het volk
Hee, goed ideequote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb mezelf anders net ondergefapt![]()
Ja!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:50 schreef longinus het volgende:
Scheupen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |