O ja, 20 is ook echt oud, en bedanktquote:Op maandag 15 januari 2007 00:39 schreef longinus het volgende:
[..]
Je bent te oud voor de meeste vrouwen daar
Je bent noep als je geen Opera gebruiktquote:
Lynx FTW1!!11!!1!!!!11!!quote:Op maandag 15 januari 2007 00:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je bent noep als je geen Opera gebruikt![]()
MAar dan kan je niet gamenquote:
Aightquote:Op maandag 15 januari 2007 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net gewoon 3 uur achter elkaar geleerd. Ik ben best trots op mezelf![]()
En ik weet nu hoe je bier het best aan de man krijgt![]()
Ik game toch zelden. Maar text-browsers pwnen wel.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
MAar dan kan je niet gamen![]()
![]()
!111!1!!!
Moet je er eens stoned naar kijken.quote:
Ik ben nog half knetter... Ik ga maar es naar benedenquote:Op maandag 15 januari 2007 01:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet je er eens stoned naar kijken.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je staat bij de aandachtshoertjes..
Iedereen binnen in rep en roer, en zit er een groepje stoners buiten op de bank... die blijven rustig doorsmoken alsof er niets aan de hand isquote:Op maandag 15 januari 2007 01:05 schreef -skippybal- het volgende:
Weet je wat pas tof zou zijn? Als er oorlog is tijdens die meet!
Neehee!!quote:Op maandag 15 januari 2007 01:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Iedereen binnen in rep en roer, en zit er een groepje stoners buiten op de bank... die blijven rustig doorsmoken alsof er niets aan de hand is
Dat is veel beter dan de muziek in de stairway.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neehee!!![]()
Ik bedoel in Iran, niet in Utrecht. Dat we dan zo naar een televisie kijken met allemaal toffe explosies en dan zo met bier in de handen steeds gaan juichen en "ZOMG! PWND" schreeuwen bij elk bommetje op een school![]()
Balskippy toch, waar moet het heen met deze wereld..quote:Op maandag 15 januari 2007 01:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neehee!!![]()
Ik bedoel in Iran, niet in Utrecht. Dat we dan zo naar een televisie kijken met allemaal toffe explosies en dan zo met bier in de handen steeds gaan juichen en "ZOMG! PWND" schreeuwen bij elk bommetje op een school![]()
Naar de Helquote:Op maandag 15 januari 2007 01:32 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Balskippy toch, waar moet het heen met deze wereld..![]()
![]()
Jaa ik ook welquote:Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi allemaal. Ben benieuwd of Stofje z'n tentamen goed heeft gemaakt.
No worries babie, i like em youngquote:Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
O ja, 20 is ook echt oud, en bedankt
Hoop het nietquote:Op maandag 15 januari 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Misschien is het met de meet wel winter![]()
Wel! Is tof! Sneeuw!quote:
whehequote:Op maandag 15 januari 2007 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wel! Is tof! Sneeuw!
Gele ijsballen maken![]()
Hou op, schei uit. Het lijkt vandaag wel lentequote:Op maandag 15 januari 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Bieren in de sneeuw!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik zeg dat het met de meet misschien wel winter is, dan is dat dus misschien ook zo ja!quote:Op maandag 15 januari 2007 14:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Het lijkt vandaag wel lente.
Waarna de temparatuur een graad of 15 zakt in de avond zodat ze allemaal met spijkerharde nippels rondlopen.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:11 schreef Stofje het volgende:
Ik hoop dat het gewoon 30 graden is en dat de aanwezige minderjarige meisjes in té korte rokjes en té strakke shirtjes met diep decolleté rondlopen.
Ik hoef jouw piemel niet te zien, SiemeN.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:18 schreef SiemeN het volgende:
Kunnen we er niet meteen een naturisten meet van maken?.
Ik wil 'm wel zien. Snel en stiekem. Moderators schijnen grote piemels te hebben.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik hoef jouw piemel niet te zien, SiemeN.
Dan stop ik 'm maar weer terug.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik hoef jouw piemel niet te zien, SiemeN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |