quote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Liever met mayo, curry, uitjes, en pindasaus
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]goede smaak, ik ga patatters eten met jou op de meet
Voor t eten en tijdens t eten ook hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Is ook goed! En daarna een dampie....da's altijd fucking lekker na t eten
Ik jou ookquote:
Hai mededamperquote:
* purplerose de bong doorpaast en op de achtergrond Queensryche met silent lucidity hoortquote:
* TheSorrow de bong aanpakt, biggie suck neemt, en hem doorpaast, terwijl hij Hits From The Bong opzetquote:Op zondag 14 januari 2007 17:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
* purplerose de bong doorpaast en op de achtergrond Queensryche met silent lucidity hoort
Goede filmquote:Op zondag 14 januari 2007 17:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik jou ookIk was fear and loathing aan het kijken
Wie zegt dat ik met jou wil praten als ik daar ben?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:48 schreef renz0r het volgende:
Blow en bier meet zo te lezen?
Thesorrow aan de Blow, dan doe neem ik het bier. Perfecte verdeling
Chill toch?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:51 schreef renz0r het volgende:
Vorige keer stonden na 10en een mannetje of 5 buiten de tent de blowen. Bankje erbij gezet, terras stoelen erbij en dampen
hihiquote:Op zondag 14 januari 2007 17:51 schreef renz0r het volgende:
Vorige keer stonden na 10en een mannetje of 5 buiten de tent de blowen. Bankje erbij gezet, terras stoelen erbij en dampen
Ik kom meestal al stoned aan op de meetquote:Op zondag 14 januari 2007 17:52 schreef TheSorrow het volgende:
En na 10'en pas? Bij aankomst gelijk smoken ,wat denk je wel niet
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik kom meestal al stoned aan op de meet![]()
Mits droog, agreed! Ik hou zowieso niet echt van een volle tent, op vrijdags ook vaak....cafeetje waar we dan zijn zit dan stampvol en wij komen net terug van t smoken.... 5 tot 10 minuten binnen om op te warmen, dan gelijk weer naar buitenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:53 schreef boem-dikkie het volgende:ik heb een goed idee, tas met halve liters en wierie mee en gewoon de hele avond buiten zitten
Dit keer neem ik een plastic flesje met vodka/cola erin voor op de heen weg in de trein.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:53 schreef boem-dikkie het volgende:ik heb een goed idee, tas met halve liters en wierie mee en gewoon de hele avond buiten zitten
Jammer dat het koud is. Opzich is het best leuk om in de zomer eens gewoon een Strandmeet te houden, iedereen eigen drank ( en wiet ) mee en dan gewoon kampvuur bouwen ofzoquote:Op zondag 14 januari 2007 17:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mits droog, agreed! Ik hou zowieso niet echt van een volle tent, op vrijdags ook vaak....cafeetje waar we dan zijn zit dan stampvol en wij komen net terug van t smoken.... 5 tot 10 minuten binnen om op te warmen, dan gelijk weer naar buiten
Ik ga trouwens vrij vragen voor de 10eDes te langer kan ik blijven
Pak ik desnoods de 1ste trein terug
doe dan Rum Colaquote:Op zondag 14 januari 2007 17:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dit keer neem ik een plastic flesje met vodka/cola erin voor op de heen weg in de trein.
Sounds like a (very good!) plan to mequote:Op zondag 14 januari 2007 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jammer dat het koud is. Opzich is het best leuk om in de zomer eens gewoon een Strandmeet te houden, iedereen eigen drank ( en wiet ) mee en dan gewoon kampvuur bouwen ofzo
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:53 schreef boem-dikkie het volgende:ik heb een goed idee, tas met halve liters en wierie mee en gewoon de hele avond buiten zitten
Door alle drank en wiet zal ik het denk ik niet redden tot de eerste treinquote:Op zondag 14 januari 2007 17:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mits droog, agreed! Ik hou zowieso niet echt van een volle tent, op vrijdags ook vaak....cafeetje waar we dan zijn zit dan stampvol en wij komen net terug van t smoken.... 5 tot 10 minuten binnen om op te warmen, dan gelijk weer naar buiten
Ik ga trouwens vrij vragen voor de 10eDes te langer kan ik blijven
Pak ik desnoods de 1ste trein terug
Ik lust niet graag rum dusquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 18:04 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kwam gister Ed tegen![]()
Ed was nogal dronken. Kankadronken om precies te zijn!![]()
Zegt z'n chick zo of ik 'm naar huis wil brengen![]()
Ik zo van "Neuh![]()
![]()
"
Toen deed Ed zo z'n shirt uit en liep 'ie topless naar buiten in z'n uppie![]()
Ed! Van de kroeg!quote:
Dan doe je toch gek en eindig je met een cola ofzo ?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Door alle drank en wiet zal ik het denk ik niet redden tot de eerste trein
Als zomermeet kunnen we dat wel doen guys![]()
WTF zeg jij nou voor raarsquote:Op zondag 14 januari 2007 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan doe je toch gek en eindig je met een cola ofzo ?![]()
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wel, en hij was dronken hee, zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |