quote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Liever met mayo, curry, uitjes, en pindasaus
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]goede smaak, ik ga patatters eten met jou op de meet
Voor t eten en tijdens t eten ook hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 17:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Is ook goed! En daarna een dampie....da's altijd fucking lekker na t eten
Ik jou ookquote:
Hai mededamperquote:
* purplerose de bong doorpaast en op de achtergrond Queensryche met silent lucidity hoortquote:
* TheSorrow de bong aanpakt, biggie suck neemt, en hem doorpaast, terwijl hij Hits From The Bong opzetquote:Op zondag 14 januari 2007 17:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
* purplerose de bong doorpaast en op de achtergrond Queensryche met silent lucidity hoort
Goede filmquote:Op zondag 14 januari 2007 17:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik jou ookIk was fear and loathing aan het kijken
Wie zegt dat ik met jou wil praten als ik daar ben?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:48 schreef renz0r het volgende:
Blow en bier meet zo te lezen?
Thesorrow aan de Blow, dan doe neem ik het bier. Perfecte verdeling
Chill toch?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:51 schreef renz0r het volgende:
Vorige keer stonden na 10en een mannetje of 5 buiten de tent de blowen. Bankje erbij gezet, terras stoelen erbij en dampen
hihiquote:Op zondag 14 januari 2007 17:51 schreef renz0r het volgende:
Vorige keer stonden na 10en een mannetje of 5 buiten de tent de blowen. Bankje erbij gezet, terras stoelen erbij en dampen
Ik kom meestal al stoned aan op de meetquote:Op zondag 14 januari 2007 17:52 schreef TheSorrow het volgende:
En na 10'en pas? Bij aankomst gelijk smoken ,wat denk je wel niet
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik kom meestal al stoned aan op de meet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |