Bron?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel zien. Snel en stiekem. Moderators schijnen grote piemels te hebben..
Ja. Wie doet zoiets nou?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:29 schreef Stofje het volgende:
Wat heb je een kutsubforum uitgekozen om te modden, SiemeN.
Hoe wist je dat?quote:
Oooooh yeaahquote:Op maandag 15 januari 2007 13:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
No worries babie, i like em young
quote:
Ga snel wireless!!1quote:Op maandag 15 januari 2007 14:57 schreef Stofje het volgende:
Ik ga nu iets heel engs zeggen. Ik ga de computer verlaten. Ik ga de computer uitzetten. Ik ga naarbuiten
.
Nee, ik ga me daadwerkelijk begeven in de enge, enge wereld die 'buiten' heet!quote:
* longinus meld zich aan als moderatorquote:Op maandag 15 januari 2007 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel zien. Snel en stiekem. Moderators schijnen grote piemels te hebben..
Vrouwelijke ookquote:Op maandag 15 januari 2007 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die hebben grote tieten en nauwe kutten, waar het vocht bij opperste geilheid naar buiten drupt.quote:
Heb jij info hierover gehad Stofjequote:Op maandag 15 januari 2007 15:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die hebben grote tieten en nauwe kutten, waar het vocht bij opperste geilheid naar buiten drupt.
Kun je dat even bevestigen, Janetje?
Homomeet, rukwinden en zoquote:Op maandag 15 januari 2007 15:07 schreef -skippybal- het volgende:
Donderdag strandmeet met die kenkerharde storm![]()
Windstoten tot 140 per uur![]()
De wens is de vader van de gedachte....quote:
Ik sta op Langervelderslagquote:Op maandag 15 januari 2007 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte....
Ik moet toch maar eens soliciteren dan.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Damn dat is wel nodig ook, buiten is nie leuk brrrrrquote:Op maandag 15 januari 2007 16:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Rustig dingie, rook een blow, mellow out.
25 cm +quote:Op maandag 15 januari 2007 15:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik moet toch maar eens soliciteren dan.
Had je het tegen mij, dingie of pdl?quote:
Op de toiletten?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Je weet waar we zitten op de meet.
hihihihihihihihiquote:
Ik bedoelde het bankje buiten maar als ik snap wat jij wilt doen is dat ook een goed plan!quote:
Wat denk jij dat ik denk dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoelde het bankje buiten maar als ik snap wat jij wilt doen is dat ook een goed plan!
_______//quote:
Die optie is er ook nog ja.quote:
Ja zet NJ even bij de komers!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:38 schreef NJ het volgende:
Waarom sta ik hier eigenlijk op de 'misschien'-lijst?
Drugs are bad mkayquote:Op maandag 15 januari 2007 17:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik word verslaafd aan hoest tabletjes als ik zo door ga
ik weet het maar ik heb koppijn van het hoestenquote:
Masseert dikkieboems zn hoofdpijn wegquote:Op maandag 15 januari 2007 17:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik weet het maar ik heb koppijn van het hoesten
DMT ftwquote:Op maandag 15 januari 2007 17:47 schreef -skippybal- het volgende:
Je moet ook aan de hoestdrank gaan joh. Psychonauten![]()
Hoestdrank helpt geen donder deze pilletjes zijn 4x zo sterk ofzo, iig het sterkste wat ze hebben bij de apotheek voor anti-hoestquote:Op maandag 15 januari 2007 17:47 schreef -skippybal- het volgende:
Je moet ook aan de hoestdrank gaan joh. Psychonauten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |