Nee, een olifantjequote:
das wel oud nieuws zegquote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef es70 het volgende:
Met een baby van 100 kilo de vorige sluiten.
Hier maar weer verder.
quote:
JIj had 100 kilo niet leuk gevondenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, dat ben ik ook, dus... Wat leuker was op die datum (voor mij iig) is dat er nog een baby'tje geboren werd, en die was gelukkig een stuk minder zwaar. 3630 gram om precies te zijn, en honderd op de schaal van lief
.
Lijkt me behoorlijk zwaar om mee te zeulen, ik had al moeite genoeg met die ruim 7 pondquote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj had 100 kilo niet leuk gevonden
waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:12 schreef es70 het volgende:
TMF Awards interessanter?
Nationaal imo het opvallendst: Beste r&b act -> Rome'o. Beste dance-act -> Vengaboys
Internationaal: Beste popgroep -> Five (geen idee wie dat zijn). Meest belovend: Britney Spears.
Ach, 7 of 200 pond, zo groot is dat verschil toch nietquote:Op zondag 14 januari 2007 13:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk zwaar om mee te zeulen, ik had al moeite genoeg met die ruim 7 pond.
Kranteknipsel van de geboortedag van Kyranquote:
Nee, dat valt best meequote:Op zondag 14 januari 2007 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, 7 of 200 pond, zo groot is dat verschil toch niet
Dan zou je wel wereld beroemd zijn geweestquote:Op zondag 14 januari 2007 13:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat valt best mee. Maar met die 7 pond heb ik al bijna 3 maanden plat gelegen omdat ik anders uit elkaar donderde. Ik ben dus erg blij dat het niet die 'paar pond' meer was...
Bovendien zou ik uitermate verbaasd zijn geweest als er een olifantje uit die buik gekomen was (hoewel de buik wel een olifantje deed vermoeden overigens).
Ja, en er zouden hier en daar ook wel wat vraagtekens bij mijn sexleven gezet zijn denk ikquote:Op zondag 14 januari 2007 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou je wel wereld beroemd zijn geweest
Ach, dat is helemaal aan jou he.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en er zouden hier en daar ook wel wat vraagtekens bij mijn sexleven gezet zijn denk ik.
Sex met een olifant heeft nooit op mijn verlanglijstje gestaanquote:
Zelfs als wel, is het nog steeds jouw ding. Al zullen wat andere groeperingen het er niet echt mee eens zijn. Zoals justitie, dierenbescherming, wnf, etcquote:Op zondag 14 januari 2007 13:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Sex met een olifant heeft nooit op mijn verlanglijstje gestaan.
Geitewollendierenbeschermersquote:Op zondag 14 januari 2007 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs als wel, is het nog steeds jouw ding. Al zullen wat andere groeperingen het er niet echt mee eens zijn. Zoals justitie, dierenbescherming, wnf, etc
Sex is toch al niet gezond, dus die discussie hoeven we niet eens te beginnen. En gaan we ook niet beginnenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Geitewollendierenbeschermers. Volgens mij was Amnesty een betere instantie geweest, sex met een olifant kan (buiten het mentale gebrek dat je m.i. hebt als je dat zou willen) lichamelijk niet echt gezond voor je zijn...
Oh, da's een beetje jammerquote:Op zondag 14 januari 2007 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sex is toch al niet gezond, dus die discussie hoeven we niet eens te beginnen. En gaan we ook niet beginnen
Geen plannenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag?
Net zo rustig als gisteravond ongeveerquote:
Ik ga een vrijstelling aanvragen voor mijn stage.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:17 schreef leonieke het volgende:
Geen flauw idee. Waar heb je dat gelezen?
Zoiets denk ik ook wel ja, maar toch maar even uitzoeken voordat ik het ga indienenquote:
Volgens mij zijn dat er nog 100 tekort. Als ik het fout doe, doe ik het goed foutquote:
Topicnummerquote:
Ah zoquote:
Pat trakteer op Chinees bezorgvoerquote:Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef leonieke het volgende:
Ik heb zo'n zin in pitta... Echt waar...![]()
Dat eet ik dus straksquote:Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef leonieke het volgende:
Ik heb zo'n zin in pitta... Echt waar...![]()
Ook heel erg lekkerquote:
quote:
Daar is het dus voorquote:
*Burp* Dat krijg je ervanquote:Op zondag 14 januari 2007 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is het dus voor
En om die 2 kilo eer aan te doen
Zolang ze maar niet stinkenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:08 schreef es70 het volgende:
[..]
*Burp* Dat krijg je ervan.
Rest van de week weer 'normaal' eten, dan is er niks aan de hand
.
'Burp' stinkt alleen als je knoflook hebt gegeten (of je tanden nooit poetstquote:Op zondag 14 januari 2007 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet stinken
Gezond eten en veel bewegen en het komt goed
Of als iemand gewoon rot is van binnenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:43 schreef es70 het volgende:
[..]
'Burp' stinkt alleen als je knoflook hebt gegeten (of je tanden nooit poetst), vrij onschuldig dus. Bang moet je zijn voor geluiden vanaf de andere kant
(maar ik ruik natuurlijk altijd naar roosjes, dat scheelt
).
Bewegen doe ik altijd genoeg, heb ik al de helft gewonnen.
Ieuwquote:Op zondag 14 januari 2007 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of als iemand gewoon rot is van binnen
Dan ben je al goed onderweg ja
Huhquote:
quote:
zatquote:Op zondag 14 januari 2007 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Is er nog bier?
* Memento-Mori pakt er een paar flesjes uitquote:Op zondag 14 januari 2007 20:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zat
* Frutsel zet nog een nieuw kratje in de Lounge
Waarom zet je nou een krat neer als je nu al zat bentquote:Op zondag 14 januari 2007 20:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zat
* Frutsel zet nog een nieuw kratje in de Lounge
voor jou..quote:Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zet je nou een krat neer als je nu al zat bent
een paar nog welquote:Op zondag 14 januari 2007 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori pakt er een paar flesjes uit
Dat duurt niet lang hoor. Flesje of 3 a 4 moet al genoeg zijnquote:
Lekker goedkoop dusquote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat duurt niet lang hoor. Flesje of 3 a 4 moet al genoeg zijn
neem ze d an maar gauw voordat MM alles grijptquote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat duurt niet lang hoor. Flesje of 3 a 4 moet al genoeg zijn
Gaat niet meer gebeuren. Nooit meer waarschijnlijk.quote:
Succes weerquote:
Jammer dat dat geen vrije keus kan zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren. Nooit meer waarschijnlijk.
Het kan wel, als ik mijn pillen maar niet slik dan.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Jammer dat dat geen vrije keus kan zijn.
Da's niet echt vrije keus hèquote:Op zondag 14 januari 2007 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het kan wel, als ik mijn pillen maar niet slik dan.
Jawel, het is of het een of het ander. Ze kunnen elkaar vervangenquote:
De vraag is dan alleen weer hoeveel bier voor 1 pil staat, ben bang dat ze daar geen rekenvoorbeelden voor hebbenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, het is of het een of het ander. Ze kunnen elkaar vervangen
Dat niet nee, maar als het er om gaat om het bloed dun te houden kan ik beter zo veel mogelijk nemenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:15 schreef es70 het volgende:
[..]
De vraag is dan alleen weer hoeveel bier voor 1 pil staat, ben bang dat ze daar geen rekenvoorbeelden voor hebben.
Het zekere voor het onzekere nemen, altijd een goed planquote:Op zondag 14 januari 2007 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar als het er om gaat om het bloed dun te houden kan ik beter zo veel mogelijk nemen
Idd, voorlopig maar amper drinken en netjes pillen slikkenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Het zekere voor het onzekere nemen, altijd een goed plan.
Echtquote:
Ah oke, vond het al zo raar klinken op maandag ochtendquote:
Sterkte dan maar Buzzer.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:25 schreef buzzer het volgende:
hoi
ik ben er vandaag verder niet. Straks met mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis voor (zeer waarschijnlijk) een slechtnieuws gesprek.
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, vond het al zo raar klinken op maandag ochtend
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:25 schreef buzzer het volgende:
hoi
ik ben er vandaag verder niet. Straks met mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis voor (zeer waarschijnlijk) een slechtnieuws gesprek.
Niets moet hoorquote:
hier niet hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
brrr wat is het koud hier zeg....
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
wel voor iemand die 6 maanden in de tropen heeft gezeten
uiterlijk over drie weken, de 7e februari.. maar ik probeer eind januari al terug te gaan, als er plek is dus.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
dat dan weer wel ^^
wanneer ga je weer terug dan?
uiterlijk dus drie wekenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh, wat ga ik posten hier de komende weken.. ik voel het aan m'n water
nieuw paspoort, nieuwe creditcard, boeken kopen, spullen uitzoeken op zolder, 80e verjaardag oma vieren, inpakken en wegwezenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
uiterlijk dus drie weken
en wat ga je in deze weekjes doen in nederland?
sterkte buzzerquote:Op maandag 15 januari 2007 09:25 schreef buzzer het volgende:
hoi
kijk aan.. verplichte terugkomst dus..quote:Op maandag 15 januari 2007 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nieuw paspoort, nieuwe creditcard, boeken kopen, spullen uitzoeken op zolder, 80e verjaardag oma vieren, inpakken en wegwezen
![]()
Weer in Nederland al ja ?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
brrr wat is het koud hier zeg....
verplicht inderdaad, en dan combineer ik maar wat dingen met elkaar. Ook wat contacten van een kennis van me opzoeken, wie weet zit er nog wat in voor me.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kijk aan.. verplichte terugkomst dus..![]()
en voor hoelang blijf je dan weer weg?
Winterjas al opgezocht?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, sinds 7 uur vanochtend, en toen was het nog niet eens licht hier.. idioot gedoe ook.
En dan te bedenken dat het helemaal niet koud is hierquote:Op maandag 15 januari 2007 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, gelukkig wel, dat dunne jasje wat ik bij me had was niet echt voldoende.
klopt ja.. maart 2006 vertrok ik richting Indonesie met -7 hier.. godgloeiende dat was koud.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het helemaal niet koud is hier
Das idd een stuk erger jaquote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt ja.. maart 2006 vertrok ik richting Indonesie met -7 hier.. godgloeiende dat was koud.
'aanwezig' ben ik van 8.00 tot 16.30 uur... en op vrijdags van 8.00 tot 14.00 uurquote:Op maandag 15 januari 2007 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
aanwezigheid is minimaal hoeveel uur?
Gefeliciteerdquote:
Prima tochquote:Op maandag 15 januari 2007 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach ja, hier is het ook prima, mijn internet is tenminste supersnel. Ik ben gewoon een Nederlander natuurlijk, en ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het hier niet naar mijn zin heb. Maar dat geldt voor Indonesië ook.
Het al veel eerder te moeten behalen SCJP examen van Sun, maar ik ben lui geweest:quote:Op maandag 15 januari 2007 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
waarvoor ben je geslaagd Pheno?
Op zich maakt dat ook niet uit he.. geslaagd = feest (geen bier dan in jouw geval)
Nee, da's zeker waar inderdaad. Alleen vermoed ik dat ik me hier later ga vervelen. Op zondag niet naar de super, 's avonds koud en donker en zo.. maar ik zie wel.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima toch
Kan nooit kwaad je op meerdere plaatsen thuis te voelen
nee de planning loopt anders denk ikquote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
vrijdagmiddag naar het middaggebed toe trouwens?
Indahquote:
Je bent je 'schade' hier aan het inhalen?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben ook aan het werk en zo..![]()
oh, da's niet zo mooi dan.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee de planning loopt anders denk ik
Moet een stagevrijstelling schrijven. heb vandaag, dinsdag en donderdag de middag vrij genomen. Woensdag was ik toch al de hele dag vrij.quote:
jahquote:Op maandag 15 januari 2007 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent je 'schade' hier aan het inhalen?
stagevrijstelling?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet een stagevrijstelling schrijven. heb vandaag, dinsdag en donderdag de middag vrij genomen. Woensdag was ik toch al de hele dag vrij.
Terechtquote:
je kan lezenquote:
ik heb nog een aantal dagen te gaan, tussen het programmeren door kan ik zeker wel posten. En op Nederlandsere tijden natuurlijk.quote:
Dus als iedereen aan het werken isquote:Op maandag 15 januari 2007 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb nog een aantal dagen te gaan, tussen het programmeren door kan ik zeker wel posten. En op Nederlandsere tijden natuurlijk.
Omdat ik dan geen stage hoef te lopen (als ze het goedkeuren)quote:Op maandag 15 januari 2007 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, goed he.. maar waarom dat dan?
jah, het is nu eenmaal niet anders.. maar ik heb ook hier een laptop tot mijn beschikking, dus ik kan ook in de avonden gewoon doorwerken.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus als iedereen aan het werken is
daar zeg je wat zeg.. als ze het goedkeuren..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ik dan geen stage hoef te lopen (als ze het goedkeuren)
Waar ben je aan het werken? Je website?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, het is nu eenmaal niet anders.. maar ik heb ook hier een laptop tot mijn beschikking, dus ik kan ook in de avonden gewoon doorwerken.
Hoop het wel. Dan zou ik in juli nog klaar kunnen zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar zeg je wat zeg.. als ze het goedkeuren..
Jeps... eindelijk de tijd om ideeen te noteren en ze ook uit te werken in tekst. Dan kan ik vanaf volgende maand eraan gaan programmeren en zo.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar ben je aan het werken? Je website?
en daarna lekker op vakantiequote:Op maandag 15 januari 2007 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het wel. Dan zou ik in juli nog klaar kunnen zijn
En dat kan hier wel en daar nietquote:Op maandag 15 januari 2007 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps... eindelijk de tijd om ideeen te noteren en ze ook uit te werken in tekst. Dan kan ik vanaf volgende maand eraan gaan programmeren en zo.
Nee, wil volgende maand een paar dagen, eind mei een ruime week en in november/december een maandquote:Op maandag 15 januari 2007 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en daarna lekker op vakantie
ik had daar niet echt heel veel tijd, ik ben druk doende daar een leventje op te bouwen, dus veel mensen ontmoeten, korte reisjes en zo. Straks wil ik die mensen uitnodigen, dan hoef ik zelf wat minder weg en hoop ik ook een verblijfsvergunning te krijgen.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat kan hier wel en daar niet
ooh, da's ook lekker ja.. 1 maand.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, wil volgende maand een paar dagen, eind mei een ruime week en in november/december een maand
En dat noemen ze dan vakantiequote:Op maandag 15 januari 2007 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had daar niet echt heel veel tijd, ik ben druk doende daar een leventje op te bouwen, dus veel mensen ontmoeten, korte reisjes en zo. Straks wil ik die mensen uitnodigen, dan hoef ik zelf wat minder weg en hoop ik ook een verblijfsvergunning te krijgen.
Als het gaat lukken wel jaquote:Op maandag 15 januari 2007 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, da's ook lekker ja.. 1 maand.
Dat is nog maar de vraag. Als ik mijn diploma haal dit jaar wil ik toch een andere baan gaan zoeken en waarschijnlijk verhuizen. Dan kan ik die vakantie dus wel schudden.quote:
1 week pasquote:Op maandag 15 januari 2007 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, vakantie heb ik nog maar 1 weekje gehad sinds juli. Later dit jaar weer.
ja, dat gaat inderdaad niet samen nee.. maar verhuizen is toch net vakantie, niet?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Als ik mijn diploma haal dit jaar wil ik toch een andere baan gaan zoeken en waarschijnlijk verhuizen. Dan kan ik die vakantie dus wel schudden.
ja, ik moest toch eens wat meer aan mezelf gaan denken.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 week pas
Arme jij. En dan dat rotte klimaat en zware leven van daar erbij
Dat ligt er maar aan waarheen de verhuizing isquote:Op maandag 15 januari 2007 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat gaat inderdaad niet samen nee.. maar verhuizen is toch net vakantie, niet?![]()
Daar heb je het toch voor gedaanquote:Op maandag 15 januari 2007 14:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik moest toch eens wat meer aan mezelf gaan denken.
naar Indonesie is het in ieder geval geen vakantiequote:Op maandag 15 januari 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan waarheen de verhuizing is
jazekers, maar dat begint nu allemaal pas een beetje vorm te krijgen natuurlijk he.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je het toch voor gedaan
Wees niet bang, dat zal ik zeker niet doenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
naar Indonesie is het in ieder geval geen vakantie
Zal ook even tijd kosten idd in een 'nieuw' land.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jazekers, maar dat begint nu allemaal pas een beetje vorm te krijgen natuurlijk he.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang, dat zal ik zeker niet doen
ja, ik denk dat ik nog wel een half jaartje tot 1 jaar nodig heb om echt te settelen, hoewel het nu al stukken beter gaat dan de eerste maanden. Al een stuk meer rust in de tent en zo. Regelmatig op tijd opstaan lukt ook al, samen met het doen van een middagdutje en zo..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ook even tijd kosten idd in een 'nieuw' land.
Sorry , vind andere landen en steden leukerquote:
In hoeverre spreek je de taal al?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik denk dat ik nog wel een half jaartje tot 1 jaar nodig heb om echt te settelen, hoewel het nu al stukken beter gaat dan de eerste maanden. Al een stuk meer rust in de tent en zo. Regelmatig op tijd opstaan lukt ook al, samen met het doen van een middagdutje en zo..
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry , vind andere landen en steden leuker
dat is best snel gegaan. Ik kan me gewoon verstaanbaar maken (met beperkte woordenschat natuurlijk). meedoen met anderen lukt ook al aardig, maar sommigen praten gewoon te snel, dan houd het voor mij op. Ook Javaans is voor mij nog niet aan de orde, op wat losse woorden na. Maar dat is een heel ander verhaal ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In hoeverre spreek je de taal al?
Dat zou idd vast niet meer passen. Nog iemand erbij.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig maar, het zou anders wel erg druk worden daaro
![]()
meer dan de VS officieel zelfs.. 250 miljoen of iets in die richting.. en neuken dat ze doen daar joh...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou idd vast niet meer passen. Nog iemand erbij.
Ze hebben er nu ruim 200.000.000 toch?
Idd, dan pas ik er niet meer bijquote:Op maandag 15 januari 2007 15:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
meer dan de VS officieel zelfs.. 250 miljoen of iets in die richting.. en neuken dat ze doen daar joh...
Dan komen die dus maar op bezoek zo nu en dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
kinderen? Nee, die zijn er niet, en staan ook niet in de planning vooralsnog. De buurt zit nog vol met kids, dus da's wel prima.
lopen door de tuin, komen de vissen bekijken en vragen om rambutans (vruchten)... ja, wel gezellig af en toe.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan komen die dus maar op bezoek zo nu en dan?
Want jouw tuin is bijzonder daar?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lopen door de tuin, komen de vissen bekijken en vragen om rambutans (vruchten)... ja, wel gezellig af en toe.
Nee, da's de kortste wegquote:Op maandag 15 januari 2007 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want jouw tuin is bijzonder daar?
De kortste weg naarquote:
de andere kant van de straat, ligt bijna op een hoek, dus dat scheelt 20 meter(ook door de tuin van de buurvrouw)quote:
Oeh ja, kunnen ze niet door je huis dan, is misschien nog wel korterquote:Op maandag 15 januari 2007 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de andere kant van de straat, ligt bijna op een hoek, dus dat scheelt 20 meter(ook door de tuin van de buurvrouw)
nee, da's niet korter.. ik heb van de tuin al een hindernisbaan gemaakt met planten en zo, dus het wordt al rustiger..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh ja, kunnen ze niet door je huis dan, is misschien nog wel korter
Ah, daar heb je weer geluk danquote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, da's niet korter.. ik heb van de tuin al een hindernisbaan gemaakt met planten en zo, dus het wordt al rustiger..
Stroom erop?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Hek staat er al, maar de poort kan open he..
het hoeft ook niets te kosten het wonen en leven daar hequote:Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]heb ik dadelijk kinderen als een sateetje aan m'n hekwerk hangen
En het probleem is?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb ik dadelijk kinderen als een sateetje aan m'n hekwerk hangen
nee, vrij weinig op zich.. maar de stroomrekening was wel mooi drie tientjes vorige maand.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
het hoeft ook niets te kosten het wonen en leven daar he
Saté moet je ook etenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat geeft rotzooi als het gaat rotten.
Ach, als je daar dan meteen je sate voor krijgtquote:Op maandag 15 januari 2007 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, vrij weinig op zich.. maar de stroomrekening was wel mooi drie tientjes vorige maand.![]()
ja, lekker zeg.. toch mooi niet aan mijn hek hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, als je daar dan meteen je sate voor krijgt
Waarom zet je dan ook stroom op je hekquote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, lekker zeg.. toch mooi niet aan mijn hek hoor
ja, tegen de kinderen hequote:Op maandag 15 januari 2007 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zet je dan ook stroom op je hek
Hond, kip, kat, cavia, varken of koe is okay, maar kinderen lijken je niet smakelijkquote:Op maandag 15 januari 2007 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, maar kind-sate lijkt me niet echt smakelijk.
hoi esquote:Op maandag 15 januari 2007 16:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Hond, kip, kat, cavia, varken of koe is okay, maar kinderen lijken je niet smakelijk.
Kan je de lava van die vulkaan niet door een slootje voor je tuin langs laten lopen. Weet je zeker dat ze ineens weg zijn ookquote:
Vergeet kikker, rat, aap, tijger etc niet. Dat kan daar ook allemaal hequote:Op maandag 15 januari 2007 16:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Hond, kip, kat, cavia, varken of koe is okay, maar kinderen lijken je niet smakelijk.
dat is nog een eind weg, die lava.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je de lava van die vulkaan niet door een slootje voor je tuin langs laten lopen. Weet je zeker dat ze ineens weg zijn ook
Volgens mij is dat gewoon het idee, kindertjes hoor je niet te eten en is dus niet lekker. Uiteindelijk blijft het natuurlijk gewoon vlees op een stokje, van welk 'dier' het ook komt (en satésaus maakt veel lekkerquote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoi es
klopt... dat lijkt me niet lekker.. cavia trouwens ook niet.. hond en kat nog niet geprobeerd, maar dat komt vast nog wel.
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet kikker, rat, aap, tijger etc niet. Dat kan daar ook allemaal he
Kikker en slang is prima te eten, hond, kat en mens is inderdaad een stuk vreemder.. hond en kat zijn nog accepteerbaar voor mij, mens niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon het idee, kindertjes hoor je niet te eten en is dus niet lekker. Uiteindelijk blijft het natuurlijk gewoon vlees op een stokje, van welk 'dier' het ook komt (en satésaus maakt veel lekker).
Overigens heb ik hetzelfde idee (hoort niet en is dus vast niet lekker) bij de hond, kat en cavia. En bij het idee een kikker te moeten eten word ik ook al lichtelijk onpasselijk
.
Dan zal je een lang slootje moeten gravenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is nog een eind weg, die lava.
Okay, het wordt wat vreemder.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet kikker, rat, aap, tijger etc niet. Dat kan daar ook allemaal he
laten graven dan he..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je een lang slootje moeten graven
He, jij gaat in een land wonen waar ze ook kannibalen hebben/haddenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kikker en slang is prima te eten, hond, kat en mens is inderdaad een stuk vreemder.. hond en kat zijn nog accepteerbaar voor mij, mens niet.
Hond (mits ik 'm niet 'heel' gezien heb voor die tijd) zou ik nog wel mee kunnen leven denk ik. Een kat moet je knuffelen en slang/kikker komen ook niet op mijn menuquote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kikker en slang is prima te eten, hond, kat en mens is inderdaad een stuk vreemder.. hond en kat zijn nog accepteerbaar voor mij, mens niet.
Echt..?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
hond en kat nog niet geprobeerd, maar dat komt vast nog wel.
Maar niet onrealistischerquote:Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Okay, het wordt wat vreemder.
bel zequote:Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Singapore Airlines dus..
ja, het is gewoon beschikbaar in Indonesie, dus als ik eens de kans krijg wil ik het zeker eens proberen.quote:
Dan mis je wel het feest hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukt.. ik ga niet de 8e februari terug, het wordt 30 januari
Beter, ik ben bang dat ik niet meer met een andere maatschappij wilquote:Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Singapore Airlines dus..
Zou je ook insecten en spinnen eten?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter, ik ben bang dat ik niet meer met een andere maatschappij wil
En hond etc zou ik ook best willen proberen, ik ben wel van het exotische eten
whehe.,.nee die hoef ik inderdaad niet meer.. als ik een ticket boek wil ik wel een vliegreis, geen duikvakantie van twee wekenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter, ik ben bang dat ik niet meer met een andere maatschappij wil
van die grote bidsprinkhanen schijnen ook lekker te zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je ook insecten en spinnen eten?
je hoeft die sensatie niet met ons te delen hoor...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, het is gewoon beschikbaar in Indonesie, dus als ik eens de kans krijg wil ik het zeker eens proberen.
okay, dan zal ik het melden als jij er niet bentquote:Op maandag 15 januari 2007 16:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
je hoeft die sensatie niet met ons te delen hoor...![]()
yepquote:
Doe jij maar liever sushi eten...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Pheno het volgende:
Spinnen en maden ook, maar.......quote:Op maandag 15 januari 2007 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van die grote bidsprinkhanen schijnen ook lekker te zijn.
is goed, want ik lees nóóóóóóóóóit terug..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, dan zal ik het melden als jij er niet bent
... ik probeer het vooralsnog niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spinnen en maden ook, maar.......
mooi.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
is goed, want ik lees nóóóóóóóóóit terug..![]()
Dat zoek je zelf maar uitquote:
Dat lijkt me een wijs besluit..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
... ik probeer het vooralsnog niet.
Ow, we zaten eigenlijk op jouw beoordeling te wachten.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
... ik probeer het vooralsnog niet.
precies, Pheno eerstquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, we zaten eigenlijk op jouw beoordeling te wachten.
Maar Pheno kan het natuurlijk ook doen
Why not, die gasten die het doen leven ook nogquote:Op maandag 15 januari 2007 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je ook insecten en spinnen eten?
Waar spreken we af? Indonesie heeft mijn voorkeurquote:
Al een tijd niet meer gedaan, volgende week maar weer eens aan de rolquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Why not, die gasten die het doen leven ook nog
Dat kan natuurlijk, ik heb een grote verandaquote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar spreken we af? Indonesie heeft mijn voorkeur
en een mooie tuin..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, ik heb een grote veranda
Ik weet hetquote:
Hey indahquote:
Nope, iets echts belangrijksquote:
Yep, het zal ook niet dodelijk zijn, maar tochquote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Why not, die gasten die het doen leven ook nog
huh? welk feest..nu wil ik het ook wel graag weten..quote:
wat at die dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, het zal ook niet dodelijk zijn, maar toch
Al is er van de week wel een vrouw doodgegaan aan iets wat ook iedereen standaard consumeert.
Die deed mee aan een spelletje, en heeft zich dood gedronken. Laat 3 kinderen achter, en dat voor een computerspelletje.quote:
ow, dat houden we maar zo dan ookquote:
* Memento-Mori heeft imn jouw fobo gekekenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ow, dat houden we maar zo dan ook
Zeg dat nou nietquote:Op maandag 15 januari 2007 18:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori heeft imn jouw fobo gekeken
jij bent de 31e jarig![]()
enzo
Was er al bang voor jequote:
31 januari tochquote:
Aangezien er nog geen enkele uitnodiging verzonden is kan dat kloppenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
31 januari toch. Ik heb geen uitnodiging
.
ik ook nietquote:Op maandag 15 januari 2007 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
31 januari toch. Ik heb geen uitnodiging
.
Je wil toch niet in dit land zijn danquote:
Ah gelukkig, hoef ik niet in een hoekje gaan zitten te huilen omdat ik vergeten benquote:Op maandag 15 januari 2007 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aangezien er nog geen enkele uitnodiging verzonden is kan dat kloppen
Nee, want je bent niet vergetenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah gelukkig, hoef ik niet in een hoekje gaan zitten te huilen omdat ik vergeten ben.
Niet miepenquote:
o ja, da's waar ook. Ik boek morgen wel weer even om. Tot mijn verbazing was deze omboeking trouwens kostenloos.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil toch niet in dit land zijn dan
alles is relatief he..quote:Op maandag 15 januari 2007 18:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet miepen. Jij bent dan alweer onderweg naar betere (of iig warmere) oorden
.
Je blijft wel omboeken zoquote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, da's waar ook. Ik boek morgen wel weer even om. Tot mijn verbazing was deze omboeking trouwens kostenloos.
het hier melden is ook voldoende hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit nog te verzinnen, misschien vier ik het nog wel ook en gaan er dus uitnodigingen uit
whehe.. ja ook dat gebeurd vandaag de dag ook gewoon nog..quote:Op maandag 15 januari 2007 19:17 schreef es70 het volgende:
OMG dat dit nog voorkomt tegenwoordig.
Vriendin van de stagiare bij Pat op het werk is zwanger en moet bijna bevallen (17 jaar). Op mijn vraag 'en de vader dan?' was het antwoord: Ze dénkt dat ze weet wie het is, maar ze is er niet zeker van
.
Niet alleen een slet, maar ook nog 's een oerdomme sletquote:Op maandag 15 januari 2007 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ja ook dat gebeurd vandaag de dag ook gewoon nog..
en als je dan toch zwanger wordt, weet dan in ieder geval welke gast zijn lul naar binnen heeft gewerkt zonder bescherming. Nu kan ze de alimentatie ook wel vergeten natuurlijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet alleen een slet, maar ook nog 's een oerdomme slet. Als je in de rondte wilt neuken, alla... Maar zorg er dan wél voor dat je niet zwanger raakt
.
Maar dat zie ik ongetwijfeld verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |