Nee, da's de kortste wegquote:Op maandag 15 januari 2007 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want jouw tuin is bijzonder daar?
De kortste weg naarquote:
de andere kant van de straat, ligt bijna op een hoek, dus dat scheelt 20 meter(ook door de tuin van de buurvrouw)quote:
Oeh ja, kunnen ze niet door je huis dan, is misschien nog wel korterquote:Op maandag 15 januari 2007 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de andere kant van de straat, ligt bijna op een hoek, dus dat scheelt 20 meter(ook door de tuin van de buurvrouw)
nee, da's niet korter.. ik heb van de tuin al een hindernisbaan gemaakt met planten en zo, dus het wordt al rustiger..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh ja, kunnen ze niet door je huis dan, is misschien nog wel korter
Ah, daar heb je weer geluk danquote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, da's niet korter.. ik heb van de tuin al een hindernisbaan gemaakt met planten en zo, dus het wordt al rustiger..
Stroom erop?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Hek staat er al, maar de poort kan open he..
het hoeft ook niets te kosten het wonen en leven daar hequote:Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]heb ik dadelijk kinderen als een sateetje aan m'n hekwerk hangen
En het probleem is?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb ik dadelijk kinderen als een sateetje aan m'n hekwerk hangen
nee, vrij weinig op zich.. maar de stroomrekening was wel mooi drie tientjes vorige maand.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
het hoeft ook niets te kosten het wonen en leven daar he
Saté moet je ook etenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat geeft rotzooi als het gaat rotten.
Ach, als je daar dan meteen je sate voor krijgtquote:Op maandag 15 januari 2007 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, vrij weinig op zich.. maar de stroomrekening was wel mooi drie tientjes vorige maand.![]()
ja, lekker zeg.. toch mooi niet aan mijn hek hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, als je daar dan meteen je sate voor krijgt
Waarom zet je dan ook stroom op je hekquote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, lekker zeg.. toch mooi niet aan mijn hek hoor
ja, tegen de kinderen hequote:Op maandag 15 januari 2007 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zet je dan ook stroom op je hek
Hond, kip, kat, cavia, varken of koe is okay, maar kinderen lijken je niet smakelijkquote:Op maandag 15 januari 2007 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, maar kind-sate lijkt me niet echt smakelijk.
hoi esquote:Op maandag 15 januari 2007 16:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Hond, kip, kat, cavia, varken of koe is okay, maar kinderen lijken je niet smakelijk.
Kan je de lava van die vulkaan niet door een slootje voor je tuin langs laten lopen. Weet je zeker dat ze ineens weg zijn ookquote:
Vergeet kikker, rat, aap, tijger etc niet. Dat kan daar ook allemaal hequote:Op maandag 15 januari 2007 16:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Hond, kip, kat, cavia, varken of koe is okay, maar kinderen lijken je niet smakelijk.
dat is nog een eind weg, die lava.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je de lava van die vulkaan niet door een slootje voor je tuin langs laten lopen. Weet je zeker dat ze ineens weg zijn ook
Volgens mij is dat gewoon het idee, kindertjes hoor je niet te eten en is dus niet lekker. Uiteindelijk blijft het natuurlijk gewoon vlees op een stokje, van welk 'dier' het ook komt (en satésaus maakt veel lekkerquote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoi es
klopt... dat lijkt me niet lekker.. cavia trouwens ook niet.. hond en kat nog niet geprobeerd, maar dat komt vast nog wel.
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet kikker, rat, aap, tijger etc niet. Dat kan daar ook allemaal he
Kikker en slang is prima te eten, hond, kat en mens is inderdaad een stuk vreemder.. hond en kat zijn nog accepteerbaar voor mij, mens niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon het idee, kindertjes hoor je niet te eten en is dus niet lekker. Uiteindelijk blijft het natuurlijk gewoon vlees op een stokje, van welk 'dier' het ook komt (en satésaus maakt veel lekker).
Overigens heb ik hetzelfde idee (hoort niet en is dus vast niet lekker) bij de hond, kat en cavia. En bij het idee een kikker te moeten eten word ik ook al lichtelijk onpasselijk
.
Dan zal je een lang slootje moeten gravenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is nog een eind weg, die lava.
Okay, het wordt wat vreemder.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet kikker, rat, aap, tijger etc niet. Dat kan daar ook allemaal he
laten graven dan he..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je een lang slootje moeten graven
He, jij gaat in een land wonen waar ze ook kannibalen hebben/haddenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kikker en slang is prima te eten, hond, kat en mens is inderdaad een stuk vreemder.. hond en kat zijn nog accepteerbaar voor mij, mens niet.
Hond (mits ik 'm niet 'heel' gezien heb voor die tijd) zou ik nog wel mee kunnen leven denk ik. Een kat moet je knuffelen en slang/kikker komen ook niet op mijn menuquote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kikker en slang is prima te eten, hond, kat en mens is inderdaad een stuk vreemder.. hond en kat zijn nog accepteerbaar voor mij, mens niet.
Echt..?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
hond en kat nog niet geprobeerd, maar dat komt vast nog wel.
Maar niet onrealistischerquote:Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Okay, het wordt wat vreemder.
bel zequote:Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Singapore Airlines dus..
ja, het is gewoon beschikbaar in Indonesie, dus als ik eens de kans krijg wil ik het zeker eens proberen.quote:
Dan mis je wel het feest hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukt.. ik ga niet de 8e februari terug, het wordt 30 januari
Beter, ik ben bang dat ik niet meer met een andere maatschappij wilquote:Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Singapore Airlines dus..
Zou je ook insecten en spinnen eten?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter, ik ben bang dat ik niet meer met een andere maatschappij wil
En hond etc zou ik ook best willen proberen, ik ben wel van het exotische eten
whehe.,.nee die hoef ik inderdaad niet meer.. als ik een ticket boek wil ik wel een vliegreis, geen duikvakantie van twee wekenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter, ik ben bang dat ik niet meer met een andere maatschappij wil
van die grote bidsprinkhanen schijnen ook lekker te zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je ook insecten en spinnen eten?
je hoeft die sensatie niet met ons te delen hoor...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, het is gewoon beschikbaar in Indonesie, dus als ik eens de kans krijg wil ik het zeker eens proberen.
okay, dan zal ik het melden als jij er niet bentquote:Op maandag 15 januari 2007 16:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
je hoeft die sensatie niet met ons te delen hoor...![]()
yepquote:
Doe jij maar liever sushi eten...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Pheno het volgende:
Spinnen en maden ook, maar.......quote:Op maandag 15 januari 2007 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van die grote bidsprinkhanen schijnen ook lekker te zijn.
is goed, want ik lees nóóóóóóóóóit terug..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, dan zal ik het melden als jij er niet bent
... ik probeer het vooralsnog niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spinnen en maden ook, maar.......
mooi.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
is goed, want ik lees nóóóóóóóóóit terug..![]()
Dat zoek je zelf maar uitquote:
Dat lijkt me een wijs besluit..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
... ik probeer het vooralsnog niet.
Ow, we zaten eigenlijk op jouw beoordeling te wachten.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
... ik probeer het vooralsnog niet.
precies, Pheno eerstquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, we zaten eigenlijk op jouw beoordeling te wachten.
Maar Pheno kan het natuurlijk ook doen
Why not, die gasten die het doen leven ook nogquote:Op maandag 15 januari 2007 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je ook insecten en spinnen eten?
Waar spreken we af? Indonesie heeft mijn voorkeurquote:
Al een tijd niet meer gedaan, volgende week maar weer eens aan de rolquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Why not, die gasten die het doen leven ook nog
Dat kan natuurlijk, ik heb een grote verandaquote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar spreken we af? Indonesie heeft mijn voorkeur
en een mooie tuin..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, ik heb een grote veranda
Ik weet hetquote:
Hey indahquote:
Nope, iets echts belangrijksquote:
Yep, het zal ook niet dodelijk zijn, maar tochquote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Why not, die gasten die het doen leven ook nog
huh? welk feest..nu wil ik het ook wel graag weten..quote:
wat at die dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, het zal ook niet dodelijk zijn, maar toch
Al is er van de week wel een vrouw doodgegaan aan iets wat ook iedereen standaard consumeert.
Die deed mee aan een spelletje, en heeft zich dood gedronken. Laat 3 kinderen achter, en dat voor een computerspelletje.quote:
ow, dat houden we maar zo dan ookquote:
* Memento-Mori heeft imn jouw fobo gekekenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ow, dat houden we maar zo dan ook
Zeg dat nou nietquote:Op maandag 15 januari 2007 18:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori heeft imn jouw fobo gekeken
jij bent de 31e jarig![]()
enzo
Was er al bang voor jequote:
31 januari tochquote:
Aangezien er nog geen enkele uitnodiging verzonden is kan dat kloppenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
31 januari toch. Ik heb geen uitnodiging
.
ik ook nietquote:Op maandag 15 januari 2007 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
31 januari toch. Ik heb geen uitnodiging
.
Je wil toch niet in dit land zijn danquote:
Ah gelukkig, hoef ik niet in een hoekje gaan zitten te huilen omdat ik vergeten benquote:Op maandag 15 januari 2007 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aangezien er nog geen enkele uitnodiging verzonden is kan dat kloppen
Nee, want je bent niet vergetenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah gelukkig, hoef ik niet in een hoekje gaan zitten te huilen omdat ik vergeten ben.
Niet miepenquote:
o ja, da's waar ook. Ik boek morgen wel weer even om. Tot mijn verbazing was deze omboeking trouwens kostenloos.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil toch niet in dit land zijn dan
alles is relatief he..quote:Op maandag 15 januari 2007 18:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet miepen. Jij bent dan alweer onderweg naar betere (of iig warmere) oorden
.
Je blijft wel omboeken zoquote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, da's waar ook. Ik boek morgen wel weer even om. Tot mijn verbazing was deze omboeking trouwens kostenloos.
het hier melden is ook voldoende hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit nog te verzinnen, misschien vier ik het nog wel ook en gaan er dus uitnodigingen uit
whehe.. ja ook dat gebeurd vandaag de dag ook gewoon nog..quote:Op maandag 15 januari 2007 19:17 schreef es70 het volgende:
OMG dat dit nog voorkomt tegenwoordig.
Vriendin van de stagiare bij Pat op het werk is zwanger en moet bijna bevallen (17 jaar). Op mijn vraag 'en de vader dan?' was het antwoord: Ze dénkt dat ze weet wie het is, maar ze is er niet zeker van
.
Niet alleen een slet, maar ook nog 's een oerdomme sletquote:Op maandag 15 januari 2007 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ja ook dat gebeurd vandaag de dag ook gewoon nog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |