is goed, want ik lees nóóóóóóóóóit terug..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, dan zal ik het melden als jij er niet bent
... ik probeer het vooralsnog niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spinnen en maden ook, maar.......
mooi.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
is goed, want ik lees nóóóóóóóóóit terug..![]()
Dat zoek je zelf maar uitquote:
Dat lijkt me een wijs besluit..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
... ik probeer het vooralsnog niet.
Ow, we zaten eigenlijk op jouw beoordeling te wachten.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
... ik probeer het vooralsnog niet.
precies, Pheno eerstquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, we zaten eigenlijk op jouw beoordeling te wachten.
Maar Pheno kan het natuurlijk ook doen
Why not, die gasten die het doen leven ook nogquote:Op maandag 15 januari 2007 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je ook insecten en spinnen eten?
Waar spreken we af? Indonesie heeft mijn voorkeurquote:
Al een tijd niet meer gedaan, volgende week maar weer eens aan de rolquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Why not, die gasten die het doen leven ook nog
Dat kan natuurlijk, ik heb een grote verandaquote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar spreken we af? Indonesie heeft mijn voorkeur
en een mooie tuin..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, ik heb een grote veranda
Ik weet hetquote:
Hey indahquote:
Nope, iets echts belangrijksquote:
Yep, het zal ook niet dodelijk zijn, maar tochquote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Why not, die gasten die het doen leven ook nog
huh? welk feest..nu wil ik het ook wel graag weten..quote:
wat at die dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, het zal ook niet dodelijk zijn, maar toch
Al is er van de week wel een vrouw doodgegaan aan iets wat ook iedereen standaard consumeert.
Die deed mee aan een spelletje, en heeft zich dood gedronken. Laat 3 kinderen achter, en dat voor een computerspelletje.quote:
ow, dat houden we maar zo dan ookquote:
* Memento-Mori heeft imn jouw fobo gekekenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ow, dat houden we maar zo dan ook
Zeg dat nou nietquote:Op maandag 15 januari 2007 18:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori heeft imn jouw fobo gekeken
jij bent de 31e jarig![]()
enzo
Was er al bang voor jequote:
31 januari tochquote:
Aangezien er nog geen enkele uitnodiging verzonden is kan dat kloppenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
31 januari toch. Ik heb geen uitnodiging
.
ik ook nietquote:Op maandag 15 januari 2007 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
31 januari toch. Ik heb geen uitnodiging
.
Je wil toch niet in dit land zijn danquote:
Ah gelukkig, hoef ik niet in een hoekje gaan zitten te huilen omdat ik vergeten benquote:Op maandag 15 januari 2007 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aangezien er nog geen enkele uitnodiging verzonden is kan dat kloppen
Nee, want je bent niet vergetenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah gelukkig, hoef ik niet in een hoekje gaan zitten te huilen omdat ik vergeten ben.
Niet miepenquote:
o ja, da's waar ook. Ik boek morgen wel weer even om. Tot mijn verbazing was deze omboeking trouwens kostenloos.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil toch niet in dit land zijn dan
alles is relatief he..quote:Op maandag 15 januari 2007 18:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet miepen. Jij bent dan alweer onderweg naar betere (of iig warmere) oorden
.
Je blijft wel omboeken zoquote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, da's waar ook. Ik boek morgen wel weer even om. Tot mijn verbazing was deze omboeking trouwens kostenloos.
het hier melden is ook voldoende hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit nog te verzinnen, misschien vier ik het nog wel ook en gaan er dus uitnodigingen uit
whehe.. ja ook dat gebeurd vandaag de dag ook gewoon nog..quote:Op maandag 15 januari 2007 19:17 schreef es70 het volgende:
OMG dat dit nog voorkomt tegenwoordig.
Vriendin van de stagiare bij Pat op het werk is zwanger en moet bijna bevallen (17 jaar). Op mijn vraag 'en de vader dan?' was het antwoord: Ze dénkt dat ze weet wie het is, maar ze is er niet zeker van
.
Niet alleen een slet, maar ook nog 's een oerdomme sletquote:Op maandag 15 januari 2007 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ja ook dat gebeurd vandaag de dag ook gewoon nog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |