Sterkte dan maar Buzzer.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:25 schreef buzzer het volgende:
hoi
ik ben er vandaag verder niet. Straks met mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis voor (zeer waarschijnlijk) een slechtnieuws gesprek.
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, vond het al zo raar klinken op maandag ochtend
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:25 schreef buzzer het volgende:
hoi
ik ben er vandaag verder niet. Straks met mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis voor (zeer waarschijnlijk) een slechtnieuws gesprek.
hier niet hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
brrr wat is het koud hier zeg....
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
wel voor iemand die 6 maanden in de tropen heeft gezeten
uiterlijk over drie weken, de 7e februari.. maar ik probeer eind januari al terug te gaan, als er plek is dus.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
dat dan weer wel ^^
wanneer ga je weer terug dan?
uiterlijk dus drie wekenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh, wat ga ik posten hier de komende weken.. ik voel het aan m'n water
nieuw paspoort, nieuwe creditcard, boeken kopen, spullen uitzoeken op zolder, 80e verjaardag oma vieren, inpakken en wegwezenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
uiterlijk dus drie weken
en wat ga je in deze weekjes doen in nederland?
sterkte buzzerquote:Op maandag 15 januari 2007 09:25 schreef buzzer het volgende:
hoi
kijk aan.. verplichte terugkomst dus..quote:Op maandag 15 januari 2007 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nieuw paspoort, nieuwe creditcard, boeken kopen, spullen uitzoeken op zolder, 80e verjaardag oma vieren, inpakken en wegwezen
![]()
Weer in Nederland al ja ?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
brrr wat is het koud hier zeg....
verplicht inderdaad, en dan combineer ik maar wat dingen met elkaar. Ook wat contacten van een kennis van me opzoeken, wie weet zit er nog wat in voor me.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kijk aan.. verplichte terugkomst dus..![]()
en voor hoelang blijf je dan weer weg?
Winterjas al opgezocht?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, sinds 7 uur vanochtend, en toen was het nog niet eens licht hier.. idioot gedoe ook.
En dan te bedenken dat het helemaal niet koud is hierquote:Op maandag 15 januari 2007 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, gelukkig wel, dat dunne jasje wat ik bij me had was niet echt voldoende.
klopt ja.. maart 2006 vertrok ik richting Indonesie met -7 hier.. godgloeiende dat was koud.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het helemaal niet koud is hier
Das idd een stuk erger jaquote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt ja.. maart 2006 vertrok ik richting Indonesie met -7 hier.. godgloeiende dat was koud.
'aanwezig' ben ik van 8.00 tot 16.30 uur... en op vrijdags van 8.00 tot 14.00 uurquote:Op maandag 15 januari 2007 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
aanwezigheid is minimaal hoeveel uur?
Gefeliciteerdquote:
Prima tochquote:Op maandag 15 januari 2007 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach ja, hier is het ook prima, mijn internet is tenminste supersnel. Ik ben gewoon een Nederlander natuurlijk, en ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het hier niet naar mijn zin heb. Maar dat geldt voor Indonesië ook.
Het al veel eerder te moeten behalen SCJP examen van Sun, maar ik ben lui geweest:quote:Op maandag 15 januari 2007 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
waarvoor ben je geslaagd Pheno?
Op zich maakt dat ook niet uit he.. geslaagd = feest (geen bier dan in jouw geval)
Nee, da's zeker waar inderdaad. Alleen vermoed ik dat ik me hier later ga vervelen. Op zondag niet naar de super, 's avonds koud en donker en zo.. maar ik zie wel.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima toch
Kan nooit kwaad je op meerdere plaatsen thuis te voelen
nee de planning loopt anders denk ikquote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
vrijdagmiddag naar het middaggebed toe trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |