Sterkte dan maar Buzzer.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:25 schreef buzzer het volgende:
hoi
ik ben er vandaag verder niet. Straks met mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis voor (zeer waarschijnlijk) een slechtnieuws gesprek.
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, vond het al zo raar klinken op maandag ochtend
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:25 schreef buzzer het volgende:
hoi
ik ben er vandaag verder niet. Straks met mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis voor (zeer waarschijnlijk) een slechtnieuws gesprek.
Niets moet hoorquote:
hier niet hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
brrr wat is het koud hier zeg....
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
wel voor iemand die 6 maanden in de tropen heeft gezeten
uiterlijk over drie weken, de 7e februari.. maar ik probeer eind januari al terug te gaan, als er plek is dus.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
dat dan weer wel ^^
wanneer ga je weer terug dan?
uiterlijk dus drie wekenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh, wat ga ik posten hier de komende weken.. ik voel het aan m'n water
nieuw paspoort, nieuwe creditcard, boeken kopen, spullen uitzoeken op zolder, 80e verjaardag oma vieren, inpakken en wegwezenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
uiterlijk dus drie weken
en wat ga je in deze weekjes doen in nederland?
sterkte buzzerquote:Op maandag 15 januari 2007 09:25 schreef buzzer het volgende:
hoi
kijk aan.. verplichte terugkomst dus..quote:Op maandag 15 januari 2007 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nieuw paspoort, nieuwe creditcard, boeken kopen, spullen uitzoeken op zolder, 80e verjaardag oma vieren, inpakken en wegwezen
![]()
Weer in Nederland al ja ?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
brrr wat is het koud hier zeg....
verplicht inderdaad, en dan combineer ik maar wat dingen met elkaar. Ook wat contacten van een kennis van me opzoeken, wie weet zit er nog wat in voor me.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kijk aan.. verplichte terugkomst dus..![]()
en voor hoelang blijf je dan weer weg?
Winterjas al opgezocht?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, sinds 7 uur vanochtend, en toen was het nog niet eens licht hier.. idioot gedoe ook.
En dan te bedenken dat het helemaal niet koud is hierquote:Op maandag 15 januari 2007 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, gelukkig wel, dat dunne jasje wat ik bij me had was niet echt voldoende.
klopt ja.. maart 2006 vertrok ik richting Indonesie met -7 hier.. godgloeiende dat was koud.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het helemaal niet koud is hier
Das idd een stuk erger jaquote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt ja.. maart 2006 vertrok ik richting Indonesie met -7 hier.. godgloeiende dat was koud.
'aanwezig' ben ik van 8.00 tot 16.30 uur... en op vrijdags van 8.00 tot 14.00 uurquote:Op maandag 15 januari 2007 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
aanwezigheid is minimaal hoeveel uur?
Gefeliciteerdquote:
Prima tochquote:Op maandag 15 januari 2007 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach ja, hier is het ook prima, mijn internet is tenminste supersnel. Ik ben gewoon een Nederlander natuurlijk, en ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het hier niet naar mijn zin heb. Maar dat geldt voor Indonesië ook.
Het al veel eerder te moeten behalen SCJP examen van Sun, maar ik ben lui geweest:quote:Op maandag 15 januari 2007 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
waarvoor ben je geslaagd Pheno?
Op zich maakt dat ook niet uit he.. geslaagd = feest (geen bier dan in jouw geval)
Nee, da's zeker waar inderdaad. Alleen vermoed ik dat ik me hier later ga vervelen. Op zondag niet naar de super, 's avonds koud en donker en zo.. maar ik zie wel.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima toch
Kan nooit kwaad je op meerdere plaatsen thuis te voelen
nee de planning loopt anders denk ikquote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
vrijdagmiddag naar het middaggebed toe trouwens?
Indahquote:
Je bent je 'schade' hier aan het inhalen?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben ook aan het werk en zo..![]()
oh, da's niet zo mooi dan.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee de planning loopt anders denk ik
Moet een stagevrijstelling schrijven. heb vandaag, dinsdag en donderdag de middag vrij genomen. Woensdag was ik toch al de hele dag vrij.quote:
jahquote:Op maandag 15 januari 2007 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent je 'schade' hier aan het inhalen?
stagevrijstelling?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet een stagevrijstelling schrijven. heb vandaag, dinsdag en donderdag de middag vrij genomen. Woensdag was ik toch al de hele dag vrij.
Terechtquote:
je kan lezenquote:
ik heb nog een aantal dagen te gaan, tussen het programmeren door kan ik zeker wel posten. En op Nederlandsere tijden natuurlijk.quote:
Dus als iedereen aan het werken isquote:Op maandag 15 januari 2007 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb nog een aantal dagen te gaan, tussen het programmeren door kan ik zeker wel posten. En op Nederlandsere tijden natuurlijk.
Omdat ik dan geen stage hoef te lopen (als ze het goedkeuren)quote:Op maandag 15 januari 2007 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, goed he.. maar waarom dat dan?
jah, het is nu eenmaal niet anders.. maar ik heb ook hier een laptop tot mijn beschikking, dus ik kan ook in de avonden gewoon doorwerken.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus als iedereen aan het werken is
daar zeg je wat zeg.. als ze het goedkeuren..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ik dan geen stage hoef te lopen (als ze het goedkeuren)
Waar ben je aan het werken? Je website?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, het is nu eenmaal niet anders.. maar ik heb ook hier een laptop tot mijn beschikking, dus ik kan ook in de avonden gewoon doorwerken.
Hoop het wel. Dan zou ik in juli nog klaar kunnen zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar zeg je wat zeg.. als ze het goedkeuren..
Jeps... eindelijk de tijd om ideeen te noteren en ze ook uit te werken in tekst. Dan kan ik vanaf volgende maand eraan gaan programmeren en zo.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar ben je aan het werken? Je website?
en daarna lekker op vakantiequote:Op maandag 15 januari 2007 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het wel. Dan zou ik in juli nog klaar kunnen zijn
En dat kan hier wel en daar nietquote:Op maandag 15 januari 2007 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps... eindelijk de tijd om ideeen te noteren en ze ook uit te werken in tekst. Dan kan ik vanaf volgende maand eraan gaan programmeren en zo.
Nee, wil volgende maand een paar dagen, eind mei een ruime week en in november/december een maandquote:Op maandag 15 januari 2007 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en daarna lekker op vakantie
ik had daar niet echt heel veel tijd, ik ben druk doende daar een leventje op te bouwen, dus veel mensen ontmoeten, korte reisjes en zo. Straks wil ik die mensen uitnodigen, dan hoef ik zelf wat minder weg en hoop ik ook een verblijfsvergunning te krijgen.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat kan hier wel en daar niet
ooh, da's ook lekker ja.. 1 maand.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, wil volgende maand een paar dagen, eind mei een ruime week en in november/december een maand
En dat noemen ze dan vakantiequote:Op maandag 15 januari 2007 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had daar niet echt heel veel tijd, ik ben druk doende daar een leventje op te bouwen, dus veel mensen ontmoeten, korte reisjes en zo. Straks wil ik die mensen uitnodigen, dan hoef ik zelf wat minder weg en hoop ik ook een verblijfsvergunning te krijgen.
Als het gaat lukken wel jaquote:Op maandag 15 januari 2007 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, da's ook lekker ja.. 1 maand.
Dat is nog maar de vraag. Als ik mijn diploma haal dit jaar wil ik toch een andere baan gaan zoeken en waarschijnlijk verhuizen. Dan kan ik die vakantie dus wel schudden.quote:
1 week pasquote:Op maandag 15 januari 2007 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, vakantie heb ik nog maar 1 weekje gehad sinds juli. Later dit jaar weer.
ja, dat gaat inderdaad niet samen nee.. maar verhuizen is toch net vakantie, niet?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Als ik mijn diploma haal dit jaar wil ik toch een andere baan gaan zoeken en waarschijnlijk verhuizen. Dan kan ik die vakantie dus wel schudden.
ja, ik moest toch eens wat meer aan mezelf gaan denken.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 week pas
Arme jij. En dan dat rotte klimaat en zware leven van daar erbij
Dat ligt er maar aan waarheen de verhuizing isquote:Op maandag 15 januari 2007 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat gaat inderdaad niet samen nee.. maar verhuizen is toch net vakantie, niet?![]()
Daar heb je het toch voor gedaanquote:Op maandag 15 januari 2007 14:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik moest toch eens wat meer aan mezelf gaan denken.
naar Indonesie is het in ieder geval geen vakantiequote:Op maandag 15 januari 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan waarheen de verhuizing is
jazekers, maar dat begint nu allemaal pas een beetje vorm te krijgen natuurlijk he.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je het toch voor gedaan
Wees niet bang, dat zal ik zeker niet doenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
naar Indonesie is het in ieder geval geen vakantie
Zal ook even tijd kosten idd in een 'nieuw' land.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jazekers, maar dat begint nu allemaal pas een beetje vorm te krijgen natuurlijk he.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang, dat zal ik zeker niet doen
ja, ik denk dat ik nog wel een half jaartje tot 1 jaar nodig heb om echt te settelen, hoewel het nu al stukken beter gaat dan de eerste maanden. Al een stuk meer rust in de tent en zo. Regelmatig op tijd opstaan lukt ook al, samen met het doen van een middagdutje en zo..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ook even tijd kosten idd in een 'nieuw' land.
Sorry , vind andere landen en steden leukerquote:
In hoeverre spreek je de taal al?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik denk dat ik nog wel een half jaartje tot 1 jaar nodig heb om echt te settelen, hoewel het nu al stukken beter gaat dan de eerste maanden. Al een stuk meer rust in de tent en zo. Regelmatig op tijd opstaan lukt ook al, samen met het doen van een middagdutje en zo..
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry , vind andere landen en steden leuker
dat is best snel gegaan. Ik kan me gewoon verstaanbaar maken (met beperkte woordenschat natuurlijk). meedoen met anderen lukt ook al aardig, maar sommigen praten gewoon te snel, dan houd het voor mij op. Ook Javaans is voor mij nog niet aan de orde, op wat losse woorden na. Maar dat is een heel ander verhaal ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In hoeverre spreek je de taal al?
Dat zou idd vast niet meer passen. Nog iemand erbij.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig maar, het zou anders wel erg druk worden daaro
![]()
meer dan de VS officieel zelfs.. 250 miljoen of iets in die richting.. en neuken dat ze doen daar joh...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou idd vast niet meer passen. Nog iemand erbij.
Ze hebben er nu ruim 200.000.000 toch?
Idd, dan pas ik er niet meer bijquote:Op maandag 15 januari 2007 15:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
meer dan de VS officieel zelfs.. 250 miljoen of iets in die richting.. en neuken dat ze doen daar joh...
Dan komen die dus maar op bezoek zo nu en dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
kinderen? Nee, die zijn er niet, en staan ook niet in de planning vooralsnog. De buurt zit nog vol met kids, dus da's wel prima.
lopen door de tuin, komen de vissen bekijken en vragen om rambutans (vruchten)... ja, wel gezellig af en toe.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan komen die dus maar op bezoek zo nu en dan?
Want jouw tuin is bijzonder daar?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lopen door de tuin, komen de vissen bekijken en vragen om rambutans (vruchten)... ja, wel gezellig af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |