5000m.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:51 schreef RayMania het volgende:
Wat is er gebeurd, ik heb het niet gezien?
Verloren op de 1500 meter ofzo?
Sablikova rijdt 6.58quote:Op zondag 14 januari 2007 12:51 schreef RayMania het volgende:
Wat is er gebeurd, ik heb het niet gezien?
Verloren op de 1500 meter ofzo?
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef RayMania het volgende:
Shit, dat was dus de laatste afstand. Heeft ze nu zilver?
Ach, wees realistisch. Dit had ze ook gewoon moeten afmaken..quote:Op zondag 14 januari 2007 12:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wust verspeelt het gewoon, mag ik even lachen om de absolute stomme verbazing bij de commentatoren die er al op hadden gerekend dat ze wel even zou winnen
En dat kan Wust niet zo goed maar ik denk dat ze nu zo hard op haar bek is gegaan dat dit een hele wijze les isquote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
tja... je moet ook een keertje kunnen verliezen toch? respect voor Sablikova
Ongelooflijkquote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sablikova rijdt 6.58
Wust startte furieus en te snel en kwam uit op 7.12.73Goud
dat zal inderdaad wel gebeuren, maar ik vind dat altijd zo'n onzin! ze is ook maar een mens hoor...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef sturky100 het volgende:
Nou krijgt wust iedereen over haar heen
daarom, ik denk dat ze er uiteindelijk een hele wijze les uit kan trekkenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat kan Wust niet zo goed maar ik denk dat ze nu zo hard op haar bek is gegaan dat dit een hele wijze les is
joah, ik vreesde het al toen Sablikova klaar was. Maar och, gewoon stabiel blijven rijden...maar nee, ze heeft niet al te veel geleerd van gisterquote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe krijgt ze het voor elkaar...
Het blijft een geweldige sportvrouw maar dit zag iedereen gisteren al aankomen... Wust vliegt er gewoon standaard veel te hard in...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef sturky100 het volgende:
Nou krijgt wust iedereen over haar heen
Ach ja, als Friesinger gewoon had meegedaan had ze ook gewoon gewonnen. Toch een beetje 'best of the rest' tournooi zo.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:54 schreef Ericr het volgende:
Ach het is maar een EK, ook al is het wel het mooiste EK van de laatste jaren.
zo'n 14 seconden..quote:Op zondag 14 januari 2007 12:54 schreef borisz het volgende:
Hoeveel voorsprong had ze ?
Dan nog had ze zich niet zo moeten opblazen...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:55 schreef Ericr het volgende:
Sablikova rijdt een superrace, zo slecht is de tijd van Wust niet gelet op haar 5K mogelijkheden.
Wust moet duidelijk nog leren een 5K te rijden. Dat kan wel even duren.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan nog had ze zich niet zo moeten opblazen...
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:55 schreef Vork het volgende:
Alles kunnen is dus weer niet mogelijk in de sport. Jammer voor Wüst, maar dit is wel een heel mooi voorbeeld van hoe mooi sport kan zijn.
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:55 schreef Vork het volgende:
Alles kunnen is dus weer niet mogelijk in de sport. Jammer voor Wüst, maar dit is wel een heel mooi voorbeeld van hoe mooi pijnlijk sport kan zijn.
Inderdaad. Wat een debielen, in het begin van de race al zeggen dat het niet meer mis kan gaan. Halverwege zag ik het allang gebeuren dat ze naar de 36'ers zou gaan waardoor het krap zou worden, maar Dijkstra en herswman, wat een lachwekkend duo.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wust verspeelt het gewoon, mag ik even lachen om de absolute stomme verbazing bij de commentatoren die er al op hadden gerekend dat ze wel even zou winnen
och, zij had haar Olympisch goud..laat Sven dan nu z'n titel dan maar winnen. Blijft het verlanglijstje tussen hun twee toch nog even langquote:Op zondag 14 januari 2007 12:56 schreef Mirri het volgende:
Maarja, we zagen Sablikova aankomen, vorig jaar al...op de Spelen, net naast het podium.
Maar dit....had ik echt niet verwacht, ongelofelijk..arme Ireen![]()
Ze reed een goede 5 km, Sablikova reed belachelijk goed.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wust moet duidelijk nog leren een 5K te rijden. Dat kan wel even duren.
Dit was Frank Snoeksquote:Op zondag 14 januari 2007 12:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een debielen, in het begin van de race al zeggen dat het niet meer mis kan gaan. Halverwege zag ik het allang gebeuren dat ze naar de 36'ers zou gaan waardoor het krap zou worden, maar Dijkstra en herswman, wat een lachwekkend duo.
Omdat ze te hard ging?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:57 schreef Remzz het volgende:
Wat baal ik, echt wat jammer
Maar idd helemaal haar eigen schuld.
ja, maar ik ben in ruim 7 minuten weer een aantal jaar ouder gewordenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:58 schreef Ericr het volgende:
Kan Wust alleen maar sterker van worden, goed voor het leerproces.
Dat is puur op wilskracht en met de weet van het feit dat ze VOL moest gaan om nog een kansje te maken.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:59 schreef sturky100 het volgende:
Wat ik vreemd vindt is dat wust toch nog wist te versnellen naar 36.1, de laatste ronde
Pijnlijke momenten zijn wat mij betreft eigenlijk ook de mooiste momenten binnen de sport. Nouja op de zware crashes met dodelijke afloop na dan. Maar zo'n race als net doet bij de een pijn, omdat er altijd een ander is die op een of andere manier een geweldige prestatie neerzet. Dat is in heel veel gevallen met elkaar verbonden.quote:
Wust had nooit 14 seconden mogen verliezen. Als ze niet die rondjes 32 had gereden had ze hem tenminste onder de 36 kunnen houden. Ze moet het niveau Groenewold wel kunnen hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Omdat ze te hard ging?
Sablikova reed gewoon buitenaards...onder de 7 minuten![]()
klopt maar als Wust gewoon rondjes 34 rijdt in de eerste ronde klapt ze nooit zo hard in elkaar hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 12:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Omdat ze te hard ging?
Sablikova reed gewoon buitenaards...onder de 7 minuten![]()
Rip aan de nabestaanden dan maar.quote:
Wust heeft meer potentie op de 5000m als Marja Vis maar ze moet gedoseerd leren rijdenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze reed een goede 5 km, Sablikova reed belachelijk goed.
Als Wust maar 1 sec boven Vis eindigt, is het een goede race voor haar.
Maar ze ging idd te hard in het begin..Ze heeft nooit leren schema rijden, helaas. Dat had ze niet nodig, tot nu toe.![]()
quote:
Ja..klopt helemaal. Maar ze is nog erg jong, en ze heeft nog nooit schema gereden, ook op de OS startte ze voor de rest.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wust heeft meer potentie op de 5000m als Marja Vis maar ze moet gedoseerd leren rijden
daar heeft ze toch geen kont te zoeken vind ik... Ze moeten haar eens duidelijk maken om prioriteiten te stellen.... haar 500m is niet goed genoeg om op een WK Sprint mee te kunnen doen...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:54 schreef sturky100 het volgende:
Ze krijgt volgende week een herkansing, wk sprint
Ik vind het ook altijd prachtig om naar te kijken en hoe hij het uitlegt jaquote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijke analyse van Veldkamp![]()
![]()
Idd, dat heeft ie wel vaker gedaan, van die creatieve vergelijkende beelden..quote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijke analyse van Veldkamp![]()
![]()
die laatste ronde was echt een uiterste krachtsinspanning....quote:Op zondag 14 januari 2007 13:06 schreef sturky100 het volgende:
Had wust die voorlaatste ronde ook niet laag in de 36 kunnen rijden?
36.2 5:59.66 4200m.
36.9 6:36.60 4600m.
36.1 7:12.73 5000m.
Ireen zei het toch niet zelf?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Och, ze is verkouden ..... flikker toch op, eigen schuld, hulde aan de ander.
Waarom altijd die excuses als iemand net niet heeft gewonnen?
Tsja, wat kun je er verder over zeggen he?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Kemkers is ook maar een beetje aan het zeveren nu....
Ja idd hij wil het niet neeleggen bij Wust. Maar de records van Wust en Sablikova liggen 9 seconden uit elkaar dus eigenlijk zou hij het wel zich aan moeten trekken.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Kemkers is ook maar een beetje aan het zeveren nu....
Ja hij kan d'r ook niet openlijk afvallen natuurlijk maar dit vind ik toch een beetje gezwets hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tsja, wat kun je er verder over zeggen he?![]()
En die zijn beiden gereden vorig jaar in Calgary...dus idd goed vergelijkbaar..quote:Op zondag 14 januari 2007 13:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja idd hij wil het niet neeleggen bij Wust. Maar de records van Wust en Sablikova liggen 9 seconden uit elkaar dus eigenlijk zou hij het wel zich aan moeten trekken.
Hij had idd wel wat kunnen zeggen over haar belabberde opbouw...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hij kan d'r ook niet openlijk afvallen natuurlijk maar dit vind ik toch een beetje gezwets hoor
Ook Wust had hier gewoon rond de tijd van Groenewold kunnen rijden als ze gedisciplineerder had geschaatst.... verhaal van Kemkers geloof ik niet zo...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:09 schreef Denewar het volgende:
die sablikova respect! heeft niets met Ireen te maken. Die reed gewoon normaal, maar die sablokova tien sec voor op renate, 12 op pechstein en 14 op ireen. poeh
Niet zo gek natuurlijk, ze zei vanmorgen nog "die Sablikova kan een aardige 5 km rijden, maar in principe mag het niet meer fout".quote:Op zondag 14 januari 2007 13:10 schreef Vork het volgende:
Zo te zien niet zo best.
Jawel, maar ik hoop echt dat het kwartje nu is gevallen bij d'rquote:Op zondag 14 januari 2007 13:10 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het wel erg zielig voor Ireen trouwens![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:12 schreef Ericr het volgende:
Respect dat Wust al voor de camera durft te komen.
14 seconden klinkt inderdaad ook een groter verschil dan het zou kunnen zijn. Als je verwacht dat je directe tegenstander maximaal niet onder de 7 minuten komt (wie verwacht nou 6:58?) en je jezelf wel een 7:10 toerekent (wat niet onrealistisch is als je 7:12 rijdt in een mislukte race), dan kan ik me voorstellen dat je daar niet erg veel bedreiging in ziet.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:11 schreef Ambrosius het volgende:
Niet zo gek natuurlijk, ze zei vanmorgen nog "die Sablikova kan een aardige 5 km rijden, maar in principe mag het niet meer fout".
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:12 schreef Ericr het volgende:
Respect dat Wust al voor de camera durft te komen.
Viel me ook meteen op, dacht al waarom loopt die gast zo hard.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:15 schreef Mirri het volgende:
Godver, zag je die vent in die blauwe trui die rende Ireen voorbij en gingen foto's maken..![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:15 schreef sturky100 het volgende:
leuk he, ze praat huilend, ze zet haar zonnebril en loopt weg als een kerel
nee, ik lette alleen op Ireenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:15 schreef Mirri het volgende:
Godver, zag je die vent in die blauwe trui die rende Ireen voorbij en gingen foto's maken..![]()
schema klopte van geen kanten, zwak van Kemkers dat ie dat niet toegeeft... dat ze een oplopend schema rijdt is tot daar aan toe maar dit was in het begin jojo'enquote:Op zondag 14 januari 2007 13:13 schreef Remzz het volgende:
En toch ze zegt wel dat ze niet langzamer had kunnen starten maar volgensmij is ze ergens van 33.2 naar 32.9 naar 33.4 ofzo gegaan. Ik denk dan dat ze dat rondje gewoon niet had meoten versnellen.
nou, kom opquote:Op zondag 14 januari 2007 13:15 schreef sturky100 het volgende:
leuk he, ze praat huilend, ze zet haar zonnebril en loopt weg als een kerel
ik zat me daar ook onwisj aan te ergerenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:15 schreef Mirri het volgende:
Word mooi toernooi denk ik: Klassen, Friesinger, Sablikova en Wust gaan het uitmaken.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef IJsVogel het volgende:
Het is wel makkelijk praten over hoe ze had moeten rijden.
Ze heeft een goed toernooi gereden met wat ruimte voor verbetering in Thialf straks
Op naar de 10k
Het mooiste is dat de meesten hier en mensen als Veldkamp dit gewoon zien aankomen vandaag maar dat de echte betrokkenen zoals Kemkers en Wust dat dus niet doorhebbenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef IJsVogel het volgende:
Het is wel makkelijk praten over hoe ze had moeten rijden.
tuurlijk was ze dan ook ingestort maar niet zo diep als nu, dan had ze rondjes 35 geredenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:17 schreef Mirri het volgende:
Maar wat zei Ireen aan het begin:
"Als ik minder snel had gestart, was ik mezelf ook tegengekomen aan het slot"
Blijkbaar was dit de beste manier, en zij zal het zelf wel het beste weten..
Onwisj.quote:
Jij blijft echt een rare meid af en toe.... dit moet juist motiverend werken... dat je niet wilt falen net als Wustquote:Op zondag 14 januari 2007 13:23 schreef Mirri het volgende:
Merkwaardig:
Het feit dat Ireen net geen kampioen is geworden, werkt demotiverend voor mij mbt mijn schoolexamenweek volgende week. Morgen zeer belangrijk natuurkunde-examen; vanmorgen had ik er nog onwijs zin in en nu denk ik: fuck it.![]()
Echt net alsof ik voel wat Ireen voelt, misschien als Kramer straks kampioen wordt, dat het dan weer beter gaat..
Ja, inderdaad, Klassen!!! Ik moet en zal erbij zijn in Heerenveen...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Word mooi toernooi denk ik: Klassen, Friesinger, Sablikova en Wust gaan het uitmaken.
Als Ireen het zegt..quote:Op zondag 14 januari 2007 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
tuurlijk was ze dan ook ingestort maar niet zo diep als nu, dan had ze rondjes 35 gereden
om de 1ste plaats is de spanning zo goed als wegquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:49 schreef sturky100 het volgende:
[quote]
Op vrijdag 12 januari 2007 14:37 schreef Hankster het volgende:
maar opzich is nog niet alle spanning uit het dames toernooi, en dat is mooi
Maar bij de heren ben ik echt benieuwd wat er dadelijk gaat gebeuren
Heb je eignelijk nog kaarten kunnen krijgen?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:24 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, Klassen!!! Ik moet en zal erbij zijn in Heerenveen...![]()
![]()
![]()
Desnoods kijk ik vanuit de Zambonigarage
die kerel wist het altijd mooi te zeggen!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:22 schreef Ericr het volgende:
Ids Postma heeft altijd gelijk, die zei altijd dat het toernooi pas over was na de laatste afstand. Zelfs als hij mijlenver voorstond op de concurrentie.
Ik weet niet hoor, ze heeft natuurlijk wel baanrecords gereden...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Klassen toch niet genoeg inhoud heeft nu om op een baan zoals Heerenveen met meer luchtweerstand als Calgary succesvol te zijn
toch dus niet zo heel ergquote:Op zondag 14 januari 2007 13:26 schreef Hankster het volgende:
[..]
om de 1ste plaats is de spanning zo goed als weg
Nee geen kaarten, we gaan het anders doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb je eignelijk nog kaarten kunnen krijgen?
Er komt trouwens ook nog een world cup in Heerenveen sprint wel maar wie weet doet Cindy mee op de 1000 meter
Voor Turijn had ze wel een jaar vol en hard getraind dus toen had ze die inhoud wel. ik vraag het me nu echt afquote:Op zondag 14 januari 2007 13:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ze heeft natuurlijk wel baanrecords gereden...
En in Turijn werd ze ook kampioen op de 1500 m..
Ik denk dat het niet zo zeer te maken heeft met de baan deze keer, maar wel met haar vorm. Ze moet gewoon even beter rijden, anders zou ze zelfs in Calgary geen wereldkampioen kunnen worden.
Als dat zo is, zal ze er zeker zijn met de wereldbeker.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:29 schreef sturky100 het volgende:
doet klassen volgende week ook mee?
Bij een world cup(en zeker sprint) kun je vaak op de dag zelf gewoon naar Heerenveen toe en daar kaartjes kopen.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee geen kaarten, we gaan het anders doen.![]()
Ja, ik ben me bewust van de mogelijkheid dat Cindy weleens zou kunnen starten met die wereldbeker, maar dat wordt pas kort van tevoren bekend, en in dat geval moet ik nog kaartjes kopen.
Ik vraag het me ook af, zie andere topics, ik zit me onwijs kwaad te maken over haar "slechte" tijden..niet zo slecht eigenlijk..even goed als Nesbitt zo;n beetje.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor Turijn had ze wel een jaar vol en hard getraind dus toen had ze die inhoud wel. ik vraag het me nu echt af
lijkt mij ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
schema klopte van geen kanten, zwak van Kemkers dat ie dat niet toegeeft... dat ze een oplopend schema rijdt is tot daar aan toe maar dit was in het begin jojo'en
Cindy gaat naar Hamar!quote:The next international competition for Canadian Long Track Speed Skaters will be the World Sprint Championships in Hamar, Norway, on January 20 and 21. Cindy Klassen, Kristina Groves and Shannon Rempel will represent Canada as they finished first, second and third respectively in the sprint portion (500m and 1000m) of the Canadian Single Distances Championships. Mike Ireland, Denny Morrison and Brock Miron will represent Canada on the men’s side. At the World Sprints, the 500m and 1000m distances will each be raced two times over the course of two days to determine the fastest athletes on ice.
ja, inderdaad, waar hebben we het eigenlijk overquote:Op zondag 14 januari 2007 13:35 schreef Bartoli het volgende:
dat kramer die titel nu maar pakt voor nederland. En Sablikova is wel europees kampioene maar 2e en 3e is ook gewoon goed.
Echt vlak rijden is ook echt iets wat je met de jaren leert natuurlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
wust heeft volgens mij nog nooit geprbeerd vlakker te rijden, dat zal ook meegespeeld hebben.
denk dat ze toch veel druk van sablikova voelde en er daarom zo dicht mogelijk bij wilde blijven en zich daarmee nog iets meer opgeblasen heeft dan normaal.
toen ze zo snel startte, dacht ik al het niet goed kon gaan. zeker toen ze na een paar rondjes al zeiden datr ze begon te vertrekken (ik lag zonder direct beeld op tv, dus il luisterde alleen)quote:Op zondag 14 januari 2007 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het mooiste is dat de meesten hier en mensen als Veldkamp dit gewoon zien aankomen vandaag maar dat de echte betrokkenen zoals Kemkers en Wust dat dus niet doorhebben
quote:Dankers clocked six minutes and 31.90 seconds pulling away from the American with about four laps to go. Hendrick clocked 6:33.94 while Justin Warsylewicz of Regina was third in 6:40.67. Steven Elm of Red Deer, Alta., was fourth, Lucas Makowsky of Regina fifth, Neal Zaluski of Moose Jaw, Sask., seventh and Jay Morrison of Fort St. John, B.C., eighth.
?It was a great race, we really battled each other and didn?t worry about the time,? said Dankers, fifth at the Olympics in the 5,000. ?When I passed him he responded but he didn?t have enough to come back. I didn?t know what to expect from him in the race because he?s been a bit inconsistent this season. But I have to rank this among my most satisfying moments for sure. He?s a guy that detests losing.?
Morrison won the 500 in 37.22 with Elm second in 37.26 and Hendrick third in 37.47. Zaluski was fourth, Makowsky sixth, Warsylewicz seventh and Dankers ninth.
In the overall standings after two of four events, Hendrick leads at 76.864 points, Dankers is second at 77.630 and Elm third at 77.634. Warsylewicz is fourth at 77.817, Makowsky fifth at 78.173, Morrison sixth at 78.789 and Zaluski seventh at 79.156.
denk dar kramer het ook nog moeilijk krijgt. fabris is beter op de 10 als vorig jaar, en kramer minder goedquote:Op zondag 14 januari 2007 13:35 schreef Bartoli het volgende:
dat kramer die titel nu maar pakt voor nederland. En Sablikova is wel europees kampioene maar 2e en 3e is ook gewoon goed. als Ireen nu op de lange afstanden wat anders opbouwt dan had ze het makkelijk gewonnen. Dus een langzamere start en dan proberen te versnellen ipv snel starten en niet meer vooruitkomen op het laatst. Maar 3/100 verschil is wel erg zielig idd
davis niet?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:41 schreef Remzz het volgende:
Van de tijden in het Noord Amerikaanse toernooi hoeven Kramer en Fabris niet bang van te worden.
Is in Milwaukee trouwens
[..]
Fabris gaat nooit sneller zijn dan Kramer op de 10.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
denk dar kramer het ook nog moeilijk krijgt. fabris is beter op de 10 als vorig jaar, en kramer minder goed
Ja iddquote:Op zondag 14 januari 2007 13:44 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Ze rijden allebei een rondje teveel![]()
je zou ook niet verwachten dat kramer maar 0,13 verliest op fabris op de 1500quote:Op zondag 14 januari 2007 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fabris gaat nooit sneller zijn dan Kramer op de 10.
Dat eerder dan dat Fabris een seconde of meer gaat pakken op Kramer op de 10.000.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
je zou ook niet verwachten dat kramer maar 0,13 verliest op fabris op de 1500
Wat verwacht je van Cindy op 't WK Sprint?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:40 schreef Mirri het volgende:
Remzz..Cindy gaat niet naar Heerenveen voor de wereldbeker helaas, maar wel naar Turijn en Erfurt..
Zo, dat heb ik even uitgezocht zojuist, dat ik dat niet eerder heb gedaan..
Muller denkt dat Ervik onder de 6 minuten kan op de 5km in SLC.quote:
Ah okeequote:Op zondag 14 januari 2007 13:40 schreef Mirri het volgende:
Remzz..Cindy gaat niet naar Heerenveen voor de wereldbeker helaas, maar wel naar Turijn en Erfurt..
Zo, dat heb ik even uitgezocht zojuist, dat ik dat niet eerder heb gedaan..
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:51 schreef sturky100 het volgende:
het zou wat zijn als fabris een geweldige tijd neerzet en wint van verheijen....
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Muller denkt dat Ervik onder de 6 minuten kan op de 5km in SLC.
Ik zou het eigenlijk niet weten..quote:Op zondag 14 januari 2007 13:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Cindy op 't WK Sprint?
Jepquote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef Mirri het volgende:
Oh trouwens, iemand zei dat Wust het WK sprint niet ging rijden, maar ze zei toch in het interview er iets over???
Gaat ze het gewoon doen?![]()
Ze gaat proberen om een hele sterke 500m te rijden en vindt zichzelf een outsider.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef Mirri het volgende:
Oh trouwens, iemand zei dat Wust het WK sprint niet ging rijden, maar ze zei toch in het interview er iets over???
Gaat ze het gewoon doen?![]()
als haar 1000 goed loopt kan het top 10 zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 13:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze gaat proberen om een hele sterke 500m te rijden en vindt zichzelf een outsider.
Ik vind dat zo'n verspilde energie he... als topper meedoen aan een toernooi waar je niks kunt winnen... dat bedoel ik dus met doseren... Wust kent haar grens niet en die zou Kemkers moeten aangeven.. Kun je wel zeggen dat het van belang is voor haar 500m op allround-toernooien maar het blijkt dit weekend dat ze het daar niet meer op verliestquote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als haar 1000 goed loopt kan het top 10 zijn
Aan de andere kant, als ze nog beter kan sprinten, kan ze meer verliezen op de 5000 m..quote:Op zondag 14 januari 2007 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n verspilde energie he... als topper meedoen aan een toernooi waar je niks kunt winnen... dat bedoel ik dus met doseren... Wust kent haar grens niet en die zou Kemkers moeten aangeven.. Kun je wel zeggen dat het van belang is voor haar 500m op allround-toernooien maar het blijkt dit weekend dat ze het daar niet meer op verliest
Top 3 lijkt mijquote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je naar haar concurrentie kijkt valt er voor Wust op het moment meer tijd te winnen op de 5000m dan op de 500m.... Friesinger en Klassen zijn ook geen echte 5000m-rijdsters dus daar zou ze meer winst kunnen boeken en de schade op Sablikova beperkenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als ze nog beter kan sprinten, kan ze meer verliezen op de 5000 m..
denk misschien top 5. de chinese en koreaanse dames zijn er niet ivm aziatische spelen.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is natuurlijk wel zo. Beter haar energie sparen voor het wk allround en gaan trainen op het doseren op de lange afstanden. Maar goed wat zouden haar ambities op lange termijn zijn lange baan of sprinten? Ze is geen Friesingerquote:Op zondag 14 januari 2007 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n verspilde energie he... als topper meedoen aan een toernooi waar je niks kunt winnen... dat bedoel ik dus met doseren... Wust kent haar grens niet en die zou Kemkers moeten aangeven.. Kun je wel zeggen dat het van belang is voor haar 500m op allround-toernooien maar het blijkt dit weekend dat ze het daar niet meer op verliest
Nee dat niet maar als je Klassen/Friesinger vaak ziet op de sprinttoernooien kunnen die ook in de top 3 komen. Ik schat Wust ongeveer op hetzelfde niveau op de 1000 meter.quote:
lijkt mij ook. het is niet zozeer de fysieke belasting die het vermoeiend maakt, maar de mentale belasting van weer een belangrijke wedstrijd.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is natuurlijk wel zo. Beter haar energie sparen voor het wk allround en gaan trainen op het doseren op de lange afstanden. Maar goed wat zouden haar ambities op lange termijn zijn lange baan of sprinten? Ze is geen Friesinger![]()
Ja, de allroundsters Friesinger, Klassen en Wüst zouden top 3 kunnen schaatsen.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef Remzz het volgende:
Top 3 lijkt mij
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:13 schreef tong80 het volgende:
Ich dagte nicht iek ( Mubleblodurbel hubsjov ? ) konte gwonnen nur ich bin en icek denke dass ik ben so hofentlich
Gelukkig kan Maalderink op hetzelfde niveau Duits.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:13 schreef tong80 het volgende:
Ich dagte nicht iek ( Mubleblodurbel hubsjov ? ) konte gwonnen nur ich bin en icek denke dass ik ben so hofentlich
het wordt vet spannendquote:Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, de allroundsters Friesinger, Klassen en Wüst zouden top 3 kunnen schaatsen.
Nou ja, samen met Simionato en Timmer.
Wel leuk dat de 3 eerstgenoemde dames meedoen.
Ik parafraseerdequote:
raar inderdaadquote:Op zondag 14 januari 2007 14:16 schreef Mirri het volgende:
Waarom doen ze die huldiging dan niet eerder? In de dweilpauze van de 10 km ofzo?![]()
Ja, die 5km viel tegen...quote:Op zondag 14 januari 2007 14:20 schreef Remzz het volgende:
Tuitert hoop dat het wat beter is dan de 5000 meter.
Zijn 5km is altijd nog verrassend goed.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:24 schreef Sidekick het volgende:
Ervik viel tegen, (langzaamste noor!) en dat wil een 5km binnen 6 minuten afleggen? Hmm.
nou..dit jaar niet echt. 3 keer tegen kramer en 3 keer vet verlorenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zijn 5km is altijd nog verrassend goed.
En Rintje?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:30 schreef sturky100 het volgende:
tuitert ook skateoff. samen met erben en wouter?
Nou ja, z'n 5000m viel ook al tegen.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:36 schreef Remzz het volgende:
Zou best nog wel een spannende skate-off worden dan. Ahoewel ik wel denk dat Tuitert hem dan alsnog wint. Het gaat over 1500 en 5000 meter dat zijn de afstanden van Tuitert.
Dat klopt niet. In het klassement staat Tuitert voor Olde Heuvel, op deze 2 afstanden staat hij na Olde Heuvel.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:36 schreef Remzz het volgende:
Zou best nog wel een spannende skate-off worden dan. Ahoewel ik wel denk dat Tuitert hem dan alsnog wint. Het gaat over 1500 en 5000 meter dat zijn de afstanden van Tuitert.
Ja, Erben moet gaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:38 schreef sturky100 het volgende:
als erben ook maar gaat. voor het publiek en zo
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:42 schreef Ole het volgende:
Off topic![]()
arcee, 37 is toch een priemgetal?
Voor wie/wat?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:43 schreef sturky100 het volgende:
ik word toch wel zenuwachtig
gister verjaardag van iemand die 37 werd. Ik wist het natuurlijk wel, maar ik dacht arcee weet het zeker.quote:
Neuh, dit moet Kramer (en ook Verheijen) kunnen hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Tijd van Fabris lijkt niet sterk genoeg.... maar je weet het natuurlijk nooit
want?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
. Maar die anderen hebben het zo veel harder nodig dan de Nederlanders.
Die moeten al hun geld er in steken en hebben nauwelijks faciliteiten, terwijl voor de (goede) nederlanders alles geregeld wordt.quote:
Daar hebt u gelijk inquote:Op zondag 14 januari 2007 15:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die moeten al hun geld er in steken en hebben nauwelijks faciliteiten, terwijl voor de (goede) nederlanders alles geregeld wordt.
Zegggen ze al 40 jaarquote:Op zondag 14 januari 2007 15:01 schreef Vork het volgende:
Nederland heeft er natuurlijk al genoeg gewonnen. Zodra andere landen succesvolle schaatsers hebben, zullen meer mensen in dat land schaatsen, wordt er meer aan uitgegeven, wordt de concurrentie spannender, de wedstrijden leuker en de sport groter.
De aap heeft gewoon gelijk.
Zal er om spannenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
Denk het welverheijen gaat versnellen
Ja herbertquote:Op zondag 14 januari 2007 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Hij kon nog minstens 5 seconden sneller, ik weet het zeker.
die commentatoren moeten ze echt afschieten...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Daar is 'ie weer "Hors categorie en nog een schepje er bovenop".
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:05 schreef Remzz het volgende:
Hij heeft nu trouwens alle WR op de 5 en 10 indoor en outdoor
Bij de vrouwen zeker.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, concluderend een fijn weekend, erg veel PR's, geen verrassende top 3 bij de mannen, wel bij de vrouwen.
Nu maar hopen dat er meer schaatsende tsjechen gaan komen.
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:06 schreef tong80 het volgende:
Twee schaatsende ouders. Wat moet er wel niet uit Anky en Bonfire komen dan ?
Ik vind dat constante geouwehoer over WR's outdoor zo belachelijk. Er is maar 1 WR en dat is de snelste tijd op een afstand ooit gereden, waar dan ook. Zo kan je ook wel gaan spreken over WR hoogland en laagland, of WR halfoverdekte baan of WR op een baan gelegen tussen de 1000 en 1050 meter hoogte met tribunes waar tussen de 2 en 3 duizend mensen plaats kunnen nemen.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:05 schreef Remzz het volgende:
Hij heeft nu trouwens alle WR op de 5 en 10 indoor en outdoor
WR's buitenijs zijn stoer.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:08 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Ik vind dat constante geouwehoer over WR's outdoor zo belachelijk. Er is maar 1 WR en dat is de snelste tijd op een afstand ooit gereden, waar dan ook. Zo kan je ook wel gaan spreken over WR hoogland en laagland, of WR halfoverdekte baan of WR op een baan gelegen tussen de 1000 en 1050 meter hoogte met tribunes waar tussen de 2 en 3 duizend mensen plaats kunnen nemen.
Een paard dat goed kan... eh... paardrijden?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:06 schreef tong80 het volgende:
Twee schaatsende ouders. Wat moet er wel niet uit Anky en Bonfire komen dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |