Ik zou het eigenlijk niet weten..quote:Op zondag 14 januari 2007 13:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Cindy op 't WK Sprint?
Jepquote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef Mirri het volgende:
Oh trouwens, iemand zei dat Wust het WK sprint niet ging rijden, maar ze zei toch in het interview er iets over???
Gaat ze het gewoon doen?![]()
Ze gaat proberen om een hele sterke 500m te rijden en vindt zichzelf een outsider.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef Mirri het volgende:
Oh trouwens, iemand zei dat Wust het WK sprint niet ging rijden, maar ze zei toch in het interview er iets over???
Gaat ze het gewoon doen?![]()
als haar 1000 goed loopt kan het top 10 zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 13:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze gaat proberen om een hele sterke 500m te rijden en vindt zichzelf een outsider.
Ik vind dat zo'n verspilde energie he... als topper meedoen aan een toernooi waar je niks kunt winnen... dat bedoel ik dus met doseren... Wust kent haar grens niet en die zou Kemkers moeten aangeven.. Kun je wel zeggen dat het van belang is voor haar 500m op allround-toernooien maar het blijkt dit weekend dat ze het daar niet meer op verliestquote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als haar 1000 goed loopt kan het top 10 zijn
Aan de andere kant, als ze nog beter kan sprinten, kan ze meer verliezen op de 5000 m..quote:Op zondag 14 januari 2007 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n verspilde energie he... als topper meedoen aan een toernooi waar je niks kunt winnen... dat bedoel ik dus met doseren... Wust kent haar grens niet en die zou Kemkers moeten aangeven.. Kun je wel zeggen dat het van belang is voor haar 500m op allround-toernooien maar het blijkt dit weekend dat ze het daar niet meer op verliest
Top 3 lijkt mijquote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je naar haar concurrentie kijkt valt er voor Wust op het moment meer tijd te winnen op de 5000m dan op de 500m.... Friesinger en Klassen zijn ook geen echte 5000m-rijdsters dus daar zou ze meer winst kunnen boeken en de schade op Sablikova beperkenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als ze nog beter kan sprinten, kan ze meer verliezen op de 5000 m..
denk misschien top 5. de chinese en koreaanse dames zijn er niet ivm aziatische spelen.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is natuurlijk wel zo. Beter haar energie sparen voor het wk allround en gaan trainen op het doseren op de lange afstanden. Maar goed wat zouden haar ambities op lange termijn zijn lange baan of sprinten? Ze is geen Friesingerquote:Op zondag 14 januari 2007 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n verspilde energie he... als topper meedoen aan een toernooi waar je niks kunt winnen... dat bedoel ik dus met doseren... Wust kent haar grens niet en die zou Kemkers moeten aangeven.. Kun je wel zeggen dat het van belang is voor haar 500m op allround-toernooien maar het blijkt dit weekend dat ze het daar niet meer op verliest
Nee dat niet maar als je Klassen/Friesinger vaak ziet op de sprinttoernooien kunnen die ook in de top 3 komen. Ik schat Wust ongeveer op hetzelfde niveau op de 1000 meter.quote:
lijkt mij ook. het is niet zozeer de fysieke belasting die het vermoeiend maakt, maar de mentale belasting van weer een belangrijke wedstrijd.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is natuurlijk wel zo. Beter haar energie sparen voor het wk allround en gaan trainen op het doseren op de lange afstanden. Maar goed wat zouden haar ambities op lange termijn zijn lange baan of sprinten? Ze is geen Friesinger![]()
Ja, de allroundsters Friesinger, Klassen en Wüst zouden top 3 kunnen schaatsen.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef Remzz het volgende:
Top 3 lijkt mij
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:13 schreef tong80 het volgende:
Ich dagte nicht iek ( Mubleblodurbel hubsjov ? ) konte gwonnen nur ich bin en icek denke dass ik ben so hofentlich
Gelukkig kan Maalderink op hetzelfde niveau Duits.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:13 schreef tong80 het volgende:
Ich dagte nicht iek ( Mubleblodurbel hubsjov ? ) konte gwonnen nur ich bin en icek denke dass ik ben so hofentlich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |