lijkt mij ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
schema klopte van geen kanten, zwak van Kemkers dat ie dat niet toegeeft... dat ze een oplopend schema rijdt is tot daar aan toe maar dit was in het begin jojo'en
Cindy gaat naar Hamar!quote:The next international competition for Canadian Long Track Speed Skaters will be the World Sprint Championships in Hamar, Norway, on January 20 and 21. Cindy Klassen, Kristina Groves and Shannon Rempel will represent Canada as they finished first, second and third respectively in the sprint portion (500m and 1000m) of the Canadian Single Distances Championships. Mike Ireland, Denny Morrison and Brock Miron will represent Canada on the men’s side. At the World Sprints, the 500m and 1000m distances will each be raced two times over the course of two days to determine the fastest athletes on ice.
ja, inderdaad, waar hebben we het eigenlijk overquote:Op zondag 14 januari 2007 13:35 schreef Bartoli het volgende:
dat kramer die titel nu maar pakt voor nederland. En Sablikova is wel europees kampioene maar 2e en 3e is ook gewoon goed.
Echt vlak rijden is ook echt iets wat je met de jaren leert natuurlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
wust heeft volgens mij nog nooit geprbeerd vlakker te rijden, dat zal ook meegespeeld hebben.
denk dat ze toch veel druk van sablikova voelde en er daarom zo dicht mogelijk bij wilde blijven en zich daarmee nog iets meer opgeblasen heeft dan normaal.
toen ze zo snel startte, dacht ik al het niet goed kon gaan. zeker toen ze na een paar rondjes al zeiden datr ze begon te vertrekken (ik lag zonder direct beeld op tv, dus il luisterde alleen)quote:Op zondag 14 januari 2007 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het mooiste is dat de meesten hier en mensen als Veldkamp dit gewoon zien aankomen vandaag maar dat de echte betrokkenen zoals Kemkers en Wust dat dus niet doorhebben
quote:Dankers clocked six minutes and 31.90 seconds pulling away from the American with about four laps to go. Hendrick clocked 6:33.94 while Justin Warsylewicz of Regina was third in 6:40.67. Steven Elm of Red Deer, Alta., was fourth, Lucas Makowsky of Regina fifth, Neal Zaluski of Moose Jaw, Sask., seventh and Jay Morrison of Fort St. John, B.C., eighth.
?It was a great race, we really battled each other and didn?t worry about the time,? said Dankers, fifth at the Olympics in the 5,000. ?When I passed him he responded but he didn?t have enough to come back. I didn?t know what to expect from him in the race because he?s been a bit inconsistent this season. But I have to rank this among my most satisfying moments for sure. He?s a guy that detests losing.?
Morrison won the 500 in 37.22 with Elm second in 37.26 and Hendrick third in 37.47. Zaluski was fourth, Makowsky sixth, Warsylewicz seventh and Dankers ninth.
In the overall standings after two of four events, Hendrick leads at 76.864 points, Dankers is second at 77.630 and Elm third at 77.634. Warsylewicz is fourth at 77.817, Makowsky fifth at 78.173, Morrison sixth at 78.789 and Zaluski seventh at 79.156.
denk dar kramer het ook nog moeilijk krijgt. fabris is beter op de 10 als vorig jaar, en kramer minder goedquote:Op zondag 14 januari 2007 13:35 schreef Bartoli het volgende:
dat kramer die titel nu maar pakt voor nederland. En Sablikova is wel europees kampioene maar 2e en 3e is ook gewoon goed. als Ireen nu op de lange afstanden wat anders opbouwt dan had ze het makkelijk gewonnen. Dus een langzamere start en dan proberen te versnellen ipv snel starten en niet meer vooruitkomen op het laatst. Maar 3/100 verschil is wel erg zielig idd
davis niet?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:41 schreef Remzz het volgende:
Van de tijden in het Noord Amerikaanse toernooi hoeven Kramer en Fabris niet bang van te worden.
Is in Milwaukee trouwens
[..]
Fabris gaat nooit sneller zijn dan Kramer op de 10.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
denk dar kramer het ook nog moeilijk krijgt. fabris is beter op de 10 als vorig jaar, en kramer minder goed
Ja iddquote:Op zondag 14 januari 2007 13:44 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Ze rijden allebei een rondje teveel![]()
je zou ook niet verwachten dat kramer maar 0,13 verliest op fabris op de 1500quote:Op zondag 14 januari 2007 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fabris gaat nooit sneller zijn dan Kramer op de 10.
Dat eerder dan dat Fabris een seconde of meer gaat pakken op Kramer op de 10.000.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
je zou ook niet verwachten dat kramer maar 0,13 verliest op fabris op de 1500
Wat verwacht je van Cindy op 't WK Sprint?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:40 schreef Mirri het volgende:
Remzz..Cindy gaat niet naar Heerenveen voor de wereldbeker helaas, maar wel naar Turijn en Erfurt..
Zo, dat heb ik even uitgezocht zojuist, dat ik dat niet eerder heb gedaan..
Muller denkt dat Ervik onder de 6 minuten kan op de 5km in SLC.quote:
Ah okeequote:Op zondag 14 januari 2007 13:40 schreef Mirri het volgende:
Remzz..Cindy gaat niet naar Heerenveen voor de wereldbeker helaas, maar wel naar Turijn en Erfurt..
Zo, dat heb ik even uitgezocht zojuist, dat ik dat niet eerder heb gedaan..
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:51 schreef sturky100 het volgende:
het zou wat zijn als fabris een geweldige tijd neerzet en wint van verheijen....
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Muller denkt dat Ervik onder de 6 minuten kan op de 5km in SLC.
Ik zou het eigenlijk niet weten..quote:Op zondag 14 januari 2007 13:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Cindy op 't WK Sprint?
Jepquote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef Mirri het volgende:
Oh trouwens, iemand zei dat Wust het WK sprint niet ging rijden, maar ze zei toch in het interview er iets over???
Gaat ze het gewoon doen?![]()
Ze gaat proberen om een hele sterke 500m te rijden en vindt zichzelf een outsider.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:56 schreef Mirri het volgende:
Oh trouwens, iemand zei dat Wust het WK sprint niet ging rijden, maar ze zei toch in het interview er iets over???
Gaat ze het gewoon doen?![]()
als haar 1000 goed loopt kan het top 10 zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 13:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze gaat proberen om een hele sterke 500m te rijden en vindt zichzelf een outsider.
Ik vind dat zo'n verspilde energie he... als topper meedoen aan een toernooi waar je niks kunt winnen... dat bedoel ik dus met doseren... Wust kent haar grens niet en die zou Kemkers moeten aangeven.. Kun je wel zeggen dat het van belang is voor haar 500m op allround-toernooien maar het blijkt dit weekend dat ze het daar niet meer op verliestquote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als haar 1000 goed loopt kan het top 10 zijn
Aan de andere kant, als ze nog beter kan sprinten, kan ze meer verliezen op de 5000 m..quote:Op zondag 14 januari 2007 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n verspilde energie he... als topper meedoen aan een toernooi waar je niks kunt winnen... dat bedoel ik dus met doseren... Wust kent haar grens niet en die zou Kemkers moeten aangeven.. Kun je wel zeggen dat het van belang is voor haar 500m op allround-toernooien maar het blijkt dit weekend dat ze het daar niet meer op verliest
Top 3 lijkt mijquote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je naar haar concurrentie kijkt valt er voor Wust op het moment meer tijd te winnen op de 5000m dan op de 500m.... Friesinger en Klassen zijn ook geen echte 5000m-rijdsters dus daar zou ze meer winst kunnen boeken en de schade op Sablikova beperkenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als ze nog beter kan sprinten, kan ze meer verliezen op de 5000 m..
denk misschien top 5. de chinese en koreaanse dames zijn er niet ivm aziatische spelen.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is natuurlijk wel zo. Beter haar energie sparen voor het wk allround en gaan trainen op het doseren op de lange afstanden. Maar goed wat zouden haar ambities op lange termijn zijn lange baan of sprinten? Ze is geen Friesingerquote:Op zondag 14 januari 2007 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n verspilde energie he... als topper meedoen aan een toernooi waar je niks kunt winnen... dat bedoel ik dus met doseren... Wust kent haar grens niet en die zou Kemkers moeten aangeven.. Kun je wel zeggen dat het van belang is voor haar 500m op allround-toernooien maar het blijkt dit weekend dat ze het daar niet meer op verliest
Nee dat niet maar als je Klassen/Friesinger vaak ziet op de sprinttoernooien kunnen die ook in de top 3 komen. Ik schat Wust ongeveer op hetzelfde niveau op de 1000 meter.quote:
lijkt mij ook. het is niet zozeer de fysieke belasting die het vermoeiend maakt, maar de mentale belasting van weer een belangrijke wedstrijd.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is natuurlijk wel zo. Beter haar energie sparen voor het wk allround en gaan trainen op het doseren op de lange afstanden. Maar goed wat zouden haar ambities op lange termijn zijn lange baan of sprinten? Ze is geen Friesinger![]()
Ja, de allroundsters Friesinger, Klassen en Wüst zouden top 3 kunnen schaatsen.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef Remzz het volgende:
Top 3 lijkt mij
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:13 schreef tong80 het volgende:
Ich dagte nicht iek ( Mubleblodurbel hubsjov ? ) konte gwonnen nur ich bin en icek denke dass ik ben so hofentlich
Gelukkig kan Maalderink op hetzelfde niveau Duits.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:13 schreef tong80 het volgende:
Ich dagte nicht iek ( Mubleblodurbel hubsjov ? ) konte gwonnen nur ich bin en icek denke dass ik ben so hofentlich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |