Jawel, maar ik hoop echt dat het kwartje nu is gevallen bij d'rquote:Op zondag 14 januari 2007 13:10 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het wel erg zielig voor Ireen trouwens![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:12 schreef Ericr het volgende:
Respect dat Wust al voor de camera durft te komen.
14 seconden klinkt inderdaad ook een groter verschil dan het zou kunnen zijn. Als je verwacht dat je directe tegenstander maximaal niet onder de 7 minuten komt (wie verwacht nou 6:58?) en je jezelf wel een 7:10 toerekent (wat niet onrealistisch is als je 7:12 rijdt in een mislukte race), dan kan ik me voorstellen dat je daar niet erg veel bedreiging in ziet.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:11 schreef Ambrosius het volgende:
Niet zo gek natuurlijk, ze zei vanmorgen nog "die Sablikova kan een aardige 5 km rijden, maar in principe mag het niet meer fout".
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:12 schreef Ericr het volgende:
Respect dat Wust al voor de camera durft te komen.
Viel me ook meteen op, dacht al waarom loopt die gast zo hard.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:15 schreef Mirri het volgende:
Godver, zag je die vent in die blauwe trui die rende Ireen voorbij en gingen foto's maken..![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:15 schreef sturky100 het volgende:
leuk he, ze praat huilend, ze zet haar zonnebril en loopt weg als een kerel
nee, ik lette alleen op Ireenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:15 schreef Mirri het volgende:
Godver, zag je die vent in die blauwe trui die rende Ireen voorbij en gingen foto's maken..![]()
schema klopte van geen kanten, zwak van Kemkers dat ie dat niet toegeeft... dat ze een oplopend schema rijdt is tot daar aan toe maar dit was in het begin jojo'enquote:Op zondag 14 januari 2007 13:13 schreef Remzz het volgende:
En toch ze zegt wel dat ze niet langzamer had kunnen starten maar volgensmij is ze ergens van 33.2 naar 32.9 naar 33.4 ofzo gegaan. Ik denk dan dat ze dat rondje gewoon niet had meoten versnellen.
nou, kom opquote:Op zondag 14 januari 2007 13:15 schreef sturky100 het volgende:
leuk he, ze praat huilend, ze zet haar zonnebril en loopt weg als een kerel
ik zat me daar ook onwisj aan te ergerenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:15 schreef Mirri het volgende:
Word mooi toernooi denk ik: Klassen, Friesinger, Sablikova en Wust gaan het uitmaken.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef IJsVogel het volgende:
Het is wel makkelijk praten over hoe ze had moeten rijden.
Ze heeft een goed toernooi gereden met wat ruimte voor verbetering in Thialf straks
Op naar de 10k
Het mooiste is dat de meesten hier en mensen als Veldkamp dit gewoon zien aankomen vandaag maar dat de echte betrokkenen zoals Kemkers en Wust dat dus niet doorhebbenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef IJsVogel het volgende:
Het is wel makkelijk praten over hoe ze had moeten rijden.
tuurlijk was ze dan ook ingestort maar niet zo diep als nu, dan had ze rondjes 35 geredenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:17 schreef Mirri het volgende:
Maar wat zei Ireen aan het begin:
"Als ik minder snel had gestart, was ik mezelf ook tegengekomen aan het slot"
Blijkbaar was dit de beste manier, en zij zal het zelf wel het beste weten..
Onwisj.quote:
Jij blijft echt een rare meid af en toe.... dit moet juist motiverend werken... dat je niet wilt falen net als Wustquote:Op zondag 14 januari 2007 13:23 schreef Mirri het volgende:
Merkwaardig:
Het feit dat Ireen net geen kampioen is geworden, werkt demotiverend voor mij mbt mijn schoolexamenweek volgende week. Morgen zeer belangrijk natuurkunde-examen; vanmorgen had ik er nog onwijs zin in en nu denk ik: fuck it.![]()
Echt net alsof ik voel wat Ireen voelt, misschien als Kramer straks kampioen wordt, dat het dan weer beter gaat..
Ja, inderdaad, Klassen!!! Ik moet en zal erbij zijn in Heerenveen...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Word mooi toernooi denk ik: Klassen, Friesinger, Sablikova en Wust gaan het uitmaken.
Als Ireen het zegt..quote:Op zondag 14 januari 2007 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
tuurlijk was ze dan ook ingestort maar niet zo diep als nu, dan had ze rondjes 35 gereden
om de 1ste plaats is de spanning zo goed als wegquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:49 schreef sturky100 het volgende:
[quote]
Op vrijdag 12 januari 2007 14:37 schreef Hankster het volgende:
maar opzich is nog niet alle spanning uit het dames toernooi, en dat is mooi
Maar bij de heren ben ik echt benieuwd wat er dadelijk gaat gebeuren
Heb je eignelijk nog kaarten kunnen krijgen?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:24 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, Klassen!!! Ik moet en zal erbij zijn in Heerenveen...![]()
![]()
![]()
Desnoods kijk ik vanuit de Zambonigarage
die kerel wist het altijd mooi te zeggen!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:22 schreef Ericr het volgende:
Ids Postma heeft altijd gelijk, die zei altijd dat het toernooi pas over was na de laatste afstand. Zelfs als hij mijlenver voorstond op de concurrentie.
Ik weet niet hoor, ze heeft natuurlijk wel baanrecords gereden...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Klassen toch niet genoeg inhoud heeft nu om op een baan zoals Heerenveen met meer luchtweerstand als Calgary succesvol te zijn
toch dus niet zo heel ergquote:Op zondag 14 januari 2007 13:26 schreef Hankster het volgende:
[..]
om de 1ste plaats is de spanning zo goed als weg
Nee geen kaarten, we gaan het anders doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb je eignelijk nog kaarten kunnen krijgen?
Er komt trouwens ook nog een world cup in Heerenveen sprint wel maar wie weet doet Cindy mee op de 1000 meter
Voor Turijn had ze wel een jaar vol en hard getraind dus toen had ze die inhoud wel. ik vraag het me nu echt afquote:Op zondag 14 januari 2007 13:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ze heeft natuurlijk wel baanrecords gereden...
En in Turijn werd ze ook kampioen op de 1500 m..
Ik denk dat het niet zo zeer te maken heeft met de baan deze keer, maar wel met haar vorm. Ze moet gewoon even beter rijden, anders zou ze zelfs in Calgary geen wereldkampioen kunnen worden.
Als dat zo is, zal ze er zeker zijn met de wereldbeker.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:29 schreef sturky100 het volgende:
doet klassen volgende week ook mee?
Bij een world cup(en zeker sprint) kun je vaak op de dag zelf gewoon naar Heerenveen toe en daar kaartjes kopen.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee geen kaarten, we gaan het anders doen.![]()
Ja, ik ben me bewust van de mogelijkheid dat Cindy weleens zou kunnen starten met die wereldbeker, maar dat wordt pas kort van tevoren bekend, en in dat geval moet ik nog kaartjes kopen.
Ik vraag het me ook af, zie andere topics, ik zit me onwijs kwaad te maken over haar "slechte" tijden..niet zo slecht eigenlijk..even goed als Nesbitt zo;n beetje.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor Turijn had ze wel een jaar vol en hard getraind dus toen had ze die inhoud wel. ik vraag het me nu echt af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |