quote:Op zondag 14 januari 2007 12:55 schreef Vork het volgende:
Alles kunnen is dus weer niet mogelijk in de sport. Jammer voor Wüst, maar dit is wel een heel mooi voorbeeld van hoe mooi pijnlijk sport kan zijn.
Inderdaad. Wat een debielen, in het begin van de race al zeggen dat het niet meer mis kan gaan. Halverwege zag ik het allang gebeuren dat ze naar de 36'ers zou gaan waardoor het krap zou worden, maar Dijkstra en herswman, wat een lachwekkend duo.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wust verspeelt het gewoon, mag ik even lachen om de absolute stomme verbazing bij de commentatoren die er al op hadden gerekend dat ze wel even zou winnen
och, zij had haar Olympisch goud..laat Sven dan nu z'n titel dan maar winnen. Blijft het verlanglijstje tussen hun twee toch nog even langquote:Op zondag 14 januari 2007 12:56 schreef Mirri het volgende:
Maarja, we zagen Sablikova aankomen, vorig jaar al...op de Spelen, net naast het podium.
Maar dit....had ik echt niet verwacht, ongelofelijk..arme Ireen![]()
Ze reed een goede 5 km, Sablikova reed belachelijk goed.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wust moet duidelijk nog leren een 5K te rijden. Dat kan wel even duren.
Dit was Frank Snoeksquote:Op zondag 14 januari 2007 12:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een debielen, in het begin van de race al zeggen dat het niet meer mis kan gaan. Halverwege zag ik het allang gebeuren dat ze naar de 36'ers zou gaan waardoor het krap zou worden, maar Dijkstra en herswman, wat een lachwekkend duo.
Omdat ze te hard ging?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:57 schreef Remzz het volgende:
Wat baal ik, echt wat jammer
Maar idd helemaal haar eigen schuld.
ja, maar ik ben in ruim 7 minuten weer een aantal jaar ouder gewordenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:58 schreef Ericr het volgende:
Kan Wust alleen maar sterker van worden, goed voor het leerproces.
Dat is puur op wilskracht en met de weet van het feit dat ze VOL moest gaan om nog een kansje te maken.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:59 schreef sturky100 het volgende:
Wat ik vreemd vindt is dat wust toch nog wist te versnellen naar 36.1, de laatste ronde
Pijnlijke momenten zijn wat mij betreft eigenlijk ook de mooiste momenten binnen de sport. Nouja op de zware crashes met dodelijke afloop na dan. Maar zo'n race als net doet bij de een pijn, omdat er altijd een ander is die op een of andere manier een geweldige prestatie neerzet. Dat is in heel veel gevallen met elkaar verbonden.quote:
Wust had nooit 14 seconden mogen verliezen. Als ze niet die rondjes 32 had gereden had ze hem tenminste onder de 36 kunnen houden. Ze moet het niveau Groenewold wel kunnen hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Omdat ze te hard ging?
Sablikova reed gewoon buitenaards...onder de 7 minuten![]()
klopt maar als Wust gewoon rondjes 34 rijdt in de eerste ronde klapt ze nooit zo hard in elkaar hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 12:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Omdat ze te hard ging?
Sablikova reed gewoon buitenaards...onder de 7 minuten![]()
Rip aan de nabestaanden dan maar.quote:
Wust heeft meer potentie op de 5000m als Marja Vis maar ze moet gedoseerd leren rijdenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze reed een goede 5 km, Sablikova reed belachelijk goed.
Als Wust maar 1 sec boven Vis eindigt, is het een goede race voor haar.
Maar ze ging idd te hard in het begin..Ze heeft nooit leren schema rijden, helaas. Dat had ze niet nodig, tot nu toe.![]()
quote:
Ja..klopt helemaal. Maar ze is nog erg jong, en ze heeft nog nooit schema gereden, ook op de OS startte ze voor de rest.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wust heeft meer potentie op de 5000m als Marja Vis maar ze moet gedoseerd leren rijden
daar heeft ze toch geen kont te zoeken vind ik... Ze moeten haar eens duidelijk maken om prioriteiten te stellen.... haar 500m is niet goed genoeg om op een WK Sprint mee te kunnen doen...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:54 schreef sturky100 het volgende:
Ze krijgt volgende week een herkansing, wk sprint
Ik vind het ook altijd prachtig om naar te kijken en hoe hij het uitlegt jaquote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijke analyse van Veldkamp![]()
![]()
Idd, dat heeft ie wel vaker gedaan, van die creatieve vergelijkende beelden..quote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijke analyse van Veldkamp![]()
![]()
die laatste ronde was echt een uiterste krachtsinspanning....quote:Op zondag 14 januari 2007 13:06 schreef sturky100 het volgende:
Had wust die voorlaatste ronde ook niet laag in de 36 kunnen rijden?
36.2 5:59.66 4200m.
36.9 6:36.60 4600m.
36.1 7:12.73 5000m.
Ireen zei het toch niet zelf?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Och, ze is verkouden ..... flikker toch op, eigen schuld, hulde aan de ander.
Waarom altijd die excuses als iemand net niet heeft gewonnen?
Tsja, wat kun je er verder over zeggen he?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Kemkers is ook maar een beetje aan het zeveren nu....
Ja idd hij wil het niet neeleggen bij Wust. Maar de records van Wust en Sablikova liggen 9 seconden uit elkaar dus eigenlijk zou hij het wel zich aan moeten trekken.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Kemkers is ook maar een beetje aan het zeveren nu....
Ja hij kan d'r ook niet openlijk afvallen natuurlijk maar dit vind ik toch een beetje gezwets hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 13:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tsja, wat kun je er verder over zeggen he?![]()
En die zijn beiden gereden vorig jaar in Calgary...dus idd goed vergelijkbaar..quote:Op zondag 14 januari 2007 13:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja idd hij wil het niet neeleggen bij Wust. Maar de records van Wust en Sablikova liggen 9 seconden uit elkaar dus eigenlijk zou hij het wel zich aan moeten trekken.
Hij had idd wel wat kunnen zeggen over haar belabberde opbouw...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hij kan d'r ook niet openlijk afvallen natuurlijk maar dit vind ik toch een beetje gezwets hoor
Ook Wust had hier gewoon rond de tijd van Groenewold kunnen rijden als ze gedisciplineerder had geschaatst.... verhaal van Kemkers geloof ik niet zo...quote:Op zondag 14 januari 2007 13:09 schreef Denewar het volgende:
die sablikova respect! heeft niets met Ireen te maken. Die reed gewoon normaal, maar die sablokova tien sec voor op renate, 12 op pechstein en 14 op ireen. poeh
Niet zo gek natuurlijk, ze zei vanmorgen nog "die Sablikova kan een aardige 5 km rijden, maar in principe mag het niet meer fout".quote:Op zondag 14 januari 2007 13:10 schreef Vork het volgende:
Zo te zien niet zo best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |