En dat kan Wust niet zo goed maar ik denk dat ze nu zo hard op haar bek is gegaan dat dit een hele wijze les isquote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
tja... je moet ook een keertje kunnen verliezen toch? respect voor Sablikova
Ongelooflijkquote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sablikova rijdt 6.58
Wust startte furieus en te snel en kwam uit op 7.12.73Goud
dat zal inderdaad wel gebeuren, maar ik vind dat altijd zo'n onzin! ze is ook maar een mens hoor...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef sturky100 het volgende:
Nou krijgt wust iedereen over haar heen
daarom, ik denk dat ze er uiteindelijk een hele wijze les uit kan trekkenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat kan Wust niet zo goed maar ik denk dat ze nu zo hard op haar bek is gegaan dat dit een hele wijze les is
joah, ik vreesde het al toen Sablikova klaar was. Maar och, gewoon stabiel blijven rijden...maar nee, ze heeft niet al te veel geleerd van gisterquote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe krijgt ze het voor elkaar...
Het blijft een geweldige sportvrouw maar dit zag iedereen gisteren al aankomen... Wust vliegt er gewoon standaard veel te hard in...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef sturky100 het volgende:
Nou krijgt wust iedereen over haar heen
Ach ja, als Friesinger gewoon had meegedaan had ze ook gewoon gewonnen. Toch een beetje 'best of the rest' tournooi zo.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:54 schreef Ericr het volgende:
Ach het is maar een EK, ook al is het wel het mooiste EK van de laatste jaren.
zo'n 14 seconden..quote:Op zondag 14 januari 2007 12:54 schreef borisz het volgende:
Hoeveel voorsprong had ze ?
Dan nog had ze zich niet zo moeten opblazen...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:55 schreef Ericr het volgende:
Sablikova rijdt een superrace, zo slecht is de tijd van Wust niet gelet op haar 5K mogelijkheden.
Wust moet duidelijk nog leren een 5K te rijden. Dat kan wel even duren.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan nog had ze zich niet zo moeten opblazen...
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:55 schreef Vork het volgende:
Alles kunnen is dus weer niet mogelijk in de sport. Jammer voor Wüst, maar dit is wel een heel mooi voorbeeld van hoe mooi sport kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |