quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:25 schreef Rib-i het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Rib-i op 11-01-2007 13:26 ]
we bellen nu ook via de kabelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat heeft UPC met een telefoonaansluiting te maken?![]()
Appels en peren toch.. kabel.. ADSL.quote:
quote:
quote:Terra Modena 198
A high-tech single-cylinder motorbike that is beautifully designed, powerful, suitable for both the road and the track and fitted with the very best in terms of the materials used and the quality of its components. Technology and design are born of a unique Italian motor industry tradition: the shape of the 198 forms one clean line, from its front nose to its slim tail-end. Its energy is immediate expressed in the dynamic interplay of lines.
The heart of Terra Modena 198 is a single-cylinder that is light, powerful, doesn't vibrate and runs smoothly. Every input is eagerly met with a precise and emphatic response: it is easy and fun when just taking a ride, but with more than enough grit to satisfy those who believe that it's the bends in the road that make riding a motorbike worthwhile. Created to provides a superior driving pleasure. A mark of uncompromising engineering.
Technical Features
Engine: 4-stroke single-cylinder, liquid cooled, bore and stroke 98 x 59.6, 449.6cc, compression ratio 13:1, twin overhead camshaft with 4 titanium valves, cascade gear timing system, separate lubrication system with two pressure pumps and one scavenge pump, horsepower n/a, maximum torque n/a.
Fuel supply: indirect injection, diameter of throttles 48mm, fuel tank capacity 8.5Lt (including 1Lt fuel reserve).
Ignition: digital electronic.
Electrics: 12 V- 9Ah battery.
Clutch: wet multiple hydraulically operated plates.
Transmission: 6-gear.
Suspension gear: Ohlins upside-down front suspension fork with 46mm diameter rods and adjustable compression, rebound and pre-stressing. Rear swinging fork and Ohlins 46mm single shock absorber fitted with inert gas cartridge and separator piston.
Wheels: Marchesini, in cast aluminium, front 3.5”x17”; rear 5.5”x17”.
Tyres: Dunlop Sportmax D 270 front 120/70 ZR 17, rear 180/55 ZR 17.
Breaks: Brembo, front 320 mm floating disc and caliper radial-mounted with 4 pistons; rear 220 mm fixed disc and floating caliper with 1 piston.
Measurements and weight: length 2150 mm; width 830 mm; height 1185 mm (without mirrors); axle base 1448 mm; saddle height 890 mm; min. height from ground 260 mm; steering angle 26°; min. weight (without fuel) approx. 120 Kg.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Fok! Motorclub [SC Deel 637] Onbekend wat hier moet komen :P
Aldus bvvt![]()
![]()
quote:FIRM
I-Tea is a “networked” company: design and production are entrusted to external companies, each one of them excelling in its own specific field of activity. The engine was designed by Piero Ferrari's company HPE, and the gearbox by 2000 Engineering, the company that developed the first electronic transmission in Formula One. The same is true of all the other components: I-Tea is thus a centre in which high quality components are designed, produced and assembled without the need for investments in production equipment or machinery. The business's value consists in its industrial property and its management of projects that are delegated to external organisations but which I-Tea manages as if they were functions within a single company.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Goede op man!
![]()
Wak merk. http://www.terramodena.com/moto/index.php
Was mij nog onbekend.![]()
[..]
Appels en peren toch.. kabel.. ADSL.![]()
Ben bezig jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hoe ga je dan creatief in je relatie zijn?![]()
Maaarrrrrrr koffiekoekje is ook makkelijk.
VERZIN HIER DAN EEN NIEUWE GEDENKWAARDIGE QUOTE MET JE LOLLERBAKKUS!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben bezig jaMoest eerst Ondeugend nog toevoegen
![]()
Gedenkwaardige quotes staan trouwens niet in de wiki
Van het weekend maar ff bij mijn ouders lullen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef Roderick2085 het volgende:
mijn ma zei dat ie ergens zat... zit ie dus aan de andere kant van de kamer
geen wonder dat ie geen verbinding vond
![]()
![]()
Hij ligt al zooo fokking plat die ie hem helemaal moet wegdrukken om nog platten te kunnenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:53 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
WasdanouweervooreenrarehoudingTis niet dat ie aan het driften is ofzo
Hij wrapt daar net een bocht in! !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:53 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Hoe weet je dat.. zit er geluid bij de foto?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:53 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Een SM pooser movequote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:53 schreef hicham het volgende:
[[url=http://www.terramodena.com/ilmondo/galleries/Terra%20Modena%20in%20Action/alex003.jpg]afbeelding][/url]
En dan maar stiekem denken dat er een mysterieuse hunk onder dat helmpje schuilt!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.. zit er geluid bij de foto?![]()
Maar ja, beetje jammer dat een al vele jaren gewaardeerd journalist als Alan Cathart ..
[afbeelding]
..geen supermotor stijl kan rijden.![]()
Die andere pics in de bochten ook.. t'e zielig.![]()
[afbeelding]
Terecht een donker vizier met die oude kop.[/pimber]
Laten we hopen dat Terra Modena niet voor de fotosessie hoefde te betalen.![]()
AARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
Look at me!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
AARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
quote:
Kratjuhquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:22 schreef kratjuh het volgende:
Weekend!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond flink zuipen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kutopdracht
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van het weekend maar ff bij mijn ouders lullen.![]()
![]()
Om te kunnen bellen via de kabel van UPC hebt u een abonnement op het UPC Standaardpakket Radio/TV nodig. U kunt gewoon met uw huidige telefoontoestel en –nummer blijven bellen. Het enige wat u nodig hebt is een modem. En die wordt gratis geleverd bij het installatiepakket.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben bezig jaMoest eerst Ondeugend nog toevoegen
![]()
Gedenkwaardige quotes staan trouwens niet in de wiki
Vaak ligt het het aan de klant, onduidelijke procedures, of een verkeerd begin met aanvragen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:24 schreef Roderick2085 het volgende:bij ons hebben de idioten dus waarschijnlijk een fout gemaakt met het telefoonnummer...
m'n ma belt net (ik had vanmiddag al in totaal dik een half uur in de wacht gestaan).. ons nummer gaat dus niet overgezet worden, "want als het eenmaal is aangevraagt kunnen we daar niks maar aan veranderen"![]()
morgen maar ff die shit afmaken, want op een of andere vage reden kan ik niet bij het 'beheer' op hun site inloggen... en moet nog ff de router fixen, nu zit iedereen dus nog vrolijk via chello te internetten
quote:
Die mag onderhand aan de rollator stijlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.. zit er geluid bij de foto?![]()
Maar ja, beetje jammer dat een al vele jaren gewaardeerd journalist als Alan Cathart ..
[afbeelding]
..geen supermotor stijl kan rijden.![]()
Die andere pics in de bochten ook.. t'e zielig.![]()
[afbeelding]
Terecht een donker vizier met die oude kop.[/pimber]
Laten we hopen dat Terra Modena niet voor de fotosessie hoefde te betalen.![]()
ja, ze had het erover dat het bij de aanvraag niet goed gegaan was... m'n ma zegt dat ze heeft gezegt dat ze d'r nummer wou behouden... misschien zijn ze er alleen vanuit gegaan dat het een kpn nummer was ofzo... hoe dan ook... het is kutquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vaak ligt het het aan de klant, onduidelijke procedures, of een verkeerd begin met aanvragen.
BVVT weet er alles van denk ik.![]()
Maar succes en sterkte.![]()
[..]
![]()
Lees je nog steeds bij, of ben je alweer toevallig in de buurt.![]()
![]()
En nu snel opruimen hier.... net nog wel ff aan lego gedaan. Liev blokje hor.![]()
![]()
[afbeelding]<whaaaah!>
Motorvoertuigen techniek gedaan ofzo?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vaak ligt het het aan de klant, onduidelijke procedures, of een verkeerd begin met aanvragen.
BVVT weet er alles van denk ik.![]()
Maar succes en sterkte.![]()
[..]
![]()
Lees je nog steeds bij, of ben je alweer toevallig in de buurt.![]()
![]()
En nu snel opruimen hier.... net nog wel ff aan lego gedaan. Liev blokje hor.![]()
![]()
[afbeelding]<whaaaah!>
.............. U wordt met de dag labielerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wist je dat ik elke werkdag maar een minuut of 15 bij je vandaan ben ..
/stalker
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
/stalker
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel ..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
.............. U wordt met de dag labieler
Nog even en we kunnen aftellen voor een hatseflatsbats-meetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
.............. U wordt met de dag labieler
Zolang die jongen mij 'U' blijft noemen, blijft die kans nihil ..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen aftellen voor een hatseflatsbats-meet
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zolang die jongen mij 'U' blijft noemen, blijft die kans nihil ..
Vet tofquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
/stalker
Jottem!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen aftellen voor een hatseflatsbats-meet
Is goed joh gaan wij wel even hatsenflatsenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:23 schreef -XX- het volgende:
f
[..]
Jottem!!!
Meedoen meedoen! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is goed joh gaan wij wel even hatsenflatsen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Dat is een vet goed idee!
[afbeelding]
Dus jij ben die kerel die hier elke dag op de bank zitquote:
Basterdsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
Fok it.. sta me helemaal letterlijk in het zweet te werken in de keuken.. tussendoor douchen.. en gaaan .. [afbeelding]
Vanochtend al speciaal verse groenten gehaald bij de supermarkt.![]()
En wilde het timen dat het precies klaar was als ze een voet op de drempel zette...
Krijg ik net een sms van vriendinnetje dat ze ietsje later is, omdat haar zakenlunch verlaat was,
en het bovendien viergangen groot was.. en ze daarom voooorlopig geen honger heeft..............
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dus jij ben die kerel die hier elke dag op de bank zit![]()
Opgezwollequote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:51 schreef -XX- het volgende:
Gekke gerrit!!!! je wilt te graag, gekke gerrit het is beter dat je chillt vandaag....![]()
Bléh!![]()
![]()
Opgezwollequote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:51 schreef -XX- het volgende:
Gekke gerrit!!!! je wilt te graag, gekke gerrit het is beter dat je chillt vandaag....![]()
Bléh!![]()
![]()
Stuur ik jou romantisch een liedje ga je hier een beetje teksten postenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:51 schreef -XX- het volgende:
Bléh!![]()
![]()
Jeetje, hoe sentimenteelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stuur ik jou romantisch een liedje ga je hier een beetje teksten posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shttt zeg dat nou nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stuur ik jou romantisch een liedje ga je hier een beetje teksten posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Shttt zeg dat nou nietNu weten ze dat we intieme teksten uitwisselen!
![]()
antwoord staat hieronder:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]bij ons hebben de idioten dus waarschijnlijk een fout gemaakt met het telefoonnummer...
m'n ma belt net (ik had vanmiddag al in totaal dik een half uur in de wacht gestaan).. ons nummer gaat dus niet overgezet worden, "want als het eenmaal is aangevraagt kunnen we daar niks maar aan veranderen"![]()
morgen maar ff die shit afmaken, want op een of andere vage reden kan ik niet bij het 'beheer' op hun site inloggen... en moet nog ff de router fixen, nu zit iedereen dus nog vrolijk via chello te internetten
Ik heb van horen zeggen dat je zo een antwoord krijgtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]bij ons hebben de idioten dus waarschijnlijk een fout gemaakt met het telefoonnummer...
quote:
woepie, volgens mij krijg ik zo antwoordquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat je zo een antwoord krijgt
Reaal .. St Laurensstraat ..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:25 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Welk bedrijf ?
* -XX- gaat stiekem uit school bespieden!
Bank?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dus jij ben die kerel die hier elke dag op de bank zit![]()
quote:
Ehh, moet het nummer van chello terug naar KPN soms??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
net met m'n reactie doet fok weer vreemd...
maar tnx![]()
morgen nog maar eens een keer bellenm'n ma wou al langs de kpn winkel...
het maakt toch in principe niet uit dat het chello abbo nog loopt? (moet nog opgezegt worden)ff sporten
laatste keer voorlopig hier
in engeland maar weer wat leuks zoeken
Woeh!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Reaal .. St Laurensstraat ..
[..]
Bank?
Is het alweer over met die ander?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:14 schreef kratjuh het volgende:
/stalker
Jaja, het warmequote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
Fok it.. sta me helemaal letterlijk in het zweet te werken in de keuken.. tussendoor douchen.. en gaaan .. [afbeelding]
Vanochtend al speciaal verse groenten gehaald bij de supermarkt.![]()
En wilde het timen dat het precies klaar was als ze een voet op de drempel zette...
Krijg ik net een sms van vriendinnetje dat ze ietsje later is, omdat haar zakenlunch verlaat was,
en het bovendien viergangen groot was.. en ze daarom voooorlopig geen honger heeft..............
[afbeelding]
En zelfs met plaatjes er bij moet ik nadenkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Grappig dat je dit plaatje post Pepijn, dat is bij mij namelijk ook losgeschoten... iets met vliegwiel en metalen plaat oid. Hij had het inderdaad over die spoelen en zulks[/onthulling
]
Jij was toch die zondagsrijdende midlifecrisisnicht met de ultiieme sleutelhok harley?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:48 schreef passmailer het volgende:
![]()
zijn jullie nou nog niet uitgelult over die brommers van jullie
Dat is op talpaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef -XX- het volgende:
Damn!![]()
Eens een interessant programma op televisie!
Hebben ze het er af geknikkerd![]()
Anatomy for beginners..![]()
Relkloon van hichamquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:57 schreef passmailer het volgende:
whahahahahahah in 1 keer goed flikkertje
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Reaal .. St Laurensstraat ..
[..]
Bank?
Zou kunnen,maar denk het niet het heeft te weinig stylquote:
Jaaaaa, maaaaaaaaar als hicham denk "ik doe precies wat ze niet van me verwachten". Dan zou t em kunnen zijn... hummmm.... [/zinloze_speculatie]quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zou kunnen,maar denk het niet het heeft te weinig styl![]()
Flikkertje tegen bazziek zeggendie heeft zo een bon voor z'n bakkus
![]()
Ik kom net thuis, is mijn vriendin bapau aan het maken (rundergehakt)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:28 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, een overheerlijk broodje bapao.. was' em alweer vergeten. [/sub]![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nu is het jouw beurt om ongesteld te doen
als het je niet interesseert, klik er dan niet opquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:48 schreef passmailer het volgende:
![]()
zijn jullie nou nog niet uitgelult over die brommers van jullie
Mieter op keutelface!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:57 schreef passmailer het volgende:
whahahahahahah in 1 keer goed flikkertje
Op tijd, net als ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben er ook weer lekker snel bij zie ik
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het je niet interesseert, klik er dan niet op
of in je eigen taalgebruik: tyf op kneus
Ik ook niet, BazzieK welquote:
Beter laat dan nog laterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Frysland trekt ook ten strijde zij het wat laat
![]()
![]()
Ohja hier vergeten te melden, goedgekeurdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ook niet, BazzieK wel![]()
[..]
Beter laat dan nog later
Hoe is het, goedgekeurd
Op tijd opstaan that isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja hier vergeten te melden, goedgekeurd![]()
Nu de komende weken regelmatig nog wat kleine dingen regelen zoals pasjes, kleding enz om te wennen aan het buiten komen en dan 29 januari beginnen![]()
Zitten we weer lekker op een lijnquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nu de komende weken regelmatig nog wat kleine dingen regelen zoals pasjes, kleding enz om te wennen aan het buiten komen en dan 29 januari beginnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
Ohja, ipv goedbedoelde advies![]()
te geven zal ik je eerst feliciteren
[afbeelding]
Damn, dit is uhmmm best ghey
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehh, moet het nummer van chello terug naar KPN soms??
feliquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
Ohja, ipv goedbedoelde advies![]()
te geven zal ik je eerst feliciteren
[afbeelding]
Damn, dit is uhmmm best ghey
Ik heb nu een proefabo van @home op telefoon. Op 1 januari zou mijn telefoonverbinding in orde zijn en voor 1 maart moet ik opzeggen. Ik heb tot nu toe geen telefoonsignaal van @home. Mailtje gestuurd waarin ik had gelegd dat ik zo niet kan testen werd beantwoord met: Onze telefonische helpdesk staat u graag tewoordquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]dat is de bedoelding...
in het 'aanvraagformulier' staat ook bij aansluitnummer ons huidige telefoonnummer, lijkt me dan dus dat ze dat over moeten zetten...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nu een proefabo van @home op telefoon. Op 1 januari zou mijn telefoonverbinding in orde zijn en voor 1 maart moet ik opzeggen. Ik heb tot nu toe geen telefoonsignaal van @home. Mailtje gestuurd waarin ik had gelegd dat ik zo niet kan testen werd beantwoord met: Onze telefonische helpdesk staat u graag tewoord
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nu een proefabo van @home op telefoon. Op 1 januari zou mijn telefoonverbinding in orde zijn en voor 1 maart moet ik opzeggen. Ik heb tot nu toe geen telefoonsignaal van @home. Mailtje gestuurd waarin ik had gelegd dat ik zo niet kan testen werd beantwoord met: Onze telefonische helpdesk staat u graag tewoord
Denken wij hiermee grappig te zijn meneer?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tjeh, waren ze maar net zo slim als wij
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denken wij hiermee grappig te zijn meneer?![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denken wij hiermee grappig te zijn meneer?![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef Rib-i het volgende:
Batterij van de laptop is bijna leeg en ik ben te lam om de oplader te pakken
Trusten menschen [afbeelding]![]()
kun je wel lachen maar is gewoon doodserieus hoorquote:
Welke ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is het alweer over met die ander?![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
U disresepecteert me door een vraag ongeroerd te laten
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:04 schreef kratjuh het volgende:
Kwaak ook weer ff uitgelaten op z'n favoriete plek ..
De A2 tussen A'dam en Vinkeveen ..
Beste Helpdesk, ik heb de nieuwste Flash player, maar de Klik & Klets demo doet het nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:12 schreef bvvt het volgende:
Bij dat schitterende product wat ik ondersteun kun je op elk gewenst moment je nummer laten "porteren".
Is dat gratis bij het vaste maandtarief van 12,95 met onbeperkt gratis bellen?quote:Lite.
Eigenlijk gebruikt u internet hoofdzakelijk voor uw e-mail. Okee, af en toe even surfen of wat informatie van een website plukken. Heel goedkoop dus en... twee uur gratis surfen, per maand.
Ik heb weekend en ben zo wegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beste Helpdesk, ik heb de nieuwste Flash player, maar de Klik & Klets demo doet het niet
..... wat moet ik doen?![]()
Zal het igg uitdraaien en morgen naar pappie en mammie meenemen.
Kunnen ze altijd jou bellen als er wat is. Die wil je niet als klant. Noobs.![]()
![]()
Ik neem aan dat ze nog steeds kunnen internetten via 12Move .. even inbellen en tikkenbetalen..
![]()
Edit.![]()
[..]
Is dat gratis bij het vaste maandtarief van 12,95 met onbeperkt gratis bellen?![]()
Overwerk.![]()
![]()
Als je accu gewoon normaal laadde kan ik mij niet voorstellen dat het losschiet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:44 schreef worldpimber het volgende:
Grappig dat je dit plaatje post Pepijn, dat is bij mij namelijk ook losgeschoten... iets met vliegwiel en metalen plaat oid. Hij had het inderdaad over die spoelen en zulks[/onthulling
]
Het is echt een werk - huishouden relatie. Zij vindt dat ze zich te pletter werkt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef worldpimber het volgende:
Jaja, het warme [afbeelding] gevoel tussen jullie begint al weg te ebben...![]()
Nu is het jouw beurt om ongesteld te doen
Ferrari heeft er weinig mee te maken. In ieder geval al helemaal niet met het design.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
Nog een opmerking over de OP
Schoenmaker blijf bij je steunzool, Ferrari moet zich niet met motoren bemoeienWat een lilluk hok
Dat heb ik met Chello ook altijd.... de helpdesk mailen kan.. maar zin heeft het niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:21 schreef Rib-i het volgende:
Aprilia Rotax heeft de research al gedaan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Motorvoertuigen techniek gedaan ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn....... nu al een boze klant... voor jou is het antwoorden zonder na te denken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:58 schreef bvvt het volgende:
Ik heb weekend en ben zo weg
u mag het zelf uitzoeken
Was getekend - de HELLpdesk
Kost je 2 seconden.![]()
![]()
Dan maar bellen, en gelijk die BVVT van de HELLpdesk in een kwaad daglicht stellen.![]()
Haha!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:01 schreef Roderick2085 het volgende:weg voor wb's manier van een motor klaarstomen voor en periode stilstand
![]()
En dan toch nog 1 ding vergeten.![]()
Irritante zin bij deze post.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aprilia Rotax heeft de research al gedaan.![]()
wat vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Damn....... nu al een boze klant... voor jou is het antwoorden zonder na te denken.
Kost je 2 seconden.![]()
![]()
Dan maar bellen, en gelijk die BVVT van de HELLpdesk in een kwaad daglicht stellen.![]()
![]()
[..]
Haha!![]()
En dan toch nog 1 ding vergeten.![]()
Irritante zin bij deze post.![]()
mijn gs'je moet nog maar ff afwachten of ie schone olie krijgt... no way dat ik minimaal 11 euro per liter ga betalenik bestel nog wel een kannetje bij louis
denk niet dat louis op tijd leverd, dus hij doet het maar lekker met z'n oude olie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel forte I en II gekochtook een duur grapje, maar goed...
moet ook wat vaker m'n bandenspanning controleren![]()
voor: 1,6 -> 2,3
achter: 1,9 -> 2,6
allebei 0,1 hoger dan aanbevolen, aangezien ik ook las dat je bandenspanning wat hoger moest als je hem langer wegzette
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Roderick2085 op 13-01-2007 14:41:01 ]
Andere velgen, had een hele boel gescheeldquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
Nog een opmerking over de OP
Schoenmaker blijf bij je steunzool, Ferrari moet zich niet met motoren bemoeienWat een lilluk hok
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aprilia Rotax heeft de research al gedaan.![]()
Bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of is het echt zo simpel?
Ben wel benieuwd of hij werkt![]()
quote:
quote:
quote:mijn gs'je moet nog maar ff afwachten of ie schone olie krijgt... no way dat ik minimaal 11 euro per liter ga betalenik bestel nog wel een kannetje bij louis
denk niet dat louis op tijd leverd, dus hij doet het maar lekker met z'n oude olie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Spoiler.
![]()
Pleur er anders gewoon 15W40 van de Aldi in. Dat is mineraal en goed genoeg.![]()
Kan je ook alles 100% doen, en dus verversen als je terug komt.![]()
For less money.
quote:wel forte I en II gekochtook een duur grapje, maar goed...
![]()
![]()
quote:allebei 0,1 hoger dan aanbevolen, aangezien ik ook las dat je bandenspanning wat hoger moest als je hem langer wegzette
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk werkt het.. met alle karterhelften zonder pakking en maar 1 boutje vast.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Bij deze![]()
Of is het echt zo simpel?
Ben wel benieuwd of hij werkt
En van binnen is het qua versnellingsbak en koelsysteem helemaal leeg. Empty shell.![]()
![]()
Dit wasde enige manier waarop alles in het krat paste.Automatische procedures werken goed, mits deze niet onderbroken worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:14 schreef Roderick2085 het volgende:middag
geweldige oplossing van de helpdesk voor het probleem met het telefoonnummeropzeggen en opnieuw aanvragen
Zo ontving ik dus een bestelling van Louis dubbel omdat mensen zich er mee gingen bemoeien.
En dat terwijl ik alles op tijd afbesteld had, en dit bevestigd was door die Duitsers.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het.. met alle karterhelften zonder pakking en maar 1 boutje vast.
En van binnen is het qua versnellingsbak en koelsysteem helemaal leeg. Empty shell.![]()
![]()
Dit wasde enige manier waarop alles in het krat paste.
niks vergeten dusquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt Forte gekocht...................
![]()
![]()
quote:[..]
@Spoiler.
![]()
hmm, heeft aldi ook olie... ik zat al te denken of ik ergens anders goedkope olie kon halen... zal wel eens kijken, misschien heb ik daar nog wel tijd voorquote:Pleur er anders gewoon 15W40 van de Aldi in. Dat is mineraal en goed genoeg.![]()
Kan je ook alles 100% doen, en dus verversen als je terug komt.![]()
For less money.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sja, mijn ma was in eerste instantie al blij dat het installatiepakket kwam toen ik nog thuis wasquote:[..]
Tuurlijk werkt het.. met alle karterhelften zonder pakking en maar 1 boutje vast.
![]()
Dit wasde enige manier waarop alles in het krat paste.
[..]
Automatische procedures werken goed, mits deze niet onderbroken worden.
Zo ontving ik dus een bestelling van Louis dubbel omdat mensen zich er mee gingen bemoeien.
En dat terwijl ik alles op tijd afbesteld had, en dit bevestigd was door die Duitsers.![]()
![]()
Bedoel Lidl.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:41 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm, heeft aldi ook olie... ik zat al te denken of ik ergens anders goedkope olie kon halen... zal wel eens kijken, misschien heb ik daar nog wel tijd voor
Spijkers op laag water .. wat is genoeg..quote:niet genoeg?
Meer rijden.quote:![]()
Ziet er wel leuk uit he dat blok in het krat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik dacht ff die zet zo een blok in elkaar(op wat boutjes na)....
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bedoel Lidl.![]()
Zal wel iets van 6 euro voor 5 liter zijn.
Voldoet in ieder geval aan alle eisen.
En ik kan mij niet voorstellen dat er in goedkope olie al de voor koekblikken gebruikelijke friction modifiers zitten die de natte koppeling laten slippen. Ik ga eens kijken wat de specs zijn straks.![]()
Spijkers op laag water .. wat is genoeg..![]()
Je vergeet gewoon helemaal niets.![]()
Meer rijden.![]()
![]()
jij had het over 15w40... volgens mijn wph moet er 10w40 in... weet niet of dat nog heel veel uitmaakt? of dat ze er ook 10w40 hebbenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke olie piccies's.![]()
SA olie ken ik trouwens helemaal niet. Zal wel alleen in Amerika verkocht worden.Ultra low end.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke olie piccies's.![]()
SA olie ken ik trouwens helemaal niet. Zal wel alleen in Amerika verkocht worden.Ultra low end.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:30 schreef hicham het volgende:
Pepijn, stop manipulating Roderick!
Borat is echt te erg soms
Mzzltov, verder kijken![]()
Volgens de Suzuki GS550 voorschriften moet er 10W40 in.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:27 schreef Roderick2085 het volgende:
Jij had het over 15w40... volgens mijn wph moet er 10w40 in... weet niet of dat nog heel veel uitmaakt? of dat ze er ook 10w40 hebben
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:30 schreef koffiekoekje het volgende:
NSFM Leuke olie piccies.Die vlinder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt nog mee. Maar toch even replyen, dan weet je dat ik je gelezen heb.quote:
Een half uurtje is altijd wel te vinden. En het is een goede daad.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:37 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
weet niet eens of ik volgende week nog tijd heb ervoor
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens de Suzuki GS550 voorschriften moet er 10W40 in.
Volgens de Yamaha XJ550 voorschrijften moet er 20W40 in.
Ik heb er 20W50 in.Start voortreffelijk, reVt geweldig, geen olieverbruik.
![]()
Maar 10W40 is universeler in het temperatuurbereik. Zie onderste chart.
[afbeelding]
Dus onder de 5 graden moet je die gebruiken.![]()
En een fraxtie dunner bij de start, maar dat is echt verwaarloosbaar. Zeker bij een motor op leeftijd.
Terug naar de olie van de Lidl. Het blijkt ondertussen een andere dan voorheen.
Het voordeel is dat deze zelfs synthetische toevoegingen heeft, en van een modernere kwaliteit is.
Er zit alleen geen keur voor natte platenkoppelingen op. Dus het is niet zeker dat je platen er van gaan slippen.
Ik ga de gok wel aan. Maar het gaat hier om jouw motor. Aan dit advies geen garantie.
Ik heb een kan gekocht..
Die vlinder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Valt nog mee. Maar toch even replyen, dan weet je dat ik je gelezen heb.![]()
[..]
Een half uurtje is altijd wel te vinden. En het is een goede daad.![]()
![]()
![]()
Boratwarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:30 schreef hicham het volgende:
Pepijn, stop manipulating Roderick!
Borat is echt te erg soms
Mzzltov, verder kijken![]()
Je moet natuurlijk er natuurlijk wel zelf in geloven dat je er tijd voor hebt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:34 schreef Roderick2085 het volgende:
ik zal komende week wel eens kijken
ik lurk elk woordquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:05 schreef kratjuh het volgende:
't Zal hier eens niet over motorolie gaan ..
Ja.. nou is ie stukquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Master of de lurkers jaahhh so true!![]()
Narigheid zeg ik je... NARIGHEID!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wie is stuk!
HET TOPIC!
JA HET IS TE STIL!![]()
Dat schaaft mijn hart!![]()
narigheid? dat moeten we hier niet hebbenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Narigheid zeg ik je... NARIGHEID!!!
ow..... nou... dan ga ik maar...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
narigheid? dat moeten we hier niet hebben
Ja daar zitten we op de wachten narigheid! Heerlijk vullende gevoel van een geschaafd hart.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Echt hoor.. ECHT! SERIEUS!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jaja in winkel beleef je nogeens watquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:54 schreef -XX- het volgende:
Trouwens!
Dat omgewaaide bord dichtbij Winkel kwam door een kleine tornado.
Serieus!
Vet veel kassen zijn kapot gegaan, en een paar huizen helemaal tot bijna aan voet kapot gewaait!![]()
Wel mooi op een afstandje jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jaja in winkel beleef je nogeens wat![]()
Die wervelwindjes zijn egt superrelaxd btw![]()
Huh, dus je hebt hem gezien maar je weet nu pas dat het een wervelwindje wasquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wel mooi op een afstandje ja![]()
2km..PUH!
Nee ik heb em niet gezienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Huh, dus je hebt hem gezien maar je weet nu pas dat het een wervelwindje was![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee ik heb em niet gezien
Ik was er niet!
Maar paar dagen van te voren had ik het hier nog wel over een tornado![]()
Ik kan weer voorspellen!
INEENS HEB JE HET
Ik word weervrouw!HA!
Kunnen we binnen kort nog eens wat poser pics van je verwachten?! of hoe zit datquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee ik heb em niet gezien
Ik was er niet!
Maar paar dagen van te voren had ik het hier nog wel over een tornado![]()
Ik kan weer voorspellen!
INEENS HEB JE HET
Ik word weervrouw!HA!
Dan word ik vet beroemd!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Heel nederland rekent op je![]()
![]()
Maar waar kwam die 2km ineens vandaan dan![]()
Kben al beroemdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan word ik vet beroemd!
En dan ga ik FOK Mc in het nieuws zettenEn dan worden jullie ook vet beroemd.
En dan zijn we vet tof.
Enzo he. HA!![]()
Ik ben al vet tofquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan word ik vet beroemd!
En dan zijn we vet tof.
Enzo he. HA!![]()
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kben al beroemd![]()
![]()
![]()
maaruh jah dan ga je net als piet paulusma op bezoek bij mensen, en dan ga je elke keer zeggen dat je naar de FOK!MC gaat
Owjaquote:
Dat word een kijkcijfer kanon!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
En dan zitten jullie aan tafel met zijn alle, M&m's te eten.
En dan kom ik interviewen!
En dan komt bazzie binnen met een geweer voor de kijkcijfers!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik was laatst nog uit in alkmaarheel even
was VET RUSTIG!
in JOys ofzo?
Ja, zou er een danszaal zijn boven..quote:
BazzieK is al vetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan word ik vet beroemd!
En dan zijn we vet tof.
Enzo he. HA!![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 03:24 schreef Rib-i het volgende:
Hola, zondag meld post
[..]
BazzieK is al vet [afbeelding]
quote:Op zondag 14 januari 2007 03:24 schreef Rib-i het volgende:
Hola, zondag meld post
[..]
BazzieK is al vet [afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:53 schreef BazzieK het volgende:
It's all about trustquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
Hij kan zelf ook iets slopen heH.
quote:Het is echt een werk - huishouden relatie. Zij vindt dat ze zich te pletter werkt.![]()
En ik moet wassen, drogen, strijken, stofzuigen, boodschappen, en het eten + de afwas doen.
Het wordt niet gewaardeerd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
Schoenmaker blijf bij je steunzool
De tweede helft van 2006 een ander huis kopen, de tweede helft van 2007 schat ik...quote:Op zondag 14 januari 2007 09:14 schreef worldpimber het volgende:
Nog plannen om ooit nog meer dan Nick erbij te nemen of vind je het wel goed zo trouwens?
Voor het concert van King Diamond in Nederland moest ze nog een morning after pil halen.quote:En dan bedoel ik niet per se met deze salsadanseres
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:06 schreef -XX- het volgende:
Goeiemorgen prinsjes![]()
![]()
Hoe lekker weer is het hier in het aangename dorpje?
HEEL LEKKER!![]()
Toch maar een zijspan kopen, pleur ik Nick en zijn twee vriendjes er in.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef hicham het volgende:
Damn right wat een lekker weertje zegStraks maar in fully leather stanna
quote:
quote:
Ik zou zo op de motor springen.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:wordt er niet gemeet met dit lekkere weer
![]()
Als je zelf maar geen schade hebt.quote:gister helpen verhuizenbank van ruim 2,5 m. lang
paste niet in de lift...en ze wonen nu op 13 hoog
bank zat paar keer klem in het trappenhuis
![]()
Idd, sowieso ben je na sport, supersport, motorscooter, cross, sm, tweetakt, brik en minibike wel weer toe aan wat nieuws heHquote:Op zondag 14 januari 2007 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch maar een zijspan kopen, pleur ik Nick en zijn twee vriendjes er in.
Nu kan ik niet gaan rijden.![]()
Niet met de Fok!MC neehquote:Op zondag 14 januari 2007 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wordt er niet gemeet met dit lekkere weer
![]()
Altijd leuk verhuizenquote:gister helpen verhuizenbank van ruim 2,5 m. lang
paste niet in de lift...en ze wonen nu op 13 hoog
bank zat paar keer klem in het trappenhuis
![]()
Als donderslag bij heldere hemelquote:Op zondag 14 januari 2007 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je zelf maar geen schade hebt.
owkeejjquote:
iddquote:Altijd leuk verhuizenWasmachine en koelkast met totaal geen vastpakmogelijkheden van 4 hoog naar beneden sjouwen door een smal trappenhuis
bank had wat schrammen opgelopenquote:Als donderslag bij heldere hemel
Je hebt er al een smiley bij geedit![]()
Idd, something that I never had.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:48 schreef hicham het volgende:
Idd, sowieso ben je na sport, supersport, motorscooter, cross, sm, tweetakt, brik en minibike wel weer toe aan wat nieuws heH
Je kan toch lelijk naar beneden vallen met zo'n bank boven je.quote:Als donderslag bij heldere hemel
Ik dacht dat ik die smiley al had aangeklikt.quote:Je hebt er al een smiley bij geedit![]()
Ach ja, tree voor tree. Genoeg tijd om uit te rusten. Maar ik weet nu wie ik moet bellen.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idden dan hadden zij ook nog een amerikaanse koelkast dubbele deur met ijsmachien
Indo's in weelde, only in Arnhemquote:Op zondag 14 januari 2007 11:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dan hadden zij ook nog een amerikaanse koelkast dubbele deur met ijsmachien
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was zowiezo niet handig om de kamer uit te lopen, gelijk allemaal juichende ventjes dat mijn koffie eindelijk op is.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht dat ik die smiley al had aangeklikt.![]()
Kwam na het handenwassen terug om mijn lenzen in te doen.. No smiley.![]()
![]()
Het was zowiezo niet handig om de kamer uit te lopen, gelijk allemaal juichende ventjes dat mijn koffie eindelijk op is.![]()
![]()
When does the hurting stopquote:Op zondag 14 januari 2007 11:38 schreef hicham het volgende:
Hahaha, -XX- door de bocht
http://www.youtube.com/watch?v=rK6mughvEfY&NR ...
http://www.youtube.com/watch?v=MhMKGtRM8gM ...
.... ........
quote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
De tweede helft van 2006 een ander huis kopen, de tweede helft van 2007 schat ik...![]()
[..]
Voor het concert van King Diamond in Nederland moest ze nog een morning after pil halen.
Too much info?![]()
Anders was ze volgende maand bevallen.![]()
Hihi. als ik nu een motor had ..quote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef hicham het volgende:
Damn right wat een lekker weertje zegStraks maar in fully leather stanna
http://www.youtube.com/watch?v=VSP9N0aXm5Y&mode=related&search=quote:Op zondag 14 januari 2007 11:38 schreef hicham het volgende:
Het ratje!quote:Op zondag 14 januari 2007 11:38 schreef hicham het volgende:
...
....
.......
...........
.... ........ [afbeelding]
Je kledingquote:Op zondag 14 januari 2007 15:35 schreef -XX- het volgende:
Net weer even gebromt!
Filmpjes![]()
Geluid moet je er bij denken!
http://video.google.nl/videoplay?docid=6378104734839486767
tuf tuf terug
http://video.google.nl/videoplay?docid=235716557907591387
![]()
Weet je hoe hard het waaideIk werd gewoon weg gewaait daar...
maar dat komt vast door me balonnenpak!!![]()
Doen ze het nu?
Een noob moet in noob kleding.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je kleding![]()
Voor de rest rij je wel soepel weg![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een noob moet in noob kleding.Anders ga je jezelf voorliegen
![]()
![]()
![]()
Lekker hoor een dame in leer ..quote:Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een noob moet in noob kleding.Anders ga je jezelf voorliegen
![]()
![]()
![]()
Dat moet ook nog kunnen als ik 46 ben.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:21 schreef worldpimber het volgende:Majah, jij profiteert wel weer lekker van deze situatie
Stiekem nog 30 keer van de glijbaan gaan op je 46ste![]()
quote:
quote:alhoewel, 2006 = 2007 en 2007 = 2008?![]()
Neeeej, al had ik soms meer sex zonder relatie, laten we er maar voor gaan.quote:Je praat er iig niet omheen met slechte alibi's.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig ding, allemaal bliksemflitsen over de kuip, zijn pak en helm. Maar doorrijden..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef ikookhier het volgende:terug
![]()
[afbeelding]`t veldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Sowieso schrijf je zo.
NoHHhhHHquote:Op zondag 14 januari 2007 15:58 schreef worldpimber het volgende:
-XX-, doe wat aan je kleding inderdaad... nNnnooooOOOooohh choppergirlie![]()
http://www.youtube.com/results?search_query=Oruchuban+Ebichu+&search=Search![]()
Winkelquote:
't Veld is kapot door een klein briesjequote:
Hentai fanaten zijn kansloze rukkertjesquote:Op zondag 14 januari 2007 16:35 schreef -XX- het volgende:
NoHHhhHHhentai fanaat!
![]()
Als je hentai kijkt moet je niet die tekenstyle kiezen! Die is vet wasted![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:18 schreef Worldbeater het volgende:
Net onderweg naar huis met de auto door die doordraaier met 140 km/u, haal ik een 100 km/u rijdende volledig in special paint gepimpte YZF en rijder in op de rechtbaan.
Wat sommige toch op de motor doen.. is dat genieten.
Misschien was ie wel gewoon aan't chillen/moe en wilde die even relaxed naar huis rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig ding, allemaal bliksemflitsen over de kuip, zijn pak en helm. Maar doorrijden..![]()
Of naar zijn vriendin en zich voorbereiden op een flinke bonkpartij![]()
![]()
Was wel leuk om even te zienquote:Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
't Veld is kapot door een klein briesje![]()
[..]
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
NooOHh, tog niet de winkel van sinkel heH?![]()
Wat zeg ik, hatseflats![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef ikookhier het volgende:terug
![]()
[afbeelding]Arghhhhh ik zie hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naast de sporthal
? !!
Sowieso schrijf je zo.
ik heb geen idee waar ik was in winkelquote:Op zondag 14 januari 2007 16:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Arghhhhh ik zie hetnaast de sporthal
? !!
![]()
Ik kan me niet goed orrienteren uit welke positie/straat die foto is gemaakt!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar ik was in winkel![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
't Veld is kapot door een klein briesje![]()
[..]
Hentai fanaten zijn kansloze rukkertjesMaar dit tekenfilmpje is echt vunzig, was er niet zelf naar opzoek
ik ging winkel uit dus op het bord staat winkel verderop is er een rontonde. Dussquote:Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik kan me niet goed orrienteren uit welke positie/straat die foto is gemaakt!![]()
[afbeelding]
Dat bordje stond daar winkel op of stond je al in winkel
Dus je reed daarna een dijk te gemoetquote:Op zondag 14 januari 2007 17:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik ging winkel uit dus op het bord staat winkel verderop is er een rontonde. Duss
ik ging naar rechts maar niet naar linksquote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dus je reed daarna een dijk te gemoet![]()
Als je dan naar rechts ging!
En daarna naar links!
Zag je mij stuntelen![]()
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik ging naar rechts maar niet naar linkszonde had ik mooi even kunnen lachen
![]()
ZIJN PIEMOL!quote:Op zondag 14 januari 2007 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, tree voor tree. Genoeg tijd om uit te rusten. Maar ik weet nu wie ik moet bellen.
The muscles from Arnhem.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Je bent toch niet de sloot in gewaaid hè?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:35 schreef -XX- het volgende:
Net weer even gebromt!
Filmpjes![]()
tuf tuf terug
![]()
Doen ze het nu?
Had je de deur weer eens dicht?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:58 schreef worldpimber het volgende:
-XX-, doe wat aan je kleding inderdaad... nNnnooooOOOooohh choppergirlie![]()
http://www.youtube.com/results?search_query=Oruchuban+Ebichu+&search=Search![]()
WELNEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 14 januari 2007 18:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had het niet eens gezienJullie vrouwen zien ons echt alleen als stukken vlees he
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 18:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
WELNEEEEEEEEEEE
Stukken vlees met geld en technische handen! !!!
En een harde gummiknuppel, toch BazzieK ?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
WELNEEEEEEEEEEE
Stukken vlees met geld en technische handen! !!!
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En een harde gummiknuppel, toch BazzieK ?
Die karretjes met 4 van die kleine wieltjesquote:Op zondag 14 januari 2007 19:43 schreef kratjuh het volgende:
Karten
Dus echt karten he, met zo'n wagen. Niet dat jullie denken dat ik de wereld als mijn kartbaan beschouw ..
Sjaaheheh, die heddik laatste gepostquote:Op zondag 14 januari 2007 15:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=VSP9N0aXm5Y&mode=related&search=
Kan bijna niet erger ..
Nnnnoooo OOOoo ooohoH gek!quote:Op zondag 14 januari 2007 15:35 schreef -XX- het volgende:
Net weer even gebromt!
Filmpjes![]()
tuf tuf terug
![]()
Doen ze het nu?
Waaromquote:Op zondag 14 januari 2007 20:09 schreef BazzieK het volgende:
Morgen proefrijles met de auto [afbeelding]
NoOOhhh!! Ik jumpte em zo lang het bochtje! Zo met 2 wielen in de lucht!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Sjaaheheh, die heddik laatste gepost
Als je nou een fuckyou disclaimer erbij had gezet @ duplicate ...
[..]
Nnnnoooo OOOoo ooohoH gek!![]()
Ben je niet de sloot in gewaaid, hatseflats!
HA! Dat zou pas GEK zijn!!
Ben wel benieuwd hoe je die halve draai aan het einde van het weggetje heb gemaakt eik
Vandaag ziek van stanna teruggekomen, dus ik duik sow me bed weer in, NOoOOh !![]()
![]()
Dacht je zo onder het verslag(je) uit te komen!?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ben wel benieuwd hoe je die halve draai aan het einde van het weggetje heb gemaakt eik
Vandaag ziek van stanna teruggekomen, dus ik duik sow me bed weer in, NOoOOh !![]()
![]()
Jah tot zover het karten dus. Komen die kudtwijven weer niet opdraven, en om nou met z'n 2en over de kartbaan te knallen is ook weer zo remi.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die karretjes met 4 van die kleine wieltjesDie zo gieren in de bocht en met een grasmaaier motor achter een puch stoel! !
Dat is vet tof
HAVE FUN!
Waarschijnlijk waren ze bezig de auto te parkeren, je hebt toch wel rondgekeken op de parkeerplaatsquote:Op zondag 14 januari 2007 21:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah tot zover het karten dus. Komen die kudtwijven weer niet opdraven, en om nou met z'n 2en over de kartbaan te knallen is ook weer zo remi.
Tog wel bij verkeerschool de jan?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:09 schreef BazzieK het volgende:
succes... denk ikquote:Op zondag 14 januari 2007 20:09 schreef BazzieK het volgende:
noooOOooHhhhH, net nu je morgen zeker weer naar school moetquote:Op zondag 14 januari 2007 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben aan het bier van Bazziek bezig.![]()
![]()
ben jij al wakker?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:30 schreef lipje het volgende:
boefjes, wie is er laatst op de A13 gaan liggen, omdat ie nog nie wakker was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |