Zou ook best lullig zijn als je een niet-verrijdbare motormover zou makenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
Het tweede motorgerelateerde item om deze post te rechtvaardigen, is dat ik van het stevige frame, bovenplaat, en de wieltjes een verrijdbare motormover ga maken.
Zie t al helemaal voor mequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou ook best lullig zijn als je een niet-verrijdbare motormover zou maken
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou ook best lullig zijn als je een niet-verrijdbare motormover zou maken
Hmm.. ik dacht dat het een scooteryostie uit het brommertopic was van PUBquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef Rib-i het volgende:
Too much info voor de nieuwe die volgende week niet meer hier post
Wat weten we van crouton
/paranoia
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Zie t al helemaal voor meMotor er op ..... verdomme hij doet nie!
Mijn computer kastje
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef Rib-i het volgende:
Oy
Too much info voor de nieuwe die volgende week niet meer hier post
Wat weten we van crouton
/paranoia
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm.. ik dacht dat het een scooteryostie uit het brommertopic was van PUB
Dit was echter z'n eerste post op Fok!, paranoia gerechtvaardigd
*broadcast message*
Alle contact met deze nieuweling voorloopt vanaf nu via Rib-i [afbeelding]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dat!![]()
Ik zag voor me hoe hij werkte!![]()
LOL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja toch!![]()
Van voor mijn tijdquote:Muurbloempje
MF is al een hele tijd niet down geweest, ze heeft ons niet meer nodigquote:en Faithy
Paranoia vriendjequote:en Anita..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die post nog steeds stevig op de teller van Fok!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:15 schreef hicham het volgende:
Oh, wacht.. Muurbloempje is niet van voor mijn tijd. Dat was MissHobje... nog een slachtoffer op de teller erbij![]()
MissHobjequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:15 schreef hicham het volgende:
Oh, wacht.. Muurbloempje is niet van voor mijn tijd. Dat was MissHobje... nog een slachtoffer op de teller erbij
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een infiltrant is
AIVD is coming our way
Voor elke nieuwe die hier post is een foto van hem verplicht
of zijn moeder/zus
/kratjuh
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Frisse site met dat geel http://www.katmotoren.nl/ , beetje simpel verder.![]()
Check de goodies onder de accessories. 5 manieren om je salaris er snel doorheen te jagen.Stevig aan de prijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets met zusjes, moeders, plasmaschermen en wanneer ik niet thuis benquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat stond er dan Verdrietvaerder?![]()
Als jij Rietv bent dan wens ik je verder een goed leven. Ik heb niets persoonlijks tegen je maar ik ben wel loyaal naar de gasten die ik wel ken en ontmoet heb.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als jij Rietv bent dan wens ik je verder een goed leven. Ik heb niets persoonlijks tegen je maar ik ben wel loyaal naar de gasten die ik wel ken en ontmoet heb.
/einde mededeling
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor de uitleg
Ja, ik doe het onder de 30quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]Tweelingbroer
Only he gets al the chicks 30+![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door koffiekoekje op 11-01-2007 14:02:20 (Erg slechte edit) ]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:53 schreef bvvt het volgende:
Ja, ik doe het onder de 30
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had 'm ff niet door, maar wel tof dat Rib-i nu een kans heeft gehad z'n loyaliteit te tonen![]()
[..]
Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die foto die je postte lijkt wel erg M*rtie/m*rcy_symb*l, ik dacht dat je nooit had gemeet??
![]()
Zekersquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had 'm ff niet door, maar wel tof dat Rib-i nu een kans heeft gehad z'n loyaliteit te tonen
Dat is Zoolanderquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar die foto die je postte lijkt wel erg M*rtie/m*rcy_symb*l, ik dacht dat je nooit had gemeet??
Hij lijkt eng goed... met een beetje photoshop en een professioneel fotograaf... moest toch ff 3 keer kijken.quote:
Lijkt m*rty daar echt opquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij lijkt eng goed... met een beetje photoshop en een professioneel fotograaf... moest toch ff 3 keer kijken.![]()
Dat was idd wel ff een probleem ja. Te lang droog gestaan....quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen doe je het ná 30 jaar pas weer
![]()
[..]
Geen ideeWannuhpik seghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooo00oo0oHHH!!1!1!!1
Ik was er met 2 voeten ingelopen![]()
/-XX-![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wannuhpik segh
Nooo00oo0oHHH!!1!1!!1
Ik was er met 2 voeten ingelopen![]()
/-XX-
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Lijkt m*rty daar echt opdan was het bij deze iig toeval
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neh kweenie of die echt gelijkend is .. ga zelf maar een keer met de Bollen meeten
Wat bedoelde ondeugend nou met die partnerruil oid ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dat was idd wel ff een probleem ja. Te lang droog gestaan....
Foto uitwisseling van die betreffende partners - niet de IRL partners als je dat dachtquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat bedoelde ondeugend nou met die partnerruil oid ?
Wat is het verschil tussen "die betraffende partners" en "de IRL partners"quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
Foto uitwisseling van die betreffende partners - niet de IRL partners als je dat dacht![]()
Volgens mij heb je het al eerder over Zoolander gehad, dus jah.. kwartje van kloon valt iddquote:
Mijn kloon wordt niet gewaardeerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het al eerder over Zoolander gehad, dus jah.. kwartje van kloon valt idd
Maar waarom?Na Pimber en Rib-i vind jij het ook nodig om een relkloon te hebben?
Ik dacht nog:quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij was goed man
Ik had gereageerd, ik zag jouw post, gelijk mijn post weg editten
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik dacht nog:NooOOOOoooOOOoo !!!1!11!1
![]()
Hij denk t echt![]()
![]()
Hatseflats![]()
[/-XX-]
Ik vroeg me af of je kon registreren met een @live accountquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het al eerder over Zoolander gehad, dus jah.. kwartje van kloon valt idd
Maar waarom?Na Pimber en Rib-i vind jij het ook nodig om een relkloon te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |