Ja, je hebt georganiseerde reizen met de touringcar naar de Jaarbeurs. Onderweg een kopje koffie en soms ook nog een verkooppresentatie. Te boeken via de advertentie in de huis-aan-huiskrant.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:34 schreef Hik het volgende:
"Groepen" ?!![]()
Heb je nu ook al groepsreizen naar de vakantiebeurs?
Had je zelf iets eerder moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:50 schreef Douwe het volgende:
Kut Jag! Nu post flipsen een topic lang niet mee
Dan zal ik effe snel meezwaaien!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:55 schreef Douwe het volgende:
Ja! Doe maar
Of we baggeren dit gewoon even snel vol
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:29 schreef DutchTrain het volgende:
Vanwaar die trieste TI en PI
Je krijgt zelfs korting als je je van te voren aanmeldt
Precies, ik ben principieel! Dus ik ga hier ook geen, ik herhaal: géén tvp plaatsen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:50 schreef Douwe het volgende:
Kut Jag! Nu post flipsen een topic lang niet mee
Dat zijn er wel erg veel... zitten wel bijzondere tussenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:07 schreef k_man het volgende:
Zo... mijn Tunesië foto's staan hier: http://photos.yahoo.com/mail_k_man
Ja ik kom er niet meer zoveel.quote:
En waarom is datquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja ik kom er niet meer zoveel.![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:15 schreef Fogel het volgende:
Gaan jullie vannacht een beetje doorbikkelen en deze vol maken terwijl ik slaap?
Welterusten allemaal!
Ja geen idee eigenlijk, drukte denk ik...quote:
Je mag het zeggen als je ons zat bent hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk, drukte denk ik...
Nee hoor, das onzin.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag het zeggen als je ons zat bent hoor
Dat is pas reclame makenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:17 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n ouders zijn gisteren naar de vakantiebeurs geweest. Ze wilden meer weten over een reis naar de Lofoten, maar vonden de mensen bij de stand zo onaardig dat ze nu voor hetzelfde geld een rondreis door Zuid Afrika overwegen.
Leuk, k_man!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:07 schreef k_man het volgende:
Zo... mijn Tunesië foto's staan hier: http://photos.yahoo.com/mail_k_man
Ik weiger veel geld uit te geven voor nog meer drukte.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:55 schreef Fogel het volgende:
Goeie morgen allemaal! Wie gaat er vandaag naar de vakantiebeurs?
De mensen uit Noord Noorwegen die ik ben tegengekomen, waren inderdaad vrij direct. Maar ook erg open en vriendelijk en nemen een eenzame reiziger uit Holland graag op sleeptouw.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:01 schreef Fogel het volgende:
Mensen uit Noord-Noorwegen staan bekend als behoorlijk bot en rechtuit, dus als ze denken dat jullie ouders alleen maar met een camper volgeladen met aardappels en bier naar Noorwegen willen komen, dan gaan ze niet vriendelijk doen
Lofoten is trouwens wel een ERG mooi gebied!
Met Noord-Noren kan je ook goed drinken heb ik herhaaldelijk proefondervindelijk vastgesteldquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De mensen uit Noord Noorwegen die ik ben tegengekomen, waren inderdaad vrij direct. Maar ook erg open en vriendelijk en nemen een eenzame reiziger uit Holland graag op sleeptouw..
De mensen van die stand bij de vakantiebeurs waren gewoon Nederlanders. En het ging om een compleet verzorgde reis. Dus geen camper volgeladen met bier en aardappels. Dat is ook niks voor mijn ouders.
Ja ik snap ook niet goed dat je er (zoveel) voor moet betalen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:34 schreef Jaguarized het volgende: Ik weiger veel geld uit te geven voor nog meer drukte.![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:30 schreef Fogel het volgende:
Vandaag ook weer iedereen op de vakantiebeurs?![]()
Waar ga je naartoe, ivo?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Vakantiebeurs? Ik ga liever weg
Moet nu maar eens gaan inpakken. Zojuist de spullen die ik nodig heb voor vrienden aldaar op m'n externe HD gezet, straks de rest inpakken.
Vandochtend nog ff naar de Decathlon geweest, zie ik er net goede rugzakken tegen een dumpprijs liggen. Kan de nieuwe rugzak dus direct in gebruik genomen worden
ultra-ivo is een die-hard Oostblok gangerquote:Op zondag 14 januari 2007 23:27 schreef Bora-Bora het volgende:
Bedankt Fogel.
Het nabije oosten of het verre?
Ultra-ivo, hoe pak je dat aan met je harddisk dat 'ie tijdens het reizen zo weinig mogelijk schokken oploopt? Ben ik wel nieuwsgierig naar. Mogen dat soort dingen tegenwoordig nog in je handbagage, op een vlucht?
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef Fogel het volgende:
Ik neem de vaagste hardware mee die je kan bedenken (prototypes enzo). Had een hele weekendtas vol met kabels en hardware, waarvan sommige prototypes het uiterlijk hadden van landmijnen. Was geen probleem
De externe harddisk plemp ik gewoon in m'n handbagage verder niks bijzonders. Imagetank is wat kritsicher, daarvan heb ik er al eentje gesloopt voordat ik aan het begin van een fietstocht was. De tweede is te kritisch om 'm nog mee te nemen als 't niet moet. De interne voeding is vaak het probleem. Een volledig formaat harddisk lijkt me iets steviger. Een harddisk in combinatie met een forse fotouitrusting is meestal niet zo'n probleem, dat wordt gesnapt.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:27 schreef Bora-Bora het volgende:
Bedankt Fogel.
Het nabije oosten of het verre?
Ultra-ivo, hoe pak je dat aan met je harddisk dat 'ie tijdens het reizen zo weinig mogelijk schokken oploopt? Ben ik wel nieuwsgierig naar. Mogen dat soort dingen tegenwoordig nog in je handbagage, op een vlucht?
Jij ook al weerquote:Op zondag 14 januari 2007 23:50 schreef Bora-Bora het volgende:
Thx Douwe. Ik had nog niet gekeken in hoeverre de regels ingeperkt waren -afgezien van de vloeistoffen natuurlijk- dus ik dacht dat àlles een stuk strenger was geworden.
Marcb.
Ja ik bedenk me ook net met een schok dat het alweer ruim een jaar geleden is dat ik voor het laatst in een vliegtuig heb gezeten...(toen sleepte ik dat soort dingen indd ook gewoon mee). Nu krijg ik weer helemaaaaaaaaaaaaaal de reiskriebels!!! [afbeelding]
Een malletje er om heen maken van bubbeltjespapier.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had, maar dat is meer dan een jaar terug, geen moeite om mijn imagetank mee te nemen als handbagage. En dat is ook een soort externe hd.
Misschien een idee om dit te doen met een stel FOK!kers.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:40 schreef Hik het volgende:
Cool!![]()
Ik heb ooit wel eens met mijn studentenhuis (18 man) het idee gehad om ons aan te melden voor zo'n verkoopreisje naar Düsseldorf. Leek ons geweldig, met z'n allen in de bus tussen de bejaarden en de messensets. Het is er helaas nooit van gekomen...![]()
Ik post hier niet hoor, maar anders zou ik vragen of ze al eens in Argentinië geweest zijn...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:17 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n ouders zijn gisteren naar de vakantiebeurs geweest. Ze wilden meer weten over een reis naar de Lofoten, maar vonden de mensen bij de stand zo onaardig dat ze nu voor hetzelfde geld een rondreis door Zuid Afrika overwegen.
Mwah, heb een stevige cameratas, daar zat ie gewoon bij inquote:Op maandag 15 januari 2007 00:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een malletje er om heen maken van bubbeltjespapier.
Nu binnenkort? Is het daar niet behoorlijk fris, in dit seizoen?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:07 schreef ultra_ivo het volgende: De externe harddisk plemp ik gewoon in m'n handbagage verder niks bijzonders. Imagetank is wat kritsicher, daarvan heb ik er al eentje gesloopt voordat ik aan het begin van een fietstocht was. De tweede is te kritisch om 'm nog mee te nemen als 't niet moet. De interne voeding is vaak het probleem. Een volledig formaat harddisk lijkt me iets steviger. Een harddisk in combinatie met een forse fotouitrusting is meestal niet zo'n probleem, dat wordt gesnapt.
Dit keer ga ik trouwens maar een weekje, hou het dus ook beperkt tot Moskou en Nizhnij Novgorod.
Ben al een paar dagen bezig om iets op heel korte termijn te organiseren... alles hangt van de komende week af. Om geen pechvogels in te roepen, houd ik er nog maar even m'n mond over...quote:Op maandag 15 januari 2007 00:11 schreef marcb1974 het volgende:Jij ook al weer
Ik heb maar eens zitten kijken hoe ik wat geregeld krijg. Wil toch 3 keer dit jaar.
Dit keer gaan m'n schaatsen mee.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:19 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nu binnenkort? Is het daar niet behoorlijk fris, in dit seizoen?
En jouw hd's overleven het zo'n fietsreis dan gewoon??! Goed merk!
En toenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
Misschien dat ik in de zomer zes weken naar Londen ga. Je kan daar namelijk in een hostel werken. Als je daar dan 20 uur per week werkt heb je een slaapplek en maaltijden.
En ik zag het al helemaal voor me... Lucille als hosteleigenaar. Yvonne aan / achter de bar. UIO die het animatieprogramma verzorgt, Jag die mensen meeneemt op stadssafari om auto's te spotten, Douwe voor de kroegentocht, ultra_ivo voor de fietstochten en Hik bij de receptie voor alle vreemdsprakige gasten.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:28 schreef Lucille het volgende:
Misschien een idee om dit te doen met een stel FOK!kers.
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:57 schreef k_man het volgende:
Ik was bij Daimler Chrysler Nederland in het kader van een nieuwjaarsbijeenkomst voor SLK-rijders.
Uiteraardquote:
Hoop dat het je lukt hoor. Die jaren met obstakels zijn ook zeer irritant.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:27 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ben al een paar dagen bezig om iets op heel korte termijn te organiseren... alles hangt van de komende week af. Om geen pechvogels in te roepen, houd ik er nog maar even m'n mond over......we hebben net zoooo'n vervelend obstakelig jaar achter de rug, dat we nu wel 's wat anders willen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 07:51 schreef DutchTrain het volgende:
Ik las
[..]
En toen
[..]
En ik zag het al helemaal voor me... Lucille als hosteleigenaar. Yvonne aan / achter de bar. UIO die het animatieprogramma verzorgt, Jag die mensen meeneemt op stadssafari om auto's te spotten, Douwe voor de kroegentocht, ultra_ivo voor de fietstochten en Hik bij de receptie voor alle vreemdsprakige gasten.
En flipsen natuurlijk, op een poster aan de muur met reclame voor één of ander Argentijns reisbureau![]()
Geen rol in petto voor mij?quote:Op maandag 15 januari 2007 07:51 schreef DutchTrain het volgende:
Ik las
[..]
En toen
[..]
En ik zag het al helemaal voor me... Lucille als hosteleigenaar. Yvonne aan / achter de bar. UIO die het animatieprogramma verzorgt, Jag die mensen meeneemt op stadssafari om auto's te spotten, Douwe voor de kroegentocht, ultra_ivo voor de fietstochten en Hik bij de receptie voor alle vreemdsprakige gasten.
En flipsen natuurlijk, op een poster aan de muur met reclame voor één of ander Argentijns reisbureau![]()
Nee dank je, dat is vanaf begin volgende maand uitbesteedquote:
En DT neem de gasten mee op cultuurtocht?quote:Op maandag 15 januari 2007 07:51 schreef DutchTrain het volgende:
Ik las
[..]
En toen
[..]
Ohja das wel leuk spul idd.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:57 schreef k_man het volgende:
Hey Jag, gisteren heb ik nog wat exclusieve auto's gespot.![]()
Ik was bij Daimler Chrysler Nederland in het kader van een nieuwjaarsbijeenkomst voor SLK-rijders. Ze hadden daar onder meer staan: twee SLR 722 Edition, een 'gewone' SLR, twee Maybachs, een E63 AMG, een ML 63 AMG, een SLK 55 AMG, een SL 500, de nieuwe S-klasse en de CLS. En natuurlijk een berg SLK's op het parkeerterrein.
Eén van die SLR 722 en één van die Maybachs waren verkocht aan dezelfde persoon. Een aanschaf van in totaal circa 1,5 miljoen euro.
Ook een goedemiddag. Hoe is het daar?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeiemiddag vanuit Moskou
Ik vind dat je ons vanaf nu moet waarschuwen als je met zulke dingen bezig bent, dan kunnen wij nog snel boottochten/vlieg- en busreizen afzeggenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Zit ik gisteravond te kijken hoe duur het is om met diverse boten de trip vasteland - Corsica - Sardinië - Sicilië - vasteland te maken, blijkt de veerdienst tussen Messina en Calabrië (Sicilië - vasteland) een ongeluk te hebben gehad.
Ik gok de bovenstaande link.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er?
Ahhh, 10 graden Celsius en meer dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Lijkt op een typische Nederlandse winterdag.
Oh jee, er gaan zich nu een paar mensen diep schamen!quote:
Prima tochquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef Fogel het volgende:
Weersverwachting: de komende dagen valt er zo'n 40cm met sneeuw!
De winter is weer terug:D
Wat is er zo bijzonder aan deze? Behalve dat die ene krant vindt dat het bekend is? had er ook nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:06 schreef Fogel het volgende:
De springschans in Oslo (Holmenkollen) gaat in maart 2008 met de grond gelijk gemaakt worden! Volgens Aftenposten, is het de 3e meest bekende sportarena ter wereld (maar ze schrijven natuurlijk niet waar die informatie vandaan komt of wat er hoger op de lijst staat) http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article1604295.ece
Dus, als iemand hier plannen heeft om dat ding te bezoeken, dan moet je snel zijn (er komt uiteraard wel een nieuwe ervoor in de plaats)
Nope. Ik vind het trouwens wel vreemd dat je nog nooit van Holmenkollen gehoord hebt... jij bent zo ver ik weet/herinner de eerste persoon die er nooit van gehoord heeft.quote:
Ik weet vrij weinig van Noorwegen en ski-sporten af, dus dat kan ook wel het e.e.a. verklaren hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope. Ik vind het trouwens wel vreemd dat je nog nooit van Holmenkollen gehoord hebt... jij bent zo ver ik weet/herinner de eerste persoon die er nooit van gehoord heeft.
Zijn er meer HTL bezoekers die nog nooit van Holmenkollen gehoord hebben? Het zou zomaar kunnen dat mijn wereldbeeld een beetje vertekend is wegens 5-6 jaar in Oslo gewoond te hebben
Misschien ken ik die wel, zijn ze daar niet ooit met Top Gear geweest voor opnamenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:16 schreef Fogel het volgende:
OK, tijd voor een beetje cultuur
De springschans Holmenkollen
[afbeelding]
Al sinds 1892 worden er competities gehouden en het is de op een na oudste springschans ter wereld die nog steeds bestaat (de oudste staat niet zover bij Holmenkollen vandaan op Seterkollen). De toren is 60 meter hoog en is 417 meter boven de zeespiegel.
Naast (en gedeeltelijk onder) de schans is 's werelds oudste skimuseum te vinden (1923).
In de zomer wordt het tribune- en landingsgedeelte onder water gezet, en je kan daar prima zwemmen. Ook zijn er regelmatig concerten en de Noorse versie van 'ter land, ter zee en in de lucht' worden hier opgenomen.
Tip voor gierige Nederlanders die wel van uitzicht willen genieten maar daar niet voor willen betalen: de nooduitgang aan de voet van de springschans is (zover ik weet) nooit op slot. Vanaf daar is het een paar meter naar de lift die je bijna naar boven brengt, daar nog een paar trappen op, et voila, gratisch uitzicht! Wel doen voordat het ding gesloopt wordt natuurlijk. (ik had gratis toegang tot het museum, dus ik hoefde niet de achterdeur te gebruiken
Dat heb ik dus gezienquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef Fogel het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/74041/jet_car/ <-- eerste hit op "top gear holmenkollen" maar volgens een van de reacties was deze opname in Lillehammer gemaakt.
Met een mini de schans af... de logische redenatie erachter: een mini is geen slee, dus het mag?!
Een tripje met Hurtigruten door dit gebied is 100% aan te bevelen!quote:Op maandag 15 januari 2007 00:50 schreef Lucille het volgende:
Lofoten is trouwens wel mooi. Net als de eilandgroep die er boven liggen, de Vesteralen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
JIj ook gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
=> DutchTrain
nog 53 minuten om dit goed te maken![]()
Komt die uit OUDquote:
Je had veel bezoek?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:24 schreef DutchTrain het volgende:
Dank u allen... eens kijken of er nog een stukje taart over is...
ik kan jullie verzekeren dat de wijn op is gegaan vanavond...
Dat had ik vorige week al. Vanavond uit eten geweest bij http://www.restaurantzouitdezee.nl. Een absolute aanraderquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
Je had veel bezoek?
Volgend jaar weer een kansquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Geen TRV meet tijdens DT's verjaardag.![]()
Dan kun je net zo goed normale kleren aantrekken. Toegevoegde waarde lijkt me te verwaarlozenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Fogel het volgende:
Nieuwe trend: Burkini succes op Australische stranden
Niet eens bij http://www.therestaurantattheendoftheuniverse.com ??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week al. Vanavond uit eten geweest bij http://www.restaurantzouitdezee.nl. Een absolute aanrader![]()
Die heb ik nog steeds niet gelezenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Fogel het volgende:
Niet eens bij http://www.therestaurantattheendoftheuniverse.com ??![]()
De sluier komt vast binnenkort als extra op de markt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:59 schreef Jaguarized het volgende:Spannend zo'n burkini:
[afbeelding]
Erg aan te raden!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet gelezen
Ik heb het steeds over die machtige knallen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:42 schreef Douwe het volgende:
Zeg Jag, in dat New Years Eve Londen filmpje ben jij dan die gene die steeds het heeft over die machtige knallen of ben jij diegene met het Groniningse accent?
Heb je geklikt? Of in ieder geval gekeken naar de url? In dat geval, missie geslaagdquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:45 schreef Douwe het volgende:
Hoeveel resultaat denk je te boeken door te spammen in dit topic?
Nope. En niet in albumvorm.quote:
Die kende ik nog niet (in chili), maar ik vind djinten/komijn in chili zo ontzettend lekkerquote:
Oeps!!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:07 schreef DutchTrain het volgende:
=> DutchTrain
nog 53 minuten om dit goed te maken![]()
Ik kreeg vanochtend koude handen terwijl ik de sneeuw en ijs van de auto af aan het halen was...quote:
Inderdaad leuk speelgoed! Zal het morgen eens aan de collegas bij de afdeling akoustiek laten zienquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:13 schreef flipsen het volgende:
WOW! Ikheb een nieuw speeltje ontdekt
Daar heb ik van de zomer nog gezwommenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:59 schreef Fogel het volgende:
Zijn er meer HTL bezoekers die nog nooit van Holmenkollen gehoord hebben? Het zou zomaar kunnen dat mijn wereldbeeld een beetje vertekend is wegens 5-6 jaar in Oslo gewoond te hebben
Bislett is 'vernieuwd' (en lelijker dan voorheen).quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:45 schreef ultra_ivo het volgende:
Wordt er weer een sportmonument in Oslo gesloopt
Jij begint pas om 15u?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef DutchTrain het volgende:
Heb ik net kosten noch moeite gespaard om op kantoor te komen. Mag iedereen naar huis vanwege het weeralarm
Ambtenarenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef DutchTrain het volgende:
Heb ik net kosten noch moeite gespaard om op kantoor te komen. Mag iedereen naar huis vanwege het weeralarm
Nee ik was vanochtend elders in het land. En blijkbaar ben ik met de laatste trein richting Rotterdam gegaan. Bij aankomst was al het treinverkeer al stilgelegd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef Fogel het volgende:
Jij begint pas om 15u?
Nog wat snelwegen afgesloten: http://www.nu.nl/rubriek.jsp?n=verkeer&c=75quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:29 schreef Fogel het volgende:
Jullie hebben wel heel erg kloteweer daar blijkbaar!
Waar moest je naar toe dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:09 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ambtenaren
Ik vond hem allemaal best meevallen met de wind eigenlijk. Alleen de bus deed er vanochtend ruim een uur over in plaats van de gebruikelijke 25 minuten, door al die eikels die ineens de auto hadden gepakt.
Daar heb ik ook naar zitten kijken. Welk één triestheid was dat. Volgens mij was de presentatrice behoorlijk opgewonden over het feit dat zij deze crisisuitzending mocht doen. En natuurlijk ging ook alles fout dat fout kon gaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:39 schreef Hik het volgende:
Afgezien van dit, nare ongelukken en schade levert het wel leuke tv op natuurlijk. Rond 7en naar een schier eindeloze nieuwsuitzending zitten kijken waar niets, maar dan ook niets te melden was...![]()
Oh je werkt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:51 schreef Douwe het volgende:
[..]
Werken, in 'winkelcentrum Schalkwijk'
Damn, had ik er geld aan kunnen verdienen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:55 schreef Douwe het volgende:
Ach, die vlucht was waarschijnlijk toch wel gecancelled
Beiden! Alleen vandaag heb ik de hele dag gewerkt, in een aan alle kanten krakend winkelcentrumquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh je werkt.Ik vroeg me al af of je nog een studie deed of al werkte.
![]()
Ik gok dat ze het op een gevalletje overmacht hadden gegooidquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Damn, had ik er geld aan kunnen verdienen!
Dat valt me dan nog mee.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:58 schreef Douwe het volgende:
[..]
Beiden! Alleen vandaag heb ik de hele dag gewerkt, in een aan alle kanten krakend winkelcentrum
Ja gek he?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef Douwe het volgende:
Wat, je dacht dat ik fulltimer was achter de kassa bij Albert Heijn?
Ach, de één heeft het er nooit over en aan de ander is het niet te merken. What's the difference?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:14 schreef Douwe het volgende:
Oh ja, en daarom ben ik gelijk een fulltime kassier? En dat terwijl ik enkel kwaliteitsposts plaats!
Net was het nog een vakkenvuller.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:14 schreef Douwe het volgende:
Oh ja, en daarom ben ik gelijk een fulltime kassier? En dat terwijl ik enkel kwaliteitsposts plaats!
Die waar Danny ontslagen isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:36 schreef Douwe het volgende:
Nee, het is een Nederlandse keten die zijn oorsprong vind in Badhoevendorp, en samenwerkt met een internationale inkooporganisatie
Hier welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:06 schreef Hik het volgende:
Geen mobielontvangst in de metro!
Dat heb ik in Amsterdam ook niet![]()
Het hangt er heel erg vanaf waar. Op sommige plekken gaat het wel, andere niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:58 schreef Douwe het volgende:
Ik zie in Amsterdam altijd mensen bellen in de metro ja, ook in het ondergrondse gedeelte... en ik heb er zelf wel eens een smsje gestuurd
Bij Carwash Jordan?quote:
Carwash Jordan, dat is een begrip.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:57 schreef Douwe het volgende:Ken je die? Ik loop er wel altijd langs als ik de auto heb geparkeerd op de gratis parkeerplaats die er vlak achter ligt
Ligt aan je provider. Orange werkt veruit het beroerdst in de metro in Amsterdam. In Rotterdam is die juist wel weer OK, behalve op het ondergrondse deel van het Beursplein.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:13 schreef Hik het volgende:
Het hangt er heel erg vanaf waar. Op sommige plekken gaat het wel, andere niet.![]()
Jagquote:
Hoiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeienavond uit het station Moskou-Kurskaja.
Waar naar toe?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jag
Yep, plannen wel
Alleen of het allemaal gaat lukken weet ik nog niet
volgende maand een dag of 5 luxemburg,quote:
In de zomer voor langere tijd misschien naar Londen, eind van het jaar misschien naar Dubai. Nog niks zeker echter. Ga je weer zelf rondtrekken vanuit Bangkok?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
volgende maand een dag of 5 luxemburg,
eind mei 1 a 2 weken door duitsland
einde van het jaar een week of 4 a 5 thailand (en wat loas en cambodia).
En jij?
Londen had ik ergens gelezen ja. Werken in een guesthouse ofzo toch dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In de zomer voor langere tijd misschien naar Londen, eind van het jaar misschien naar Dubai. Nog niks zeker echter. Ga je weer zelf rondtrekken vanuit Bangkok?![]()
Ja in een studentenhuis. Maar daar moet ik nog wel eerst solliciteren dus dat wordt duimen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Londen had ik ergens gelezen ja. Werken in een guesthouse ofzo toch dan?
Als ik ga wel jamaar er kunnen nog een paar dingen goed dwars zitten
En deze keer alleen
Ik vond Londen behoorlijk indrukwekkend. En in Dubai heb ik een aantal dingen ook niet gezien.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:24 schreef Douwe het volgende:
Jag >> Waren Londen en Dubai zo boeiend dat je gelijk weer terug wilt dan? Heb je nog niet alles gezien?
Ik zie het probleem niet. Een echte metro heeft natuurlijk geen last van regenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:15 schreef Fogel het volgende:
Een cabrio metro lijkt me geen goed plan.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:26 schreef Douwe het volgende:
Ik vond Londen eigenlijk een van de meest waardeloze Europese steden waar ik ben geweest ja
Hopen even dat het wat wordt dan. Is wel een goede en goedkope manier om daar een tijd te zittenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja in een studentenhuis. Maar daar moet ik nog wel eerst solliciteren dus dat wordt duimen.
Lijkt me leuk zo alleen rondtrekken. En redelijk goedkoop. Doe je dat met de bus dan? Of de trein?Wat kan er tussen komen?
![]()
Waarom dat? Ik ben er nog nooit geweest, dus heb nog helemaal geen oordeelquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:26 schreef Douwe het volgende:
Ik vond Londen eigenlijk een van de meest waardeloze Europese steden waar ik ben geweest ja
Nee, het is groot, uitgerekt, mist een echt centrum, weinig spannends te beleven (en dan bedoel ik niet zo iets als Sohoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?Er was niet genoeg neukbaar spul?
Oh en ik heb DT's tip om naar Soho te gaan niet opgevolgd daar ik niet zo van de mannensex ben.
![]()
![]()
Maar je bent er wel vaker geweest. Was Barcelona zo boeiend dat je gelijk weer terug wilt dan? Heb je nog niet alles gezien?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:29 schreef Douwe het volgende:
Nog geen Barcelona-plannen voor dit jaar. Al kan een weekendje natuurlijk altijd. Wel minimaal 2x naar Madrid dit jaar, dat worden dan ook alweer de derde en vierde keer
.
Ga jij nou eerst maar eens naar Barcelona, dan praten we verder
Terreuralarm, ik las het al!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb geloof ik heel wat gemist met het weeralarm
Eergisteren hadden we hier terreuralarm, het stierf van de politie en militairen in de metro, zelfs geen mobielontvangst in de metro. Maar voor de rest, geen overlast hier
Hmm ja dat is zo. Maar je kan dan toch gewoon na afloop van je studie en baan gaan voordat je op zoek gaat naar een nieuwe baan? Waarom moet je overigens een nieuwe baan zoeken? Wordt je huidige contract niet verlengd?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopen even dat het wat wordt dan. Is wel een goede en goedkope manier om daar een tijd te zitten
Mij dus ook, en de vorige keer was het minder bevallen met iemand erbij.
Yep, met bus, trein, taxi, tuk, verzin het maar. Vooral de trein is daar echt super, en in de nachttrein kan je nog goed slapen ook
Ik hoop juli klaar te zijn met mijn studie. Dan kan ik dus een nieuwe baan gaan zoeken en verhuizen. Gebeurt dat allemaal is het misschien niet slim of mogelijk om te gaan.
In Barcelona heb ik alles wel gezien... maar het blijft relaxed om daar op een terrasje te hangen, naar een voetbalwedstrijd te gaan, lekker te luieren op het strand... en je kunt er leuk uitgaan voor relatief weinig geld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar je bent er wel vaker geweest. Was Barcelonai zo boeiend dat je gelijk weer terug wilt dan? Heb je nog niet alles gezien?![]()
Soho is groter dan dat. Of om de reisgids te quoten:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en ik heb DT's tip om naar Soho te gaan niet opgevolgd daar ik niet zo van de mannensex ben.![]()
![]()
Mijns inziens een buurt waar je het echte 'grote-stads-gevoel' kan vinden. alhoewel ik er achter ben gekomen dat zelfs Grongingen dit allemaal heeftquote:Soho is Gay London, Chinese London, Red Light London, Late London and Media London. While its seedy reputation is rather out-of-date these days, the area has a definite edgy nature that adds to its allure. Any city district with a late night drinking culture is bound to attract a few undesirables, and Soho is no exception.
Als je alles al gezien hebt kan je ook in een andere stad relaxed op een terrasje hangen, naar een voetbalwedstrijd gaan, luieren op het strand en uitgaan. Ibiza ofzo. Of Lloret.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef Douwe het volgende:
[..]
In Barcelona heb ik alles wel gezien... maar het blijft relaxed om daar op een terrasje te hangen, naar een voetbalwedstrijd te gaan, lekker te luieren op het strand... en je kunt er leuk uitgaan voor relatief weinig geld.
Jij hebt écht té vaak RTL Travel gekekenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef Douwe het volgende:
en je kunt er leuk uitgaan voor relatief weinig geld.
Dit is ook een heul gezellig topic hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef Vava het volgende:
Owik dacht dat ik in een ander topic aan het tikken was
Nouja, hoi dan!
Ja dat zie ik! Ik kon het zelfs niet laten om mijn reactie hier te zettenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit is ook een heul gezellig topic hoor.![]()
Mjah daar was mijn Marco Polo boekje niet zo uitgebreid over. Covent Garden scheen the place to be te zijn 's avonds.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Soho is groter dan dat. Of om de reisgids te quoten:
[..]
Mijns inziens een buurt waar je het echte 'grote-stads-gevoel' kan vinden. alhoewel ik er achter ben gekomen dat zelfs Grongingen dit allemaal heeft
Ik moet een nieuwe baan zoeken omdat ik zo hard wegmoet waar ik nu zit. Zit er te lang en begin me zwaar te vervelen en te irriteren aan alles. Mijn contract zit wel safe, dat is gewoon onbeperktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ja dat is zo. Maar je kan dan toch gewoon na afloop van je studie en baan gaan voordat je op zoek gaat naar een nieuwe baan? Waarom moet je overigens een nieuwe baan zoeken? Wordt je huidige contract niet verlengd?![]()
Hoiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef Vava het volgende:
Owik dacht dat ik in een ander topic aan het tikken was
Nouja, hoi dan!
Daar wordt ook vast wel gevoetbald.quote:
En dat wist ik zelfsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah daar was mijn Marco Polo boekje niet zo uitgebreid over. Covent Garden scheen the place to be te zijn 's avonds.![]()
Daarbij hou ik wel van grote steden... en in Lloret ben ik een keertje uitgeweest, dus dat heb ik ook wel gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je alles al gezien hebt kan je ook in een andere stad relaxed op een terrasje hangen, naar een voetbalwedstrijd gaan, luieren op het strand en uitgaan. Ibiza ofzo. Of Lloret.
Dat dagje ging toch niet verder dan LHR?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:39 schreef Vava het volgende:
[..]
En dat wist ik zelfs![]()
met mijn ene enkele dagje Londen jaaaaren geleden![]()
![]()
Dat lukt wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe baan zoeken omdat ik zo hard wegmoet waar ik nu zit. Zit er te lang en begin me zwaar te vervelen en te irriteren aan alles. Mijn contract zit wel safe, dat is gewoon onbeperkt
Ik zou het zo kunnen plannen dat thailand precies voor die nieuwe baan valt, maar of dat lukt ........
Zandvoort dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef Douwe het volgende:
[..]
Daarbij hou ik wel van grote steden... en in Lloret ben ik een keertje uitgeweest, dus dat heb ik ook wel gezien
Oh en Ibiza
[afbeelding]
Dat is dus echt veeuuuuuul te klein he
Ik hoop het, zou wel heel mooi zijn dan allemaalquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat dagje ging toch niet verder dan LHR?
[..]
Dat lukt wel.
Dat was een ander dagjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
Dat dagje ging toch niet verder dan LHR?
quote:
Ja ik ben daar wel eens geweest. Daar heb ik je volgens mij nog uitgebreid over verteld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:46 schreef Douwe het volgende:
Ben je wel eens in Zandvoort geweest? Daar wil je niet dood gevonden worden
Welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
Daar heb je dan niet over verteld.
![]()
Net niet nee. Lijn 2 bracht me naar het Jan Gijzenpad en toen vond ik het ver zat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:56 schreef Douwe het volgende:
Ja ik herinner me het! Toen ging je nog met de bus langs mijn huis maar toch ook weer niet
Ohja! Je hebt ook nog in de 'Stay Oke' geslapen hier ooit nog toch? Achter het Haarlem Stadion? Langs de randweg? Toplocatiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Net niet nee. Lijn 2 bracht me naar het Jan Gijzenpad en toen vond ik het ver zat.![]()
Is dat bij het stadion?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:59 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ohja! Je hebt ook nog in de 'Stay Oke' geslapen hier ooit nog toch? Achter het Haarlem Stadion? Langs de randweg? Toplocatie
En veel dronken jongeren die denken dat ze pas echt een leuke vakantie hebben als ze het meubilair van het appartement uit het raam mikkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:58 schreef Douwe het volgende:
Lloret is goor, veel discotheken, hoge prijzen, achterlijk druk en een debiel deurbeleid.
Twee tenten naast de kerk. Maar daar weet ik de naam niet meer van.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Waar ben je geweest met uitgaan, behalve in de![]()
![]()
Pebbels
![]()
![]()
?
Ik krijg als het goed is binnenkort een kortingsbon voor 50% korting bij 1 overnachting dus waarschijnlijk kom ik nog wel een keer buurten in Haarlem.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:07 schreef Douwe het volgende:
Murpheys? Studio?
En wanneer ga je trouwens naar Nepal Jag?
Ja naja, ik moet er nog wel een keer naar toe eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:12 schreef Douwe het volgende:
Je ondertitel suggereert dat je Himalaya fan bentDie site heeft een banner naar een goede Moët aanbieding, trouwens
Yes.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:13 schreef Vava het volgende:
Ja, die site is erg tof! Die had jij toch gemaakt Jag?
Count me inquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja naja, ik moet er nog wel een keer naar toe eigenlijk.Lijkt me erg bijzonder.
Ga je mee dan?
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:59 schreef Douwe het volgende:
Ohja! Je hebt ook nog in de 'Stay Oke' geslapen hier ooit nog toch? Achter het Haarlem Stadion? Langs de randweg?
Trusten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:17 schreef Douwe het volgende:
[..]
Count me in
Maar goed, ik ga slapen. Truste he
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:17 schreef Douwe het volgende:
[..]
Count me in
Maar goed, ik ga slapen. Truste he
Ik ben de metros in Oslo gewend, en die rijden grotendeels boven de grond.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Een echte metro heeft natuurlijk geen last van regen![]()
Amen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
En veel dronken jongeren die denken dat ze pas echt een leuke vakantie hebben als ze het meubilair van het appartement uit het raam mikken![]()
quote:
Zulke uitspraken zijn zoooooooo 1999quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:02 schreef flipsen het volgende:
Zwaai topics zijn zoooo 2003
Conflicthantering ala dictator: iedereen afknallen zodat je met hun in ieder geval geen conflct meer hebt...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga vandaag eens bezig met een verwerkingsverslag van een workshop Conflicthantering.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Amen.
Op de een of andere manier doet dit me denken aan die gozer die in een of ander vliegtuigtopic zat te zeuren over mensen die met kinderen vliegen...
Dan had ik het wel gelijk Tapasbar genoemdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |