Ja, je hebt georganiseerde reizen met de touringcar naar de Jaarbeurs. Onderweg een kopje koffie en soms ook nog een verkooppresentatie. Te boeken via de advertentie in de huis-aan-huiskrant.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:34 schreef Hik het volgende:
"Groepen" ?!![]()
Heb je nu ook al groepsreizen naar de vakantiebeurs?
Had je zelf iets eerder moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:50 schreef Douwe het volgende:
Kut Jag! Nu post flipsen een topic lang niet mee
Dan zal ik effe snel meezwaaien!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:55 schreef Douwe het volgende:
Ja! Doe maar
Of we baggeren dit gewoon even snel vol
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:29 schreef DutchTrain het volgende:
Vanwaar die trieste TI en PI
Je krijgt zelfs korting als je je van te voren aanmeldt
Precies, ik ben principieel! Dus ik ga hier ook geen, ik herhaal: géén tvp plaatsen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:50 schreef Douwe het volgende:
Kut Jag! Nu post flipsen een topic lang niet mee
Dat zijn er wel erg veel... zitten wel bijzondere tussenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:07 schreef k_man het volgende:
Zo... mijn Tunesië foto's staan hier: http://photos.yahoo.com/mail_k_man
Ja ik kom er niet meer zoveel.quote:
En waarom is datquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja ik kom er niet meer zoveel.![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:15 schreef Fogel het volgende:
Gaan jullie vannacht een beetje doorbikkelen en deze vol maken terwijl ik slaap?
Welterusten allemaal!
Ja geen idee eigenlijk, drukte denk ik...quote:
Je mag het zeggen als je ons zat bent hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk, drukte denk ik...
Nee hoor, das onzin.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag het zeggen als je ons zat bent hoor
Dat is pas reclame makenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:17 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n ouders zijn gisteren naar de vakantiebeurs geweest. Ze wilden meer weten over een reis naar de Lofoten, maar vonden de mensen bij de stand zo onaardig dat ze nu voor hetzelfde geld een rondreis door Zuid Afrika overwegen.
Leuk, k_man!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:07 schreef k_man het volgende:
Zo... mijn Tunesië foto's staan hier: http://photos.yahoo.com/mail_k_man
Ik weiger veel geld uit te geven voor nog meer drukte.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:55 schreef Fogel het volgende:
Goeie morgen allemaal! Wie gaat er vandaag naar de vakantiebeurs?
De mensen uit Noord Noorwegen die ik ben tegengekomen, waren inderdaad vrij direct. Maar ook erg open en vriendelijk en nemen een eenzame reiziger uit Holland graag op sleeptouw.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:01 schreef Fogel het volgende:
Mensen uit Noord-Noorwegen staan bekend als behoorlijk bot en rechtuit, dus als ze denken dat jullie ouders alleen maar met een camper volgeladen met aardappels en bier naar Noorwegen willen komen, dan gaan ze niet vriendelijk doen
Lofoten is trouwens wel een ERG mooi gebied!
Met Noord-Noren kan je ook goed drinken heb ik herhaaldelijk proefondervindelijk vastgesteldquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De mensen uit Noord Noorwegen die ik ben tegengekomen, waren inderdaad vrij direct. Maar ook erg open en vriendelijk en nemen een eenzame reiziger uit Holland graag op sleeptouw..
De mensen van die stand bij de vakantiebeurs waren gewoon Nederlanders. En het ging om een compleet verzorgde reis. Dus geen camper volgeladen met bier en aardappels. Dat is ook niks voor mijn ouders.
Ja ik snap ook niet goed dat je er (zoveel) voor moet betalen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:34 schreef Jaguarized het volgende: Ik weiger veel geld uit te geven voor nog meer drukte.![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:30 schreef Fogel het volgende:
Vandaag ook weer iedereen op de vakantiebeurs?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |