Die waar Danny ontslagen isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:36 schreef Douwe het volgende:
Nee, het is een Nederlandse keten die zijn oorsprong vind in Badhoevendorp, en samenwerkt met een internationale inkooporganisatie
Hier welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:06 schreef Hik het volgende:
Geen mobielontvangst in de metro!
Dat heb ik in Amsterdam ook niet![]()
Het hangt er heel erg vanaf waar. Op sommige plekken gaat het wel, andere niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:58 schreef Douwe het volgende:
Ik zie in Amsterdam altijd mensen bellen in de metro ja, ook in het ondergrondse gedeelte... en ik heb er zelf wel eens een smsje gestuurd
Bij Carwash Jordan?quote:
Carwash Jordan, dat is een begrip.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:57 schreef Douwe het volgende:Ken je die? Ik loop er wel altijd langs als ik de auto heb geparkeerd op de gratis parkeerplaats die er vlak achter ligt
Ligt aan je provider. Orange werkt veruit het beroerdst in de metro in Amsterdam. In Rotterdam is die juist wel weer OK, behalve op het ondergrondse deel van het Beursplein.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:13 schreef Hik het volgende:
Het hangt er heel erg vanaf waar. Op sommige plekken gaat het wel, andere niet.![]()
Jagquote:
Hoiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeienavond uit het station Moskou-Kurskaja.
Waar naar toe?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jag
Yep, plannen wel
Alleen of het allemaal gaat lukken weet ik nog niet
volgende maand een dag of 5 luxemburg,quote:
In de zomer voor langere tijd misschien naar Londen, eind van het jaar misschien naar Dubai. Nog niks zeker echter. Ga je weer zelf rondtrekken vanuit Bangkok?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
volgende maand een dag of 5 luxemburg,
eind mei 1 a 2 weken door duitsland
einde van het jaar een week of 4 a 5 thailand (en wat loas en cambodia).
En jij?
Londen had ik ergens gelezen ja. Werken in een guesthouse ofzo toch dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In de zomer voor langere tijd misschien naar Londen, eind van het jaar misschien naar Dubai. Nog niks zeker echter. Ga je weer zelf rondtrekken vanuit Bangkok?![]()
Ja in een studentenhuis. Maar daar moet ik nog wel eerst solliciteren dus dat wordt duimen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Londen had ik ergens gelezen ja. Werken in een guesthouse ofzo toch dan?
Als ik ga wel jamaar er kunnen nog een paar dingen goed dwars zitten
En deze keer alleen
Ik vond Londen behoorlijk indrukwekkend. En in Dubai heb ik een aantal dingen ook niet gezien.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:24 schreef Douwe het volgende:
Jag >> Waren Londen en Dubai zo boeiend dat je gelijk weer terug wilt dan? Heb je nog niet alles gezien?
Ik zie het probleem niet. Een echte metro heeft natuurlijk geen last van regenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:15 schreef Fogel het volgende:
Een cabrio metro lijkt me geen goed plan.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:26 schreef Douwe het volgende:
Ik vond Londen eigenlijk een van de meest waardeloze Europese steden waar ik ben geweest ja
Hopen even dat het wat wordt dan. Is wel een goede en goedkope manier om daar een tijd te zittenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja in een studentenhuis. Maar daar moet ik nog wel eerst solliciteren dus dat wordt duimen.
Lijkt me leuk zo alleen rondtrekken. En redelijk goedkoop. Doe je dat met de bus dan? Of de trein?Wat kan er tussen komen?
![]()
Waarom dat? Ik ben er nog nooit geweest, dus heb nog helemaal geen oordeelquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:26 schreef Douwe het volgende:
Ik vond Londen eigenlijk een van de meest waardeloze Europese steden waar ik ben geweest ja
Nee, het is groot, uitgerekt, mist een echt centrum, weinig spannends te beleven (en dan bedoel ik niet zo iets als Sohoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?Er was niet genoeg neukbaar spul?
Oh en ik heb DT's tip om naar Soho te gaan niet opgevolgd daar ik niet zo van de mannensex ben.
![]()
![]()
Maar je bent er wel vaker geweest. Was Barcelona zo boeiend dat je gelijk weer terug wilt dan? Heb je nog niet alles gezien?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:29 schreef Douwe het volgende:
Nog geen Barcelona-plannen voor dit jaar. Al kan een weekendje natuurlijk altijd. Wel minimaal 2x naar Madrid dit jaar, dat worden dan ook alweer de derde en vierde keer
.
Ga jij nou eerst maar eens naar Barcelona, dan praten we verder
Terreuralarm, ik las het al!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb geloof ik heel wat gemist met het weeralarm
Eergisteren hadden we hier terreuralarm, het stierf van de politie en militairen in de metro, zelfs geen mobielontvangst in de metro. Maar voor de rest, geen overlast hier
Hmm ja dat is zo. Maar je kan dan toch gewoon na afloop van je studie en baan gaan voordat je op zoek gaat naar een nieuwe baan? Waarom moet je overigens een nieuwe baan zoeken? Wordt je huidige contract niet verlengd?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopen even dat het wat wordt dan. Is wel een goede en goedkope manier om daar een tijd te zitten
Mij dus ook, en de vorige keer was het minder bevallen met iemand erbij.
Yep, met bus, trein, taxi, tuk, verzin het maar. Vooral de trein is daar echt super, en in de nachttrein kan je nog goed slapen ook
Ik hoop juli klaar te zijn met mijn studie. Dan kan ik dus een nieuwe baan gaan zoeken en verhuizen. Gebeurt dat allemaal is het misschien niet slim of mogelijk om te gaan.
In Barcelona heb ik alles wel gezien... maar het blijft relaxed om daar op een terrasje te hangen, naar een voetbalwedstrijd te gaan, lekker te luieren op het strand... en je kunt er leuk uitgaan voor relatief weinig geld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar je bent er wel vaker geweest. Was Barcelonai zo boeiend dat je gelijk weer terug wilt dan? Heb je nog niet alles gezien?![]()
Soho is groter dan dat. Of om de reisgids te quoten:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en ik heb DT's tip om naar Soho te gaan niet opgevolgd daar ik niet zo van de mannensex ben.![]()
![]()
Mijns inziens een buurt waar je het echte 'grote-stads-gevoel' kan vinden. alhoewel ik er achter ben gekomen dat zelfs Grongingen dit allemaal heeftquote:Soho is Gay London, Chinese London, Red Light London, Late London and Media London. While its seedy reputation is rather out-of-date these days, the area has a definite edgy nature that adds to its allure. Any city district with a late night drinking culture is bound to attract a few undesirables, and Soho is no exception.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |