Als je alles al gezien hebt kan je ook in een andere stad relaxed op een terrasje hangen, naar een voetbalwedstrijd gaan, luieren op het strand en uitgaan. Ibiza ofzo. Of Lloret.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef Douwe het volgende:
[..]
In Barcelona heb ik alles wel gezien... maar het blijft relaxed om daar op een terrasje te hangen, naar een voetbalwedstrijd te gaan, lekker te luieren op het strand... en je kunt er leuk uitgaan voor relatief weinig geld.
Jij hebt écht té vaak RTL Travel gekekenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef Douwe het volgende:
en je kunt er leuk uitgaan voor relatief weinig geld.
Dit is ook een heul gezellig topic hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef Vava het volgende:
Owik dacht dat ik in een ander topic aan het tikken was
Nouja, hoi dan!
Ja dat zie ik! Ik kon het zelfs niet laten om mijn reactie hier te zettenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit is ook een heul gezellig topic hoor.![]()
Mjah daar was mijn Marco Polo boekje niet zo uitgebreid over. Covent Garden scheen the place to be te zijn 's avonds.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Soho is groter dan dat. Of om de reisgids te quoten:
[..]
Mijns inziens een buurt waar je het echte 'grote-stads-gevoel' kan vinden. alhoewel ik er achter ben gekomen dat zelfs Grongingen dit allemaal heeft
Ik moet een nieuwe baan zoeken omdat ik zo hard wegmoet waar ik nu zit. Zit er te lang en begin me zwaar te vervelen en te irriteren aan alles. Mijn contract zit wel safe, dat is gewoon onbeperktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ja dat is zo. Maar je kan dan toch gewoon na afloop van je studie en baan gaan voordat je op zoek gaat naar een nieuwe baan? Waarom moet je overigens een nieuwe baan zoeken? Wordt je huidige contract niet verlengd?![]()
Hoiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef Vava het volgende:
Owik dacht dat ik in een ander topic aan het tikken was
Nouja, hoi dan!
Daar wordt ook vast wel gevoetbald.quote:
En dat wist ik zelfsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah daar was mijn Marco Polo boekje niet zo uitgebreid over. Covent Garden scheen the place to be te zijn 's avonds.![]()
Daarbij hou ik wel van grote steden... en in Lloret ben ik een keertje uitgeweest, dus dat heb ik ook wel gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je alles al gezien hebt kan je ook in een andere stad relaxed op een terrasje hangen, naar een voetbalwedstrijd gaan, luieren op het strand en uitgaan. Ibiza ofzo. Of Lloret.
Dat dagje ging toch niet verder dan LHR?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:39 schreef Vava het volgende:
[..]
En dat wist ik zelfs![]()
met mijn ene enkele dagje Londen jaaaaren geleden![]()
![]()
Dat lukt wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe baan zoeken omdat ik zo hard wegmoet waar ik nu zit. Zit er te lang en begin me zwaar te vervelen en te irriteren aan alles. Mijn contract zit wel safe, dat is gewoon onbeperkt
Ik zou het zo kunnen plannen dat thailand precies voor die nieuwe baan valt, maar of dat lukt ........
Zandvoort dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef Douwe het volgende:
[..]
Daarbij hou ik wel van grote steden... en in Lloret ben ik een keertje uitgeweest, dus dat heb ik ook wel gezien
Oh en Ibiza
[afbeelding]
Dat is dus echt veeuuuuuul te klein he
Ik hoop het, zou wel heel mooi zijn dan allemaalquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat dagje ging toch niet verder dan LHR?
[..]
Dat lukt wel.
Dat was een ander dagjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
Dat dagje ging toch niet verder dan LHR?
quote:
Ja ik ben daar wel eens geweest. Daar heb ik je volgens mij nog uitgebreid over verteld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:46 schreef Douwe het volgende:
Ben je wel eens in Zandvoort geweest? Daar wil je niet dood gevonden worden
Welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
Daar heb je dan niet over verteld.
![]()
Net niet nee. Lijn 2 bracht me naar het Jan Gijzenpad en toen vond ik het ver zat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:56 schreef Douwe het volgende:
Ja ik herinner me het! Toen ging je nog met de bus langs mijn huis maar toch ook weer niet
Ohja! Je hebt ook nog in de 'Stay Oke' geslapen hier ooit nog toch? Achter het Haarlem Stadion? Langs de randweg? Toplocatiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Net niet nee. Lijn 2 bracht me naar het Jan Gijzenpad en toen vond ik het ver zat.![]()
Is dat bij het stadion?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:59 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ohja! Je hebt ook nog in de 'Stay Oke' geslapen hier ooit nog toch? Achter het Haarlem Stadion? Langs de randweg? Toplocatie
En veel dronken jongeren die denken dat ze pas echt een leuke vakantie hebben als ze het meubilair van het appartement uit het raam mikkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:58 schreef Douwe het volgende:
Lloret is goor, veel discotheken, hoge prijzen, achterlijk druk en een debiel deurbeleid.
Twee tenten naast de kerk. Maar daar weet ik de naam niet meer van.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Waar ben je geweest met uitgaan, behalve in de![]()
![]()
Pebbels
![]()
![]()
?
Ik krijg als het goed is binnenkort een kortingsbon voor 50% korting bij 1 overnachting dus waarschijnlijk kom ik nog wel een keer buurten in Haarlem.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:07 schreef Douwe het volgende:
Murpheys? Studio?
En wanneer ga je trouwens naar Nepal Jag?
Ja naja, ik moet er nog wel een keer naar toe eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:12 schreef Douwe het volgende:
Je ondertitel suggereert dat je Himalaya fan bentDie site heeft een banner naar een goede Moët aanbieding, trouwens
Yes.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:13 schreef Vava het volgende:
Ja, die site is erg tof! Die had jij toch gemaakt Jag?
Count me inquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja naja, ik moet er nog wel een keer naar toe eigenlijk.Lijkt me erg bijzonder.
Ga je mee dan?
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:59 schreef Douwe het volgende:
Ohja! Je hebt ook nog in de 'Stay Oke' geslapen hier ooit nog toch? Achter het Haarlem Stadion? Langs de randweg?
Trusten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:17 schreef Douwe het volgende:
[..]
Count me in
Maar goed, ik ga slapen. Truste he
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:17 schreef Douwe het volgende:
[..]
Count me in
Maar goed, ik ga slapen. Truste he
Ik ben de metros in Oslo gewend, en die rijden grotendeels boven de grond.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Een echte metro heeft natuurlijk geen last van regen![]()
Amen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
En veel dronken jongeren die denken dat ze pas echt een leuke vakantie hebben als ze het meubilair van het appartement uit het raam mikken![]()
quote:
Zulke uitspraken zijn zoooooooo 1999quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:02 schreef flipsen het volgende:
Zwaai topics zijn zoooo 2003
Conflicthantering ala dictator: iedereen afknallen zodat je met hun in ieder geval geen conflct meer hebt...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga vandaag eens bezig met een verwerkingsverslag van een workshop Conflicthantering.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Amen.
Op de een of andere manier doet dit me denken aan die gozer die in een of ander vliegtuigtopic zat te zeuren over mensen die met kinderen vliegen...
Dan had ik het wel gelijk Tapasbar genoemdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |