Waar ga je naartoe, ivo?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Vakantiebeurs? Ik ga liever weg
Moet nu maar eens gaan inpakken. Zojuist de spullen die ik nodig heb voor vrienden aldaar op m'n externe HD gezet, straks de rest inpakken.
Vandochtend nog ff naar de Decathlon geweest, zie ik er net goede rugzakken tegen een dumpprijs liggen. Kan de nieuwe rugzak dus direct in gebruik genomen worden
ultra-ivo is een die-hard Oostblok gangerquote:Op zondag 14 januari 2007 23:27 schreef Bora-Bora het volgende:
Bedankt Fogel.
Het nabije oosten of het verre?
Ultra-ivo, hoe pak je dat aan met je harddisk dat 'ie tijdens het reizen zo weinig mogelijk schokken oploopt? Ben ik wel nieuwsgierig naar. Mogen dat soort dingen tegenwoordig nog in je handbagage, op een vlucht?
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef Fogel het volgende:
Ik neem de vaagste hardware mee die je kan bedenken (prototypes enzo). Had een hele weekendtas vol met kabels en hardware, waarvan sommige prototypes het uiterlijk hadden van landmijnen. Was geen probleem
De externe harddisk plemp ik gewoon in m'n handbagage verder niks bijzonders. Imagetank is wat kritsicher, daarvan heb ik er al eentje gesloopt voordat ik aan het begin van een fietstocht was. De tweede is te kritisch om 'm nog mee te nemen als 't niet moet. De interne voeding is vaak het probleem. Een volledig formaat harddisk lijkt me iets steviger. Een harddisk in combinatie met een forse fotouitrusting is meestal niet zo'n probleem, dat wordt gesnapt.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:27 schreef Bora-Bora het volgende:
Bedankt Fogel.
Het nabije oosten of het verre?
Ultra-ivo, hoe pak je dat aan met je harddisk dat 'ie tijdens het reizen zo weinig mogelijk schokken oploopt? Ben ik wel nieuwsgierig naar. Mogen dat soort dingen tegenwoordig nog in je handbagage, op een vlucht?
Jij ook al weerquote:Op zondag 14 januari 2007 23:50 schreef Bora-Bora het volgende:
Thx Douwe. Ik had nog niet gekeken in hoeverre de regels ingeperkt waren -afgezien van de vloeistoffen natuurlijk- dus ik dacht dat àlles een stuk strenger was geworden.
Marcb.
Ja ik bedenk me ook net met een schok dat het alweer ruim een jaar geleden is dat ik voor het laatst in een vliegtuig heb gezeten...(toen sleepte ik dat soort dingen indd ook gewoon mee). Nu krijg ik weer helemaaaaaaaaaaaaaal de reiskriebels!!! [afbeelding]
Een malletje er om heen maken van bubbeltjespapier.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had, maar dat is meer dan een jaar terug, geen moeite om mijn imagetank mee te nemen als handbagage. En dat is ook een soort externe hd.
Misschien een idee om dit te doen met een stel FOK!kers.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:40 schreef Hik het volgende:
Cool!![]()
Ik heb ooit wel eens met mijn studentenhuis (18 man) het idee gehad om ons aan te melden voor zo'n verkoopreisje naar Düsseldorf. Leek ons geweldig, met z'n allen in de bus tussen de bejaarden en de messensets. Het is er helaas nooit van gekomen...![]()
Ik post hier niet hoor, maar anders zou ik vragen of ze al eens in Argentinië geweest zijn...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:17 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n ouders zijn gisteren naar de vakantiebeurs geweest. Ze wilden meer weten over een reis naar de Lofoten, maar vonden de mensen bij de stand zo onaardig dat ze nu voor hetzelfde geld een rondreis door Zuid Afrika overwegen.
Mwah, heb een stevige cameratas, daar zat ie gewoon bij inquote:Op maandag 15 januari 2007 00:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een malletje er om heen maken van bubbeltjespapier.
Nu binnenkort? Is het daar niet behoorlijk fris, in dit seizoen?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:07 schreef ultra_ivo het volgende: De externe harddisk plemp ik gewoon in m'n handbagage verder niks bijzonders. Imagetank is wat kritsicher, daarvan heb ik er al eentje gesloopt voordat ik aan het begin van een fietstocht was. De tweede is te kritisch om 'm nog mee te nemen als 't niet moet. De interne voeding is vaak het probleem. Een volledig formaat harddisk lijkt me iets steviger. Een harddisk in combinatie met een forse fotouitrusting is meestal niet zo'n probleem, dat wordt gesnapt.
Dit keer ga ik trouwens maar een weekje, hou het dus ook beperkt tot Moskou en Nizhnij Novgorod.
Ben al een paar dagen bezig om iets op heel korte termijn te organiseren... alles hangt van de komende week af. Om geen pechvogels in te roepen, houd ik er nog maar even m'n mond over...quote:Op maandag 15 januari 2007 00:11 schreef marcb1974 het volgende:Jij ook al weer
Ik heb maar eens zitten kijken hoe ik wat geregeld krijg. Wil toch 3 keer dit jaar.
Dit keer gaan m'n schaatsen mee.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:19 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nu binnenkort? Is het daar niet behoorlijk fris, in dit seizoen?
En jouw hd's overleven het zo'n fietsreis dan gewoon??! Goed merk!
En toenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
Misschien dat ik in de zomer zes weken naar Londen ga. Je kan daar namelijk in een hostel werken. Als je daar dan 20 uur per week werkt heb je een slaapplek en maaltijden.
En ik zag het al helemaal voor me... Lucille als hosteleigenaar. Yvonne aan / achter de bar. UIO die het animatieprogramma verzorgt, Jag die mensen meeneemt op stadssafari om auto's te spotten, Douwe voor de kroegentocht, ultra_ivo voor de fietstochten en Hik bij de receptie voor alle vreemdsprakige gasten.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:28 schreef Lucille het volgende:
Misschien een idee om dit te doen met een stel FOK!kers.
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:57 schreef k_man het volgende:
Ik was bij Daimler Chrysler Nederland in het kader van een nieuwjaarsbijeenkomst voor SLK-rijders.
Uiteraardquote:
Hoop dat het je lukt hoor. Die jaren met obstakels zijn ook zeer irritant.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:27 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ben al een paar dagen bezig om iets op heel korte termijn te organiseren... alles hangt van de komende week af. Om geen pechvogels in te roepen, houd ik er nog maar even m'n mond over......we hebben net zoooo'n vervelend obstakelig jaar achter de rug, dat we nu wel 's wat anders willen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 07:51 schreef DutchTrain het volgende:
Ik las
[..]
En toen
[..]
En ik zag het al helemaal voor me... Lucille als hosteleigenaar. Yvonne aan / achter de bar. UIO die het animatieprogramma verzorgt, Jag die mensen meeneemt op stadssafari om auto's te spotten, Douwe voor de kroegentocht, ultra_ivo voor de fietstochten en Hik bij de receptie voor alle vreemdsprakige gasten.
En flipsen natuurlijk, op een poster aan de muur met reclame voor één of ander Argentijns reisbureau![]()
Geen rol in petto voor mij?quote:Op maandag 15 januari 2007 07:51 schreef DutchTrain het volgende:
Ik las
[..]
En toen
[..]
En ik zag het al helemaal voor me... Lucille als hosteleigenaar. Yvonne aan / achter de bar. UIO die het animatieprogramma verzorgt, Jag die mensen meeneemt op stadssafari om auto's te spotten, Douwe voor de kroegentocht, ultra_ivo voor de fietstochten en Hik bij de receptie voor alle vreemdsprakige gasten.
En flipsen natuurlijk, op een poster aan de muur met reclame voor één of ander Argentijns reisbureau![]()
Nee dank je, dat is vanaf begin volgende maand uitbesteedquote:
En DT neem de gasten mee op cultuurtocht?quote:Op maandag 15 januari 2007 07:51 schreef DutchTrain het volgende:
Ik las
[..]
En toen
[..]
Ohja das wel leuk spul idd.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:57 schreef k_man het volgende:
Hey Jag, gisteren heb ik nog wat exclusieve auto's gespot.![]()
Ik was bij Daimler Chrysler Nederland in het kader van een nieuwjaarsbijeenkomst voor SLK-rijders. Ze hadden daar onder meer staan: twee SLR 722 Edition, een 'gewone' SLR, twee Maybachs, een E63 AMG, een ML 63 AMG, een SLK 55 AMG, een SL 500, de nieuwe S-klasse en de CLS. En natuurlijk een berg SLK's op het parkeerterrein.
Eén van die SLR 722 en één van die Maybachs waren verkocht aan dezelfde persoon. Een aanschaf van in totaal circa 1,5 miljoen euro.
Ook een goedemiddag. Hoe is het daar?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeiemiddag vanuit Moskou
Ik vind dat je ons vanaf nu moet waarschuwen als je met zulke dingen bezig bent, dan kunnen wij nog snel boottochten/vlieg- en busreizen afzeggenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Zit ik gisteravond te kijken hoe duur het is om met diverse boten de trip vasteland - Corsica - Sardinië - Sicilië - vasteland te maken, blijkt de veerdienst tussen Messina en Calabrië (Sicilië - vasteland) een ongeluk te hebben gehad.
Ik gok de bovenstaande link.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er?
Ahhh, 10 graden Celsius en meer dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Lijkt op een typische Nederlandse winterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |