En je wilt niet eens mee? Weet niet wat je mist!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik denk dat je dan alleen voor jezelf hoeft te reserveren
Ik wil wel mee, maar Librije kan ik echt niet betalenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:50 schreef navvy het volgende:
[..]
En je wilt niet eens mee? Weet niet wat je mist!!!
En nu ga ik plat! Morgen werken en weekend weg.Tot maandag!
Ben je al naar de Docter geweest?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:50 schreef beelz het volgende:
LOL 2 topics in 2 dagenSchande zoek een leven enzo
Ik heb een mooie avond gehad iig en superbam zoals elke week weer irl gezienHoi bammetje
Ik ben bezopen enzo... Dit si even voor de mensen die in de toekomst een kapotte rug krijgen: Niet dansen
Trustuh
OK.. ik kom niet uit Zwolle. Maar weet iemand van jullie of dit idd de ter pelkwijkstraat is?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:32 schreef Ole het volgende:
Volgens mij is dat huis links van een vriend van me
[afbeelding]
lol, eerst zoveel bier en dan nu al weer aan de cola, moet wel goed feestje geweest zijn danquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:53 schreef Metsel het volgende:
Volgens mij is het inderdaad de ter pelkwijkstraat.
Ik ben gisteren ook 'ff' een biertje wezen drinken met mijn dispuut. *slik* Dat werden er iets meer en vanmorgen was toch wel lastig opstaan... en nu zit ik dan maar aan de cola om katergevoelens weg te drinken
Ik kon ongeveer 5 uurtjes slapen. Maar was een leuk feestje inderdaad, vooral qua alcoholgehalte. Heb ondertussen mijn 4e blik cola open getrokken en al heel wat cappucino op..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, eerst zoveel bier en dan nu al weer aan de cola, moet wel goed feestje geweest zijn dan
ik kon gelukkig wel nog een paar uurtjes slapen, maar wel ontzettend vage droom gehad en ik heb last van mn rug
Kwam idd uit de Docter. Het was voor het eerst sinds tijden weer heel gezelligquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ben je al naar de Docter geweest?![]()
Als we gaan meeten bij de Librije moeten we wel een jaar van te voren reserveren oid; misschien heb ik dan een vaste baan en kan ik het betalen ook!![]()
Y0 niet fucken met rugklachten das mijn dingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, eerst zoveel bier en dan nu al weer aan de cola, moet wel goed feestje geweest zijn dan
ik kon gelukkig wel nog een paar uurtjes slapen, maar wel ontzettend vage droom gehad en ik heb last van mn rug
balen voor je, maar wel logisch natuurlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Y0 niet fucken met rugklachten das mijn ding
Ik heb weinig last van mijn rug maar ik ga niet meer trainen. Sterker nog, ik mag niet meer trainen want ik kan in een rolstoel belanden als ik doorga... Dus ik ben op non-actief gezet voor onbepaalde tijd
Kom dat ding maar halen ik gebruik hem niet... Stomme passieve manier om je pijn te verlichtenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
balen voor je, maar wel logisch natuurlijk
en ik heb een zwakke rug, ga er vaak doorheen en das nou ook weer gebeurd, zo maar es douchen ( voor de 3e keer vandaag) om pijn wat te verzachten
kan ik die rode lamp niet van je lenen?
Jij wist nog niet dat iedereen mijn vriendje is?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef Integrity het volgende:
Correctie: Pand in de binnenstad waar een vriend van descendent1 op anti-kraak basis woonde.
Dat was een vriend van mij.
Zal het aanpassen in op.txt zodat het in het volgende topic goed staatquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef Integrity het volgende:
Correctie: Pand in de binnenstad waar een vriend van descendent1 op anti-kraak basis woonde.
Dat was een vriend van mij.
ik heb een leven, heb de keuken vandaag schoongemaaktquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
jemig ik blijf tvp'en met jullieget a life !
pfffffffffff.... jij hebt dus echt geen levenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb een leven, heb de keuken vandaag schoongemaakt
neem er nog eenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:54 schreef Massive het volgende:
Uh. Kroeg duur. Slaap goed. Tafelzilver Versnipperend Persoon..
leven schoolquote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:42 schreef Sylvana het volgende:
mogguh
Kan iemand ff mn bioritme aanpassen ofzo, al de 2e nacht dak kwart voor 7 al wakker ben
kut zeg!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:25 schreef Sylvana het volgende:
afgewezen bij de AH to Go
vanmiddag free huggen, dus daar word ik hopelijk weer vrolijk van
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:17 schreef beelz het volgende:
Net wakker en nu ga ik alweer koken. Ik besloot gister dat we vandaag erg lekker gaan eten omdat ik morgen uit eten moet bij de Griek en ik vind Grieks eten niets. Dus vandaag is het een mooie stoofpoot met varkensvlees en bokbier
Ik weiger echt slecht eten te eten
Wat gek..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Huh is dat nu iets officieels ik deed dat zo'n 6 jaar geleden ook op 5 meiIk was ontzettend dronken en ben toen gratis knuffels uit gaan delen. Het grappigste was dat het vooral dames waren die op het aanbod ingingen maar wel allemaal dames waar een soort afkeurend nee schuddend vriendje naast stond.
Achja je bent dronken en je jongt watquote:
geen idee eigenlijk, kun je gewoon vragen denk ikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:24 schreef pleeborstel het volgende:
een beetje off-topic misschien maarreh...
als ik een voorgedraaide joint (wiet) koop bij het Binnenhof, welke wiet zit er dan in?
![]()
Thanks![]()
Uh...al jaren niet meer geblowd, maar in mijn tijd [/omakraakstemmetje] kon je per soort voorgedraaide bestellen. Dacht ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:24 schreef pleeborstel het volgende:
als ik een voorgedraaide joint (wiet) koop bij het Binnenhof, welke wiet zit er dan in?
![]()
Thanks![]()
geen idee, weet alleen dat het in Zwolle al wel es georganiseerd is, maar meer weet ik er niet vanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:11 schreef carlito1 het volgende:
Door veel mensen?
Coolquote:Zwollenaren succesvol in 'Lama gezocht'
ZWOLLE - Bij de speurtocht van BNN naar twee nieuwe talenten voor de Lama’s, zijn twee Zwollenaren, Marc van Middendorp en Rebekka Smit, door naar de laatste 47 kandidaten.
Een maand geleden waren er ruim 6.500 aanmeldingen voor ‘ Lama gezocht’.
Vrijdagavond werd bekend dat de Zwollenaren Marc van Middendorp en Rebekka Smit bij de laatste 47 gegadigden zitten. Deze groep grappigsten is momenteel op BNN-weekend.
Van Middendorp: ‘Bij de eerste ronde had ik echt een 'waarom heb ik me opgegeven'-gevoel. Nu vind ik het vooral erg leuk en ik zie wel waar het eindigt.’
Het duo wilde graag in dezelfde groep voor de jury verschijnen en wist genoeg indruk te maken om door te mogen naar de volgende ronde. Met een 'bodycheck' van het Zwolse tweetal werden de audities afgesloten.
Het BNN-programma is op zoek naar versterking nu Sara Kroos en Arie Koomen de Lama's verlaten. Na zeven afleveringen is bekend welke twee kandidaten in ‘De Lama’s’ gaan meedraaien.
De Stentor
oh die 2 vond ik niet het leukste trouwens welke kroeg zou dat zijn ? (het waren kroegmaatjes)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Cool
Heb gisteren de eerste aflevering gezien en was erg leuk om te zien en gaaf dat er 2 Zwollenaren zo ver zijn al
ik heb geen idee wie die 2 Zwollenaren waren hoor?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oh die 2 vond ik niet het leukste trouwens welke kroeg zou dat zijn ? (het waren kroegmaatjes)
sterkte ermeequote:Op zondag 14 januari 2007 05:01 schreef swollywood het volgende:
Zo, net weer thuis uit de stad
Hopen dat ik morgen (cq. vandaag) niet net zo'n kater heb als vorige week
Die jongen heeft in het Nieuwscafe gewerkt en ik zag hem laatst bij het Vliegende Paard. Dat meisje ken ikniet..quote:Op zondag 14 januari 2007 00:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oh die 2 vond ik niet het leukste trouwens welke kroeg zou dat zijn ? (het waren kroegmaatjes)
Waarom zou je gaan free huggen? Zie ze dat hier in Zwolle ook wel eens doen, maar dat zijn allemaal aandachtstekort meiden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Sylvana het volgende:
zo, ik ben er weer en het free huggen was erg leuk ( gewoon hier in Deventer), we begonnen met 5 mensen en uiteindelijk waren het er 11Na afloop nog ff bij mij op mn kamer gezeten, nog nooit zoveel mensen in mn kamer gehad, maar was wel erg leuk
![]()
marc studeert ( of studeerde ondertussenquote:Op zondag 14 januari 2007 09:35 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Die jongen heeft in het Nieuwscafe gewerkt en ik zag hem laatst bij het Vliegende Paard. Dat meisje ken ikniet..
Is dat een blonde jongen met bakkebaarden en redelijk stevig postuur?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
marc studeert ( of studeerde ondertussen) iig journalistiek bij mij, van haar weet ik het niet
jupquote:Op zondag 14 januari 2007 12:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is dat een blonde jongen met bakkebaarden en redelijk stevig postuur?
volgens mij is die marc echt zo'n eeuwige studentquote:Op zondag 14 januari 2007 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
marc studeert ( of studeerde ondertussen) iig journalistiek bij mij, van haar weet ik het niet
Om mensen een positief gevoel te geven, mensen die wel een knuffel en wat aandacht kunnen gebruiken een glimlach op het gezicht te toveren, je ziet mensen echt opbloeien van een knuffelquote:Op zondag 14 januari 2007 12:01 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan free huggen? Zie ze dat hier in Zwolle ook wel eens doen, maar dat zijn allemaal aandachtstekort meiden.
Volgens mij hebben ze verschillende soorten voorgedraaiden. Kies dus maar een lekkere uit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:24 schreef pleeborstel het volgende:
![]()
Thanks![]()
Wat een onzin, door gewoon aardig te zijn tegen mensen en ze een compliment geven heb je hetzelfde effect.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Om mensen een positief gevoel te geven, mensen die wel een knuffel en wat aandacht kunnen gebruiken een glimlach op het gezicht te toveren, je ziet mensen echt opbloeien van een knuffel
Dus niet voor jezelf, omdat jezelf aandacht nodig hebt, maar andere mensen ( vooral veel ouderen geknuffeld) even een keer wat extra aandacht geven
Een knuffel duurt maar een paar seconden, maar heeft een lang na-effect
tja, een knuffel heeft ook een goed effect, en we hebben gisteren heel wat mensen een glimlach op het gezicht getoverd, maar goed, als jij deze actie onzin vind, oke, das jouw mening, maar ik ben het dus niet met je eens.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:21 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Wat een onzin, door gewoon aardig te zijn tegen mensen en ze een compliment geven heb je hetzelfde effect.
Kunnen die lui niet gewoon een keertje komen helpen in een verzorgingstehuis, even een ommetje maken met die ouderen..
Volgens mij ook, ben al jaar of twee klaar, toen liep hij er volgens mij ook al rond. Maar leuk zeg! De voorrondes worden dus nu alweer uitgezonden? Dan ga ik namelijk extra oplettenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
volgens mij is die marc echt zo'n eeuwige student
Het meisje is/was een barmeisje in HVP geloof ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:35 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Die jongen heeft in het Nieuwscafe gewerkt en ik zag hem laatst bij het Vliegende Paard. Dat meisje ken ikniet..
Al sla je me dood,quote:Op maandag 15 januari 2007 11:34 schreef Sylvana het volgende:
Aloha
Zit er in Zwolle toevallig ook een leuke betaalbare sauna? Ik ga altijd naar die van Apeldoorn, maar een keer wat anders is ook wel leuk natuurlijkEn dan kom ik toch af en toe nog es in Zwolle
Uhhh...bij dat Health Center waar jij traint zit er toch een?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Al sla je me dood,, ik zou het niet weten,
.
Ik mag nog niet fitnessen van de doc, moet eerst naar de fysio van de week,quote:Op maandag 15 januari 2007 12:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Uhhh...bij dat Health Center waar jij traint zit er toch een?
ik bedoel niet gewoon een sauna in een sportschool ofzo, maar echt een saunacomplex met meerdere sauna's, bubbelbaden, stoombaden, zwembaden, rustruimte enzoquote:Op maandag 15 januari 2007 12:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Uhhh...bij dat Health Center waar jij traint zit er toch een?
http://www.saunathermenswoll.nl/quote:Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik bedoel niet gewoon een sauna in een sportschool ofzo, maar echt een saunacomplex met meerdere sauna's, bubbelbaden, stoombaden, zwembaden, rustruimte enzo
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:56 schreef zwolliewood het volgende:
Hey had jij ook al het probleem dat zwollywood al bezet was
*gaat even een kijkje nemen, maar denkt eerst nog eens sterk na voordat ze zich weer opgeeft*quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef Metsel het volgende:
Om even terug te komen op een van de vorige delen van dit topic.
Afsluiter van het Bevrijdingsfestival is De Dijk!Daarnaast is het vanaf heden weer mogelijk om je op te geven als vrijwilliger!
http://www.bevrijdingsfestivaloverijssel.nl![]()
![]()
ik doe sowieso niet meequote:Op maandag 15 januari 2007 20:11 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
*gaat even een kijkje nemen, maar denkt eerst nog eens sterk na voordat ze zich weer opgeeft*
hoi Integrity,quote:Op maandag 15 januari 2007 22:05 schreef Integrity het volgende:
Hallo mede Zwollenaartjes.
Avond oud flatgenoot!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:05 schreef Integrity het volgende:
Hallo mede Zwollenaartjes.
Mwoh, op zich lijkt het me best leuk maar wel wat weinig info verder. Backstage team lijkt me wel wat, een kijkje in andermans keuken nemen hehehe. Maar is dat van vroeg tot laat of kun je jezelf inplannen.. enz enz.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef Metsel het volgende:
Om even terug te komen op een van de vorige delen van dit topic.
Afsluiter van het Bevrijdingsfestival is De Dijk!Daarnaast is het vanaf heden weer mogelijk om je op te geven als vrijwilliger!
http://www.bevrijdingsfestivaloverijssel.nl![]()
![]()
Ik had nogsteeds geen leven maar niemand posttequote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:28 schreef Sylvana het volgende:
Goeienacht
Dagje sauna was erg lekker
Wat hebben jullie weinig gepost vandaag zeg, had iedereen opeens een leven vandaag?
Tja en in je eentje een topic vol posten is ook niet echt gezellig hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik had nogsteeds geen leven maar niemand postte
Ik ga mijn best doen daar... Heb er echt geen zin in. Nare mensen zijn het...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja en in je eentje een topic vol posten is ook niet echt gezellig he
Veel succes bij de fysio vandaag
Ik duik mn bedje in![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:00 schreef beelz het volgende:
Kappen met dat gejengel Sitethief...
Das wel een heel groot mes,quote:
Nadat ik zijn hoofd in een Pez dispenser had veranderd rochelde hij iets over een rekeningquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:30 schreef Rann het volgende:
jij oook al niet ?
En hoe vond hij je mes ?
Je kunt je voor bepaalde dagdelen opgeven in principe. Maar het is natuurlijk veel leuker als je de hele dag komt werken. Je zult je zo rond 11 uur in de ochtend moeten melden op 5 mei tot een uurtje of 1 's nachts. Mocht je belangstelling hebben.. Aankomende zondag is er in Hedon een informatiebijeenkomst van 15.00 uur tot 17.00 uur.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:11 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Mwoh, op zich lijkt het me best leuk maar wel wat weinig info verder. Backstage team lijkt me wel wat, een kijkje in andermans keuken nemen hehehe. Maar is dat van vroeg tot laat of kun je jezelf inplannen.. enz enz.
Tuurlijk durf je dat te googlenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:37 schreef Rann het volgende:
Pez Dispenser ? Durf ik dat te googlen ?
Rekening heb je volgens mij wel teruggestopt waar hij hoorde he ?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:48 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemiddag Zwolle
Maar heeft het wel een beetje geholpen beelz?
ja, heerlijkquote:
Hmm, vorig jaar moest je eigenlijk meteen de hele dag. Dus wij: gaan we wel bij kinderplein, ben je om een uur of negen vrij. Maar Plato was leuker qua artiesten. Dus Plato. Hadden we dat nu maar niet gedaan. Nog nooit zo uitgeput geweest. En onze vriendjes maar steeds 'vrolijker' langskomen voor gratis bier (totdat ze uberhaupt de bar niet meer konden zien door het zwart van de mensen)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:36 schreef Metsel het volgende:
[..]
Je kunt je voor bepaalde dagdelen opgeven in principe. Maar het is natuurlijk veel leuker als je de hele dag komt werken. Je zult je zo rond 11 uur in de ochtend moeten melden op 5 mei tot een uurtje of 1 's nachts. Mocht je belangstelling hebben.. Aankomende zondag is er in Hedon een informatiebijeenkomst van 15.00 uur tot 17.00 uur.
Iedereen is na zo'n dag volledig uitgeput, maar wat mij betreft is het gevoel super aan het einde van de dag als je hoort dat 120.000 man zich vermaakt hebben. Mede door jou!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:43 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Hmm, vorig jaar moest je eigenlijk meteen de hele dag. Dus wij: gaan we wel bij kinderplein, ben je om een uur of negen vrij. Maar Plato was leuker qua artiesten. Dus Plato. Hadden we dat nu maar niet gedaan. Nog nooit zo uitgeput geweest. En onze vriendjes maar steeds 'vrolijker' langskomen voor gratis bier (totdat ze uberhaupt de bar niet meer konden zien door het zwart van de mensen)![]()
Hee Metsel, kun je inmiddels ook aangeven dat je bij de razende reporters wilt helpen? Da''s voor mij namelijk ideaal (opleidingsgericht enzo)
Vertel,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:47 schreef beelz het volgende:
Wow die pillen maken me creatiefIk heb net een nieuw type worstelmatch uitgevonden
TLC last man standing stretcher steelcage razorwire inferno iron man match under extreme rulesquote:
Ik hoop voor jullie dat er dit jaar meer bierpunten zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:14 schreef Metsel het volgende:
[..]
Iedereen is na zo'n dag volledig uitgeput, maar wat mij betreft is het gevoel super aan het einde van de dag als je hoort dat 120.000 man zich vermaakt hebben. Mede door jou!
Als je je op wil geven voor de razende reporters, kun je het beste even contact op nemen met kantoor en vragen naar Niek of Esther als het voor je opleiding is. Zij kunnen daar een hoop voor regelen.
Uiteraard is iedereen uitgeput, maar vorig jaar gingen er minstens drie van hun stokje, dat is niet normaal meer! Ik weet dat het een (eenmalige) vergissing in het aantal bezoekers was, maar voor mij was het toen echt een afknapper. Dit jaar dus maar wel een eindtijd doorgeven, denk ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:14 schreef Metsel het volgende:
[..]
Iedereen is na zo'n dag volledig uitgeput, maar wat mij betreft is het gevoel super aan het einde van de dag als je hoort dat 120.000 man zich vermaakt hebben. Mede door jou!
Als je je op wil geven voor de razende reporters, kun je het beste even contact op nemen met kantoor en vragen naar Niek of Esther als het voor je opleiding is. Zij kunnen daar een hoop voor regelen.
Gaat redelijk goed met me vandaag jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:16 schreef Sylvana het volgende:
beelz, gaat het wel goed met je?
ik ben weer thuis, assessment ging goed, internet is zo snel als een slak vandaag en gezellig gesprek gehad met mn 2 huisgenoten ( mn 24/7 blowende huisgenoot gaat weg) en heel wat over elkaar te weten gekomen
omg ik WIST het! ik zag dat meisje en ik had zoiets van, 'mijn god, ik ken haar van uitgaan.. als ze haar naam noemen en het is Rebekka dan ken ik haar', maar er werden geen namen genoemd.. dus nu weet ik het zeker, haha zo geweldig. vond 'r toen al een geweldig mens en ze was heel goed op tv, ik hoop dat ze het wordtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Cool
Heb gisteren de eerste aflevering gezien en was erg leuk om te zien en gaaf dat er 2 Zwollenaren zo ver zijn al
Dode mensen zijn interessant. Welke zender?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:38 schreef Sylvana het volgende:
ik ben tv aant kijken
20 meest schokkende Hollywoodmoorden, gezellig zo voor het slapen gaan
tis nou afgelopen, maar vandaag waren nummers 20 t/m 11 en dan morgen nummers 10 t/m 1, 22.55 uur op rtl4 ( Dossier 2300 )quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Dode mensen zijn interessant. Welke zender?
tijdens de lunch???quote:
Yepquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:09 schreef beelz het volgende:
Frituren is eigenlijk heel gezond. Door de hoge temperatuur schroeit het eten meteen dicht en neemt het geen vet op.
Yep.quote:
Als het goed gebeurt met vers vet idd. Niet dat flauwe lauwe half jaar oude recept voor een baksteen in de maag dat je ruikt bij veel van die mobiele vreetschuren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:09 schreef beelz het volgende:
Frituren is eigenlijk heel gezond. Door de hoge temperatuur schroeit het eten meteen dicht en neemt het geen vet op.
Ik eet dan ook alleen thuis frituurvoer. Ververs het vet na ongeveer 10 keer gebruiken ook. Ik wil nog heel lang lekker blijven etenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als het goed gebeurt met vers vet idd. Niet dat flauwe lauwe half jaar oude recept voor een baksteen in de maag dat je ruikt bij veel van die mobiele vreetschuren.
He he lachen, dat ik toen aan het bier zat bevreemt me, doe ik anders nooit.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:10 schreef beelz het volgende:
Mijn ontbijt was een lekkere uitsmijter ham/kaas en een halve liter cola
Navvy: belzebuth (bier) hier hebben wij elkaar ontmoet
Pff ik lust normaal niet eens bierquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:56 schreef navvy het volgende:
[..]
He he lachen, dat ik toen aan het bier zat bevreemt me, doe ik anders nooit.
succes, ik ga morgen nergens heenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:43 schreef Sylvana het volgende:
ik moet morgen naar Zwolle voor gesprek met decaan, hoop dat ik storm overleef
Vorig jaar hadden ze niet eens bierquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat er dit jaar meer bierpunten zijn
Groslch is lekkerquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:30 schreef swollywood het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze niet eens bier
Toen hadden ze alleen Grolsch
Dat is het enige echte bier!!! En anders drink je toch lekker cola!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:30 schreef swollywood het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze niet eens bier
Toen hadden ze alleen Grolsch
Nixquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:38 schreef navvy het volgende:
Avond! Wat te beleven hier?
Hoor ik daar nu signalen van een biermeet aan de Middelweg?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:00 schreef navvy het volgende:
ah vrijdag kan ik niet, heb de tent hier vol. andere keer beter!
Meet met oud- collega's. Zeker bier! Zaterdag is t huis weer beschikbaar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:04 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hoor ik daar nu signalen van een biermeet aan de Middelweg?![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef beelz het volgende:
Zaterdag heb ik al een feest
Niet aan het neuken... Mijn vriendin vond het nodig om met klasgenoten de stad in te gaan. Pfff ze heeft die lui 3 maanden niet gezien, wat is er belangrijker? Mijn 18 centimeter of mensen die je 3 maanden niet ziet?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:06 schreef Sylvana het volgende:
beelz, je bent helemaal niet aan het nuecken nu, dus nou kun je dossier 2300 kijken over die dooie hollywoodmensen op rtl4
Ik ben wel eens 80% van mijn geld verloren tijdens een avond stappen. Das ook aardig wat.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:29 schreef Sylvana het volgende:
meer dan 80% van je bloed verliezen, das aardig wat
ja, maar dan verlies ik toch liever 80% van mn geld dan van mn bloedquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben wel eens 80% van mijn geld verloren tijdens een avond stappen. Das ook aardig wat.
80% van mijn bloed verliezen overleef ik ook nog wel. Bloed is zó zwaar overratedquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar dan verlies ik toch liever 80% van mn geld dan van mn bloed80% van mn geld verliezen overleef ik vast nog wel
en had je gelijk dat je dacht dat het Manson moorden waren?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:38 schreef beelz het volgende:
Ja hoor reclame voor de nummer 1 komt... Ik weet toch al wat nummer 1 is...
Ik zei een paar minuten geleden al dat ik moordenaars en seriemoordenaars machtig interessant vind. Dus ik wist echt al dat Charlie nummer 1 was.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en had je gelijk dat je dacht dat het Manson moorden waren?
Alhoewel, nu kun je natuurlijk altijd gewoon "ja" zeggen
hehe oke, ik had nog nooit van die vent gehoordquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik zei een paar minuten geleden al dat ik moordenaars en seriemoordenaars machtig interessant vind. Dus ik wist echt al dat Charlie nummer 1 was.
Ik heb er maar 5 gezien maar ik kende dus 4 van die zakenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hehe oke, ik had nog nooit van die vent gehoord
maar goed: mijn uitslag: kende 3 van de 20 mensen die vermoord waren
ik zei ook "strax"quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:05 schreef beelz het volgende:
Er is nog helemaal geen Wereld draait door... Is eerst Spanking the stars
Duitse pornofilmquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zei ook "strax"
hmh, nog 20 minuten, kan die Duitse pornofilm van Site wel ff snel kijken dan
lolquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Duitse pornofilm
Hol em raus Klaus da kommt ja saus aus!
owja, moet ik nog steeds doen ja, alleen msn doet het hier ook niet dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:19 schreef beelz het volgende:
Ow... mijn MSN doet stom enzo
En Sylvana heeft me ook nog niet toegevoegd
msn is vandaag echt een stomme duitserquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
owja, moet ik nog steeds doen ja, alleen msn doet het hier ook niet dus
En hoef je nou niks terug te betalen dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:18 schreef beelz het volgende:
Geld krijgen van IBG... lijkt me ook wel wat... Zij beweren dat ze geld van mij krijgen omdat ik heb geleerd op hun kosten. Ik vind van niet want ik heb niets geleerd
Moet 5000 pleuro betalen maar ik weigerquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En hoef je nou niks terug te betalen dan?
Want dan ga ik dat als ik klaar ben ook zeggen
dan ga je toch gewoon weer roken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:36 schreef beelz het volgende:
Pfff ik rook al een week niet en ik zie de lol er niet van.... Liever rook ik wel.
Wordt dan morgen... Geen zin om nu nog naar nightstore te knallen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon weer roken?
Dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Wordt dan morgen... Geen zin om nu nog naar nightstore te knallen...
Trustuhquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen
Ik ga mn bedje in![]()
Ze zeggen het zelf toch dat het geen bier is?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:29 schreef Metsel het volgende:
[..]
Dat is het enige echte bier!!! En anders drink je toch lekker cola!
Dan hoop ik dat ik wel richting Zwolle vlieg en niet ergens in Groningen uitkom ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:01 schreef Rann het volgende:
Slecht...Bar slecht....Ik zag net een koe langsvliegen....
kwestie van op tijd uitstappenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik wel richting Zwolle vlieg en niet ergens in Groningen uitkom ofzo
Laat ik nou gewoon in Groningen zitten vandaagquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik wel richting Zwolle vlieg en niet ergens in Groningen uitkom ofzo
In principe was mijn opmerking een flauwe grap, maar als je naar het bevrijdingsfestival komt voor het bier, dan is er iets niet helemaal goed. Er is zoveel te doen en dat ga je dan niet bezoeken omdat het juiste bier er niet is? Damn, jij hebt wel heel veel over voor het juiste bier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:35 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ze zeggen het zelf toch dat het geen bier is?
"Op een dag drink je geen bier meer, maar drink je Grolsch"
En ik heb nou eenmaal principes en 1 daarvan is dat ik géén Grolsch drink en de andere is dat ik geen cola ga drinken op een festival. Dus ik ga gewoon niet naar het Bevrijdingsfestival.
Gelukkig hebben ze bij Sally's ook nog wel wat anders dan dat uilezeik van een Grolsch anders had ik bij de meet volgende maand ook een probleem gehad
Heineken, Bavaria, Hertog Jan, Amstel, Jupiler e.d. heb ik dan weer geen problemen mee.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:39 schreef Metsel het volgende:
[..]
In principe was mijn opmerking een flauwe grap, maar als je naar het bevrijdingsfestival komt voor het bier, dan is er iets niet helemaal goed. Er is zoveel te doen en dat ga je dan niet bezoeken omdat het juiste bier er niet is? Damn, jij hebt wel heel veel over voor het juiste bier.
Ik ga regelmatig naar concerten waar ze mijn favo bier niet schenken. Dan maar Heineken of Bavaria.. Niets aan te doen.
maar daar zijn ze ook aan het bouwen, kan me wel voorstellen dat dat nu ff ontruimd wordtquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:44 schreef Rann het volgende:
Ok...
Ik hoor net dat het Deltion aan de willeartstraat ontruimt is omdat mensen veilig thuis moeten komen...en zo hoor ik al meer scholen e.d.....
IK WIL OOK VRIJ !
tja zag net op journaal dat er een hele gevel weggewaait is. wat wil jij dan dooien?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef beelz het volgende:
Pfff gebouwen ontruimen omdat het stormt... beetje zwak is dat.
Eigenlijk wil ik wel een paar lijken ja. Dit stelt geen kloot voor...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef WEST het volgende:
[..]
tja zag net op journaal dat er een hele gevel weggewaait is. wat wil jij dan dooien?![]()
het donderde ook ja en een dikke flitsquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:11 schreef beelz het volgende:
Ik zag echt een flits en hoorde gedonder. Dat wel tof ook omdat het gedonderdag is.
Scheur in de tijd is stom en cliche
Het was er ook maar 1quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:22 schreef WEST het volgende:
[..]
het donderde ook ja en een dikke flits
we liepen net buiten![]()
ga je toch op de fiets heenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:48 schreef beelz het volgende:
Ik ga de NS doodvermoorden... Ze laten mijn vriendin in Harderwijk zitten en daarom kan ik nu alweer niet vetkezen. Ik ben vrij hellig nu...
Wrom? Zij moet thiuskomen...quote:
Algemeen alarm; iedereen wordt opgeroepen om vooral binnen te blijven; al een dooie of wat; enorme schades en meneer praat over een 'stevig briesje'...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Wrom? Zij moet thiuskomen...
Ik zou sowieso al fietsen naar haar. Ik vind dit geen storm... Eerder een stevig briesje.
Ik zou eigenlijk nu gewoon naar mijn vriendin fietsen hoor. Beetje wind is nog nooit iemand aan dood gegaan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Algemeen alarm; iedereen wordt opgeroepen om vooral binnen te blijven; al een dooie of wat; enorme schades en meneer praat over een 'stevig briesje'...
Heb je liever een orkaan oid?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Wrom? Zij moet thiuskomen...
Ik zou sowieso al fietsen naar haar. Ik vind dit geen storm... Eerder een stevig briesje.
Dit is de 2e stevige bries van het jaar. 2 dus.quote:
Niet dood door beetje wind maar omdat hij een boom kopte.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:02 schreef navvy het volgende:
3e is een motorrijder, omgevallen boompje.
Goh; en waarom lag die boom op straat / danwel viel die boom om denk je?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Niet dood door beetje wind maar omdat hij een boom kopte.
Die boom lag op straat omdat hij moet was en even wou liggen. Bomen staan jaren achter elkaar te staan, daar worden ze moe van en soms gaan ze ff liggen omdat ze moe zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:08 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Goh; en waarom lag die boom op straat / danwel viel die boom om denk je?![]()
(ik mocht van mn vriendin ook niet naar mn werk fietsen...geef dr achteraf wel gelijk...
)
Shiiiit wanneer is dat gebeurd? Ik reed daar vanmiddag nog langs. (Als ik het gebouw goed herken dan) Nieuwslezer: "Er is een weerswaarschuwing afgegeven"quote:
Dat zijn dan geen bomen; dat zijn enten!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Die boom lag op straat omdat hij moet was en even wou liggen. Bomen staan jaren achter elkaar te staan, daar worden ze moe van en soms gaan ze ff liggen omdat ze moe zijn.
Dan is die veredelde snorfietser tegen een Ent geredenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:21 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen bomen; dat zijn enten!!![]()
Iihiii...dat wil je niet op je knar hebben iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:18 schreef Sitethief het volgende:
Ik fietste hier net door de straat heen, op de stoep om nog een beetje uit de wind te blijven, op het moment dat ik boven mijn hoofd een dof gerommel hoor rij ik zowat midden over een hele zware rode dakpan heen waardoor ik op de straat beland en precies achter me een dakpan kapot viel......![]()
.
Talking about luck....
Toen pas zag ik dat alle voortuinen, stoepen en soms zelfs de straat en geparkeerde auto's bezaaid lagen met stukken dakpan. Toen nog door een steegje gefietst lopen duwd dat als windtunnel functioneerde en daarna tikkertje gespeeld met op hol geslagen GFT containers..............![]()
.
Nu zit ik lekker binnen mijn stageverslag te typen,.
Misschien was ie wel lid van de Hells Angels, je weet wel, dat stelletje veredelde leernichten dat elkaar af zit te trekken in een blokhutquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan is die veredelde snorfietser tegen een Ent gereden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
Ik denk dat die ent m voor een ork aanzag en m daarom aanviel..quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan is die veredelde snorfietser tegen een Ent gereden
Boe-ra-roem!Smells like orc mischief to me!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik denk dat die ent m voor een ork aanzag en m daarom aanviel..![]()
Een kenner!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Boe-ra-roem!Smells like orc mischief to me!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef Sylvana het volgende:
Stomme storm
Daardoor heb ik vanaf vanmiddag zonder internet gezeten
Dat ik het overleefd heb zeg
Maar goed, ik ben weer online dus
Owja, volgens mij krijg ik zometeen nog wel bezoek van de kerstversiering die hier boven de straat hangt, die zwaait zowat mn kamer binnen
KERSTversiering??quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef Sylvana het volgende:
Owja, volgens mij krijg ik zometeen nog wel bezoek van de kerstversiering die hier boven de straat hangt, die zwaait zowat mn kamer binnen
volgens mij hangt dat er gewoon het hele jaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
KERSTversiering??![]()
Ze zijn wel erg traag in Deventer is t niet?
![]()
Mn kaarsjes zijn ook heel gezellig en met een kapotte ruit dan waai ik zelf naar buiten toequote:Op donderdag 18 januari 2007 22:49 schreef Sitethief het volgende:
[..],
.
Je bent er weer,.
Is toch gezellig, lichtjes?
Die lui moeten gemept worden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mn kaarsjes zijn ook heel gezellig en met een kapotte ruit dan waai ik zelf naar buiten toe
Hoe gaat het met je verslag?![]()
Shockdoc: verslaafd aan masturberen, k ben gelukkig nog best normaal als ik die docu zie
aaaaw wat liefquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:04 schreef beelz het volgende:
Ik ga ook een brief schrijven aan mijn snikkel
"Lieve blastmaster, vanaf de dag dat ik je ontdekte was ik blij met je. Nu nog. Als ik je kon kussen zou ik het doen, ik omhels je met mijn rechterhand. Knuffel, jouw beelzje"
Ik hoop datti ehet leuk vindt
Ik ben zo enorm lief. Romantisch ook... als ik ga fappen steek ik altijd een kaarsje aan en draai ik lieve muziek. Bolero van Ravel bijvoorbeeldquote:
ik heb wel kaarsjes aan, maar muziek nooit eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben zo enorm lief. Romantisch ook... als ik ga fappen steek ik altijd een kaarsje aan en draai ik lieve muziek. Bolero van Ravel bijvoorbeeld
Ik mocht niet eens naar buitenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:13 schreef annoylikethewind het volgende:
Anywaaaaay.....
*Begint over iets anders*
Iedereen zonder dakpan- danwel boomhoofddeksel thuisgekomen dus? Mooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |