Ik had nogsteeds geen leven maar niemand posttequote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:28 schreef Sylvana het volgende:
Goeienacht
Dagje sauna was erg lekker
Wat hebben jullie weinig gepost vandaag zeg, had iedereen opeens een leven vandaag?
Tja en in je eentje een topic vol posten is ook niet echt gezellig hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik had nogsteeds geen leven maar niemand postte
Ik ga mijn best doen daar... Heb er echt geen zin in. Nare mensen zijn het...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja en in je eentje een topic vol posten is ook niet echt gezellig he
Veel succes bij de fysio vandaag
Ik duik mn bedje in![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:00 schreef beelz het volgende:
Kappen met dat gejengel Sitethief...
Das wel een heel groot mes,quote:
Nadat ik zijn hoofd in een Pez dispenser had veranderd rochelde hij iets over een rekeningquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:30 schreef Rann het volgende:
jij oook al niet ?
En hoe vond hij je mes ?
Je kunt je voor bepaalde dagdelen opgeven in principe. Maar het is natuurlijk veel leuker als je de hele dag komt werken. Je zult je zo rond 11 uur in de ochtend moeten melden op 5 mei tot een uurtje of 1 's nachts. Mocht je belangstelling hebben.. Aankomende zondag is er in Hedon een informatiebijeenkomst van 15.00 uur tot 17.00 uur.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:11 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Mwoh, op zich lijkt het me best leuk maar wel wat weinig info verder. Backstage team lijkt me wel wat, een kijkje in andermans keuken nemen hehehe. Maar is dat van vroeg tot laat of kun je jezelf inplannen.. enz enz.
Tuurlijk durf je dat te googlenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:37 schreef Rann het volgende:
Pez Dispenser ? Durf ik dat te googlen ?
Rekening heb je volgens mij wel teruggestopt waar hij hoorde he ?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:48 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemiddag Zwolle
Maar heeft het wel een beetje geholpen beelz?
ja, heerlijkquote:
Hmm, vorig jaar moest je eigenlijk meteen de hele dag. Dus wij: gaan we wel bij kinderplein, ben je om een uur of negen vrij. Maar Plato was leuker qua artiesten. Dus Plato. Hadden we dat nu maar niet gedaan. Nog nooit zo uitgeput geweest. En onze vriendjes maar steeds 'vrolijker' langskomen voor gratis bier (totdat ze uberhaupt de bar niet meer konden zien door het zwart van de mensen)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:36 schreef Metsel het volgende:
[..]
Je kunt je voor bepaalde dagdelen opgeven in principe. Maar het is natuurlijk veel leuker als je de hele dag komt werken. Je zult je zo rond 11 uur in de ochtend moeten melden op 5 mei tot een uurtje of 1 's nachts. Mocht je belangstelling hebben.. Aankomende zondag is er in Hedon een informatiebijeenkomst van 15.00 uur tot 17.00 uur.
Iedereen is na zo'n dag volledig uitgeput, maar wat mij betreft is het gevoel super aan het einde van de dag als je hoort dat 120.000 man zich vermaakt hebben. Mede door jou!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:43 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Hmm, vorig jaar moest je eigenlijk meteen de hele dag. Dus wij: gaan we wel bij kinderplein, ben je om een uur of negen vrij. Maar Plato was leuker qua artiesten. Dus Plato. Hadden we dat nu maar niet gedaan. Nog nooit zo uitgeput geweest. En onze vriendjes maar steeds 'vrolijker' langskomen voor gratis bier (totdat ze uberhaupt de bar niet meer konden zien door het zwart van de mensen)![]()
Hee Metsel, kun je inmiddels ook aangeven dat je bij de razende reporters wilt helpen? Da''s voor mij namelijk ideaal (opleidingsgericht enzo)
Vertel,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:47 schreef beelz het volgende:
Wow die pillen maken me creatiefIk heb net een nieuw type worstelmatch uitgevonden
TLC last man standing stretcher steelcage razorwire inferno iron man match under extreme rulesquote:
Ik hoop voor jullie dat er dit jaar meer bierpunten zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:14 schreef Metsel het volgende:
[..]
Iedereen is na zo'n dag volledig uitgeput, maar wat mij betreft is het gevoel super aan het einde van de dag als je hoort dat 120.000 man zich vermaakt hebben. Mede door jou!
Als je je op wil geven voor de razende reporters, kun je het beste even contact op nemen met kantoor en vragen naar Niek of Esther als het voor je opleiding is. Zij kunnen daar een hoop voor regelen.
Uiteraard is iedereen uitgeput, maar vorig jaar gingen er minstens drie van hun stokje, dat is niet normaal meer! Ik weet dat het een (eenmalige) vergissing in het aantal bezoekers was, maar voor mij was het toen echt een afknapper. Dit jaar dus maar wel een eindtijd doorgeven, denk ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:14 schreef Metsel het volgende:
[..]
Iedereen is na zo'n dag volledig uitgeput, maar wat mij betreft is het gevoel super aan het einde van de dag als je hoort dat 120.000 man zich vermaakt hebben. Mede door jou!
Als je je op wil geven voor de razende reporters, kun je het beste even contact op nemen met kantoor en vragen naar Niek of Esther als het voor je opleiding is. Zij kunnen daar een hoop voor regelen.
Gaat redelijk goed met me vandaag jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:16 schreef Sylvana het volgende:
beelz, gaat het wel goed met je?
ik ben weer thuis, assessment ging goed, internet is zo snel als een slak vandaag en gezellig gesprek gehad met mn 2 huisgenoten ( mn 24/7 blowende huisgenoot gaat weg) en heel wat over elkaar te weten gekomen
omg ik WIST het! ik zag dat meisje en ik had zoiets van, 'mijn god, ik ken haar van uitgaan.. als ze haar naam noemen en het is Rebekka dan ken ik haar', maar er werden geen namen genoemd.. dus nu weet ik het zeker, haha zo geweldig. vond 'r toen al een geweldig mens en ze was heel goed op tv, ik hoop dat ze het wordtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Cool
Heb gisteren de eerste aflevering gezien en was erg leuk om te zien en gaaf dat er 2 Zwollenaren zo ver zijn al
Dode mensen zijn interessant. Welke zender?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:38 schreef Sylvana het volgende:
ik ben tv aant kijken
20 meest schokkende Hollywoodmoorden, gezellig zo voor het slapen gaan
tis nou afgelopen, maar vandaag waren nummers 20 t/m 11 en dan morgen nummers 10 t/m 1, 22.55 uur op rtl4 ( Dossier 2300 )quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Dode mensen zijn interessant. Welke zender?
tijdens de lunch???quote:
Yepquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:09 schreef beelz het volgende:
Frituren is eigenlijk heel gezond. Door de hoge temperatuur schroeit het eten meteen dicht en neemt het geen vet op.
Yep.quote:
Als het goed gebeurt met vers vet idd. Niet dat flauwe lauwe half jaar oude recept voor een baksteen in de maag dat je ruikt bij veel van die mobiele vreetschuren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:09 schreef beelz het volgende:
Frituren is eigenlijk heel gezond. Door de hoge temperatuur schroeit het eten meteen dicht en neemt het geen vet op.
Ik eet dan ook alleen thuis frituurvoer. Ververs het vet na ongeveer 10 keer gebruiken ook. Ik wil nog heel lang lekker blijven etenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als het goed gebeurt met vers vet idd. Niet dat flauwe lauwe half jaar oude recept voor een baksteen in de maag dat je ruikt bij veel van die mobiele vreetschuren.
He he lachen, dat ik toen aan het bier zat bevreemt me, doe ik anders nooit.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:10 schreef beelz het volgende:
Mijn ontbijt was een lekkere uitsmijter ham/kaas en een halve liter cola
Navvy: belzebuth (bier) hier hebben wij elkaar ontmoet
Pff ik lust normaal niet eens bierquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:56 schreef navvy het volgende:
[..]
He he lachen, dat ik toen aan het bier zat bevreemt me, doe ik anders nooit.
succes, ik ga morgen nergens heenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:43 schreef Sylvana het volgende:
ik moet morgen naar Zwolle voor gesprek met decaan, hoop dat ik storm overleef
Vorig jaar hadden ze niet eens bierquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat er dit jaar meer bierpunten zijn
Groslch is lekkerquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:30 schreef swollywood het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze niet eens bier
Toen hadden ze alleen Grolsch
Dat is het enige echte bier!!! En anders drink je toch lekker cola!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:30 schreef swollywood het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze niet eens bier
Toen hadden ze alleen Grolsch
Nixquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:38 schreef navvy het volgende:
Avond! Wat te beleven hier?
Hoor ik daar nu signalen van een biermeet aan de Middelweg?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:00 schreef navvy het volgende:
ah vrijdag kan ik niet, heb de tent hier vol. andere keer beter!
Meet met oud- collega's. Zeker bier! Zaterdag is t huis weer beschikbaar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:04 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hoor ik daar nu signalen van een biermeet aan de Middelweg?![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef beelz het volgende:
Zaterdag heb ik al een feest
Niet aan het neuken... Mijn vriendin vond het nodig om met klasgenoten de stad in te gaan. Pfff ze heeft die lui 3 maanden niet gezien, wat is er belangrijker? Mijn 18 centimeter of mensen die je 3 maanden niet ziet?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:06 schreef Sylvana het volgende:
beelz, je bent helemaal niet aan het nuecken nu, dus nou kun je dossier 2300 kijken over die dooie hollywoodmensen op rtl4
Ik ben wel eens 80% van mijn geld verloren tijdens een avond stappen. Das ook aardig wat.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:29 schreef Sylvana het volgende:
meer dan 80% van je bloed verliezen, das aardig wat
ja, maar dan verlies ik toch liever 80% van mn geld dan van mn bloedquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben wel eens 80% van mijn geld verloren tijdens een avond stappen. Das ook aardig wat.
80% van mijn bloed verliezen overleef ik ook nog wel. Bloed is zó zwaar overratedquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar dan verlies ik toch liever 80% van mn geld dan van mn bloed80% van mn geld verliezen overleef ik vast nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |