Naah dat kan niet, dan verliest het programma z'n geloofwaardigheidquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:11 schreef farceman het volgende:
Wie hoopt er hier nog meer dat Nicolaas zijn rentree gaat maken? Heb zo'n voorgevoel
Leuk.. maar die afgewezen kip van Brian zou ook wel vuurwerk geven... ; -)quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:11 schreef farceman het volgende:
Wie hoopt er hier nog meer dat Nicolaas zijn rentree gaat maken? Heb zo'n voorgevoel
Goed idee!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Post je telefoonnummer even.. er is altijd wel een behulpzame fokker die je wil bellen![]()
Ik ga op korte termijn verhuizen en ben dan op dit nummer bereikbaar. Alleen voor noodgevallen hè.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga op korte termijn verhuizen en ben dan op dit nummer bereikbaar. Alleen voor noodgevallen hè.
De meningen verschillen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er vandaag nog binnengekomen?
Ben jij aan een verschoning toe?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:38 schreef Missy_1974 het volgende:
ach haat en liefde he, brian wij wachten op het volgende droogneuk showtje hoor
Waarom hij is gediskalificeerd, niet opgestapt. Hij kan zich toch gewoon opnieuw inschrijven....quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:12 schreef Grimm het volgende:
[..]
Naah dat kan niet, dan verliest het programma z'n geloofwaardigheid
Dat is goed om te weten!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:42 schreef Missy_1974 het volgende:
was cynisch bedoeld deminsen ik kom niks te kort hier hoor
JA!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:44 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik proeste net even een slok koffie over mijn bureau heen, zat even te kijken op tvgids.nl wat er allemaal op de tv is:
Eén 20:40 Het leven zoals het is: Baksteen in de maag
![]()
![]()
Heb ik m'n mond voorbij gepraat? Zal de kleine lettertjes nog eens goed lezen.quote:
probleem is dat hij zo'n beetje alle dingen die aangeboden worden wil hebben (vlieglessen, motorrijles, alles) en het moeilijk vindt te anticiperen op een Nee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:51 schreef Gigageil het volgende:
Oehhh wat flipt Brian dat Nena hem afwijst steeds![]()
Wat laat dat ventje zich kennen zeg.....witheet is ie.....kan zijn bek niet meer stilhouden......zoekt maar bevestiging en excuses......
Nathanael denkt ook, lul jij maar raak.....eikel![]()
Als ie zich zo in zijn trots gekrenkt voelt, moet hij de eer aan zichzelf houden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:51 schreef Gigageil het volgende:
Oehhh wat flipt Brian dat Nena hem afwijst steeds![]()
Wat laat dat ventje zich kennen zeg.....witheet is ie.....kan zijn bek niet meer stilhouden......zoekt maar bevestiging en excuses......
ik wou dat ik daar kok wasquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Ik zei net nog lekker rust in de tent.
Nu is er alweer ruzie.
Ook weer leuk voor de koks.
Is nieuwe therapie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:00 schreef petraa het volgende:
waarom zit brainless in afzondering
is toch de trend bij 6 van de 8quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ie zich zo in zijn trots gekrenkt voelt, moet hij de eer aan zichzelf houden.
Ook Brian zélf wil niks met Nena. Behalve klaarkomen in of op haar.
Dus niet zo kinderachtig miepen man, je bent zelf geen háár beter.![]()
Voor de Volksgezondheid!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:00 schreef petraa het volgende:
Er staat te veel wijn op tafelquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:00 schreef petraa het volgende:
Ik geloof niet dat ik dat op mijn netvlies wil hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:52 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik heb begrepen dat Natasia vrij is voor zijn geiligheid, maar wie wil een manwijf!!!!!!!
Ja klopt...volgens mij is ie ook stront en stront verwent door zijn mama Netty........hij kan inderdaad nooit iets accepteren......hij vergeet ook steeds dat ie wel 50 ruggen op zijn rekening heeft staan, een bedrag waar hij anders 4 jaar voor had moeten werken........quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:54 schreef avonne het volgende:
[..]
probleem is dat hij zo'n beetje alle dingen die aangeboden worden wil hebben (vlieglessen, motorrijles, alles) en het moeilijk vindt te anticiperen op een Nee.
Iedereen zal zeggen "misschien mag ik gaan, ik hoop dat iedereen mij dat gunt"
maar hij denkt "dat vind ik leuk, en ik heb voldoende argumenten om het te krijgen. Anderen hebben geen argumenten om het mij NIET te geven"
Ik bedoel dus, gebrek aan bescheidenheid
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef Meneermax het volgende:
Heb ik het nou goed begrepen dat er met de eerdere postrondes van vandaag ook weer kaarten zijn bezorgd?
Jepquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef Meneermax het volgende:
Heb ik het nou goed begrepen dat er met de eerdere postrondes van vandaag ook weer kaarten zijn bezorgd?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef noekje het volgende:
Als het niet over de blog of Huub gaat dan gaat het wel over de pindasoep.
Hij krijgt iig één kaartje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:09 schreef demins het volgende:
Morgen gaan ze Huub pesten als er geen post voor hem is!
Misschien achter bij de redactie???quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar is huub?
Waarom denk ik nou dat jij weer aan andere dingen denkt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Nena eet als een kleuter.....vork van bovenaf in haar mond, tong eerst uitsteken voor ze de vork in haar mond steekt.......![]()
Waar denk je dat Brian en die voetballer op geilen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Nena eet als een kleuter.....vork van bovenaf in haar mond, tong eerst uitsteken voor ze de vork in haar mond steekt.......![]()
Ik lees elders dat Katewalker er vandaag 2 heeft verstuurd en ik heb er zelf ook één verstuurd. Als de reactie ze netjes morgen bezorgd zijn er dus al 5 kaartjes voor Huub en Silvia.quote:
Alles wordt van te voren gescreend volgens mijquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Meneermax het volgende:
Worden die kaarten eigenlijk nog gescreend en gefilterd door de redactie? Of komt iedere, enigzins normale kaart erdoor?
Allebei!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Meneermax het volgende:
Worden die kaarten eigenlijk nog gescreend en gefilterd door de redactie? Of komt iedere, enigzins normale kaart erdoor?
Als er morgen maar 5 kaartjes voor Huub komen wordt hij ook gepest: whaaa, maar 5 kaartjes!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik lees elders dat Katewalker er vandaag 2 heeft verstuurd en ik heb er zelf ook één verstuurd. Als de reactie ze netjes morgen bezorgd zijn er dus al 5 kaartjes voor Huub en Silvia.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Sonique het volgende:
Kunnen we niet 1 kaart sturen voor de rest met de tekst:
'MAar jullie zijn ook wel liev hoor...
NOT!!![]()
'
Maybe achter bij de redactie of in de schuur?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef miggelvshuub het volgende:
weet iemand waar huub is?
Precies, want de ALV (Antilliaanse Loverboy Vereniging) zal nu ook wel kaartjes gaan versturen, net zoals de BBV (BoerBartVereniging) en de NLV (Nathanaels Leugen Vereniging).quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Als er morgen maar 5 kaartjes voor Huub komen wordt hij ook gepest: whaaa, maar 5 kaartjes!
patatje halenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef miggelvshuub het volgende:
weet iemand waar huub is?
Jij bent tamelijk wanhopig, he?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:20 schreef icekube het volgende:
Waar is Huub???
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Huub morgen niet gepest gaat worden, dus jij zit altijd goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Als er morgen maar 5 kaartjes voor Huub komen wordt hij ook gepest: whaaa, maar 5 kaartjes!
in apart topic: [MOV] Filmpjes van de Kaartenactie voor Huub & Sylviaquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:27 schreef Lady-night het volgende:
waar staat dat laatste filmpje van vanavond?
Ik weet niet wat dat is, maar hoe krijg je die site in godsnaam ana de praat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:28 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
in apart topic: [MOV] Filmpjes van de Kaartenactie voor Huub & Sylvia
Je houdt je curser op de link die gegeven is en klik dan rechts, dan druk je op downloaden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar hoe krijg je die site in godsnaam ana de praat.
Hoe dom kunnen ze zijn?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:41 schreef Missy_1974 het volgende:
op een blog, ze raken er maar niet over uit gepraat
en ze vinden nog steeds dat ze niks bijzonders doen tegen huub
uitleg staat ook al in het bewuste topic geloof ik... Maar je moet dus de 3 letter code die staat invoeren in het balkje ernaast.. vervolgens moet je een 50 seconde wachten ofzo en dan verschijnt er een download buttonquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:41 schreef Miraaa het volgende:
Oke, dat werkt dus ook niet........we belanden op een mega-upload site![]()
Hellup![]()
Oke ik ga ff zoeken thanxquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
uitleg staat ook al in het bewuste topic geloof ik... Maar je moet dus de 3 letter code die staat invoeren in het balkje ernaast.. vervolgens moet je een 50 seconde wachten ofzo en dan verschijnt er een download button
Manu82!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:48 schreef miggelvshuub het volgende:
tja wat je eet ben je zelf Demins......
schiet mij maar lek, hij gaat dat eerst in een map opslaan, moet dat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:39 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je houdt je curser op de link die gegeven is en klik dan rechts, dan druk je op downloaden.![]()
Jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Lady-night het volgende:
[..]
schiet mij maar lek, hij gaat dat eerst in een map opslaan, moet dat.
Door mijn naamquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:14 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou dat jij weer aan andere dingen denkt.![]()
voel jij je nog geroepen om een kaartenactie deel 3 te openen?quote:
Dat is nou downloaden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Lady-night het volgende:
[..]
schiet mij maar lek, hij gaat dat eerst in een map opslaan, moet dat.
Als er iets ernstigs met je aan de hand is, best wel, hoor!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
voel jij je nog geroepen om een kaartenactie deel 3 te openen?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Miraaa het volgende:
Ik kan alleen die code nergens vinden.![]()
Links van het vakje waar je hem moet invullen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Miraaa het volgende:
Ehhhhhh, ....quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Miraaa het volgende:
ALLE STEKKERS ERUIT EN NA EEN WEEK PAS WEER THUISKOMEN!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:56 schreef Darklight het volgende:
bij mij doet geen enkele stream het meer
het gouden kooi?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef icekube het volgende:
http://www.hetgoudenkooi.nl/livestreams/
Sorrie......zo dit is echt erg.............quote:
Ik ga gelukkig nog incognito over straat.quote:
dames eerst!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ja
Edit: waar slaat dat "women first" op?
Ik ook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:01 schreef icekube het volgende:
Heb wel 4 streams...
Huub is vast achter de rest van de kaarten aan het bekijkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:01 schreef demins het volgende:
Ik hoor Huub!
behalve extreem slaperig niets ernstigsquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Als er iets ernstigs met je aan de hand is, best wel, hoor!![]()
Misschien heb je een ban?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef Darklight het volgende:
Ik krijg bij geen enkele site de streams van dgk
http://members.chello.nl/ptbuys/degoudenkooi/stream3.htmquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef Darklight het volgende:
Ik krijg bij geen enkele site de streams van dgk
idd, deze werkt welquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef Mr_Baus het volgende:
ik ook 4 streams
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?prog=2
HiDiHo ruled
bij mij ook thx, thxquote:quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef Mr_Baus het volgende:
ik ook 4 streams
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?prog=2
HiDiHo ruled
idd, deze werkt wel , thx
Trusten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zo ik ga slapen... wie stuurt me ff een smssie als de post komt?
Liev! En nou is het zeker al te laat? Ach, wat geeft het ik ben toch bijna dood!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
behalve extreem slaperig niets ernstigs, maar ik dacht ik laat de eer weer aan jou
Welterusten! (Ik denk dat ik ook maar ga slapen. Dan komen de spannende dingen weer. Als ik omval van de slaap of omkom in het werk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:10 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Trusten.
* spookvrouw gaat ook slapen, niet te veel posten, moest nu al zoveel bijlezen
Doe niet zo blont, dat staat je niet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
Is de zender van Natasia harder ? nieuwer ? meer batterijen ??
Ik dacht het wel!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef Miraaa het volgende:
FF vraagje ......Heeft natasia een tongpiercing ????![]()
Het zou namelijk verklaren waarom ze de V als een F en een Z als een S uitspreekt.
En als die tong niet omhoog komt kan je die klank ook heel zeikerig en lang uitspreken.
Ik meen inderdaad een keer een tongpiercing gezien te hebben bij Ananas..quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef Miraaa het volgende:
Het zou namelijk verklaren waarom ze de V als een F en een Z als een S uitspreekt.
En als die tong niet omhoog komt kan je die klank ook heel zeikerig en lang uitspreken.
Ik dacht het echtquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef demins het volgende:
[..]
Doe niet zo blont, dat staat je niet!![]()
Al vanaf het begin.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef Miraaa het volgende:
Zie je dat echt nu pasquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef Miraaa het volgende:
Nou ik zie haar nog weleens een plaatje maken met ene "herman"quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Al vanaf het begin.
Maar die piercing maakt niet uit voor haar spraak of zang hoor.
Die zijn al uitgedeeldquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Gaan er nog kaarten uitgedeeld worden vandaag? geen tijd om alles door te lezen..sorry
Ja, ik zal eerlijk zijn, ikk weet nooit hoe hard ik haar weg moet zappen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:24 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zie je dat echt nu pas![]()
Ze gooit die grote scheur nogal niet een eind open met lach.....bekverkrachten, zeg.....![]()
Ze doen het weer. Ik vind die chello streams zo fijn omdat er 1 scherm heel groot isquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef Gigageil het volgende:
[..]
neem dan goeie, ik heb nooit platte streams.....
http://www.radio.nl/DeGoudenKooi/
Wat let jequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:25 schreef sebasj het volgende:
Ik wou jullie eventjes complimenteren! Ik lees hier vaak mee en het leest echt super leuk weg! Complimenten dus!![]()
oh ja, dat verklaard veel.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:29 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja, ik zal eerlijk zijn, ikk weet nooit hoe hard ik haar weg moet zappen.
wat is daar de Url van ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze doen het weer. Ik vind die chello streams zo fijn omdat er 1 scherm heel groot is
De wijn is er weer aardig ingeslagen bij haar .....quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia lacht wel heel veel gevolgd door een blik naar Nena: ben ik leuk of ben ik leuk?![]()
Zou Nena nou nooit die worstvingers weer naar binnen voelen glijden, als Natasia haar zo bronstig aankijkt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia lacht wel heel veel gevolgd door een blik naar Nena: ben ik leuk of ben ik leuk?![]()
Ze doet haar best dat te vermijden!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou Nena nou nooit die worstvingers weer naar binnen voelen glijden, als Natasia haar zo bronstig aankijkt?![]()
Ok, thanks.....hij lag meteen plat bij mij ook trouwens.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/ptbuys/degoudenkooi/stream2.htm
Je bent niet in vorm vandaag! Problemen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Boer Bart zich morgen niet geschoren heeft, dan zal ik een controle aanvragen op het dragen van een bomriem. Hij ziet er echt als een valse terrorist uit.
Heb ik iets gemist.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou Nena nou nooit die worstvingers weer naar binnen voelen glijden, als Natasia haar zo bronstig aankijkt?![]()
Ik wil het je wel vertellen maar ik krijg het niet uit mn toetsenbordquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist.
Ja kijk pas sinds BB is afgelopen.
Ja, Nena zag die piercing ook niet, dus dacht Nasty-Ass , dan zul je'm voelen ook, en douwde zo die dikke tong in haar mond.......quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist.
Dus dan denkt ze er wél aan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ze doet haar best dat te vermijden!
Gadsieeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:44 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, Nena zag die piercing ook niet, dus dacht Nasty-Ass , dan zul je'm voelen ook, en douwde zo die dikke tong in haar mond.......Tijd geleden alweer.....
Nena deed net of ze het niet lekker vond.....![]()
What else is new?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Brian probeert zoooo interessant te kleppen, en hij gebruikte alle woorden in de verkeerde context of combi. @@
Ja, dus?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/966 “Ik heb nooit begrepen waarom het ‘de’ fles is. In het Frans is het namelijk une bouteille dus vrouwelijk”,
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben maar in mijn eentje hoor! Done.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
Demins gaan jullie nog een 3e brieven topic openen ?
Klopt, ze mochten alleen tijdens het diner drinkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Week van de sanctie is nog niet om... En dat weet Satanael, die slurpt nog maar snel een glas leeg.
voor een levendig streamverslagsamenvattingquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist.
[/quote]quote:Op zondag 12 november 2006 10:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
-
LoverboyBarbie. Die heb ik nog niet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dan denkt ze er wél aan.
Sjezus, je zult maar én door die ziekelijke narcistische snol Nataasia én door die gluiperige smeerlap Brian sexueel zijn bezoedeld. Ik realiseer me ineens wat een enorm potentieel gevaar dat oplevert voor de toekomstige geestelijke gezondheid van Nena. Ooit moet ze dit onder ogen zien.![]()
Freaky gelul over snobberige wijnetiketten ook.. sorry, ben even afgeleid.
Ja weet ik veel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben maar in mijn eentje hoor! Done.
Moi....je kunt mij niet vertellen dat Nena niet in de gaten heeft wat voor sexuele aantrekkingskracht ze heeft op mannen (en ook op potterige vrouwen). Die is dat echt wel gewend.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dan denkt ze er wél aan.
Sjezus, je zult maar én door die ziekelijke narcistische snol Nataasia én door die gluiperige smeerlap Brian sexueel zijn bezoedeld. Ik realiseer me ineens wat een enorm potentieel gevaar dat oplevert voor de toekomstige geestelijke gezondheid van Nena. Ooit moet ze dit onder ogen zien.![]()
hmm.. toch niet zo'n goeie link van mij.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.
zag ineens zulke rare dingen staan.
In ieder geval een poging tot.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
[..]
hmm.. toch niet zo'n goeie link van mij.
Waar het op neer komt is dat de aanwezige streamers denken dat er gevingerd is.
Ach maakt het uit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Durven ze niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
volgens mij hoort NL nu een sanctie te krijgen, want er mocht een week niet gedronken worden.
Ik vind dat er nu gewoon moet worden gezegd NL drank neerzetten.quote:
Joh, meen je dat nou?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:58 schreef Gigageil het volgende:
Daarom ben ik erop afgeknapt, en moet ik haar ook niet.![]()
Ik had ergens gelezen dat er ergens op youtube een filmpje zou staan van dit incidentje.. heb zelf net nog even gekeken maar kan hem niet zo snel vindenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heet volgens mij Huub en niet Joep meloen....quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:09 schreef F04 het volgende:
Even offtopic.
Over die kaarten hé, ik heb vandaag m'n kaart op de post gedaan voor Joep. Hopelijk leest hij 't.
De wereld is een Dansfestijn!quote:
Yeah right, dit ligt zeker aan Nena.quote:
wat krijgt ze dan achter haar aanquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
"Als je uit de goedheid uitgaat..." blablabla, en nu gaat ie weer zo griezelig zacht en indringend praten.... om te kotsen die gast. Nena heeft op álle punten gelijk, en lult gewoon logisch, in plaats van die flauwekul-shit van Brian, die uit armoede Nena maar op woordjes probeert te pakken en flink "Engels" lult om het nog wat te doen laten lijken.
Wat een kinderachtige teringklootzak is die vuile schofterige pleurispsycho ook.![]()
![]()
Nena, loop toch weg.
MUTE!
Dat hun tegenstanders er niet meer zijn als ze de volgende morgen wakker worden, Bart wil dat niet..............quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
Wat hoopte Natasia en Bart niet ?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef Wireless het volgende:
Ah, ze zijn weer met het voorspel bezig?
jij zegt het ik dacht hetquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef MCR4480 het volgende:
nou dat word sex voor brian vanavond
Ja , je hebt zeker gelijk.....Brian is ook een net een groot-kindquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right, dit ligt zeker aan Nena.
Eigenlijk zegt Brian: ik ben een klein kind en je moet er rekening mee houden dat alles voor mij emotioneel heel simpel en eenvoudig gehouden moet worden, anders ga ik flippen.![]()
Nena kennend is het altijd prijs, totaal geen eigen mening......dus meegaandquote:
omdat we de verhaallijn moeten volgenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:36 schreef snetje het volgende:
waarom weer 2 streams op buiten en 2 op brian en nenawaar zijn de anderen
iene, miene, mutte van DGK-REDACTIEquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:36 schreef snetje het volgende:
waarom weer 2 streams op buiten en 2 op brian en nenawaar zijn de anderen
die kennen we allang !! tijd voor een frisse wind ! hoppa tamara erinquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
omdat we de verhaallijn moeten volgen![]()
Klagen OP mij is in deze zetting correctquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:39 schreef jessie het volgende:
Kom niet klagen OP mij.
Kan iemand Nena een maan roos vis vuur zus boekje geven
vertel, ben effe brian en nena aan het luisterenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:39 schreef kleinzusje het volgende:
He een stoer Huub verhaal uit de mond van Bart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |