Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef noekje het volgende:
Als het niet over de blog of Huub gaat dan gaat het wel over de pindasoep.
Hij krijgt iig één kaartje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:09 schreef demins het volgende:
Morgen gaan ze Huub pesten als er geen post voor hem is!
Misschien achter bij de redactie???quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar is huub?
Waarom denk ik nou dat jij weer aan andere dingen denkt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Nena eet als een kleuter.....vork van bovenaf in haar mond, tong eerst uitsteken voor ze de vork in haar mond steekt.......![]()
Waar denk je dat Brian en die voetballer op geilen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Nena eet als een kleuter.....vork van bovenaf in haar mond, tong eerst uitsteken voor ze de vork in haar mond steekt.......![]()
Ik lees elders dat Katewalker er vandaag 2 heeft verstuurd en ik heb er zelf ook één verstuurd. Als de reactie ze netjes morgen bezorgd zijn er dus al 5 kaartjes voor Huub en Silvia.quote:
Alles wordt van te voren gescreend volgens mijquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Meneermax het volgende:
Worden die kaarten eigenlijk nog gescreend en gefilterd door de redactie? Of komt iedere, enigzins normale kaart erdoor?
Allebei!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Meneermax het volgende:
Worden die kaarten eigenlijk nog gescreend en gefilterd door de redactie? Of komt iedere, enigzins normale kaart erdoor?
Als er morgen maar 5 kaartjes voor Huub komen wordt hij ook gepest: whaaa, maar 5 kaartjes!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik lees elders dat Katewalker er vandaag 2 heeft verstuurd en ik heb er zelf ook één verstuurd. Als de reactie ze netjes morgen bezorgd zijn er dus al 5 kaartjes voor Huub en Silvia.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Sonique het volgende:
Kunnen we niet 1 kaart sturen voor de rest met de tekst:
'MAar jullie zijn ook wel liev hoor...
NOT!!![]()
'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |