Als ie zich zo in zijn trots gekrenkt voelt, moet hij de eer aan zichzelf houden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:51 schreef Gigageil het volgende:
Oehhh wat flipt Brian dat Nena hem afwijst steeds![]()
Wat laat dat ventje zich kennen zeg.....witheet is ie.....kan zijn bek niet meer stilhouden......zoekt maar bevestiging en excuses......
ik wou dat ik daar kok wasquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Ik zei net nog lekker rust in de tent.
Nu is er alweer ruzie.
Ook weer leuk voor de koks.
Is nieuwe therapie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:00 schreef petraa het volgende:
waarom zit brainless in afzondering
is toch de trend bij 6 van de 8quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ie zich zo in zijn trots gekrenkt voelt, moet hij de eer aan zichzelf houden.
Ook Brian zélf wil niks met Nena. Behalve klaarkomen in of op haar.
Dus niet zo kinderachtig miepen man, je bent zelf geen háár beter.![]()
Voor de Volksgezondheid!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:00 schreef petraa het volgende:
Er staat te veel wijn op tafelquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:00 schreef petraa het volgende:
Ik geloof niet dat ik dat op mijn netvlies wil hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:52 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik heb begrepen dat Natasia vrij is voor zijn geiligheid, maar wie wil een manwijf!!!!!!!
Ja klopt...volgens mij is ie ook stront en stront verwent door zijn mama Netty........hij kan inderdaad nooit iets accepteren......hij vergeet ook steeds dat ie wel 50 ruggen op zijn rekening heeft staan, een bedrag waar hij anders 4 jaar voor had moeten werken........quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:54 schreef avonne het volgende:
[..]
probleem is dat hij zo'n beetje alle dingen die aangeboden worden wil hebben (vlieglessen, motorrijles, alles) en het moeilijk vindt te anticiperen op een Nee.
Iedereen zal zeggen "misschien mag ik gaan, ik hoop dat iedereen mij dat gunt"
maar hij denkt "dat vind ik leuk, en ik heb voldoende argumenten om het te krijgen. Anderen hebben geen argumenten om het mij NIET te geven"
Ik bedoel dus, gebrek aan bescheidenheid
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef Meneermax het volgende:
Heb ik het nou goed begrepen dat er met de eerdere postrondes van vandaag ook weer kaarten zijn bezorgd?
Jepquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef Meneermax het volgende:
Heb ik het nou goed begrepen dat er met de eerdere postrondes van vandaag ook weer kaarten zijn bezorgd?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef noekje het volgende:
Als het niet over de blog of Huub gaat dan gaat het wel over de pindasoep.
Hij krijgt iig één kaartje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:09 schreef demins het volgende:
Morgen gaan ze Huub pesten als er geen post voor hem is!
Misschien achter bij de redactie???quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar is huub?
Waarom denk ik nou dat jij weer aan andere dingen denkt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Nena eet als een kleuter.....vork van bovenaf in haar mond, tong eerst uitsteken voor ze de vork in haar mond steekt.......![]()
Waar denk je dat Brian en die voetballer op geilen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Nena eet als een kleuter.....vork van bovenaf in haar mond, tong eerst uitsteken voor ze de vork in haar mond steekt.......![]()
Ik lees elders dat Katewalker er vandaag 2 heeft verstuurd en ik heb er zelf ook één verstuurd. Als de reactie ze netjes morgen bezorgd zijn er dus al 5 kaartjes voor Huub en Silvia.quote:
Alles wordt van te voren gescreend volgens mijquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Meneermax het volgende:
Worden die kaarten eigenlijk nog gescreend en gefilterd door de redactie? Of komt iedere, enigzins normale kaart erdoor?
Allebei!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Meneermax het volgende:
Worden die kaarten eigenlijk nog gescreend en gefilterd door de redactie? Of komt iedere, enigzins normale kaart erdoor?
Als er morgen maar 5 kaartjes voor Huub komen wordt hij ook gepest: whaaa, maar 5 kaartjes!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik lees elders dat Katewalker er vandaag 2 heeft verstuurd en ik heb er zelf ook één verstuurd. Als de reactie ze netjes morgen bezorgd zijn er dus al 5 kaartjes voor Huub en Silvia.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef Sonique het volgende:
Kunnen we niet 1 kaart sturen voor de rest met de tekst:
'MAar jullie zijn ook wel liev hoor...
NOT!!![]()
'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |