Maybe achter bij de redactie of in de schuur?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef miggelvshuub het volgende:
weet iemand waar huub is?
Precies, want de ALV (Antilliaanse Loverboy Vereniging) zal nu ook wel kaartjes gaan versturen, net zoals de BBV (BoerBartVereniging) en de NLV (Nathanaels Leugen Vereniging).quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Als er morgen maar 5 kaartjes voor Huub komen wordt hij ook gepest: whaaa, maar 5 kaartjes!
patatje halenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef miggelvshuub het volgende:
weet iemand waar huub is?
Jij bent tamelijk wanhopig, he?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:20 schreef icekube het volgende:
Waar is Huub???
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Huub morgen niet gepest gaat worden, dus jij zit altijd goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Als er morgen maar 5 kaartjes voor Huub komen wordt hij ook gepest: whaaa, maar 5 kaartjes!
in apart topic: [MOV] Filmpjes van de Kaartenactie voor Huub & Sylviaquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:27 schreef Lady-night het volgende:
waar staat dat laatste filmpje van vanavond?
Ik weet niet wat dat is, maar hoe krijg je die site in godsnaam ana de praat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:28 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
in apart topic: [MOV] Filmpjes van de Kaartenactie voor Huub & Sylvia
Je houdt je curser op de link die gegeven is en klik dan rechts, dan druk je op downloaden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar hoe krijg je die site in godsnaam ana de praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |