Maybe achter bij de redactie of in de schuur?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef miggelvshuub het volgende:
weet iemand waar huub is?
Precies, want de ALV (Antilliaanse Loverboy Vereniging) zal nu ook wel kaartjes gaan versturen, net zoals de BBV (BoerBartVereniging) en de NLV (Nathanaels Leugen Vereniging).quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Als er morgen maar 5 kaartjes voor Huub komen wordt hij ook gepest: whaaa, maar 5 kaartjes!
patatje halenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef miggelvshuub het volgende:
weet iemand waar huub is?
Jij bent tamelijk wanhopig, he?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:20 schreef icekube het volgende:
Waar is Huub???
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Huub morgen niet gepest gaat worden, dus jij zit altijd goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Als er morgen maar 5 kaartjes voor Huub komen wordt hij ook gepest: whaaa, maar 5 kaartjes!
in apart topic: [MOV] Filmpjes van de Kaartenactie voor Huub & Sylviaquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:27 schreef Lady-night het volgende:
waar staat dat laatste filmpje van vanavond?
Ik weet niet wat dat is, maar hoe krijg je die site in godsnaam ana de praat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:28 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
in apart topic: [MOV] Filmpjes van de Kaartenactie voor Huub & Sylvia
Je houdt je curser op de link die gegeven is en klik dan rechts, dan druk je op downloaden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar hoe krijg je die site in godsnaam ana de praat.
Hoe dom kunnen ze zijn?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:41 schreef Missy_1974 het volgende:
op een blog, ze raken er maar niet over uit gepraat
en ze vinden nog steeds dat ze niks bijzonders doen tegen huub
uitleg staat ook al in het bewuste topic geloof ik... Maar je moet dus de 3 letter code die staat invoeren in het balkje ernaast.. vervolgens moet je een 50 seconde wachten ofzo en dan verschijnt er een download buttonquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:41 schreef Miraaa het volgende:
Oke, dat werkt dus ook niet........we belanden op een mega-upload site![]()
Hellup![]()
Oke ik ga ff zoeken thanxquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
uitleg staat ook al in het bewuste topic geloof ik... Maar je moet dus de 3 letter code die staat invoeren in het balkje ernaast.. vervolgens moet je een 50 seconde wachten ofzo en dan verschijnt er een download button
Manu82!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:48 schreef miggelvshuub het volgende:
tja wat je eet ben je zelf Demins......
schiet mij maar lek, hij gaat dat eerst in een map opslaan, moet dat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:39 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je houdt je curser op de link die gegeven is en klik dan rechts, dan druk je op downloaden.![]()
Jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Lady-night het volgende:
[..]
schiet mij maar lek, hij gaat dat eerst in een map opslaan, moet dat.
Door mijn naamquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:14 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou dat jij weer aan andere dingen denkt.![]()
voel jij je nog geroepen om een kaartenactie deel 3 te openen?quote:
Dat is nou downloaden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Lady-night het volgende:
[..]
schiet mij maar lek, hij gaat dat eerst in een map opslaan, moet dat.
Als er iets ernstigs met je aan de hand is, best wel, hoor!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
voel jij je nog geroepen om een kaartenactie deel 3 te openen?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Miraaa het volgende:
Ik kan alleen die code nergens vinden.![]()
Links van het vakje waar je hem moet invullen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Miraaa het volgende:
Ik kan alleen die code nergens vinden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |