Ja, Nena zag die piercing ook niet, dus dacht Nasty-Ass , dan zul je'm voelen ook, en douwde zo die dikke tong in haar mond.......quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist.
Ja kijk pas sinds BB is afgelopen.
Dus dan denkt ze er wél aan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ze doet haar best dat te vermijden!
Gadsieeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:44 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, Nena zag die piercing ook niet, dus dacht Nasty-Ass , dan zul je'm voelen ook, en douwde zo die dikke tong in haar mond.......Tijd geleden alweer.....
Nena deed net of ze het niet lekker vond.....![]()
What else is new?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Brian probeert zoooo interessant te kleppen, en hij gebruikte alle woorden in de verkeerde context of combi. @@
Ja, dus?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/966 “Ik heb nooit begrepen waarom het ‘de’ fles is. In het Frans is het namelijk une bouteille dus vrouwelijk”,
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou Nena nou nooit die worstvingers weer naar binnen voelen glijden, als Natasia haar zo bronstig aankijkt?![]()
Ik ben maar in mijn eentje hoor! Done.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
Demins gaan jullie nog een 3e brieven topic openen ?
Klopt, ze mochten alleen tijdens het diner drinkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Week van de sanctie is nog niet om... En dat weet Satanael, die slurpt nog maar snel een glas leeg.
voor een levendig streamverslagsamenvattingquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist.
[/quote]quote:Op zondag 12 november 2006 10:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
-
LoverboyBarbie. Die heb ik nog niet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dan denkt ze er wél aan.
Sjezus, je zult maar én door die ziekelijke narcistische snol Nataasia én door die gluiperige smeerlap Brian sexueel zijn bezoedeld. Ik realiseer me ineens wat een enorm potentieel gevaar dat oplevert voor de toekomstige geestelijke gezondheid van Nena. Ooit moet ze dit onder ogen zien.![]()
Freaky gelul over snobberige wijnetiketten ook.. sorry, ben even afgeleid.
Ja weet ik veel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben maar in mijn eentje hoor! Done.
Moi....je kunt mij niet vertellen dat Nena niet in de gaten heeft wat voor sexuele aantrekkingskracht ze heeft op mannen (en ook op potterige vrouwen). Die is dat echt wel gewend.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dan denkt ze er wél aan.
Sjezus, je zult maar én door die ziekelijke narcistische snol Nataasia én door die gluiperige smeerlap Brian sexueel zijn bezoedeld. Ik realiseer me ineens wat een enorm potentieel gevaar dat oplevert voor de toekomstige geestelijke gezondheid van Nena. Ooit moet ze dit onder ogen zien.![]()
hmm.. toch niet zo'n goeie link van mij.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.
zag ineens zulke rare dingen staan.
In ieder geval een poging tot.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
[..]
hmm.. toch niet zo'n goeie link van mij.
Waar het op neer komt is dat de aanwezige streamers denken dat er gevingerd is.
Ach maakt het uit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
[..]
hmm.. toch niet zo'n goeie link van mij.
Waar het op neer komt is dat de aanwezige streamers denken dat er gevingerd is.
Durven ze niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
volgens mij hoort NL nu een sanctie te krijgen, want er mocht een week niet gedronken worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |