Niemand houdt je tegen om daarheen te gaan toch? Behoor je bij de meerdere gasten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar wel met meer gasten in de COS die daar ST heet![]()
En nu weer on-topic![]()
Realitycheck !quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart draaft nu wel heel erg door.
Hij denkt dat hij beveiliging nodig heeft.
Huub zei tegen lesley dat ze er inmiddels zo'n 100 hebben gehad. Dat vind ik best aardig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:06 schreef demins het volgende:
[..]
Dat valt me tegen, eerlijk gezegd!
Lees je even in in het desbetreffende toppic.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef fladdie het volgende:
Hallo allemaal ben net terug van mijn werk en heb de filmpjes gekeken
echt geweldig. Super actie, alleen even een vraag hoeveel mensen hadden zich
aangemeld om een kaart te versturen.
Moet op die neplog van NL hebben gestaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef Missy_1974 het volgende:
ik heb het ook niet gelezen, zou dit weer een verzinsle van NL zijn om de aandacht terug te krijgen van o.a bart
Dan zijn er gisteren 80 geweest.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub zei tegen lesley dat ze er inmiddels zo'n 100 hebben gehad. Dat vind ik best aardig.
En dan zijn er nog mensen van v-o-l en wat losse flodders.. Dus aardig wat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lees je even in in het desbetreffende toppic.
BRIEFKAARTENACTIE > EEN HART ONDER HUUB'S RIEM [2]
Tuurlijk wel, zolang het geen hate-mail is of met grove teksten laten ze de boel wel door verwacht ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef Flyduck het volgende:
wordt fanmail aan andere bewoners ook doorgelaten??
Hier zitten ook users die tevens op VOL zitten. Zo is de briefkaartenactie ook overgeslagen naar VOL!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen van v-o-l en wat losse flodders.. Dus aardig wat.
( ja, v-o-l mag ook genoemd worden,... we hadden toch allemaal de mond vol van respect ..)
Jep, heeft HiDiHo geplaatst in het topic over de brieven voor Huubquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:19 schreef Lady-night het volgende:
Is er van net weer een filmpje van overhandiging post?
Ik ben zelf ook een crossposterquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:19 schreef demins het volgende:
[..]
Hier zitten ook users die tevens op VOL zitten. Zo is de briefkaartenactie ook overgeslagen naar VOL!
Onderschat NL en Natasia niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het Huub bashen en mindere mate Syl.. Is wel vandaag met 90% afgenomen.. afgezien van ver(t)wijfelde pogingen tot het ontkennen, verklaren en bagataliseren.
We kunnen dus met recht spreken van een gemepte geslaagde actie!
Circa 4 uur op een laag vuur laten doorkoken! Geregeld met eigen nat bedruipen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Onderschat NL en Natasia niet.
Die koken echt.
Ik heb al twéé postrondes gemist! Mijn wekker heeft zich niet gemeld afgelopen nacht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef demins het volgende:
Weer terug en de post gemist!![]()
Waren het er veel???
Post je telefoonnummer even.. er is altijd wel een behulpzame fokker die je wil bellenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb al twéé postrondes gemist! Mijn wekker heeft zich niet gemeld afgelopen nacht.![]()
![]()
Potdorie, helemaal vergeten van de opwinding...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb al twéé postrondes gemist! Mijn wekker heeft zich niet gemeld afgelopen nacht.![]()
![]()
Kortom..we gaan hele saaie weken tegemoet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het Huub bashen en mindere mate Syl.. Is wel vandaag met 90% afgenomen.. afgezien van ver(t)wijfelde pogingen tot het ontkennen, verklaren en bagataliseren.
We kunnen dus met recht spreken van een gemepte geslaagde actie!
Welnee... Onderhuids borrelt het nu enorm... ze houden zich in.. maar geloof me.. dat komt er vanzelf weer uit.. !quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:43 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Kortom..we gaan hele saaie weken tegemoet!(met dank aan de kaartstuurders)
![]()
It's life Jim, but not as we know it.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
'Niets is wat het lijkt' is een uitspraak van Nicolaas
En hij had gelijk, niets is wat het lijkt in DGK...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Welnee... Onderhuids borrelt het nu enorm... ze houden zich in.. maar geloof me.. dat komt er vanzelf weer uit.. !
En alcohol mag weer sinds vandaag... er is gewoon even geschud met de verhoudingen en dat is goed! Ik ben niet pro Huub.. maar het ging gewoon te ver. Met deze types.. komt er vanzelf wel weer wat op korte termijn.. Vergeet niet we hebben altijd nog Natasia en Brian.. Pieter Baan zou willen dat ze zulke patienten hadden!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |