Clerks2 is ook gaaf. Interspecies erotica...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Clerks is trouwens best een vermakelijke film om te zien als je je niet lekker voelt.
quote:
Ik postte het plaatje ook min of meer voor jouquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twee dagen terug nog gekekenSexy as hell.
Als je dit leest krijg je een biertje van me.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef remlof het volgende:
centraal!
Wat lief, je denkt aan mequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik postte het plaatje ook min of meer voor jou.
Af en toe wel jaquote:
cheers, ik onthoud het!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je dit leest krijg je een biertje van me.
Behalve als je door iemand anders op deze post bent gewezen
Ik had het over het C1000 huismerk..quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hoor, daar hebben ze ook Brand
ik val dan ook op vrouwenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
Dietrich is me dan weer te vrouwelijk.
Weet ikquote:
Val je dan ook op vrouwelijke mannen? Want Brad lijkt me neit het type vrouwelijke manquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ikIk val op androgyn. Of nou ja, vallen op... ik vind het mooi om te zien en zou zelf ook zo eruit willen zien. Ik val op mannen.
Ik deel Arthurs smaak wat betreft mannen. Het moeten wel mannen zijn. Daarnaast vind ik innerlijk belangrijker. Er zijn genoeg mannen die ik mooi vind, maar ik heb nog nooit gehad dat ik dacht "wow, met hem zou ik wel..." Het is voor mij puur eyecandy en iets om naar te verlangen, misschien te aspireren, zelfs al is dat onmogelijk. Net zoals heteromannen wel naar andere mannen kijken en denken "zo zou ik willen zijn".quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Val je dan ook op vrouwelijke mannen? Want Brad lijkt me neit het type vrouwelijke man.
Ik ben geneigd het met je eens te zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit lijkt me een absurde film.
http://www.apple.com/trailers/independent/unconscious/trailer/
Wat doe je zo laat nog op 't kantoor?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:29 schreef Stroekie het volgende:
nou zal ik iets zinnigs zeggen of volstaan met een tvp vanaf het kantoor ?
ploeterenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat doe je zo laat nog op 't kantoor?
Goede avond.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:35 schreef soapie het volgende:
Navond allen...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing!!
Dan moet ze hier wel verschijnen natuurlijk...
En daar hebben we het verschil tussen mannen en vrouwenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef NanKing het volgende:
Sexy hoor, ik word al week bij de gedachte.
Mannen worden niet week?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
En daar hebben we het verschil tussen mannen en vrouwen
Mannen worden hard, vrouwen worden weekquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mannen worden hard, vrouwen worden week
Welke waan?quote:
Ik wist niet dat je in die waan verkeerde, sorry.quote:
ja en de NS werkte ook nog lekker meequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Och èrme.
Ach ja, na 5 jaar raak ik er aan gewend en wind me er niet meer over opquote:
Naja, zo had ik dat zo op met die Lawrence of Arabia speelde in de gelijknamige film, zeg maarquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:18 schreef maedel het volgende:
zo heb ik een zwak voor Marlene Dietrich.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo Vanitasvanitatumetomniavquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Oh ja, hallo eenieder, trouwens
*kuch*quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Vanitasvanitatumetomniav![]()
en nu minder moe dan gisteravond ?
arme jij, straks een van de vele snotteraarsquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*kuch*
nee, ik voel een verkoudheid aankomen...
Jah, van al die nieuwjaarswensen nog denk ik...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij, straks een van de vele snotteraars
oerend hard natuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wie wat waar man wat hoe hard![]()
ja door al die zoenen gaat dat als een razende door de populatiequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, van al die nieuwjaarswensen nog denk ik...
Plak jij de pleister?quote:
Je vergeet 'een breuk is leuk'.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
pijn is fijn, bloed is goed, een wond is gezond.
alleen jeuk is leuk ontbreekt nogquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
pijn is fijn, bloed is goed, een wond is gezond.
meestal wordt die toch pas zaterdagavond/nacht wakkerquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dat was de bralpuber in mij, die 'getriggerd' werd.
Die bestond toen nog nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je vergeet 'een breuk is leuk'.
Hoi trouwens![]()
Eh, nu ja, zo schandalig heb ik mij hier toch nooit gedragen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
meestal wordt die toch pas zaterdagavond/nacht wakker![]()
Dag Nirakquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Nirak het volgende:
Hallo mensjes!
en slaap lekker! (want ik ga m'n pc alweer uitzetten...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alias Capriccio Dieu Donné
Nee jij bent hier een toonbeeld van rust en een voorbeeldige aanwinstquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh, nu ja, zo schandalig heb ik mij hier toch nooit gedragen?
Dat was met het personeelsfeest in 2005quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef wonderer het volgende:
Over schandalig gedrag gesproken, ik heb nergens een dronken Stroekie kunnen betrappen tijdens oud en nieuw...
Maar dan wil ik wel een onpartijdige jury die een strenge ballotage hanteertquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Heh ja, laten we 'n L/H schandalenlijst maken.
Natuurlijk niet stroekiequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel een onpartijdige jury die een strenge ballotage hanteert
want niet zo maar alles mag op die lijst
Oh en er zijn wel heel veel filmpjes van zequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef wonderer het volgende:
http://video.google.fr/videoplay?docid=-7479524500841680077&q=pedj+kelly
Cute
ja en die XXX komt dan wel in de top tien te staanquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Natuurlijk niet stroekie
Nogal jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef wonderer het volgende:
http://video.google.fr/videoplay?docid=-7479524500841680077&q=pedj+kelly
Cute
Dat mag niet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
Ze zijn hetero, schijnt.
ja dat moeten ze zeggen van hun manager zodat ze de vrouwelijke fans niet wegjagenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
Ze zijn hetero, schijnt.
Gemeen he? Net als die heteromeisjes die in een club met elkaar gaan zoenen om jongetjes op te geilen.quote:
Volgens mij hebben ze geen manager... zijn gewoon twee vrienden die voor de lol dit soort filmpjes maken, geloof ik. Maar ik weet er verder niet zoveel van, vond het wel leuk om te delen met julliequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat moeten ze zeggen van hun manager zodat ze de vrouwelijke fans niet wegjagen
Zo ging dat vroeger bij George Michael toch ook
dat zal dan wel een onrustige nacht worden na het zien van zulke schokkende beeldenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Misschien is die manager wel hetero
enfin, ik moet slapen :-/
Jaaaa! Omar Sharif!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, zo had ik dat zo op met die Lawrence of Arabia speelde in de gelijknamige film, zeg maar
Moguh Maedel,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Jaaaa! Omar Sharif!
Maar ik ken 'm van Docter Zhivago. Da's nou één van mijn favoriete films allertijden
Oh, en goedemorgen
succesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Moguh Maedel,.
Om 9 uur een belangrijk gesprek......... RIAGG, ATC en RIBW,.
The Happy Birthday Song, van Andrew Bird. Een aanrader. Zo mooi en gevoelig enquote:when i wake up
in the morning,
pour the coffee,
and i read the paper,
and i slowly,
and so softly,
i do the dishes.
i feed the fishes.
sing a birthday
sing it like it's going to be your last day.
like it's hallelujah,
don't let it just pass on through ya
it's a giant and long cliché,
and that's why i want you to sing it anyway
sing me happy birthday
'cause hell, what's it all about?
sing me happy birthday,
happy birthday.
it's gonna be your last day,
gonna be your last day.
sing me happy birthday,
happy birthday,
like it's going to be,
going to be your last day.
quote:
Ik ben op de beterende weg.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
och arm, jij kijkt hier ook wel alsof je ziek zwak en msiselijk gaat worden
Magique!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Erik hoe doe je het toch...... als ik dat was in die foto dan was het effect veel minder geweest,.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:38 schreef Stroekie het volgende:
heeft dat cranberrysap van Wonderer toch gewerk![]()
Ja en jij dus ook, met wat je ook nog van plan bentquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:23 schreef Sebasser het volgende:
Eurosonic was best heul erg tof 14.gif
en nu ga ik slapen.
En en en zulks.
Veel plezier.
Plezier met slapen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en jij dus ook, met wat je ook nog van plan bent![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 07:25 schreef wonderer het volgende:
Gewoon, onderwerp, hoe de predikant het deed enzo. Beetje sfeerschrijven, ik hoef niet de hele preek in mijn verhaalIk ben zelf een keer geweest in 2001 en ik kan me er niet zoveel meer van herinneren, alleen dat Brad met zijn moeder meeging koekjes eten en wijn drinken en dat we steeds op moesten staan en amen moesten roepen.
Een katholieke kerk in Amerika. Brad z'n moeder is min of meer katholiek (het enige dat ik daar van gemerkt heb is dat ze naar de kerst-mis ging en dat we niet bij elkaar mochten slapen voor we getrouwd waren) en hij ging mee om haar een plezier te doen. We kunnen allebei georganiseerde religie niet uitstaan, hij gelooft helemaal nergens in en ik kom niet verder dan "er is wel IETS, maar wat?"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 07:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat voor kerk was 't dan waar jij bent geweest?
Is Brad trouwens religieus oid?
En jij?
Wat een eng gezicht zo in eerste instantie!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, komen jullie even aan je trekken, lieve lesbeaupopjes!
[Showcase] Vingeren
En je hebt je cranberrysap al aan Erik geschonkenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:06 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat ik ziek word, en nu echt. Mijn luchtpijp/keel doet pijn
Huh?quote:Op zondag 14 januari 2007 04:20 schreef wonderer het volgende:
Daar wil ik nu even niet aan denken. Mijn longen doen al pijn bij het idee.
Ja, hier weet gewoon niemand meer hoe dat isquote:Op zondag 14 januari 2007 04:27 schreef wonderer het volgende:
Het vriest hier.
Wat?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:16 schreef Nirak het volgende:
Het is hier mooi weer wondererhet zonnetje scheen vanmiddag. Dus de reis van groningen naar het brabantse land verliep in 2 uur en 10 minuten
Nee het wachten was op je terugkeer hierquote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zeg, wordt er hier nog wat geklessebest of hoe zit dat?
We zaten allemaal op jou te wachten ,quote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Zeg, wordt er hier nog wat geklessebest of hoe zit dat?
Ja en zo te zien laat hij ons nog later wachtenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
We zaten allemaal op jou te wachten ,.
We hebben elkaar nog,quote:Op zondag 14 januari 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en zo te zien laat hij ons nog later wachten![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En gelukkig is die zin helemaal niet voor meerderlij uitleg vatbaar![]()
Prison Break uitgekekenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:52 schreef Sitethief het volgende:
[..].
Hoe was je weekend Stroek? Nog iets beleefd?
Ehm ja, ik weet nu dat ik een perfect afgestelde gaydar heb,quote:Op maandag 15 januari 2007 00:00 schreef Stroekie het volgende:
Heb jij spannendere/meer opwindendere zaken gedaan dit weekend ?
Nou dan moest je mij die skills toch ook eens lerenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ehm ja, ik weet nu dat ik een perfect afgestelde gaydar heb,.
Ik had zaterdag een meet, en een van de meeters, toen ik die zag wist ik meteen dat ie homo was, ondanks dat het heel moeilijk te zien was bij hem....
Je bent offline op msn, ga je vroeg slapen?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan moest je mij die skills toch ook eens leren![]()
nee zit 24 te kijkenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je bent offline op msn, ga je vroeg slapen?
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:31 schreef wonderer het volgende:
Nou, het fitness apparaat zit in elkaar...
En ik lig half uit elkaar
dat wordt dus een maandag met kalm aan doen, en niets forceren ?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:31 schreef wonderer het volgende:
Nou, het fitness apparaat zit in elkaar...
En ik lig half uit elkaar
Then I wish you a soon recoveryquote:Op maandag 15 januari 2007 00:38 schreef wonderer het volgende:
Nou, aangezien elke ademtocht vrij martelend is, laat ik het fitnessen nog even achterwege
Oh, koffie is klaarquote:Op maandag 15 januari 2007 08:17 schreef Sitethief het volgende:
*Licht aanknipt*
*Koffiezetapparaat aan slingert*
Nou dat zie ik dan wel weer, ik ga niet op zaken vooruit lopen,quote:
nou succes danquote:Op maandag 15 januari 2007 10:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou dat zie ik dan wel weer, ik ga niet op zaken vooruit lopen,.
Maar paiq heeft een goed match systeem,.
Zie PM,quote:
Wat heb je toch een zwaar leven zeg....quote:Op maandag 15 januari 2007 11:55 schreef Sebasser het volgende:
Ik moet vandaag naar school dus
Dus ik dik verslapen 'natuurlijk'
Gelukkig heeft het dagblad van het noorden mij optijd wakker gekregen
Hoeren dagblad van het noorden.
Sebasser heeft het zwaarquote:Op maandag 15 januari 2007 12:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven zeg.....
Met mij?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelij krijgen met je![]()
Jij hebt een uitzonderingspositie, en dat weet je toch welquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt een uitzonderingspositie, en dat weet je toch wel
jij kan bijna alles van mij krijgen![]()
oeh, dank je welquote:
Het Nieuwsblad Dagblad van het Noorden collaboreerde met de Nazi'squote:Op maandag 15 januari 2007 11:55 schreef Sebasser het volgende:
Ik moet vandaag naar school dus
Dus ik dik verslapen 'natuurlijk'
Gelukkig heeft het dagblad van het noorden mij optijd wakker gekregen
Hoeren dagblad van het noorden.
Ja jullie ook allemaalquote:Op maandag 15 januari 2007 19:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Goedenavond trouwens
reanimeren als in reanimeermeisje ?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Kan iemand mij reanimeren?
maar volgens Vandale bestaat er geen reannimeermeneerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat vanitas liever een reanimeerjongen heeft.
ik vind hem wel stoerder/duidelijker dan die je eerst hadquote:Op maandag 15 januari 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
House is een hele stoere gastquote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind hem wel stoerder/duidelijker dan die je eerst had
die was volgens mij van House?
ennu moet ik deze ook ergens van kennen![]()
![]()
Ja, was House. Deze is van De legende van de Bokkenrijders, de Zwarte Kapiteinquote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind hem wel stoerder/duidelijker dan die je eerst had
die was volgens mij van House?
ennu moet ik deze ook ergens van kennen![]()
![]()
je bent wel heel fanatiek met het 's avonds bezoeken van de binnenstad hèquote:Op maandag 15 januari 2007 19:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
House is een hele stoere gast
En nu je dit hebt gezegt ga ik maar weer weg
Naar de stad ofzeau
tot vannacht![]()
en daar wijkt het sprookje dus af van de Efteling?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:58 schreef wonderer het volgende:
House is ubergaaf maar nu hou ik even deze want de zwarte kapitein is ook stoer.
Niet netjes gedragen?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent wel heel fanatiek met het 's avonds bezoeken van de binnenstad hè
maar veel plezier hoor
en doe je maar niet netjes gedragen![]()
Neuh, gewoon misdragen zoals ik dat ook zou doenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet netjes gedragen?
Eh, ik denk dat ik dat maar wel ga doen..
Is dat dan ooit op TV geweest?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
De TV-serie van de bokkenrijders is gebaseerd op de boeken van Ton van Reen. Zoals alle legendes zijn er honderd verschillende versies van.
1994. Thans te verkrijgen op DVDquote:Op maandag 15 januari 2007 20:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat dan ooit op TV geweest?
die moet ik dan compleet gemist hebben![]()
is het daarom niet beter aangezien jij een redelijk andere smaak hebt dan de gemiddelde CD winkel bezoeker om zulks via internet te kopen dan dat de winkelier het speciaal voor je moet bestellen ?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Bah, winkels
Ik heb 1 1/2 maand geleden een cd besteld, nog steeds niet binnen
Ja en zoveer is de gemeenschappelijk europeese markt natuurlijk nog nietquote:Op maandag 15 januari 2007 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wel, ja natuurlijk, maar dan moet ik 't internationaal bestellen en die mogelijkheid heb ik nog niet, tenzij IBAN ondersteund wordt.
Ik heb ondertussen echt iets tegen al die creditcards, paypal, etc toestanden. Geef mij maar iDeal,quote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en zoveer is de gemeenschappelijk europeese markt natuurlijk nog niet
binnen het girale geldcircuit kan je wel met je IBAn terecht maar op websites wordt voor niet ingezetenen natuurlijk alleen maar genoegen genomen met credit card betalingen
maar dan kan je nog alleen maar bij een Nederlandse site bestellenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen echt iets tegen al die creditcards, paypal, etc toestanden. Geef mij maar iDeal,.
Tis Fok! hé,quote:Op maandag 15 januari 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
Nou, dat KPD forum stelt ook weinig voor...
zo dat was dus kort maar krachtig, dat uitstapje van je naar het centrumquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:07 schreef Sebasser het volgende:
Slaap zacht Stroekie
En alle anderen
Ik ga ook [afbeelding]
Elke avond ongeveer deze tijd toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo dat was dus kort maar krachtig, dat uitstapje van je naar het centrum
Ze draagt nu een joost rond in haar buik,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft ze een spermacel kunstmatig laten inbrengen?
2 uur *insertbupasmileyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:29 schreef Sitethief het volgende:
*flashback naar L word.........*
Leg ik vanavond wel uit op msnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat?
Ik snap trouwens echt niet dat je Jenny zo geweldig vindt.
In seizoen 3 is ze imo pas redelijk te pruimen.
Want daar heb je nu natuurlijk geen tijd voor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Leg ik vanavond wel uit op msn.
Nee, ik had het ook al uitgelegd aan Nirak, en die tekst recycle ik dan gewoon, maar ik zit nu niet thuis,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Want daar heb je nu natuurlijk geen tijd voor.
Ik snap 't wel enigzins heur.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Leg ik vanavond wel uit op msn.
Uhu,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap 't wel enigzins heur.
Indentificatie enzoot, of niet?
Daarvoor heeft die jongen een ID-kaart.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap 't wel enigzins heur.
Indentificatie enzoot, of niet?
Joost,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daarvoor heeft die jongen een ID-kaart.
Ik zie hem al met die jenny over straat lopen om zich te kunnen indentificeren aan een politieagent...
maar ik wist dan weer niet dat jij elke avond van te voren richting de stad gingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Elke avond ongeveer deze tijd toch?
Soms meld ik niet op fok dat ik terug ben enzo.
Dat zeg ik toch altijdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik wist dan weer niet dat jij elke avond van te voren richting de stad ging![]()
![]()
weet ik veel wat Nannie straks als reden aangeeft voor haar tijdelijke afwezigheid hier in het L topicquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je een beetje sjaggie stroekie?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet ik veel wat Nannie straks als reden aangeeft voor haar tijdelijke afwezigheid hier in het L topic
da's geheel niet wederzijdsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:33 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb last van jullie.
Ach,Joost kan wel een potje breken bij mij,quote:
Kan dat,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je een beetje sjaggie stroekie?
Please can you show me some IDquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daarvoor heeft die jongen een ID-kaart.
Ik zie hem al met die jenny over straat lopen om zich te kunnen indentificeren aan een politieagent...
Mochten jullie die indruk krijgen dan spijt me dat verschikkelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je een beetje sjaggie stroekie?
Rellen? Hier? das heeel lang geleden,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:01 schreef NanKing het volgende:
Oeh gaan we rellen hier.
* NanKing popcorn pakt.
Dat heb ik bij jou ook nog niet meegemaakt,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mochten jullie die indruk krijgen dan spijt me dat verschikkelijk
en nee volgens mij dus niet sjacho![]()
Ja, zo komt die rel dus nooit van de grond hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mochten jullie die indruk krijgen dan spijt me dat verschikkelijk
en nee volgens mij dus niet sjacho![]()
hehe, lijkt me best grappigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Please can you show me some ID
en dan hups een Jenny uit je binnenzak halen![]()
Daar vind ik het nog veul te vroeg voorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:01 schreef NanKing het volgende:
Oeh gaan we rellen hier.
* NanKing popcorn pakt.
Ja, als ik Jenny had dan hield ik die mooi voor mezelf,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Please can you show me some ID
en dan hups een Jenny uit je binnenzak halen![]()
Jij bent ook al een keer ongesteld geworden ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat kan wel,
niets menselijks is mij vreemd
maar vandaag is NIET zo'n dag![]()
daar hebben we meestal toch een specifieke andere persoon voor nodigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Rellen? Hier? das heeel lang geleden,....
Maar vraag maar eens aan mijn collega'squote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jou ook nog niet meegemaakt,.
En ik heb ook helemaal geen zin om nu te rellen of te trollenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, zo komt die rel dus nooit van de grond he.
ik ben zeer onregelmatigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent ook al een keer ongesteld geworden ofzo?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En ik heb ook helemaal geen zin om nu te rellen of te trollen![]()
daar zoeken jullie maar een ander slachtoffer voor
en mag ik nu weer van de kast af ?
het lieft door een stoere brandweerman die me komt helpen
Oe, die moet ik dan ff opsnorren,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En ik heb ook helemaal geen zin om nu te rellen of te trollen![]()
daar zoeken jullie maar een ander slachtoffer voor
en mag ik nu weer van de kast af ?
het lieft door een stoere brandweerman die me komt helpen
9 treden kan je krijgenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:19 schreef Stroekie het volgende:
en vijf op een rij is wel erg overdreven![]()
Das is gewoon des Stroeksquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:19 schreef Stroekie het volgende:
en vijf op een rij is wel erg overdreven![]()
Denk je,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:16 schreef Stroekie het volgende:
Zo en is de rust hier nu weder gekeerd![]()
![]()
En anders ga ik gewoon corrigerend optreden en stel ik voor dat de lijfstraffen weer heringevoerd wordenquote:
Oe,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En anders ga ik gewoon corrigerend optreden en stel ik voor dat de lijfstraffen weer heringevoerd worden![]()
of Heintje Davidsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:12 schreef Sitethief het volgende:
Ze lijkt Rocky wel, die blijft ook terugkomen,.
Nah, grapje,.
Rellen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:01 schreef NanKing het volgende:
Oeh gaan we rellen hier.
* NanKing popcorn pakt.
Ik was er ook weer eventjes \o/quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Joepie
Alicey komt ook weer terug![]()
Misschien moet ik eens blijven.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:12 schreef Sitethief het volgende:
Ze lijkt Rocky wel, die blijft ook terugkomen,.
Nah, grapje,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |