quote:Op maandag 15 januari 2007 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt een uitzonderingspositie, en dat weet je toch wel
jij kan bijna alles van mij krijgen![]()
oeh, dank je welquote:
Het Nieuwsblad Dagblad van het Noorden collaboreerde met de Nazi'squote:Op maandag 15 januari 2007 11:55 schreef Sebasser het volgende:
Ik moet vandaag naar school dus
Dus ik dik verslapen 'natuurlijk'
Gelukkig heeft het dagblad van het noorden mij optijd wakker gekregen
Hoeren dagblad van het noorden.
Ja jullie ook allemaalquote:Op maandag 15 januari 2007 19:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Goedenavond trouwens
reanimeren als in reanimeermeisje ?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Kan iemand mij reanimeren?
maar volgens Vandale bestaat er geen reannimeermeneerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat vanitas liever een reanimeerjongen heeft.
ik vind hem wel stoerder/duidelijker dan die je eerst hadquote:Op maandag 15 januari 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
House is een hele stoere gastquote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind hem wel stoerder/duidelijker dan die je eerst had
die was volgens mij van House?
ennu moet ik deze ook ergens van kennen![]()
![]()
Ja, was House. Deze is van De legende van de Bokkenrijders, de Zwarte Kapiteinquote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind hem wel stoerder/duidelijker dan die je eerst had
die was volgens mij van House?
ennu moet ik deze ook ergens van kennen![]()
![]()
je bent wel heel fanatiek met het 's avonds bezoeken van de binnenstad hčquote:Op maandag 15 januari 2007 19:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
House is een hele stoere gast
En nu je dit hebt gezegt ga ik maar weer weg
Naar de stad ofzeau
tot vannacht![]()
en daar wijkt het sprookje dus af van de Efteling?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:58 schreef wonderer het volgende:
House is ubergaaf maar nu hou ik even deze want de zwarte kapitein is ook stoer.
Niet netjes gedragen?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent wel heel fanatiek met het 's avonds bezoeken van de binnenstad hč
maar veel plezier hoor
en doe je maar niet netjes gedragen![]()
Neuh, gewoon misdragen zoals ik dat ook zou doenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet netjes gedragen?
Eh, ik denk dat ik dat maar wel ga doen..
Is dat dan ooit op TV geweest?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
De TV-serie van de bokkenrijders is gebaseerd op de boeken van Ton van Reen. Zoals alle legendes zijn er honderd verschillende versies van.
1994. Thans te verkrijgen op DVDquote:Op maandag 15 januari 2007 20:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat dan ooit op TV geweest?
die moet ik dan compleet gemist hebben![]()
is het daarom niet beter aangezien jij een redelijk andere smaak hebt dan de gemiddelde CD winkel bezoeker om zulks via internet te kopen dan dat de winkelier het speciaal voor je moet bestellen ?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Bah, winkels
Ik heb 1 1/2 maand geleden een cd besteld, nog steeds niet binnen
Ja en zoveer is de gemeenschappelijk europeese markt natuurlijk nog nietquote:Op maandag 15 januari 2007 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wel, ja natuurlijk, maar dan moet ik 't internationaal bestellen en die mogelijkheid heb ik nog niet, tenzij IBAN ondersteund wordt.
Ik heb ondertussen echt iets tegen al die creditcards, paypal, etc toestanden. Geef mij maar iDeal,quote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en zoveer is de gemeenschappelijk europeese markt natuurlijk nog niet
binnen het girale geldcircuit kan je wel met je IBAn terecht maar op websites wordt voor niet ingezetenen natuurlijk alleen maar genoegen genomen met credit card betalingen
maar dan kan je nog alleen maar bij een Nederlandse site bestellenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen echt iets tegen al die creditcards, paypal, etc toestanden. Geef mij maar iDeal,.
Tis Fok! hé,quote:Op maandag 15 januari 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
Nou, dat KPD forum stelt ook weinig voor...
zo dat was dus kort maar krachtig, dat uitstapje van je naar het centrumquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:07 schreef Sebasser het volgende:
Slaap zacht Stroekie
En alle anderen
Ik ga ook [afbeelding]
Elke avond ongeveer deze tijd toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo dat was dus kort maar krachtig, dat uitstapje van je naar het centrum
Ze draagt nu een joost rond in haar buik,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft ze een spermacel kunstmatig laten inbrengen?
2 uur *insertbupasmileyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft ze een spermacel kunstmatig laten inbrengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |