Wat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:29 schreef Sitethief het volgende:
*flashback naar L word.........*
Leg ik vanavond wel uit op msnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat?
Ik snap trouwens echt niet dat je Jenny zo geweldig vindt.
In seizoen 3 is ze imo pas redelijk te pruimen.
Want daar heb je nu natuurlijk geen tijd voor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Leg ik vanavond wel uit op msn.
Nee, ik had het ook al uitgelegd aan Nirak, en die tekst recycle ik dan gewoon, maar ik zit nu niet thuis,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Want daar heb je nu natuurlijk geen tijd voor.
Ik snap 't wel enigzins heur.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Leg ik vanavond wel uit op msn.
Uhu,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap 't wel enigzins heur.
Indentificatie enzoot, of niet?
Daarvoor heeft die jongen een ID-kaart.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap 't wel enigzins heur.
Indentificatie enzoot, of niet?
Joost,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daarvoor heeft die jongen een ID-kaart.
Ik zie hem al met die jenny over straat lopen om zich te kunnen indentificeren aan een politieagent...
maar ik wist dan weer niet dat jij elke avond van te voren richting de stad gingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Elke avond ongeveer deze tijd toch?
Soms meld ik niet op fok dat ik terug ben enzo.
Dat zeg ik toch altijdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik wist dan weer niet dat jij elke avond van te voren richting de stad ging![]()
![]()
weet ik veel wat Nannie straks als reden aangeeft voor haar tijdelijke afwezigheid hier in het L topicquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft ze een spermacel kunstmatig laten inbrengen?
Ben je een beetje sjaggie stroekie?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet ik veel wat Nannie straks als reden aangeeft voor haar tijdelijke afwezigheid hier in het L topic
da's geheel niet wederzijdsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:33 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb last van jullie.
Ach,Joost kan wel een potje breken bij mij,quote:
Kan dat,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je een beetje sjaggie stroekie?
Please can you show me some IDquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daarvoor heeft die jongen een ID-kaart.
Ik zie hem al met die jenny over straat lopen om zich te kunnen indentificeren aan een politieagent...
Mochten jullie die indruk krijgen dan spijt me dat verschikkelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je een beetje sjaggie stroekie?
Rellen? Hier? das heeel lang geleden,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:01 schreef NanKing het volgende:
Oeh gaan we rellen hier.
* NanKing popcorn pakt.
Dat heb ik bij jou ook nog niet meegemaakt,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mochten jullie die indruk krijgen dan spijt me dat verschikkelijk
en nee volgens mij dus niet sjacho![]()
Ja, zo komt die rel dus nooit van de grond hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mochten jullie die indruk krijgen dan spijt me dat verschikkelijk
en nee volgens mij dus niet sjacho![]()
hehe, lijkt me best grappigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Please can you show me some ID
en dan hups een Jenny uit je binnenzak halen![]()
Daar vind ik het nog veul te vroeg voorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:01 schreef NanKing het volgende:
Oeh gaan we rellen hier.
* NanKing popcorn pakt.
Ja, als ik Jenny had dan hield ik die mooi voor mezelf,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Please can you show me some ID
en dan hups een Jenny uit je binnenzak halen![]()
Jij bent ook al een keer ongesteld geworden ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat kan wel,
niets menselijks is mij vreemd
maar vandaag is NIET zo'n dag![]()
daar hebben we meestal toch een specifieke andere persoon voor nodigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Rellen? Hier? das heeel lang geleden,....
Maar vraag maar eens aan mijn collega'squote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jou ook nog niet meegemaakt,.
En ik heb ook helemaal geen zin om nu te rellen of te trollenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, zo komt die rel dus nooit van de grond he.
ik ben zeer onregelmatigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent ook al een keer ongesteld geworden ofzo?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En ik heb ook helemaal geen zin om nu te rellen of te trollen![]()
daar zoeken jullie maar een ander slachtoffer voor
en mag ik nu weer van de kast af ?
het lieft door een stoere brandweerman die me komt helpen
Oe, die moet ik dan ff opsnorren,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En ik heb ook helemaal geen zin om nu te rellen of te trollen![]()
daar zoeken jullie maar een ander slachtoffer voor
en mag ik nu weer van de kast af ?
het lieft door een stoere brandweerman die me komt helpen
9 treden kan je krijgenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:19 schreef Stroekie het volgende:
en vijf op een rij is wel erg overdreven![]()
Das is gewoon des Stroeksquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:19 schreef Stroekie het volgende:
en vijf op een rij is wel erg overdreven![]()
Denk je,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:16 schreef Stroekie het volgende:
Zo en is de rust hier nu weder gekeerd![]()
![]()
En anders ga ik gewoon corrigerend optreden en stel ik voor dat de lijfstraffen weer heringevoerd wordenquote:
Oe,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En anders ga ik gewoon corrigerend optreden en stel ik voor dat de lijfstraffen weer heringevoerd worden![]()
of Heintje Davidsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:12 schreef Sitethief het volgende:
Ze lijkt Rocky wel, die blijft ook terugkomen,.
Nah, grapje,.
Rellen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:01 schreef NanKing het volgende:
Oeh gaan we rellen hier.
* NanKing popcorn pakt.
Ik was er ook weer eventjes \o/quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Joepie
Alicey komt ook weer terug![]()
Misschien moet ik eens blijven.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:12 schreef Sitethief het volgende:
Ze lijkt Rocky wel, die blijft ook terugkomen,.
Nah, grapje,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |