wat voegt zij toe dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:41 schreef Gert het volgende:
Het zou -los van het drama wat er in de privé-sfeer achter zit- wel een megavette afknapper zijn als Sylvia het huis binnenkort verlaat.
maar ja, dan rijdt Natasia straks zichzelf het ziekenhuis in en dan zegt Syl iets van 'ze gunt mij m'n rijbewijs niet en wat doet God? Dwarslaesie!' of iets van gelijke strekking...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toch wel jammer dat Sylvia is gezakt. Nu heeft Natasiaaaaaaaaaa weer LOL
Maar Sylvia en Huub zijn populair buiten het huis en dus moet ze even aanpappen. Ze wil natuurlijk wel bij de popi-kliek horenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:42 schreef crohntje het volgende:
Natasia kustte Sylvia![]()
Het moet niet gekker worden![]()
Die is hardquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef Danny het volgende:
[..]
maar ja, dan rijdt Natasia straks zichzelf het ziekenhuis in en dan zegt Syl iets van 'ze gunt mij m'n rijbewijs niet en wat doet God? Dwarslaesie!' of iets van gelijke strekking...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:42 schreef crohntje het volgende:
Wat impopulair zijn allemaal niet met een mens (mens?) kan doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:42 schreef crohntje het volgende:
Ongeveer net zo hard als Euthenasia's 'opa dood' opmerking een paar weken geleden. What goed around comes around zei ik meen Brian al eensquote:
afbeelding uploaden in upload icon manager ( wijzigen profiel)quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OT Leuk man al die foto's van iedereen bij de namen hoe doe je dat...avatar wil ook maar niet lukken
Ik had Ilona 2 brieven gestuurd. En wat deed ze? Aanpappen met dat ergerlijke groepje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar Sylvia en Huub zijn populair buiten het huis en dus moet ze even aanpappen. Ze wil natuurlijk wel bij de popi-kliek horen
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef Danny het volgende:
[..]
maar ja, dan rijdt Natasia straks zichzelf het ziekenhuis in en dan zegt Syl iets van 'ze gunt mij m'n rijbewijs niet en wat doet God? Dwarslaesie!' of iets van gelijke strekking...
Niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:46 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Allemachtig zeg, dat die brieven zó'n impact zouden hebben, en dat ze zó schaamteloos hun taktiek zouden aanpassen, had ik niet verwacht.
Ik begin echt te geloven dat ze allemaal een draaiboek hebben ingestudeerd voordat ze de villa betraden...en dat het voor Huub laatst net even uit de hand liep dat verschil tussen spel en realiteit...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:42 schreef crohntje het volgende:
Ok, maar kwaad met kwaad verdelgen.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Ongeveer net zo hard als Euthenasia's 'opa dood' opmerking een paar weken geleden. What goed around comes around zei ik meen Brian al eens
ze hebben tekst ingestudeerd voor een paar maanden tv? als dat zo is verdienen ze stuk voor stuk een oscar. Behalve Euthenasia natuurlijk, die verdient een nekschot.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik begin echt te geloven dat ze allemaal een draaiboek hebben ingestudeerd voordat ze de villa betraden...en dat het voor Huub laatst net even uit de hand liep dat verschil tussen spel en realiteit...
Ach, ze krijgen gewoon allemaal een opdracht. Zoek ruzie met die. Pap aan met die, doe dat, enz,enzquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik begin echt te geloven dat ze allemaal een draaiboek hebben ingestudeerd voordat ze de villa betraden...en dat het voor Huub laatst net even uit de hand liep dat verschil tussen spel en realiteit...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, maar kwaad met kwaad verdelgen.....
Dan zou ik eerder een opmerking maken, dat ze zich wel kan voorstellen dat Wilgo een ander heeft.
Daar is geen aandoening of ziekte/dood bij betrokken.
"Jij gunt mij het rijbewijs niet. Wat doet God? Hij geeft Wilgo een nieuwe liefde, iemand die wel goed voor hem is..."
Zoiets.
DUH Ze hebben geen tekst ingestudeerd maar ze hebben een rol mee gekregen en zo nu en dan gaan ze achter een praatje maken om de nieuwe ontwikkelingen door te nemenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ze hebben tekst ingestudeerd voor een paar maanden tv? als dat zo is verdienen ze stuk voor stuk een oscar. Behalve Euthenasia natuurlijk, die verdient een nekschot.
Ja dat dus!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, ze krijgen gewoon allemaal een opdracht. Zoek ruzie met die. Pap aan met die, doe dat, enz,enz
Aan Natasia, gedraag je als een echte bitch !
precies, dat het gescript is weet ik 100% zekerquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
DUH Ze hebben geen tekst ingestudeerd maar ze hebben een rol mee gekregen en zo nu en dan gaan ze achter een praatje maken om de nieuwe ontwikkelingen door te nemen
Geloof ik werkelijk geen reet van. Maar ik ben er dan ook van overtuigd dat we WEL op de maan zijn geweest, dat Elvis en 2Pac écht dood zijn en dat de aarde op zeker rond is dus bepaal zelf hoe veel mijn mening waard isquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
precies, dat het gescript is weet ik 100% zeker![]()
Dat kan toch niet joh. Je kunt echt niet 100 dagen of langer iemand anders spelen dan je bent, 24 uur per dag.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
DUH Ze hebben geen tekst ingestudeerd maar ze hebben een rol mee gekregen en zo nu en dan gaan ze achter een praatje maken om de nieuwe ontwikkelingen door te nemen
Ik denk dat dat Natasiaaaaaaaaaaa veel harder pakt dan ziekte/dood verwensingen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:51 schreef Danny het volgende:
[..]
En dan stop ik meteen met kijken omdat het dan een Libelle programma is geworden...
Okay in grove lijnen dus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nena; val van een paard en breek je polsquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:54 schreef kleinzusje het volgende:
Scrpt Syl: Zak voor je theorie, doe er een jaar over
Aarde rond ??quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Geloof ik werkelijk geen reet van. Maar ik ben er dan ook van overtuigd dat we WEL op de maan zijn geweest, dat Elvis en 2Pac écht dood zijn en dat de aarde op zeker rond is dus bepaal zelf hoe veel mijn mening waard is
Nataasia loopt voortdurend met een kletsnatte doos van Sylvia. Slechts met de grootste moeite kan zij de opdracht uitvoeren die haar door de redactie is meegegeven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Okay in grove lijnen dus.
Maar zou de haat die Natasia zegt te hebben voor Sylvia ook opgedragen zijn...gisteren hoorde ik haar Sylvia namelijk nog moppie noemen, lijkt me niet dat je iemand die je niet moet zo noemt.
Nicolaus Copernicus - De Revolutionibus, 1543quote:
Staat volgens mij in één van de topics # 157 - # 162quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Van wie is die kaart met dat geluid van die klinkende champagneglazen?
Rene, de man die Sylvia motorrijles geeft.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef Grimm het volgende:
Wie is die vent in dat tuinbroekje nou weer? is dat de pooltafel meneer?
Nee ik geloof zeker niet dat ze zich anders voor doen dan ze zijn, maar ik denk wel dat ze opdrachten mee krijgen...Zo heeft Natasia weleens de opdracht gekregen om zich een dag te ontfermen over...weet niet meer wie en zo kun je ook verwachten dat Sylvia misschien in het begin de opdracht heeft gekregen om zich een beetje te ontfermen over Huub omdat hij de pispaal was...Ze houden het denk ik wel dichtbij de karakters vd mensen maar volgens mij zijn ze echt puppets on a stringquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan toch niet joh. Je kunt echt niet 100 dagen of langer iemand anders spelen dan je bent, 24 uur per dag.
Ze krijgen van achter weleens tips&tricks door, waarmee de redactie bepaalde zaken hoopt uit te lokken, maar that's it. Naat&Naas zijn in het normale leven echt geen fijne warme mensen of zo.
Ja, die kaartenaktie van dat forum, euuuuh... ohja... Fok!, dat hadden we 3 maanden geleden al in in het script voor januari gezet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je weet dat het een rol is dan is die toch heel simpel uit te voeren, helemaal als je weet dat de tegenstander op de hoogte is...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nataasia loopt voortdurend met een kletsnatte doos van Sylvia. Slechts met de grootste moeite kan zij de opdracht uitvoeren die haar door de redactie is meegegeven.![]()
Ik moet zeggen dat huub wel goed gescreend is, d'r moet eigenlijk nog zo'n eentje bij want het is gewoon een enorm kliekje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, die kaartenaktie van dat forum, euuuuh... ohja... Fok!, dat hadden we 3 maanden geleden al in in het script voor januari gezet.![]()
Volgens sommigen mensen is alles nep. Het hele leven is één groot complotquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, die kaartenaktie van dat forum, euuuuh... ohja... Fok!, dat hadden we 3 maanden geleden al in in het script voor januari gezet.![]()
haha knap getimed danquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
17.10: Hij vertrektquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:44 schreef kleinzusje het volgende:
16.35: Renee komt binnen ( kijken hoe lang hij bljft)
Ik was al op de hoogte, mijn kaartje lag al die maanden al klaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Daarom zegt ook niemand dat, want niemand wil dat het ooit goed gaat met Natasiaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef Grimm het volgende:
Wie verteld Natasia even dat asl ze zo door blijft trainen dat ze minimaal een buldging of een hernia oploopt.
30 keer een repeterende beweging met gewichten
Dat kan niet lang goed gaan
Ik weet niet wat een "buldging" is, maar hopelijk is het iets ergs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef Grimm het volgende:
Wie verteld Natasia even dat asl ze zo door blijft trainen dat ze minimaal een buldging of een hernia oploopt.
30 keer een repeterende beweging met gewichten
Dat kan niet lang goed gaan
Spit, een beginnende hernia zeg maar, een uitpuiling van de nucleus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een "buldging" is, maar hopelijk is het iets ergs.
De 'bewoners' worden volgens mij gewoon in die gouden kooi geprojecteerd. In werkelijkheid loopt er geen mens daar. Dat moet ook haast wel, want niemand kan zo erg zijn.quote:
Ok, Huub vind die kaart wel erg leuk hè, hij dacht eerst dat het een fietsbelletje wasquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat volgens mij in één van de topics # 157 - # 162
Weet niet meer wie dat was.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De 'bewoners' worden volgens mij gewoon in die gouden kooi geprojecteerd. In werkelijkheid loopt er geen mens daar. Dat moet ook haast wel, want niemand kan zo erg zijn.
Ja, een tijd hoef ik ook niet meer, die kans heeft ie verkekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
DGK_REDACTIE, zonder een exacte tijd te willen weten ofzo, maar komt er vanavond weer een lading het huis binnen?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De 'bewoners' worden volgens mij gewoon in die gouden kooi geprojecteerd. In werkelijkheid loopt er geen mens daar. Dat moet ook haast wel, want niemand kan zo erg zijn.
Volgens mij gaat er een tijd komen dat dat idd echt gaat gebeuren.quote:
Owjee, Scanman gaat zich er weer mee bemoeien....quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer opquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owjee, Scanman gaat zich er weer mee bemoeien....
Hoe oud ben jij scanman????
Ik vond dit nogal opvallend.... Straf voor 'bezorgde' sekschattende vader
Mijn bescheiden inschatting is, dat Scanman.... een grapje maakte.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat de kaartenactie de redactie heel goed uit is gekomen om de zieke sfeer (treitershow) te doen omslaan naar een feel-good-soap. Maar dat gaat natuurlijk ook snel vervelen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Foei. Nou nog leuk nieuws voor ons, of gaan we vandaag maar eens om 21 uur naar bed???quote:
Dat dacht ik dus ook, ik zou echt van de kaart zijn als mijn vriendin huilend aan de telefoon zat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens: Als het uit ging met mijn vriend zou ik wel even iets (langer) verdrietiger zijn dan Anastasia
[offtopic]quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens: Als het uit ging met mijn vriend zou ik wel even iets (langer) verdrietiger zijn dan Anastasia
Wat ben jij toch een Sukkel.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Scanman tietuhhh topics en uit Zwolle.quote:
Voor een eventueel vertrek van Bart huilde ze tranen met tuiten met diepe uithalen en gaat ze hyperventileren en bij het gedumpt worden door haar "ventje" houdt ze het weliswaar helemaal droog...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Dat van die tijdmeldingen was mijn mede-poster. Daar brand ik m'n vingers niet aanquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, een tijd hoef ik ook niet meer, die kans heeft ie verkeken![]()
OT Weet jij de achternaam vd logopediste?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat van die tijdmeldingen was mijn mede-poster. Daar brand ik m'n vingers niet aan![]()
Je had duidelijk verteld dat het een latertje zou worden...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat van die tijdmeldingen was mijn mede-poster. Daar brand ik m'n vingers niet aan![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor een eventueel vertrek van Bart huilde ze tranen met tuiten met diepe uithalen en gaat ze hyperventileren en bij het gedumpt worden door haar "ventje" houdt ze het weliswaar helemaal droog...
![]()
De 'liefde' van Nataasia voor Wilgo was eigenlijk al een tijdje over. Om precies te zijn: vanaf het moment dat ze in de gaten kreeg dat Wilgo niet te strikken was voor een door Talpa betaald glamour-huwelijk in het huis. De hele reden om Wilgo te vragen, was omdat ze dát wilde: trouwen in de spotlights, het absolute middelpunt van alle camera's zijn, een diva-huwelijk. Dat ze daar Wilgo bij kreeg was prima -kon hij mooi op de kinderen blijven passen- maar op zich bijzaak.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Dat is inderdaad opvallend. Als het om haar kíndjes gaat, of om Brat, of om Benji, of om wie dan ook behalve Wilgo, dan wordt ze emotioneel. Als het om hem gaat, krijgen we alleen termen als "knorrepot" te horen. Maar we wisten al dat ze niet spoorde.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor een eventueel vertrek van Bart huilde ze tranen met tuiten met diepe uithalen en gaat ze hyperventileren en bij het gedumpt worden door haar "ventje" houdt ze het weliswaar helemaal droog...
![]()
Maar post komt nog wel dus?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Helemaal 100% mee eensquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
De liefde van Nataasia voor Wilgo was eigenlijk al een tijdje over. Om precies te zijn: vanaf het moment dat ze in de gaten kreeg dat Wilgo niet te strikken was voor een door Talpa betaald glamour-huwelijk in het huis. De hele reden om Wilgo te vragen, was omdat ze dát wilde: trouwen in de spotlights, het absolute middelpunt van alle camera's zijn, een diva-huwelijk. Dat ze daar Wilgo bij kreeg was prima -kon hij mooi op de kinderen blijven passen- maar op zich bijzaak.
Ik weet niet of dat nog vanavond gebeurt. Zou maar zo kunnen. pin me er niet op vastquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Maar post komt nog wel dus?
Zou leuk zijn als Natasia de kaarten moet voorlezen
Stijn en Frans + ufo's en chemtrailsquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
Die tekst van DGK was niks bijzonders, over T en S onzin
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Stijn en Frans + ufo's en chemtrails
ff mezelf quoten:quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je had duidelijk verteld dat het een latertje zou worden...
Dus jou treft geen blaam
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Kaarten in Villa wordt laat jongens... Eerst dit gesprek, dan een plasma met gevolg en dan pas kaarten... We're sorry. Wijziging van schema... Wordt een latertje...
edit: off topicquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nog vanavond gebeurt. Zou maar zo kunnen. pin me er niet op vast
Maak ons blij ,doe maar vanavondquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nog vanavond gebeurt. Zou maar zo kunnen. pin me er niet op vast
Maak mij blij en doe het pas na 11enquote:
En dat ze met gen-technologie een kruising tussen Idi Amin en Hummie van de Tonnekreek hebben gebouwd, die ze in het huis hebben gezet onder de naam Natasia.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Stijn en Frans + ufo's en chemtrails
die is van mijn hand ilona-scuderia..quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie heeft die foto met Huub als bodybuilder geshopt, is wel een succes hè?
Zal wel bij de golden fakepics staan...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ze met gen-technologie een kruising tussen Idi Amin en Hummie van de Tonnekreek hebben gebouwd, die ze in het huis hebben gezet onder de naam Natasia.![]()
Dat stond er niet, dat weet je van backstagequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ze met gen-technologie een kruising tussen Idi Amin en Hummie van de Tonnekreek hebben gebouwd, die ze in het huis hebben gezet onder de naam Natasia.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:38 schreef Elounda het volgende:
[..]
die is van mijn hand ilona-scuderia..![]()
Hij wilde zijn gedichten digitaliseren geloof ik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:42 schreef Grimm het volgende:
Wat betypen NL brian de hele dag?
Net als het droogneuken met Brain, maar daar hoeft ze minder voor te doen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena kan best goed pianospelen met d'r hand in het gips![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Net als het droogneuken met Brain, maar daar hoeft ze minder voor te doen...![]()
Volgens mij komt Guido straks (die het eten gaat verzorgen, maar pin me er niet al te zwaar op vast)quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:53 schreef schizolientje het volgende:
Is er al iemand aan het eten begonnen, als Ilona het niet doet doet geloof ik niemand het
Je lijkt de DGK_REDACTIE wel, die kun je jammergenoeg ook nergens op vast pinnenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij komt Guido straks (die het eten gaat verzorgen, maar pin me er niet al te zwaar op vast)
hahaquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Je lijkt de DGK_REDACTIE wel, die kun je jammergenoeg ook nergens op vast pinnen![]()
![]()
Dat is idd een leuke gelegenheid gezien de drooglegging van de villa t/m zondagquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:56 schreef CHAOS_ het volgende:
Guido komt met Frederique dus weer wijn drinken vanavond!!!!!!!!
Hoop het wel. Beter dan al die FOK!kers die continue om de post zaten te vragen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou, dat zal wel een heeeeeeeeeeele geruststelling voor ze zijn dat dit even is recht gezet![]()
Sorry, dat ik een commentaar gaf op jouw mening.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De enige die er een big issue van maakt ben jij![]()
Weet je wat...ik vergeef het je gewoonquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry, dat ik een commentaar gaf op jouw mening.....
ze mogen vanavond drinken. Hoop dus dat vanavond er weer post komtquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is idd een leuke gelegenheid gezien de drooglegging van de villa t/m zondag
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoop het wel. Beter dan al die FOK!kers die continue om de post zaten te vragen.
Er was al beloofd dat het een latertje zou worden. En een paar deden niets anders dan zeuren om de post.
Ik vond de timing wel goed. (Natuurlijk kon het eerder, maar er werd al gezegd, dat er andere "bommetjes" zouden zijn)
Ik hoop ook dat de timing vanavond goed is, want er mist nog post.
Ik snap dat gezeur niet echt. Want op gegeven moment denken FOK!kers dat ze de gehele redactie kunnen overnemen.
Hij geeft netjes antwoord en nog kritiek geven.
En dan komen de kaartjesw en ineens is hij de MAN van het forum...
Geef hem dan ook een beetje respect vóór er een actie komt. Hij heeft duidelijk aangegeven dat het een latertje zou worden.
Het zal me niets verwonderen als de volgende kaarten nu niet meer komen. Wij als streamers geven onze mening. Maar je gaat niet lopen gillen (en sommigen 10x) dat het NU moet gebeuren.
Het is al leuk dat we een interactieve soap hebben. Maar ga niet denken dat WIJ (FOK!) de touwtjes in handen hebben.
ff offtopic waar heb jij je avatar gehaald?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Je lijkt de DGK_REDACTIE wel, die kun je jammergenoeg ook nergens op vast pinnen![]()
![]()
Mij wel. Akties in het huis laten ze echt niet afhangen van wat zeurpieten op dit forum.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal me niets verwonderen als de volgende kaarten nu niet meer komen.
Op een of andere avatar site, ik weet niet precies meer, Avatar World of zoiets..quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:14 schreef Lady-night het volgende:
[..]
ff offtopic waar heb jij je avatar gehaald?
op avatar staan > rechter knop eigenschappen > Adres URLquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:14 schreef Lady-night het volgende:
[..]
ff offtopic waar heb jij je avatar gehaald?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
op avatar staan > rechter knop eigenschappen > Adres URL
Staat alleen http\fokusericon en originele plaatje is denk ik prullenbak in. Anders moet ze even op Bratz googlen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
op avatar staan > rechter knop eigenschappen > Adres URL
NL en Natasia zijn echt jaloers.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:19 schreef avonne het volgende:
Hoooooiiiiiii
Is Nasa al geëxplodeerd vandaag?
Newbe ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:22 schreef CHAOS_ het volgende:
Wat kan die liegen zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natasia dus
Dan moet je zeker 1000 kilo Norit vreten, wil je haar zwarter kunnen maken...quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:20 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig weet natasia al, dat ze shit over haar heen gaat krijgen als ze eruit gaat![]()
Ja ze doet net alsof het met Wilgo goed gaat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:22 schreef CHAOS_ het volgende:
Wat kan die liegen zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natasia dus
Ooit gedacht dat jou woorden zo veel uitwerking zouden hebben ??quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
NL en Natasia zijn echt jaloers.
Die hebben er niks van geleerd.
Dat ging over Sylvia.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia en Nathanael spreken weer in raadsels over duvels die uit doosjes gaan komen omdat niemand een rol vol kunnen blijven houden...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:27 schreef HiDiHo het volgende:
Recorder loopt !
Lompe Bartquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:41 schreef Missy_1974 het volgende:
geen reactie van de anderen ? want heb de binnenkomst helaas gemist
Nee eigelijk niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ooit gedacht dat jou woorden zo veel uitwerking zouden hebben ??
Moet je die koppen zien als er honderden binnen komen !
Nou, dat zeker en meer![]()
Ze gaan ze toch allemaal ophangen ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:41 schreef Missy_1974 het volgende:
geen reactie van de anderen ? want heb de binnenkomst helaas gemist
Krijgt vast nog een staartje, rest is jaloersquote:
fan van wie?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van andere fan-sites zal er wel een tegenactie komen... denk ik.
Edit:quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee eigelijk niet.
Voelde me zo boos en riep zo maar wat.
Ben nu heel blij![]()
Bart gaf de mand brieven aan Huub en keek er met een vies gezicht naar. Zei zo iets van: Weer alleen voor jou Huub..........quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef Missy_1974 het volgende:
Lompe bart ? naja wacht wel even op de beelden
Op V.O.L. Waren er ook fans van uhhhh hoe heette hij ook alweer...quote:
Van tien.tv uiteraardquote:
18:29 - Nog meer steun
Bart houdt zich al de hele dag een beetje afzijdig maar is er nu als eerste bij om de post aan te nemen. Ook Nathanael is er snel bij. De teleurstelling is groot wanneer blijkt dat er nog meer brieven voor Sylvia en Huub zijn binnengekomen. "Niet lezen hoor", zegt Nathanael direct tegen Bart. Hij is duidelijk geïrriteerd door de aandacht van buitenaf. Natuurlijk zijn de twee 'underdogs' wel erg blij met steun van buitenaf.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef Curious-PB het volgende:
Dat 'kaartjes' zo'n invloed hebben zeg![]()
wtf is V.O.L.?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op V.O.L. Waren er ook fans van uhhhh hoe heette hij ook alweer...
Die Engerd met tatoeages....
Een soort van Brian. Daar houden ze daar nogal van.
Eng en grote bek... Oftewel ... Macho figuurtjes...
Ik ken de verhouding niet tussen FOK! en VOL
We mochten hier toch schelden ?quote:
tegenactie?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
het tegenovergestelde van L.E.E.G. !quote:
Maar wel met meer gasten in de COS die daar ST heetquote:
Leukquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:30 schreef Black_king het volgende:
Kissa der kaart is voorgelezen !!
En een nuttige SV !quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar wel met meer gasten in de COS die daar ST heet![]()
En nu weer on-topic![]()
Komt er zo aanquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef kissa het volgende:
[..]
Leuk, ik heb het alleen niet gezien
![]()
Bijna iedereen behalve degene die we moesten hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef beco het volgende:
ik vind Bart en Les opeens ook zo opgewekt ??!!
Stuk of twintig....quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef demins het volgende:
Weer terug en de post gemist!![]()
Waren het er veel???
Niemand houdt je tegen om daarheen te gaan toch? Behoor je bij de meerdere gasten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar wel met meer gasten in de COS die daar ST heet![]()
En nu weer on-topic![]()
Realitycheck !quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart draaft nu wel heel erg door.
Hij denkt dat hij beveiliging nodig heeft.
Huub zei tegen lesley dat ze er inmiddels zo'n 100 hebben gehad. Dat vind ik best aardig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:06 schreef demins het volgende:
[..]
Dat valt me tegen, eerlijk gezegd!
Lees je even in in het desbetreffende toppic.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef fladdie het volgende:
Hallo allemaal ben net terug van mijn werk en heb de filmpjes gekeken
echt geweldig. Super actie, alleen even een vraag hoeveel mensen hadden zich
aangemeld om een kaart te versturen.
Moet op die neplog van NL hebben gestaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef Missy_1974 het volgende:
ik heb het ook niet gelezen, zou dit weer een verzinsle van NL zijn om de aandacht terug te krijgen van o.a bart
Dan zijn er gisteren 80 geweest.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub zei tegen lesley dat ze er inmiddels zo'n 100 hebben gehad. Dat vind ik best aardig.
En dan zijn er nog mensen van v-o-l en wat losse flodders.. Dus aardig wat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lees je even in in het desbetreffende toppic.
BRIEFKAARTENACTIE > EEN HART ONDER HUUB'S RIEM [2]
Tuurlijk wel, zolang het geen hate-mail is of met grove teksten laten ze de boel wel door verwacht ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef Flyduck het volgende:
wordt fanmail aan andere bewoners ook doorgelaten??
Hier zitten ook users die tevens op VOL zitten. Zo is de briefkaartenactie ook overgeslagen naar VOL!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen van v-o-l en wat losse flodders.. Dus aardig wat.
( ja, v-o-l mag ook genoemd worden,... we hadden toch allemaal de mond vol van respect ..)
Jep, heeft HiDiHo geplaatst in het topic over de brieven voor Huubquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:19 schreef Lady-night het volgende:
Is er van net weer een filmpje van overhandiging post?
Ik ben zelf ook een crossposterquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:19 schreef demins het volgende:
[..]
Hier zitten ook users die tevens op VOL zitten. Zo is de briefkaartenactie ook overgeslagen naar VOL!
Onderschat NL en Natasia niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het Huub bashen en mindere mate Syl.. Is wel vandaag met 90% afgenomen.. afgezien van ver(t)wijfelde pogingen tot het ontkennen, verklaren en bagataliseren.
We kunnen dus met recht spreken van een gemepte geslaagde actie!
Circa 4 uur op een laag vuur laten doorkoken! Geregeld met eigen nat bedruipen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Onderschat NL en Natasia niet.
Die koken echt.
Ik heb al twéé postrondes gemist! Mijn wekker heeft zich niet gemeld afgelopen nacht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef demins het volgende:
Weer terug en de post gemist!![]()
Waren het er veel???
Post je telefoonnummer even.. er is altijd wel een behulpzame fokker die je wil bellenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb al twéé postrondes gemist! Mijn wekker heeft zich niet gemeld afgelopen nacht.![]()
![]()
Potdorie, helemaal vergeten van de opwinding...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb al twéé postrondes gemist! Mijn wekker heeft zich niet gemeld afgelopen nacht.![]()
![]()
Kortom..we gaan hele saaie weken tegemoet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het Huub bashen en mindere mate Syl.. Is wel vandaag met 90% afgenomen.. afgezien van ver(t)wijfelde pogingen tot het ontkennen, verklaren en bagataliseren.
We kunnen dus met recht spreken van een gemepte geslaagde actie!
Welnee... Onderhuids borrelt het nu enorm... ze houden zich in.. maar geloof me.. dat komt er vanzelf weer uit.. !quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:43 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Kortom..we gaan hele saaie weken tegemoet!(met dank aan de kaartstuurders)
![]()
It's life Jim, but not as we know it.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
'Niets is wat het lijkt' is een uitspraak van Nicolaas
En hij had gelijk, niets is wat het lijkt in DGK...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Welnee... Onderhuids borrelt het nu enorm... ze houden zich in.. maar geloof me.. dat komt er vanzelf weer uit.. !
En alcohol mag weer sinds vandaag... er is gewoon even geschud met de verhoudingen en dat is goed! Ik ben niet pro Huub.. maar het ging gewoon te ver. Met deze types.. komt er vanzelf wel weer wat op korte termijn.. Vergeet niet we hebben altijd nog Natasia en Brian.. Pieter Baan zou willen dat ze zulke patienten hadden!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |