Spit, een beginnende hernia zeg maar, een uitpuiling van de nucleus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een "buldging" is, maar hopelijk is het iets ergs.
De 'bewoners' worden volgens mij gewoon in die gouden kooi geprojecteerd. In werkelijkheid loopt er geen mens daar. Dat moet ook haast wel, want niemand kan zo erg zijn.quote:
Ok, Huub vind die kaart wel erg leuk hè, hij dacht eerst dat het een fietsbelletje wasquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat volgens mij in één van de topics # 157 - # 162
Weet niet meer wie dat was.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De 'bewoners' worden volgens mij gewoon in die gouden kooi geprojecteerd. In werkelijkheid loopt er geen mens daar. Dat moet ook haast wel, want niemand kan zo erg zijn.
Ja, een tijd hoef ik ook niet meer, die kans heeft ie verkekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
DGK_REDACTIE, zonder een exacte tijd te willen weten ofzo, maar komt er vanavond weer een lading het huis binnen?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De 'bewoners' worden volgens mij gewoon in die gouden kooi geprojecteerd. In werkelijkheid loopt er geen mens daar. Dat moet ook haast wel, want niemand kan zo erg zijn.
Volgens mij gaat er een tijd komen dat dat idd echt gaat gebeuren.quote:
Owjee, Scanman gaat zich er weer mee bemoeien....quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer opquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owjee, Scanman gaat zich er weer mee bemoeien....
Hoe oud ben jij scanman????
Ik vond dit nogal opvallend.... Straf voor 'bezorgde' sekschattende vader
Mijn bescheiden inschatting is, dat Scanman.... een grapje maakte.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owjee, Scanman gaat zich er weer mee bemoeien....
Hoe oud ben jij scanman????
Ik vond dit nogal opvallend.... Straf voor 'bezorgde' sekschattende vader
Ik denk dat de kaartenactie de redactie heel goed uit is gekomen om de zieke sfeer (treitershow) te doen omslaan naar een feel-good-soap. Maar dat gaat natuurlijk ook snel vervelen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, die kaartenaktie van dat forum, euuuuh... ohja... Fok!, dat hadden we 3 maanden geleden al in in het script voor januari gezet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |