Ja, die kaartenaktie van dat forum, euuuuh... ohja... Fok!, dat hadden we 3 maanden geleden al in in het script voor januari gezet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
precies, dat het gescript is weet ik 100% zeker![]()
Als je weet dat het een rol is dan is die toch heel simpel uit te voeren, helemaal als je weet dat de tegenstander op de hoogte is...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nataasia loopt voortdurend met een kletsnatte doos van Sylvia. Slechts met de grootste moeite kan zij de opdracht uitvoeren die haar door de redactie is meegegeven.![]()
Ik moet zeggen dat huub wel goed gescreend is, d'r moet eigenlijk nog zo'n eentje bij want het is gewoon een enorm kliekje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, die kaartenaktie van dat forum, euuuuh... ohja... Fok!, dat hadden we 3 maanden geleden al in in het script voor januari gezet.![]()
Volgens sommigen mensen is alles nep. Het hele leven is één groot complotquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, die kaartenaktie van dat forum, euuuuh... ohja... Fok!, dat hadden we 3 maanden geleden al in in het script voor januari gezet.![]()
haha knap getimed danquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
17.10: Hij vertrektquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:44 schreef kleinzusje het volgende:
16.35: Renee komt binnen ( kijken hoe lang hij bljft)
Ik was al op de hoogte, mijn kaartje lag al die maanden al klaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Daarom zegt ook niemand dat, want niemand wil dat het ooit goed gaat met Natasiaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef Grimm het volgende:
Wie verteld Natasia even dat asl ze zo door blijft trainen dat ze minimaal een buldging of een hernia oploopt.
30 keer een repeterende beweging met gewichten
Dat kan niet lang goed gaan
Ik weet niet wat een "buldging" is, maar hopelijk is het iets ergs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef Grimm het volgende:
Wie verteld Natasia even dat asl ze zo door blijft trainen dat ze minimaal een buldging of een hernia oploopt.
30 keer een repeterende beweging met gewichten
Dat kan niet lang goed gaan
Spit, een beginnende hernia zeg maar, een uitpuiling van de nucleus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een "buldging" is, maar hopelijk is het iets ergs.
De 'bewoners' worden volgens mij gewoon in die gouden kooi geprojecteerd. In werkelijkheid loopt er geen mens daar. Dat moet ook haast wel, want niemand kan zo erg zijn.quote:
Ok, Huub vind die kaart wel erg leuk hè, hij dacht eerst dat het een fietsbelletje wasquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat volgens mij in één van de topics # 157 - # 162
Weet niet meer wie dat was.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De 'bewoners' worden volgens mij gewoon in die gouden kooi geprojecteerd. In werkelijkheid loopt er geen mens daar. Dat moet ook haast wel, want niemand kan zo erg zijn.
Ja, een tijd hoef ik ook niet meer, die kans heeft ie verkekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
DGK_REDACTIE, zonder een exacte tijd te willen weten ofzo, maar komt er vanavond weer een lading het huis binnen?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De 'bewoners' worden volgens mij gewoon in die gouden kooi geprojecteerd. In werkelijkheid loopt er geen mens daar. Dat moet ook haast wel, want niemand kan zo erg zijn.
Volgens mij gaat er een tijd komen dat dat idd echt gaat gebeuren.quote:
Owjee, Scanman gaat zich er weer mee bemoeien....quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer opquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owjee, Scanman gaat zich er weer mee bemoeien....
Hoe oud ben jij scanman????
Ik vond dit nogal opvallend.... Straf voor 'bezorgde' sekschattende vader
Mijn bescheiden inschatting is, dat Scanman.... een grapje maakte.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat de kaartenactie de redactie heel goed uit is gekomen om de zieke sfeer (treitershow) te doen omslaan naar een feel-good-soap. Maar dat gaat natuurlijk ook snel vervelen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Foei. Nou nog leuk nieuws voor ons, of gaan we vandaag maar eens om 21 uur naar bed???quote:
Dat dacht ik dus ook, ik zou echt van de kaart zijn als mijn vriendin huilend aan de telefoon zat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens: Als het uit ging met mijn vriend zou ik wel even iets (langer) verdrietiger zijn dan Anastasia
[offtopic]quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens: Als het uit ging met mijn vriend zou ik wel even iets (langer) verdrietiger zijn dan Anastasia
Wat ben jij toch een Sukkel.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Scanman tietuhhh topics en uit Zwolle.quote:
Voor een eventueel vertrek van Bart huilde ze tranen met tuiten met diepe uithalen en gaat ze hyperventileren en bij het gedumpt worden door haar "ventje" houdt ze het weliswaar helemaal droog...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Dat van die tijdmeldingen was mijn mede-poster. Daar brand ik m'n vingers niet aanquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, een tijd hoef ik ook niet meer, die kans heeft ie verkeken![]()
OT Weet jij de achternaam vd logopediste?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat van die tijdmeldingen was mijn mede-poster. Daar brand ik m'n vingers niet aan![]()
Je had duidelijk verteld dat het een latertje zou worden...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat van die tijdmeldingen was mijn mede-poster. Daar brand ik m'n vingers niet aan![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor een eventueel vertrek van Bart huilde ze tranen met tuiten met diepe uithalen en gaat ze hyperventileren en bij het gedumpt worden door haar "ventje" houdt ze het weliswaar helemaal droog...
![]()
De 'liefde' van Nataasia voor Wilgo was eigenlijk al een tijdje over. Om precies te zijn: vanaf het moment dat ze in de gaten kreeg dat Wilgo niet te strikken was voor een door Talpa betaald glamour-huwelijk in het huis. De hele reden om Wilgo te vragen, was omdat ze dát wilde: trouwen in de spotlights, het absolute middelpunt van alle camera's zijn, een diva-huwelijk. Dat ze daar Wilgo bij kreeg was prima -kon hij mooi op de kinderen blijven passen- maar op zich bijzaak.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Dat is inderdaad opvallend. Als het om haar kíndjes gaat, of om Brat, of om Benji, of om wie dan ook behalve Wilgo, dan wordt ze emotioneel. Als het om hem gaat, krijgen we alleen termen als "knorrepot" te horen. Maar we wisten al dat ze niet spoorde.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor een eventueel vertrek van Bart huilde ze tranen met tuiten met diepe uithalen en gaat ze hyperventileren en bij het gedumpt worden door haar "ventje" houdt ze het weliswaar helemaal droog...
![]()
Maar post komt nog wel dus?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Helemaal 100% mee eensquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
De liefde van Nataasia voor Wilgo was eigenlijk al een tijdje over. Om precies te zijn: vanaf het moment dat ze in de gaten kreeg dat Wilgo niet te strikken was voor een door Talpa betaald glamour-huwelijk in het huis. De hele reden om Wilgo te vragen, was omdat ze dát wilde: trouwen in de spotlights, het absolute middelpunt van alle camera's zijn, een diva-huwelijk. Dat ze daar Wilgo bij kreeg was prima -kon hij mooi op de kinderen blijven passen- maar op zich bijzaak.
Ik weet niet of dat nog vanavond gebeurt. Zou maar zo kunnen. pin me er niet op vastquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Maar post komt nog wel dus?
Zou leuk zijn als Natasia de kaarten moet voorlezen
Stijn en Frans + ufo's en chemtrailsquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
Die tekst van DGK was niks bijzonders, over T en S onzin
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Stijn en Frans + ufo's en chemtrails
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |